ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/5120/19 Суддя (судді) першої інстанції: Скочок Т.О.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 грудня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Коротких А.Ю.,
суддів Сорочка Є.О.,
Чаку Є.В.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Арамат Садів на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Арамат Садів до Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування доручення в частині, визнання протиправними дії, -
В С Т А Н О В И В :
ТОВ Арамат Садів звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування доручення в частині, визнання протиправними дії.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року у задоволенні позовних вимог відмовлено у повному обсязі.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням суду, ТОВ Арамат Садів звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою задовольнити позов повністю. Свої вимоги апелянт мотивує тим, що судом першої інстанції при постановленні оскаржуваного рішення неповно досліджено обставини, що мають значення для справи та неправильно застосовано норми матеріального права.
09 жовтня 2020 року на адресу Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив від КП Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), в якому просить залишити без задоволення апеляційну скаргу ТОВ Арамат Садів , а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року - без змін.
13 жовтня 2020 року на адресу Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив від Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), в якому просить залишити без задоволення апеляційну скаргу ТОВ Арамат Садів , а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року - без змін.
У відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Предметом апеляційного оскарження є судове рішення, яке прийняте судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, у зв`язку з чим колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Згідно з ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судом першої інстанції встановлено, що 24.09.2018 року інспектором КП Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) було проведено перевірку правомірності розміщення тимчасової споруди, встановленої ТОВ Арамат Садів у м. Києві по вул. Маршала Якубовського, 5.
За наслідками проведеної перевірки інспектором КП Київблагоустрій в той же день складено припис за №1814803 із вимогою надати в триденний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди (павільйону), а в разі її відсутності здійснити демонтаж такої споруди власними силами.
Даний припис від 24.09.2018 року №1814803 був вручений фізичній особі, яка зобов`язувалася передати його власнику тимчасової споруди. Тобто, в тексті припису №1814803 відсутня інформація про вручення останнього безпосередньо власнику тимчасової споруди.
27.09.2018 року Департаментом міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) у зв`язку із невиконаннями вимог припису інспектора КП Київблагоустрій за №1814803 було прийнято рішення у формі доручення №064-7244, яким КП Київблагоустрій доручено здійснити примусовий демонтаж як самовільно встановленого елементу благоустрою - павільйону ТОВ Арамат Садів за адресою: м.Київ, Голосіївський р-н, вул. Маршала Якубовського, 5.
01.10.2018 року КП Київблагоустрій проведено примусовий демонтаж тимчасової споруди (павільйону), встановленої ТОВ Арамат Садів у м. Києві по вул. Маршала Якубовського, 5, про що складений акт проведення демонтажу (переміщення) №НО-231.
Відповідно до акту опису майна, який є додатком до вищевказаного акту №НО-231 від 01.10.2018 року, наведено наступний опис демонтованого об`єкту: назва - павільйон, вид матеріалу - сірий, металевий, розмір - 3,5 х 6 м, технічний стан незадовільний. Таке демонтоване майно було передане на майданчик тимчасового складування і зберігання майна КП Київблагоустрій .
Разом з тим, за даними витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 7925035 від 13.08.2013 року, 13.08.2013 року за ТОВ Арамат Садів зареєстровано право приватної власності на об`єкт нерухомого майна - нежитлове приміщення, торгове приміщення, загальною площею 21 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Якубовського Маршала, буд. 5-Б.
Проте, як стверджував позивач в тексті своєї позовної заяви, 01.10.2018 року мало місце здійснення працівниками КП Київблагоустрій демонтажу не тимчасової споруди, а вказаного об`єкта нерухомого майна. На підставі викладеного, вважаючи порушеними власні права та охоронювані законом інтереси, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч.ч. 2, 4 ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 року №3038-VI, тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - це одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, який визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
Пунктом 1.3 цього Порядку визначено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - це одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Відповідно до п. 1.7 наведеного Порядку розміщення окремих ТС здійснюється згідно з цим Порядком.
Пунктами 2.1-2.7 цього Порядку передбачено, що підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (додаток 1).
Разом з тим, ч. 3 ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачає, що розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України Про благоустрій населених пунктів .
У свою чергу ст. ст. 15, 16 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 06.09.2005 №2807-IV визначено, що на об`єктах благоустрою забороняється, зокрема: самовільно встановлювати об`єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо.
Натомість власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об`єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов`язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об`єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем.
Типовий договір щодо пайової участі в утриманні об`єкта благоустрою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Згідно з положеннями ч.ч. 1, 2 і 4 ст. 20 цього Закону організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом.
Благоустрій здійснюється в обов`язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).
Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов`язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
Таким чином, Закон встановлює вимоги до використання об`єкту благоустрою (території заселеного пункту, земельної ділянки), та наділяє орган місцевого самоврядування самоврядними контролюючими функціями у сфері благоустрою відповідного населеного пункту.
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України Про благоустрій населених пунктів , до малих архітектурних форм, як елементів декоративного чи іншого оснащення об`єкта благоустрою, належать, зокрема, альтанки, павільйони, навіси.
Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об`єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, державних стандартів, норм і правил.
Так, на виконання Закону України Про благоустрій населених пунктів рішенням Київської міської ради від 24.02.2011 року №56/5443 був затверджений Порядок визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об`єктів благоустрою м. Києва (далі - Порядок).
Згідно з п. 2.2 Порядку, у всіх питаннях щодо організації залучення Пайової участі (внеску) в утриманні об`єктів благоустрою виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) виступає в особі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент).
Таким чином, право на встановлення (розміщення) тимчасових споруд (малих архітектурних форм) особа набуває в порядку, встановленому цим рішенням Київської міської ради шляхом укладання договору пайової участі із Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
У силу п. 2.12 Порядку, підставами для припинення дії договору щодо пайової участі в утриманні об`єкта благоустрою до закінчення терміну його дії є: звернення суб`єкта господарювання із заявою про розірвання договору щодо пайової участі в утриманні об`єкта благоустрою; припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірних відомостей; недотримання суб`єктом господарювання істотних умов договору щодо пайової участі в утриманні об`єкта благоустрою; зміна містобудівної ситуації, державних будівельних норм, зміна у розташуванні інженерних мереж, що унеможливлює розташування об`єкта у певному місці (у разі відмови суб`єкта господарювання від запропонованого альтернативного місця розміщення об`єкта); невиконання умов документа, що визначає відповідність намірів суб`єкта господарювання Комплексній схемі, у визначений в ньому термін (при оформлені паспорта прив`язки ТС); анулювання паспорта прив`язки ТС; рішення суду.
Також у затвердженій цим Порядком (додаток 1) формі договору щодо пайової участі в утриманні об`єкта благоустрою (а саме у п. 7.2) визначено, що чинність цього Договору припиняється у разі: 1) невиконання Сторонами умов цього Договору; 2) за згодою сторін, якщо інше не встановлено Договором або законом; 3) за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених Договором або законом; 4) в інших випадках, передбачених законодавством України; 5) відповідно до положень, визначених у рішенні Київської міської ради.
Крім того, відповідно до ст. 34 Закону України Про благоустрій населених пунктів Київська міська рада своїм рішенням від 25.12.2008 року №1051/1051 затвердила Правила благоустрою міста Києва, дія яких поширюється на всі підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування, що знаходяться в межах міста Києва, а також громадян.
Відповідно до положень пп. 13.1.1 п. 13.1 розд. ХІІІ Правил благоустрою міста Києва, розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності проводиться відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Закону України Про благоустрій населених пунктів , Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 №198, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, інших нормативно-правових актів, а також рішень Київської міської ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Порядок демонтажу (переміщення) самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об`єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі визначений п. 13.3 розд. ХІІІ Правил благоустрою.
Зокрема, пп. 13.3.1 п. 13.3 розд. ХІІІ Правил благоустрою передбачено, що у разі виявлення самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив`язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (автомагазини, автокафе, автокав`ярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки) тощо) (далі - засоби пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі), об`єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи) уповноважені особи Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київблагоустрій (далі - КП Київблагоустрій ) вносять припис його власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до абзаців другого і третього цього підпункту.
Малі архітектурні форми, тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності мають бути демонтовані протягом трьох днів з моменту отримання припису, крім тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, відсутніх в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва, демонтаж яких має бути здійснений протягом одного дня з моменту отримання припису.
Протягом зазначеного у приписі строку власник (користувач або особа, яка здійснила розміщення (встановлення)) зобов`язаний за власний рахунок здійснити демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, демонтаж (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та провести відновлення порушеного благоустрою на місці їх розміщення (встановлення).
Відповідно до норм абз. 1 пп. 13.3.2 п. 13.3 розд. ХІІІ Правил благоустрою, у разі якщо власники (користувачі або особи, які здійснили розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі не здійснили демонтаж в строки, зазначені в приписі, Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації вживають заходів щодо демонтажу самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, а Департамент промисловості та розвитку підприємництва - щодо демонтажу об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на підставі рішень, зазначених у підпункті 13.3.3 пункту 13.3 цих Правил, за кошти міського бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством, з наступним відшкодуванням усіх витрат згідно з абзацом 3 цього підпункту.
У випадках, зазначених в абзацах першому і другому цього підпункту, всі витрати на проведення демонтажу (переміщення), перевезення, розвантаження, зберігання малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі підлягають відшкодуванню власником (користувачем або особою, яка здійснила розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (абз. 3 пп. 13.3.2 п. 13.3 розд. ХІІІ Правил благоустрою).
З наведених норм Правил благоустрою вбачається застосування заходів демонтажу лише у відношенні до самовільно встановлених тимчасових споруд у разі невиконання вимог припису.
Відповідно до п. 20.2.11 Правил благоустрою міста Києва у разі виявлення уповноваженими особами Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, КП Київблагоустрій самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив`язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) об`єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи), елементів об`єктів благоустрою, їх власникам (користувачам або особам, які здійснили розміщення (встановлення)), вноситься припис з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, елементу об`єкта благоустрою, із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до підпункту 13.3.1 пункту 13.3 розділу XIII цих Правил.
За змістом п. 19.1.1 Правил благоустрою міста Києва контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України Про благоустрій населених пунктів , цих Правил здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об`єктів благоустрою.
Водночас, згідно п. 20.2.1 Правил благоустрою міста Києва якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов`язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов`язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об`єктів благоустрою.
Отже, винесення припису є результатом проведеної перевірки, в якому власнику пропонується надати в певний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди або усунути порушення шляхом демонтажу тимчасової споруди власними силами в разі відсутності відповідних дозвільних документів.
Згідно з пп. 13.3.3 п. 13.3 розд. розд. ХІІІ Правил благоустрою рішення про демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі приймається Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, Департаментом промисловості та розвитку підприємництва (щодо об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі).
Отже, 01.10.2018 року на підставі рішення Департаменту міського благоустрою від 27.09.2018 року №064-7244 працівники КП Київблагоустрій здійснили демонтаж тимчасової споруди (павільйону) за адресою: м. Київ, вул. Маршала Якубовського, 5, що належить ТОВ Арамат Садів . У свою чергу рішення про демонтаж тимчасової споруди позивача було прийняте Департаментом у зв`язку з не виконанням Товариством вимог припису КП Київблагоустрій від 24.09.2018 року №1814803, а саме - у зв`язку з ненаданням проектно-дозвільної документації на розміщення зазначеної тимчасової споруди.
Крім того, обставини наявності у ТОВ Арамат Садів на момент виникнення спірних правовідносин тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Маршала Якубовського, 5 підтверджується наданою відповідачами копією протоколу №79 засідання Комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства. Так, за змістом цього Протоколу, 19.09.2018 року Комісія розглянула звернення КП Київблагоустрій від 29.08.2018 року №064/222-2116 (043-1419) щодо виявлення порушення функціонального використання ТС ТОВ Арамат Садів на вул. Маршала Якубовського, 5 (номер заявки №9573). За наслідками розгляду такого звернення Комісія вирішила доручити Департаменту містобудування та архітектури анулювати інформаційний талон та достроково припинити дію договору №09573-18/9 щодо пайової участі в утриманні об`єкту благоустрою з ТОВ Арамат Садів на вул. Маршала Якубовського, 5.
Крім того, наявні у справі матеріали не дають підстав для висновку, що демонтований 01.10.2018 року КП Київблагоустрій об`єкт за адресою: м. Київ, вул. Маршала Якубовського, 5 та зареєстрований за позивачем у серпні 2013 року об`єкт нерухомого майна, місцезнаходженням якого було визначено адресу: м. Київ, вул. Маршала Якубовського, 5-Б, є одним і тим же самим об`єктом.
Щодо невручення КП Київблагоустрій припису у встановленому законом порядку, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що в тексті припису відсутня інформація про вручення такому уповноваженому представнику ТОВ Арамат Садів . Такий припис був вручений невстановленій фізичній особі.
Проте, судом враховано, що про обставини прийняття припису та його зміст ТОВ Арамат Садів було обізнано як сторона у справі №910/16306/18.
У зв`язку з наведеним, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивачем не надано належних доказів щодо правомірності розміщення тимчасової споруди та відповідно неправомірності рішення та дій відповідачів.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Арамат Садів залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 липня 2020 року - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтями 329, 331 КАС України.
Головуючий суддя: Коротких А.Ю.
Судді: Сорочко Є.О.
Чаку Є.В.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2020 |
Оприлюднено | 10.12.2020 |
Номер документу | 93366748 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Коротких Андрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні