ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
17 грудня 2020 року справа №640/23064/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши у письмовому провадженні клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про встановлення судового контролю за виконанням рішення в адміністративній справі
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент до 1. Міністерства культури України 2. Міністерства культури, молоді та спорту України провизнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2020 року, яке залишено без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 29 вересня 2020 року, адміністративний позов задоволено повністю, визнано протиправною бездіяльність Міністерства культури України щодо не розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент на отримання дозволу на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць від 29 серпня 2019 року №29-08 (зареєстрована 02 вересня 2019 року за вх. №1571/0/60-19) та не видачі дозволу на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць з метою будівництва об`єкта Будівництво багатофункціонального комплексу на вул. Старонаводницька, 42-44 у Печерському районі міста Києва на підставі вказаної заяви, зобов`язано Міністерство культури, молоді та спорту України видати Товариству з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент дозвіл на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць з метою будівництва об`єкта Будівництво багатофункціонального комплексу на вул. Старонаводницька, 42-44 у Печерському районі міста Києва на підставі заяви від 29 серпня 2019 року №29-08 (зареєстрована 02 вересня 2019 року за вх. №1571/0/60-19) та стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 3 842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні нуль копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства культури, молоді та спорту України.
До суду надійшло клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про встановлення судового контролю за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 18 травня 2020 року.
Питання про встановлення судового контролю призначено до розгляду на 16 грудня 2020 року; у судове засідання представники учасників справи не прибули, у зв`язку із чим, на підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив розглядати заяву у письмовому провадженні.
До суду надійшла заява представника позивача про залишення без розгляду клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про встановлення судового контролю за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 18 травня 2020 року.
Розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про залишення без розгляду заяви про встановлення судового контролю, суд звертає увагу на таке.
Питання встановлення судового контролю за виконанням рішення регулюється статтею 382 Кодексу адміністративного судочинства України, однак, порядок дій суду у разі відкликання заяви про встановлення судового контролю не визначено.
Як передбачає частина шоста статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону).
Так, пункт 5 частини першої статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає залишення позовної заяви без розгляду, якщо надійшла заява позивача про залишення позову без розгляду.
Керуючись аналогією закону, суд вважає за необхідне застосувати до спірних правовідносин норми пункту 5 частини першої статті 240 Кодексу адміністративного судочинства України та застосувати відповідні правові наслідки за результатами розгляду заяви про залишення без розгляду клопотання про встановлення судового контролю за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 18 травня 2020 року.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви представника Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент та залишення заяви про встановлення судового контролю без розгляду.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 7, 240, 248 та 382 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У Х В А Л И В :
1. Задовольнити заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про залишення без розгляду заяви про встановлення судового контролю за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 18 травня 2020 року.
2. Залишити без розгляду заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю Фін-Інвест Менеджмент про встановлення судового контролю за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києві від 18 травня 2020 року.
Ухвала набирає законної сили відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя В.А. Кузьменко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2020 |
Оприлюднено | 21.12.2020 |
Номер документу | 93627818 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко В.А.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні