ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
17 листопада 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2599/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Захарова О.В., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовом адвоката Сімейка Віталія Васильовича до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області про визнання неправомірними та скасування постанов,
ВСТАНОВИВ:
08 липня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (далі - відповідач) про визнання неправомірними та скасування постанов Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що під час місцевих виборів 25 жовтня 2015 року позивач приймав участь у виборах депутатів Сєвєродонецької міської ради в багатомандатному виборчому окрузі, був включений до виборчого списку місцевої організації партії Наш край та закріплений за територіальним виборчим округом № 24. Партія Наш Край на виборах 25 жовтня 2015 року набрала 22,22% голосів та отримала 9 депутатських мандатів. В територіальному окрузі № 24, за яким був закріплений позивач, за партію Наш край проголосували 23,588% виборців, що прийняли участь у голосуванні, і позивач вважає, що таким чином є 14-м у списку кандидатів у депутати Сєвєродонецької міської ради партії Наш Край , який Сєвєродонецька міська виборча комісія мала скласти за результатами голосування виборців.
Позивач зазначає, що наприкінці квітня 2020 року він дізнався про те, що Сєвєродонецька міська виборча комісія постановою від 13.02.2020 № 41 визнала обраним замість депутата, що вибув, ОСОБА_2 , яка за результатами голосування набрала 23,252% голосів і у списку, який мала скласти Сєвєродонецька міська виборча комісія, мала займати 16 строчку. Крім того, постановою від 14.02.2020 № 44 Сєвєродонецька міська виборча комісія визнала обраним замість депутата, що вибув, ОСОБА_3 , який за результатами голосування набрав 23,0366% голосів і у списку, який мала скласти Сєвєродонецька міська виборча комісія, мав займати 17 строчку. Постановою від 14.02.2020 № 46 Сєвєродонецька міська виборча комісія визнала обраним замість депутата, що вибув, ОСОБА_4 , який за результатами голосування набрав 22,2973% голосів і у списку, який мала скласти Сєвєродонецька міська виборча комісія, мав займати 18 строчку.
Позивач вважає, що відповідно до частини першої статті 90 Закону України Про місцеві вибори Сєвєродонецька міська виборча комісія, при наявності вакантного мандату, спочатку мала прийняти рішення про обрання депутатом ОСОБА_1 , а вже потім ОСОБА_5 , ОСОБА_6 чи ОСОБА_7 .
Тому, на думку позивача, постанови Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44 та від 14.02.2020 № 46 прийняті всупереч чинного законодавства. Позивач вважає, що зазначеними рішеннями Сєвєродонецької міської виборчої комісії порушене його конституційне право бути обраним відповідно до чинного закону депутатом Сєвєродонецької міської ради.
Ухвалою від 13 липня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі; визначено, що справа розглядатиметься за правилами загального позовного провадження; запропоновано відповідачу надати до суду відзив на позовну заяву та всі інші документи, які були взяті до уваги при прийняття оскаржуваних постанов (арк. спр. 34-35).
Ухвалами суду від 05 серпня 2020 року, від 17 вересня 2020 року та 13 жовтня 2020 року запропоновано відповідачу надати відзив на позовну заяву та витребувано відповідні докази (арк. спр. 50, 56-57, 64-65).
Також, ухвалою суду від 05 серпня 2020 року продовжено строк підготовчого засідання (арк. спр. 50).
Відповідачем вимоги ухвал суду від 05 серпня 2020 року, від 17 вересня 2020 року та 13 жовтня 2020 року про витребування доказів не виконані, докази не надані.
Ухвалою суду від 02 листопада 2020 закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду по суті (арк. спр. 80-81).
У судове засідання позивач та представник позивача не прибули, до суду представником позивача надано заяву про розгляд справи без участі позивача та представника, у заяві представником позивача зазначено, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі (арк. спр. 98).
У судове засідання представник відповідача не прибув, про дату, час та місце судового розгляду відповідач вважається повідомлений належним чином.
Поштове відправлення, направлене на адресу відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, повернуто у зв`язку з не врученням адресату (арк. спр. 82а).
У відповідності до частини одинадцятої статті 126 КАС України вважається, що таке відправлення вручене належним чином.
Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Суд вважав можливим розглядати справу без участі сторін, у письмовому провадженні.
Правом надання відзиву на позовну заяву відповідач не скористався, відзив не надав.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд встановив таке.
ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) приймав участь у місцевих виборах 25.10.2015 за виборчим списом місцевої організації Наш край , яка за результатами виборів 25.10.2015 набрала 22,22% голосів та отримала 9 депутатських мандатів до Сєвєродонецької міської ради, що підтверджено відомостями з сайту Центральної виборчої комісії (арк. спр. 22-23).
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.11.2020 № 300795357654 Сєвєродонецька міська виборча комісія Луганської області зареєстрована з 01.02.2006, код за ЄДРПОУ 33968676, зареєстрована як юридична особа, місцезнаходження юридичної особи: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, Бульвар Дружби Народві, 32, кімната 20, відомості про перебування юридичної особи в процесі припинення - відсутні (арк. спр. 94-97).
На офіційному сайті Центральної виборчої комісії розміщені результати голосування на місцевих виборах 25.10.2015, отримані кандидатами у депутати від партії Наш край в територіальних виборчих округах за результатами голосування: Перший кандидат ОСОБА_8 ; 6. ОСОБА_9 31,1224%; 15. ОСОБА_10 30,9562%; 20. ОСОБА_11 28,6115%; 19. ОСОБА_12 27,4327%; 9. ОСОБА_13 27,3906%; 13. ОСОБА_14 27,2523%; 10. ОСОБА_15 26,5728%; 16. ОСОБА_16 26,5638%; 14. ОСОБА_17 24,5614%; 1 ОСОБА_18 24,2424%; 34. ОСОБА_19 24,1218%; 18. ОСОБА_20 23,6575%; 24. ОСОБА_1 23,5876%; 26. ОСОБА_21 23,4735%; 28. ОСОБА_2 23,2517%; 7. ОСОБА_3 23,0366%; 8. ОСОБА_4 22,2973%; 21. ОСОБА_22 21,6176%; 29. ОСОБА_23 20,3092%; 17. ОСОБА_24 20,2212%; 5. ОСОБА_25 19,9029%; 25. ОСОБА_26 18,2045%; 23. ОСОБА_27 18,0645%; 35. ОСОБА_28 17,0828%; 22. ОСОБА_29 16,1932%; 30. ОСОБА_30 15,8754%; 11. ОСОБА_31 15,6805%; 31. ОСОБА_32 15,3846%; 27. ОСОБА_33 15,0218%; 4. ОСОБА_34 14,8423%; 12. ОСОБА_35 14,4040%; 32. ОСОБА_36 13,6187%; 3. ОСОБА_37 13,1868%; 33. ОСОБА_38 11,5127%; 2. ОСОБА_39 11,2421%; 36. ОСОБА_40 3,5714% (арк.спр.84-93).
Позивач за результатами голосування на місцевих виборах 25.10.2015 згідно вказаного списку є чотирнадцятим з набраним результатом голосування 23,5876% голосів як кандидат у депутати до Сєвєродонецької міської ради Луганської області від партії Наш край .
Постановою Сєвєродонецької міської виборчої комісії №41 від 13.02.2020 23 год.10 хв. визнано обраною депутатом Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії Наш край - ОСОБА_2 , 1979 року народження (арк.спр.8).
Постановою Сєвєродонецької міської виборчої комісії №44 від 14.02.2020 18 год.20 хв. визнано обраним депутатом Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії Наш край - ОСОБА_3 , 1988 року народження (арк.спр.9).
Постановою Сєвєродонецької міської виборчої комісії №46 від 14.02.2020 18 год.35 хв. визнано обраним депутатом Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації політичної партії Наш край - ОСОБА_4 , 1967 року народження (арк.спр.21).
Позивач вважаючи рішення Сєвєродонецької міської виборчої комісії протиправними і такими, що порушують його право бути обраним депутатом, звернувся до суду.
Відповідачем на виконання вимог ухвал суду від 05 серпня 2020 року, від 17 вересня 2020 року та 13 жовтня 2020 року до матеріалів справи не надано відзиву та жодних витребуваних судом документів, на підставі яких прийняті оскаржувані рішення.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України від 11 липня 2002 року № 93-IV Про статус депутатів місцевих рад відповідно до Конституції України, Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , інших законів України визначає правовий статус депутата сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - місцева рада) як представника інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та рівноправного члена місцевої ради, встановлює гарантії депутатської діяльності та порядок відкликання депутата місцевої ради (далі - Закон № 93-IV).
Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 93-IV (положення Закону в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) депутат місцевої ради набуває свої повноваження в результаті обрання його до ради відповідно до Закону України Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів .
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 5 Закону № 93-IV повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі його відкликання за народною ініціативою у встановленому цим Законом порядку.
Відповідно до частини сьомої статті 41 Закону № 93-IV вищий керівний орган партії відповідно до статуту партії розглядає звернення територіальної виборчої комісії щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою та приймає рішення про відкликання такого депутата за народною ініціативою або про відмову в задоволенні цієї ініціативи.
Згідно з частиною восьмою статті 41 Закону № 93-IV рішення вищого керівного органу партії, прийняте відповідно до її статуту, передається до відповідної територіальної виборчої комісії, яка інформує про зміст рішення ініціативну групу.
На підставі рішення вищого керівного органу партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією партії, за народною ініціативою, а у випадку якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною шостою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня отримання/прийняття відповідного рішення зобов`язана у порядку, передбаченому законом про місцеві вибори, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному одномандатному виборчому окрузі (частина дев`ята статті 41 Закону № 93-IV).
З оскаржуваних постанов Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області № 41 від 13.02.2020, № 44 від 14.02.2020, № 46 від 14.02.2020 вбачається, що підставою їх прийняття стали рішення XVIII позачергового з`їзду політичної партії Наш край про відкликання за народною ініціативою певних депутатів, а саме: від 20.07.2018 про відкликання за народною ініціативою депутата Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_41 , від 14.02.2020 про відкликання за народною ініціативою депутата Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_10 , від 14.02.2020 про відкликання за народною ініціативою депутата Севєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_15 .
Закон України Про місцеві вибори від 14 липня 2015 року № 595-VIII (далі - Закон № 595-VIII) втратив чинність, крім положень щодо організації та проведення повторних, проміжних, додаткових виборів і заміщення депутатів, обраних у багатомандатному виборчому окрузі, повноваження яких достроково припинені, що діють до наступних чергових або позачергових виборів депутатів місцевих рад, на підставі Виборчого Кодексу України № 396-IX від 19.12.2019.
Відповідно до частини восьмої статті 86 Закону № 595-VIII результатом виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі є визначення в порядку черговості кандидатів у депутати від місцевих організацій партій осіб, обраних депутатами від місцевих організацій партій в кількості депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій.
Черговість кандидатів у депутати у виборчому списку від місцевої організації партії, яка відповідно до частини другої цієї статті має право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, визначається рішенням виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів шляхом формування та затвердження виборчого списку місцевої організації партії. У зазначеному виборчому списку місцевої організації партії кандидати у депутати (крім кандидата у депутати, який не закріплений за територіальним виборчим округом) розташовуються в порядку зменшення відсотку голосів виборців, поданих за відповідну місцеву організацію партії у територіальних виборчих округах, за якими були закріплені кандидати, від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі місцеві організації партій у відповідних територіальних виборчих округах. У разі якщо отримані відсотки є рівними у кількох кандидатів у депутати, вони розміщуються у виборчому списку в порядку зменшення кількості голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі за місцеву організацію партії та відповідного кандидата (абзац 2 частини восьмої статті 86 Закону № 595-VIII).
Статтею 90 Закону № 595-VIII визначений порядок заміщення депутатів та проміжні вибори депутатів сільської, селищної ради.
Відповідно до частини першої статті 90 Закону №595-VIII у разі якщо депутат, який обирався в багатомандатному виборчому окрузі, достроково припинив повноваження або його повноваження достроково припинені на підставах і в порядку, передбачених Конституцією та законами України, за рішенням територіальної виборчої комісії обраним депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати від місцевої організації партії. Якщо черговість для отримання депутатського мандата вичерпана, депутатський мандат залишається вакантним до проведення чергових або позачергових виборів.
Реєстрація особи, обраної депутатом відповідно до частини першої цієї статті, та видання їй тимчасового посвідчення депутата здійснюються територіальною виборчою комісією з дотриманням порядку, передбаченого статтею 89 цього Закону (частина друга статті 90 Закону № 595-VIII).
Територіальна виборча комісія направляє копії рішень про визнання обраним та реєстрацію депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати від місцевої організації партії до Центральної виборчої комісії невідкладно після їх прийняття (абзац 2 частини другої статті 90 Закону №595-VIII.
З відомостей, розміщених на сайті Центральної виборчої комісії судом встановлено, що список осіб за результатами голосування Політичної партії Наш край має наступний вигляд:
24 ОСОБА_1 , 167 голосів, що становить 23,5876%;
26 ОСОБА_21 , 173 голоси, що становить 23,4735%;
28 ОСОБА_2 , 133 голоси, що становить 23,2517%;
7 ОСОБА_3 , 132 голоси, що становить 23,0366%;
8 ОСОБА_4 , 132 голоси, що становить 22,2973%.
Отже, позивач відповідно до вищенаведеного списку кандидатів у депутати від Політичної партії Наш край за результати волевиявлення набрав більшу кількість голосів та передує у списку по кількості набраних голосів по відношенню до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , яких згідно з оскаржуваними постановами Сєвєродонецької міської виборчої комісії в порядку черговості кандидатів від Політичної партії Наш край обрано депутатами Сєвєродонецької міської ради Луганської області VII скликання.
Отже, відповідачем при прийнятті постанов від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46 порушено вимоги частини першої статті 90 Закону № 595-VIII щодо черговості обрання кандидатів у депутати Сєвєродонецької міської ради Луганської області VIІ скликання.
Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
При цьому, така оцінка надається судом, виходячи зі змісту постанов Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46.
Відповідач всупереч вимог суду про надання доказів до матеріалів справи, жодних доказів, з яких суд може встановити обставини, які підлягають доказуванню по даній справі, не надав.
Частиною першою статті 71 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (абзац перший частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України).
Згідно з частиною п`ятою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
Зважаючи на вказані положення Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на ненадання відповідачем - суб`єктом владних повноважень жодного доказу на підтвердження дотримання ним вимог Закону № 595-VIII, суд дійшов висновку, що відповідач не довів правомірність своїх рішень про визнання обраними депутатів Сєвєродонецької міської ради Луганської області VII скликання Мостової Н.В., Толмачова А.А., ОСОБА_4 відповідно до постанов від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46.
Відповідно, вимоги позивача щодо визнання протиправними та скасування постанов Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46 є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
При цьому, суд зазначає, що Указом Президента України від 27 липня 2020 року № 293/2020 Про утворення військово-цивільної адміністрації , який набрав чинності з 29 липня 2020 року, утворено військово-цивільну адміністрацію міста Лисичанськ Луганської області.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України від 03.02.2015 № 141-VIII Про військово-цивільні адміністрації (далі - Закон № 141-VIII) для виконання повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених цим Законом, в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема в районі проведення антитерористичної операції можуть утворюватися військово-цивільні адміністрації.
Військово-цивільні адміністрації населених пунктів - це тимчасові державні органи, що здійснюють на відповідній території повноваження сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах рад та голів та інші повноваження, визначені цим Законом.
Частиною другою статті 1 Закону № 141-VIII визначено, що військово-цивільні адміністрації є юридичними особами публічного права і наділяються цим та іншими законами повноваженнями, у межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. Військово-цивільні адміністрації населених пунктів набувають прав та обов`язків з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону № 141-VIII у день набрання чинності актом Президента України про утворення військово-цивільної адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, - у разі утворення військово-цивільної адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів).
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 78 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені у випадках: передбачених законами України Про військово-цивільні адміністрації , Про правовий режим воєнного стану .
Відповідно до частини п`ятої статті 78 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої цієї статті, достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.
Однак, за встановлених обставин, суд надає оцінку оскаржуваним постановам Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41, від 14.02.2020 № 44, від 14.02.2020 № 46 та перевіряє дотримання відповідачем при прийнятті рішення критеріїв, визначеним статтею 2 КАС України на час прийняття таких рішень відповідачем як суб`єктом владних повноважень.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем за подання до суду даного позову сплачений судовий збір у сумі 840,80 грн (арк. спр. 4), який підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, внаслідок протиправних дій якого виник даний спір.
Керуючись статтями 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (місце знаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20, код ЄДРПОУ 33968676) про визнання неправомірними та скасування постанов, задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 № 41 Про визнання обраним депутатом Сєвєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_2 .
Визнати протиправною та скасувати постанову Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 14.02.2020 № 44 Про визнання обраним депутатом Сєвєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_3 .
Визнати протиправною та скасувати постанову Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 14.02.2020 № 46 Про визнання обраним депутатом Сєвєродонецької міської ради Луганської області VII скликання ОСОБА_4 .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору у сумі 840 (вісімсот сорок) гривень 80 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.В. Захарова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2020 |
Оприлюднено | 17.11.2020 |
Номер документу | 92889311 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Захарова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні