ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД права № 640/18852/18 Прізвище судді (суддів) першої інстанції: Шевченко Н.М.,
Суддя-доповідач Кобаль М.І.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 грудня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого Кобаля М.І.,
суддів Бужак Н.П., Костюк Л.Г.
при секретарі Хмарській К.І.
за участю
представника позивача: Стопхая В.Г.
представників відповідача: Кірякова А.С., Тіхонової І.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 квітня 2019 року у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства Обрій-2003 до Комунального підприємства Київблагоустрій , Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій та скасування приписів та доручення, -
В С Т А Н О В И В:
Приватне підприємство Обрій-2003 (далі по тексту - позивач, ПП Обрій-2003 ) звернулося до суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства Київблагоустрій , Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту - відповідачі, КП Київблагоустрій , Департамент) в якому просило:
- визнати протиправними дії відповідачів щодо демонтажу та знесення належного позивачу майна, а саме - господарської споруди та металевої огорожі по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва,
- визнати протиправними та скасувати приписи відповідача-1 від 12.10.2018 № 1815831 та від 31.10.2018 № 1815987,
- визнати протиправними та скасувати доручення відповідача-2 від 29.10.2018 № 064-7907 та від 05.11.2018 № 064-8145.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 квітня 2019 року зазначений позов задоволено повністю.
Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідачі подали апеляційні скарги, в яких просять скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Свої вимоги апелянти обґрунтовують тим, що судом першої інстанції було порушено норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
Заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, які з`явилися у призначене судове засідання, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційних скарг, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги слід задовольнити, а оскаржуване рішення скасувати, виходячи з наступного.
Згідно із п. 4 ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є, зокрема, неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Частиною 1 ст. 242 КАС України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, ПП Обрій-2003 є власником майнового комплексу по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, на підставі договору купівлі-продажу від 20.10.2005, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Петровою С.М. та зареєстровано в реєстрі за № 8433.
Відповідно до інвентаризаційної справи вказаний майновий комплекс загальною площею 387,60 кв.м складається з низки нежилих будівель, зокрема, з окремої розташованою нежилою будівлею - господарською спорудою (літера К) площею 73,2 кв.м.
Вказана споруда міститься на кадастровому плані земельної ділянки за кадастровим номером 66.056:007, та згідно плану встановлених меж до технічного звіту по встановленню зовнішніх меж землекористування.
12.10.2018 року інспектором КП Київблагоустрій Бистриком Д.І. винесено припис №1815831, відповідно до якого встановлено порушення підпункту 20.1.1 Правил благоустрою міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Сиваська, 1, вчинене власником тимчасової споруди. Позивачу запропоновано усунути порушення шляхом надання дозвільної документації на розміщення тимчасової споруди. У разі відсутності дозвільної документації на розміщення тимчасової споруди, терміном в 3 дні демонтувати власними силами та відновити благоустрій (далі по тексту - оскаржуваний припис №1).
Також, контролюючим органом зазначено, що в разі невиконання вимог припису будуть вжиті заходи, відповідно до чинного законодавства; про виконання припису повідомити КП Київблагоустрій .
Листом від 23.10.2018 року № 10/23 ПП Обрій-2003 повідомлено КП Київблагоустрій щодо належності йому вказаної будівлі, до якого також було додано копію чергового кадастрового плану та копію реєстраційного посвідчення.
29.10.2018 року Департаментом видано КП Київблагоустрій доручення № 064-7907 щодо вжиття заходів шляхом демонтажу самовільно встановленого павільйону за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Сиваська, 1.
Відповідно до актів проведення демонтажу (переміщення) від 29.10.2018 № 03-498, від 30.10.2018, 31.10.2018, 01.11.2018, 06.11.2018 № 173, 07.11.2018 № 176, працівниками КП Київблагоустрій проведено частковий демонтаж павільйону, розміщеного за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Сиваська, 1.
Також, 31.10.2018 року інспектором КП Київблагоустрій Бистриком Д.І. винесено припис № 1815987 про порушення власником тимчасової огорожі підпункту 20.1.1 Правил благоустрою міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Сиваська, 1 (далі по тексту - оскаржуваний припис №2).
Листом від 02.11.2018 ПП Обрій-2003 повідомлено КП Київблагоустрій щодо належності огорожі до майнового комплексу, що є власністю позивача. До вказаного листа позивачем додано копії правовстановлюючих документів.
05.11.2018 року Департаментом видано КП Київблагоустрій доручення № 064-8145 щодо вжиття заходів шляхом демонтажу самовільно встановленої огорожі за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Сиваська, 1.
Відповідно до акту від 05.11.2017 року № 170 працівниками КП Київблагоустрій проведено демонтаж огорожі.
Вважаючи дії та оскаржувані приписи протиправними, позивач звернувся з даним позовом до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.
Суд першої інстанції, приймаючи рішення про задоволення позовних вимог, дійшов висновку, що оцінюючи правомірність дій відповідачів та обставину, що позивачем були вчинені дії, спрямовані на виконання оскаржуваних приписів, зокрема, позивачем неодноразово було подано заяви та відповідні правовстановлюючі документи на спірну господарську будівлю, тоді як відповідачами подані заяви було проігноровано та не надано належну оцінку при ухваленні доручення про демонтаж.
Колегія суддів апеляційної інстанції не погоджується з таким висновком суду першої інстанції, оскільки він не знайшов свого підтвердження під час апеляційного розгляду справи.
Дослідивши матеріали справи, повно і всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України від 06.09.2005 № 2807-IV Про благоустрій населених пунктів (далі по тексту - Закон № 2807-IV), Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , Законом України Про регулювання містобудівної діяльності та Правилами благоустрою міста Києва, затверджені рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 (надалі також - Правила).
Усі нормативно-правові акти в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин.
Дана справа була переглянута Верховним Судом, за наслідком розгляду якої касаційною інстанцією винесено постанову від 17.09.2020 року про часткове задоволення касаційних скарг Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), скасування постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.09.2019 року і направлення справи на новий судовий розгляд до суду апеляційної інстанції.
Дослідивши висновки викладені в постанові Верховного Суду від 17.09.2020 року, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає наступне.
Так, під час розгляду даної справи для прийняття законного і обґрунтованого рішення суду апеляційної інстанції необхідно, насамперед, встановити:
- чи належить господарська споруда та металева огорожа по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, власником якої є ПП Обрій-2003 , до капітальної споруди чи до тимчасової споруди;
- законність та правомірність оскаржуваних приписів № 1 та № 2;
- протиправність дій відповідачів щодо демонтажу та знесення належного позивачу майна, а саме - господарської споруди та металевої огорожі по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва.
Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів, заходи створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначено Законом Закон №2807-IV.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону № 2807-IV благоустрій населених пунктів - це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля. В той же час, заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об`єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
Управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень (ст. 5 Закону № 2807-IV).
Згідно зі ст. 34 Закону № 2807-IV правила благоустрою території населеного пункту - це нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
За приписами пп. 6.7 п. 6 Положення про Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2011 № 94, Департамент має право здійснювати у встановленому порядку демонтаж та очищення території міста від безхазяйного майна, самовільно розміщених тимчасових споруд та елементів благоустрою, рекламних носіїв, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів тощо.
Рішенням Київської міської ради ІІ сесії VI скликання від 25.12.2008 №1051/1051 затверджені Правила благоустрою, які визначають правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста і спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.
Згідно з положеннями розділу І Правил благоустрою тимчасова споруда - це споруда функціонального (в тому числі для здійснення підприємницької діяльності), декоративно-технологічного призначення, в тому числі мала архітектурна форма, яка виготовляється з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо.
Підпунктом 13.3.1 пункту 13.3 розділу ХІІІ Правил благоустрою передбачено, що у разі виявлення самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив`язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (автомагазини, автокафе, автокав`ярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки) тощо), об`єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи) уповноважені особи Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київблагоустрій вносять припис його власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до абзаців другого і третього цього підпункту.
На підставі аналізу наведених правових норм, колегія суддів апеляційної інстанції доходить висновку, що Департамент наділений повноваженнями приймати рішення щодо демонтажу та здійснювати відповідний демонтаж виключно щодо об`єктів, які належать до тимчасових споруд у розумінні Правил благоустрою.
Відповідно до п. 20.2.11 Правил благоустрою міста Києва у разі виявлення уповноваженими особами Департаменту, структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, КП Київблагоустрій самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив`язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) об`єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи), елементів об`єктів благоустрою, їх власникам (користувачам або особам, які здійснили розміщення (встановлення)), вноситься припис з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) об`єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, елементу об`єкта благоустрою, із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до пп. 13.3.1 п. 13.3 розділу XIII цих Правил.
При цьому, відповідно до п. 19.1.1 Правил благоустрою контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону № 2807-IV, цих Правил здійснюється Департаментом, яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в місті Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об`єктів благоустрою.
Згідно з п. 20.2.1 Правил благоустрою, якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов`язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов`язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об`єктів благоустрою.
У разі виявлення тимчасової споруди (малої архітектурної форми), встановлений (або невстановлений) власник (користувач) якої створив причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов`язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради Про запровадження принципу організаційної єдності з видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд у м. Києві від 21.05.2009 № 462/1518.
У такому випадку одна копія припису наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині такої тимчасової споруди (малої архітектурної форми), а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові тимчасової споруди (малої архітектурної форми) поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності). Посадова особа, яка винесла припис, здійснює фотофіксацію наклеєного припису поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми) у випадку його наявності або на фронтальній частині тимчасової споруди (малої архітектурної форми).
Наведене свідчить, що винесення припису є результатом проведеної перевірки, в якому власнику пропонується надати в певний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди або усунути порушення шляхом демонтажу тимчасової споруди власними силами в разі відсутності відповідних дозвільних документів.
Разом з цим, як зазначено вище, здійснювати відповідний демонтаж можливо виключно щодо об`єктів, які належать до тимчасових споруд у розумінні Правил благоустрою.
За визначенням ч. 2 ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Натомість, нерухоме майно - це земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення (Закон України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень ).
Також, відповідно до приписів ст. 181 Цивільного кодексу України, ст. 1 Закону України Про іпотеку та ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень встановлюється комплекс кваліфікуючих ознак для нерухомого майна.
Таким чином, на відміну від нерухомого майна, переміщення якого неможливе без їх знецінення та зміни призначення, тимчасові споруди мають відмінності, зокрема, виготовляються з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо.
Як вже встановлено вище судом та не заперечувалося сторонами під час розгляду справи, Обрій-2003 є власником майнового комплексу по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, на підставі договору купівлі-продажу від 20.10.2005, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Петровою С.М. та зареєстровано в реєстрі за № 8433, проте не є власником земельної ділянки.
Як зазначено в п. 2 договору купівлі-продажу майнового комплексу від 20.10.2005 року, зазначене в пункті 1 цього Договору нерухоме майно загальною площею 387,60 кв.м., складається з:
- нежитлова будівля (літ.Е) пл.85,50 кв.м., балансовою вартістю - 7300 грн.;
- нежитлова будівля (літ.Ж) пл.175,70 кв.м., балансовою вартістю - 12800 грн.;
- нежитлова будівля (літ.З) пл.126,40 кв.м., балансовою вартістю - 8700 грн.;
Згідно з інвентаризаційною справою літ. Е, Ж, З - окремо розташовані нежитлові будівлі.
- господарська споруда - (вагон) (літ.К) балансовою вартістю - 5000,00 грн.;
- навіс пилорами (літ.И) балансовою вартістю - 1500,00 грн.;
- пилорама (літ.и) балансовою вартістю - 7000,00 грн.(Т. 1 а.с.15).
Отже, згідно вказаного договору купівлі-продажу від 20.10.2005 року, господарська споруда - (вагон) (літ.К) балансовою вартістю - 5000,00 грн. не відноситься до нерухомого майна.
Також, відповідно до оцінювального акту про господарські будівлі та споруди вказана господарська споруда - (вагон) (літ.К) немає взагалі фундаменту (у графі фундамент міститься прочерк), що свідчить про те, що вона є тимчасовою спорудою (Т.1 а.с.19 на звороті).
Згідно змісту оскаржуваних приписів, позивача було повідомлено про необхідність надання правовстановлюючих документів до КП Київблагоустрій на господарську споруду - (вагон) (літ.К) та огорожу, що в подальшому вплинуло на результат розгляду питання щодо демонтажу робочою групою Департаменту без врахування цих документів.
Вирішальне значення для визначення питання щодо наявності повноважень у відповідачів видавати оскаржувані приписи та приймати рішення щодо демонтажу господарської споруди та металевої огорожі по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, власником якої є ПП Обрій-2003 , має чи належить будівля, щодо якої розміщена інформація про демонтаж, до тимчасових споруд у розумінні Правил №1051/1051 або є об`єктом нерухомого майна, тобто є тимчасовою спорудою або відноситься до капітальних споруд.
Так, дослідивши вищезазначені правові норми та обставини справи, суд апеляційної інстанції доходить висновку, що господарська споруда та металева огорожа по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, власником якої є ПП Обрій-2003 , відносяться до тимчасових споруд, а тому на них розповсюджуються Правила №1051/1051, на підставі яких діяли відповідачі.
Крім того, суд апеляційної інстанції зазначає, що позивачем не надано, а в матеріалах справи не міститься належних доказів права приватної власності позивача на огорожу, щодо якої винесено припис № 1815987 від 31.10.2018 року.
Отже, колегія суддів апеляційної інстанції доходить висновку, що оскаржувані приписи та дії відповідачів спрямовані на демонтаж та знесення належного позивачу майна, а саме - господарської споруди та металевої огорожі по вул. Сиваській, 1 у Дніпровському районі м. Києва, відповідають нормам чинного законодавства та прийняті в межах наданих їм повноважень.
Таким чином, у контексті спірних правовідносин та обставин даної справи, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що в даному випадку позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими.
З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції доходить висновку, що судом першої інстанції рішення прийнято з порушення норм матеріального та процесуального права.
У зв`язку з цим, колегія суддів вважає необхідним рішення суду першої інстанції скасувати та ухвалити нову постанову, якою в задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Керуючись ст.ст. 242, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, Шостий апеляційний адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційні скарги Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - задовольнити повністю .
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 квітня 2019 року - скасувати .
Ухвалити нову постанову, якою в задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства Обрій-2003 до Комунального підприємства Київблагоустрій , Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій та скасування приписів та доручення відмовити повністю .
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 328-331 КАС України.
Головуючий суддя: М.І. Кобаль
Судді: Н.П. Бужак
Л.О. Костюк
Повний текст виготовлено 22.12.2020 року
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2020 |
Оприлюднено | 28.12.2020 |
Номер документу | 93748131 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кобаль Михайло Іванович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кобаль Михайло Іванович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні