Рішення
від 20.10.2020 по справі 640/10280/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 жовтня 2020 року м. Київ № 640/10280/20

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Смолія І.В., при секретарі судового засідання Палій Д.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальінстю Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн

до Головного управління Державної податкової служби України у м. Києві

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

за участю представників сторін:

від позивача: Черній О.Р.

від відповідача: Ступак О.І.

встановив:

Товариства з обмеженою відповідальністю Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн (надалі також - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві (надалі також - відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Представник позивача в обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідачем порушено норми чинного законодавства щодо проведення перевірки, яка має розпочатись з 27.12.2019, оскільки наказ на перевірку датований 21.12.2019, направлення датоване 23.12.2019, які направлені позивачу лише 26.12.2019, тобто позивач фактично був не повідомлений про початок проведення перевірки з 27.12.2019. Зазначені документи позивачем були отримані лише 15.01.2020. Однак, в супереч зазначено, відповідач склав акт перевірки, який датований 14.01.2020, та встановив порушення чинного законодавств. В зв`язку з протиправністю таких дій та протиправністю винесених податкових повідомлень-рішень, позивач просить суд позов задовольнити.

Представник відповідач проти задоволення заперечував з мотивів необґрунтованості та безпідставності заявленого позову, вгадавши суду письмовий відзив на заявлений позов.

Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини з урахуванням наданих пояснень в судовому засіданні представниками сторін, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом зазначає наступне.

Відповідно до пп.78.1.4 п.78.1 ст.78, п.79.1 ст.79 Податового кодексу України та на підставі наказу від 21.12.2019 №5189, направлення на проведення перевірки від 23.12.2019 №208/26-15-05-01-01 проведено документальну позапланову перевіку ТОВ Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн в період з 27.12.2019 по 08.01.2020.

За результатоами проведеної перевірки складено акт від 14.01.2020 № 17/26-15-05-01-01/40674079 та встановлено наступні порушення: п.44.1 ст.44, п. 198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198 ПК України, в результаті чого встановлено: заниження податку на додану вартість на загальну суму 3 549 775,00 грн., в тому числі по періодам за лютий 2019 року у сумі 1 502 064,00 грн., за березень 2019 року у сумі 2 047 711,00 грн., завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на загальну суму 48 824,00 грн. в тому числі за березень 2019 року у сумі 48 824,00 грн.; п. 44.1, п. 44.6 ст. 44, п. 85.2 ст. 85 ПК України.

Як зазначає позивача, 15.01.2020 ТОВ Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн отримало поштою повідомлення від 23.12.2019 №208/26-15-05-01-01 про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та Наказ від 21.12.2019 №5189 про проведення перевірки з 27.12.2019 та в подальшому, 29.01.2020 позивач отримав Акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн від 14.01.2020 № 17/26-15-05-01-01/40674079.

Позивач, не погоджуючись з висновками, викладеними в Акті, подав заперечення до Головного управління ДПС у м. Києві від 12.02.2020 № 10-02/20.

26.02.2020 о 09:59 на пошті, що підтверджується витягом з офіційного сайту Укрпошти, позивач отримав поштою повідомлення від відповідача про розгляд заперечень до Акту 26.02.2020 о 10:00. Однак, за результатами розгляду заперечень до Акту, який відбувся без присутності позивача, заперечення залишено без задоволення, висновку акту без змін.

13.03.2020 ТОВ Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн отримано податкові повідомлення - рішення від 28.02.2020 року № 03312615050101, № 03322615050101, № 03332615050101.

Не погоджуючись з діями відповідача що проведення перевірки, висновками за результатами такої перевірки та винесеними податковими повідомлення-рішеннями, позивач звернуся до суду.

Щодо порушення п. 44.1. ст. 44, п. 198.1., п. 198.3., п. 198.6. ст. 198 ПК України, а саме: заниження податку на додану вартість на загальну суму 3 549 775,00 грн., в тому числі по періодам за лютий 2019 року у сумі 1 502 064,00 грн., за березень 2019 року у сумі 2 047 711,00 грн.; завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на загальну суму 48 824,00 грн. в тому числі за березень 2019 року у сумі 48 824,00 грн., суд зазначає наступне.

Під час перевірки відповідач встановлено, що позивач мав взаємовідносинах з ТОВ ГРІН СКАЙНЕР (код 41927575) за лютий 2019 року, з ТОВ КОМПАНІЯ ЛІВРЕЯ (код ЄДРПОУ 42160472) за лютий 2019 року, з ТОВ ГЕЛІУС АЛЬФА ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42428701) за лютий 2019 року та березень 2019 року, з ТОВ БЛІК КОМПАНІ (код ЄДРПОУ 41929572) за березень 2019 року, з ТОВ ФІРМА ІСТА ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42168120) за березень 2019 року.

Відповідач вказує на штучну створену видимість здійснення господарських операцій з зазначеними контрагентами шляхом формального оформлення господарських операцій, які не супроводжувалися дійсним рухом активів, а також про відсутність факту придбання товару, послуг з метою та в цілях господарської діяльності, недоведеність економічної доцільності операцій з урахування основного виду діяльності Позивача, не доведено необхідності залучення відповідних контрагентів, у зв`язку з неможливістю виконання вищенаведених робіт, надання послуг та відсутності придбання товарів.

Позивачем надано суду документи, які підтверджуючі господарські операції з контрагентами, а саме:

з ТОВ ГРІН СКАЙНЕР (код ЄДРПОУ 41927575) за лютий 2019 року підтверджується наступними документами (копії додаються до позовної заяви): договір підряду № 22-01/19-АБ від 22.01.2019р.та наступні додатки до договору: дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, договірна ціна, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 8 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 10 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 13 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 14 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 15 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 16 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 17 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 18 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 19 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 11.02.2019, акт № 20 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 11.02.2019;

з ТОВ КОМПАНІЯ ЛІВРЕЯ (код ЄДРПОУ 42160472) за лютий 2019 року підтверджується наступними документами: договір підряду 21-01/19-АВ від 21.01.2019, та наступні додатки до договору: дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, договірна ціна, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, договір підряду 22-01/19 від 22.01.2019 та наступні додатки до договору: дефектний акт, локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 8 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 07.02.2019, акт № 10 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 07.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 08.02.2019, акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 08.02.2019;

з ТОВ ГЕЛІУС АЛЬФА ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42428701) за лютий 2019 року та березень 2019 року підтверджується наступними документами: договір поставки 23-03/19-скл від 22.01.2019, додаток № 1 до Договору поставки Специфікація №1, рахунок на оплату №1 від 22.01.2019, видаткова накладна № 71 від 21.03.2019, видаткова накладна № 72 від 21.03.2019, видаткова накладна № 73 від 21.03.2019, видаткова накладна № 74 від 21.03.2019, видаткова накладна № 75 від 21.03.2019, видаткова накладна № 76 від 21.03.2019, видаткова накладна № 77 від 21.03.2019, видаткова накладна № 78 від 21.03.2019, видаткова накладна № 79 від 21.03.2019, видаткова накладна № 80 від 21.03.2019, видаткова накладна № 81 від 22.03.2019, видаткова накладна № 82 від 22.03.2019, видаткова накладна № 83 від 22.03.2019, видаткова накладна № 84 від 22.03.2019, видаткова накладна № 85 від 22.03.2019, видаткова накладна № 86 від 22.03.2019, видаткова накладна № 87 від 22.03.2019, видаткова накладна № 88 від 22.03.2019, видаткова накладна № 89 від 22.03.2019, видаткова накладна № 90 від 22.03.2019, видаткова накладна № 91 від 26.03.2019, видаткова накладна № 92 від 26.03.2019, видаткова накладна № 93 від 26.03.2019, видаткова накладна № 94 від 26.03.2019, видаткова накладна № 95 від 26.03.2019, видаткова накладна № 96 від 26.03.2019, видаткова накладна № 97 від 26.03.2019, видаткова накладна № 98 від 26.03.2019, видаткова накладна № 99 від 26.03.2019, видаткова накладна № 100 від 26.03.2019, видаткова накладна № 101 від 26.03.2019, видаткова накладна № 102 від 26.03.2019, видаткова накладна № 103 від 26.03.2019, платіжне доручення № 1145 від 03.04.2019, платіжне доручення № 1177 від 08.04.2019, платіжне доручення № 1946 від 08.07.2019, платіжне доручення № 2014 від 12.07.2019, платіжне доручення № 2735 від 08.10.2019, платіжне доручення № 2956 від 05.11.2019, платіжне доручення № 2978 від 06.11.2019, платіжне доручення № 2979 від 06.11.2019, платіжне доручення № 2983 від 07.11.2019, платіжне доручення № 3086 від 25.11.2019, платіжне доручення № 3089 від 26.11.2019, платіжне доручення № 3090 від 26.11.2019, платіжне доручення № 3114 від 27.11.2019, платіжне доручення № 3113 від 27.11.2019, платіжне доручення № 3121 від 29.11.2019, платіжне доручення № 3211 від 10.12.2019, платіжне доручення № 3222 від 10.12.2019, платіжне доручення № 3225 від 11.12.2019, довіреність № 583 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000042 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000043 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000044 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000045 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000046 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000047 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000048 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000049 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000050 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000051 від 21.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000052 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000053 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000054 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000055 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000056 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000057 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000058 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000059 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000060 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000061 від 22.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000073 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000074 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000075 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000076 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000077 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000078 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000079 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000080 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000081 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000082 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000083 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000084 від 26.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000085 від 26.03.2019, договір підряду 21-01/19-АБ від 21.01.2019, та наступні додатки до договору: договірна ціна, дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 01.02.2019, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 01.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 01.02.2019, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 01.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 8 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 04.02.2019, акт № 10 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 04.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 13 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 14 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 15 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 16 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 17 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 18 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 19 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 05.02.2019, акт № 20 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 05.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 21 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 22 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019р. від 06.02.2019, акт № 23 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019р. від 06.02.2019;

з ТОВ БЛІК КОМПАНІ (код ЄДРПОУ 41929572) за березень 2019 року підтверджується наступними документами: договір поставки 23-03/19-скл від 22.01.2019, додаток № 1 до Договору поставки Специфікація №1, рахунок на оплату №1 від 22.01.2019, видаткова накладна № 1 від 14.03.2019, видаткова накладна № 2 від 14.03.2019, видаткова накладна № 3 від 14.03.2019, видаткова накладна № 4 від 14.03.2019, видаткова накладна № 5 від 14.03.2019, видаткова накладна № 6 від 15.03.2019, видаткова накладна № 7 від 15.03.2019, видаткова накладна № 8 від 15.03.2019, видаткова накладна № 9 від 15.03.2019, видаткова накладна № 10 від 15.03.2019, видаткова накладна № 11 від 18.03.2019, видаткова накладна № 12 від 18.03.2019, видаткова накладна № 13 від 18.03.2019, видаткова накладна № 14 від 18.03.2019, видаткова накладна № 15 від 18.03.2019, видаткова накладна № 16 від 18.03.2019, видаткова накладна № 17 від 18.03.2019, видаткова накладна № 18 від 18.03.2019, видаткова накладна № 19 від 18.03.2019, видаткова накладна № 20 від 18.03.2019, видаткова накладна № 21 від 20.03.2019, видаткова накладна № 22 від 20.03.2019, видаткова накладна № 23 від 20.03.2019, видаткова накладна № 24 від 20.03.2019, видаткова накладна № 25 від 20.03.2019, видаткова накладна № 26 від 20.03.2019, видаткова накладна № 27 від 20.03.2019, видаткова накладна № 28 від 20.03.2019, видаткова накладна № 29 від 20.03.2019, видаткова накладна № 30 від 20.03.2019, видаткова накладна № 31 від 25.03.2019, видаткова накладна № 32 від 25.03.2019, видаткова накладна № 33 від 25.03.2019, видаткова накладна № 34 від 25.03.2019, видаткова накладна № 35 від 25.03.2019, видаткова накладна № 36 від 25.03.2019, видаткова накладна № 37 від 25.03.2019, видаткова накладна № 38 від 25.03.2019, видаткова накладна № 39 від 25.03.2019, видаткова накладна № 40 від 25.03.2019, видаткова накладна № 41 від 25.03.2019, платіжне доручення № 1147 від 03.04.2019, платіжне доручення № 1176 від 08.04.2019, платіжне доручення № 1234 від 12.04.2019, платіжне доручення № 1389 від 06.05.2019, платіжне доручення № 1746 від 11.06.2019, платіжне доручення № 1743 від 11.06.2019, платіжне доручення № 2142 від 26.07.2019, платіжне доручення № 2210 від 02.08.2019, платіжне доручення № 2245 від 08.08.2019, платіжне доручення № 2316 від 19.08.2019, платіжне доручення № 2453 від 05.09.2019, платіжне доручення № 2484 від 09.09.2019, платіжне доручення № 2483 від 09.09.2019, довіреність № 582 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000002 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000003 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000004 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000005 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000006 від 14.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000007 від 15.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000008 від 15.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000009 від 15.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000010 від 15.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000011 від 15.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000012 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000013 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000014 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000015 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000016 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000017 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000018 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000019 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000020 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000021 від 18.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000022 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000023 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000032 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000033 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000034 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000035 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000036 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000037 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000038 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000039 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000040 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000041 від 20.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000062 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000063 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000064 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000065 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000066 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000067 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000068 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000069 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000070 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000071 від 25.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000072 від 25.03.2019;

з ТОВ ФІРМА ІСТА ТРЕЙД (код 42168120) за березень 2019 року підтверджується наступними документами: договір поставки 23-03/19-скл від 22.01.2019, додаток № 1 до Договору поставки Специфікація №1, рахунок на оплату №5 від 22.01.2019, видаткова накладна № 5 від 19.03.2019, видаткова накладна № 6 від 19.03.2019, видаткова накладна № 7 від 19.03.2019, видаткова накладна № 8 від 19.03.2019, видаткова накладна № 9 від 19.03.2019, видаткова накладна № 10 від 19.03.2019, видаткова накладна № 11 від 19.03.2019, видаткова накладна № 12 від 19.03.2019, видаткова накладна № 13 від 19.03.2019, видаткова накладна № 14 від 19.03.2019, платіжне доручення № 1146 від 03.04.2019, платіжне доручення № 1178 від 08.04.2019, платіжне доручення № 1244 від 16.04.2019, платіжне доручення № 1298 від 19.04.2019, довіреність № 581 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000024 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000025 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000026 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000027 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000028 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000029 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000030 від 19.03.2019, акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ФТП00000031 від 19.03.2019.

Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Отже, при дослідженні факту здійснення господарської операції мають досліджуватись відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовано дані податкового обліку. При цьому, для підтвердження даних податкового обліку можуть братись до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

При цьому, п.1.1 р.1 Положення №88 про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (далі Положення № 88) передбачено, що дане положення встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності, установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету.

Відповідно до п.1.2 Положення №88 господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Пунктом 2.1 р.2 Положення №88 встановлено порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (установи), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Отже, наведені правові норми дозволяють платнику податку зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду у зв`язку з реальним придбанням товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в своїй господарській діяльності що, в першу чергу, має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами. Документи, які не мають статус первинних, самі по собі не можуть підтверджувати реальність здійснення господарської операції та, відповідно, податковий кредит. При цьому, неодмінною характерною рисою господарської діяльності в рамках податкових відносин є її направлення на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах.

Таким чином, об`єкт оподаткування податком на прибуток та ПДВ платником податків визначається за даними бухгалтерського обліку господарських операцій та за наявності сукупності таких елементів: (1) наявності у сторін спеціальної податкової правосуб`єктності (особа, що видає податкову накладну, повинна бути зареєстрованою як платник ПДВ); (2) фактичного (реального) здійснення оподатковуваних операцій постачальником на користь покупця; (3) наявності причинно-наслідкового зв`язку між операцією з придбання товарів чи послуг та потребою використання в господарській діяльності; (4) документального підтвердження факту здійснення господарської операції сукупністю належним чином складених (оформлених) первинних та інших документів (у т.ч. платіжних), які зазвичай супроводжують операції певного виду та підтверджують їх фактичне виконання; (5) наявності у покупця належним чином складеної податкової накладної (має усі обов`язкові реквізити).

Крім того, виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит не ставиться у залежність від дотримання вимог податкового законодавства та сплатою податку до бюджету іншими суб`єктами господарювання. Якщо контрагент не виконав свого зобов`язання щодо декларування чи сплати податку добюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме для цієї особи. Зазначені обставини не є підставою для позбавлення платника податку права на формування податкового кредиту у випадку, коли останній виконав усі передбачені законом умови та має необхідні документальні підтвердження його розміру.

Отже, формування податкового кредиту з ПДВ обумовлено фактом придбанням товарів, робіт (послуг) з метою їх використання в межах господарської діяльності та реалізується за наявності в платника належно оформлених підтверджуючих проведення господарських операцій первинних документів і податкових накладних.

Таким чином, якщо документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , ст. 44 Податкового кодексу України , п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 , зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак повинні сприйматись судом як належні та допустимі докази реальності вчинення господарських операцій.

Підпунктом 44.1 статті 44 ПК України встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту (абзац другий вищевказаної правової норми).

Документи, які відповідають вимогам статей 1 , 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 № 996-XIV (далі Закон № 996-XIV), відображають реальність господарських операцій Товариствам його контрагентами, є підставою для формування податкового обліку Товариства відповідно до пунктів 198.3 , 198.6 статті 198 ПК України .

Податковий кредит, за змістом пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК України , це - сума, наяку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу .

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу , протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг (п. 198.3 ст. 198 ПК України ).

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

За правилами п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу , протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пунктом п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України визначено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу .

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу .

Положеннями п. 200.1 ст. 200 Податкового Кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно вимог п. 200.2 ст. 200 вказаного Кодексу при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Також п. 200.3 ст. 200 ПК України встановлено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу ), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У разі, якщо дії платника податку свідчать про його добросовісність, а вчинені ним господарські операції не викликають сумніву в їх реальності та відповідності дійсному економічному змісту, для підтвердження права на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування достатньо наявності належним чином оформлених документів, зокрема податкових накладних. При цьому не є підставою для відмови у праві на податковий кредит та бюджетне відшкодування з податку на додану вартість порушення податкової дисципліни, вчинені контрагентом платника податку.

У свою чергу, усталена судова практика, зокрема рішення у судових справах №820/61/18, №804/2579/18, №821/589/17, які набрали законної сили та пройшли всі інстанції судового оскарження наголошує, що твердження податкового органу про відсутність у контрагентів позивача необхідної для ведення господарської діяльності кількості працівників, технічних, транспортних, інших виробничих ресурсів, відсутність за юридичною адресою на момент звірки не свідчить про безтоварність угод поставки з позивачем.

Право на віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту виникають у разі здійснення господарських операцій, підтверджених відповідними розрахунковими платіжними та інші первинними документами, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку. Доведеність податкового правопорушення полягає у комплексному дослідженні усіх складових господарських операцій.

Платник податків не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже, поняття добросовісний платник , яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а саме, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань.

Виходячи з вимог наведених норм Податкового кодексу України , підтвердженням факту здійснення господарської операції є відповідні розрахункові, платіжні та інші первинні документи, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та підставою для нарахування податкового кредиту і податкового зобов`язання з податку на додану вартість є податкова накладна.

Верховний Суд у своїй Постанові від 15.08.2018 у справі № 826/15767/13-а визначив, що норми ПК не ставлять у залежність право платника податку на формування податкового кредиту від фактичної сплати сум податків до бюджету постачальниками товарів (послуг) по ланцюгу поставки, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (послуг), призначених для використання у його господарській діяльності, сплатив ПДВ в ціні придбаних товарів (послуг), а реальність операцій з придбання ним товарів (послуг) у судовому процесі контролюючим органом не спростована. Порушення платником податку - постачальником податкового законодавства може бути підставою для позбавлення іншого платника податку - покупця права на отримання податкової вигоди у вигляді збільшення суми витрат та/або податкового кредиту лише за встановленого факту їхніх сумісних дій щодо незаконної мінімізації податкових зобов`язань.

Тобто, посилання відповідача на штучну видимість здійснення господарських операцій позивача з контрагентами є безпідставними.

Крім того, твердження відповідача про відсутність у контрагентів необхідної для ведення господарської діяльності кількості працівників, технічних, транспортних, інших виробничих ресурсівне свідчить про безтоварність угод поставки та надання послуг з позивачем. В межах перевірки Позивача Відповідачем не досліджено можливість залучення ПостачальникомПозивача матеріально-технічних, майнових, трудових та виробничих ресурсів шляхом укладення цивільно-правових угод або в іншій не забороненій законом формі у період поставок ТМЦ.

Враховуючи викладене та керуючись внутрішнім переконанням, дослідивши подані сторонами матеріли та докази, заслухавши пояснення сторін, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та не доведеність відповідачем порушень з боку позивача норм податкового та іншого законодавства, в зв`язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволені позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті, відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова особа чи службова особа.

Керуючись статтями 72-77, 139, 143, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 28.02.2020 року № 03312615050101, від 28.02.2020 року № 03322615050101, від 28.02.2020 року № 03332615050101.

Стягнути з Головного управління ДПС у м.Києві (04655, м.Київ, вул.Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 43141267) за рахунок державних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн (03035, м.Київ, вул.Сурікова Василя, 3а, код ЄДРПОУ 40674079) судові витрати в сумі 21 020 (двадцять одна тисяча двадцять) грн. 00 коп.

Рішення суду, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя І.В. Смолій

Дата ухвалення рішення20.10.2020
Оприлюднено23.11.2020
Номер документу92987270
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

Судовий реєстр по справі —640/10280/20

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 21.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Постанова від 21.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 01.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 15.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 03.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні