Ухвала
від 24.12.2020 по справі 283/952/20
МАЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 283/952/20

провадження №1-кс/283/1008/2020

У Х В А Л А

24 грудня 2020 року слідчий суддя Малинського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши

клопотання слідчого СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_3

в кримінальному провадженні, внесеному 04.03.2020 року в Єдиний державний реєстр досудового розслідування за №12020060080000113 за ч.1 ст.364 КК України,

про тимчасовий доступ до речей і документів,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Малинського ВП звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, допустили порушення при проведенні закупівлі робіт з реконструкції з поліпшення стану та благоустроєм водойм в м. Малині Житомирської області , чим завдали істотної шкоди інтересам держави.

За даним фактом 04.03.2020 року внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020060080000113 та розпочато досудове розслідуванняза ч.1 ст.364КК України.

23.07.2019 року між ІНФОРМАЦІЯ_2 (замовник) в особі начальника ОСОБА_4 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (підрядник) в особі директора ОСОБА_5 укладено договір підряду №13, згідно якого підрядник взяв на себе зобов`язання протягом строку дії договору виконати роботи з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ЄЗС, ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція0) «Реконструкція з поліпшенням технічного стану та благоустроєм водойм в м. Малині Житомирської області» відповідно до вимог проектно-кошторисної документації та протоколу погодження договірної ціни, а замовник зобов`язався прийняти та оплатити роботи на умовах визначених договором.

Загальна ціна договору становить 2809000 грн., в тому числі ПДВ 20% - 468166,67 грн. Фінансування робіт здійснюється замовником після надходження відповідного бюджетного фінансування. Попередня оплата здійснюється впродовж 10 робочих днів з дня отримання замовником рахунку та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Оплата здійснюється замовником протягом 10 робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи.

Відповідно до платіжних доручень №1 та №3 від 07.08.2019 року ІНФОРМАЦІЯ_3 перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » грошові кошти в сумі 842700 грн.

Згідно копії Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року (форма КБ-2в) Генпідрядником в особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесено відомості про виконання будівельних робіт по об`єкту будівництва на загальну суму 315634,78 грн.

Згідно копії Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року (форма КБ-2в) Генпідрядником в особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесено відомості про виконання будівельних робіт по об`єкту будівництва на загальну суму 296988,53 грн., що свідчить про невиконання робіт відповідно до вимог проектно-кошторисної документації.

Слідчий зазначає, що необхідно дослідити відповідну технічну документацію на проведення зазначених робіт, а саме: документів, які свідчать про господарські відносини ІНФОРМАЦІЯ_4 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в частині виконання умов договору підряду №13 від 23 липня 2019 року: підтверджуючих документів щодо виконання робіт (загальний журнал робіт, журнал авторського нагляду, наряди, подорожні листи, товарно-транспортні накладні), відповідності кількості, вартості та найменування використаних матеріалів та обладнання даним обліку, документального підтвердження виконання переліку робіт, включених до актів приймання виконаних будівельних робіт, документального підтвердження понесених витрат, передбачених кошторисами (витрати на матеріали, транспорт, організацію та ліквідацію робіт, розрахунки трудовитрат, кількості людино днів тощо), документального підтвердження понесених витрат на відрядження працівників для виконання робіт, документального підтвердження понесених витрат на експлуатацію машин та механізмів для виконання робіт, тощо.

Документи, які містяться у вищевказаних матеріалах, можуть бути використані для встановлення обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення ряду судових експертиз.

Дослідивши матеріали вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до статті 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Судом встановлено наявність достатніх підстав задоволення клопотання.

Клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України є обґрунтованим, з змісту якого вбачається необхідність застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження.

Керуючись статтями 132, 162,163, 164 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надатидозвіл начальнику СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_6 , заступнику начальника СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_7 ,

слідчим СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_8 , ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10

на тимчасовий доступ до речей і документів, а саме: оригіналів документів, які свідчать про господарські відносини ІНФОРМАЦІЯ_4 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в частині виконання умов договору підряду №13 від 23 липня 2019 року:

- підтверджуючих документів щодо виконання робіт (загальний журнал робіт, журнал авторського нагляду, технічного нагляду, наряди, подорожні листи, товарно-транспортні накладні),

- відповідності кількості, вартості та найменування використаних матеріалів та обладнання даним обліку,

- документального підтвердження виконання переліку робіт, включених до актів приймання виконаних будівельних робіт,

- документального підтвердження понесених витрат, передбачених кошторисами (витрати на матеріали, транспорт, організацію та ліквідацію робіт, розрахунки трудовитрат, кількості людино днів тощо),

- документального підтвердження понесених витрат на відрядження працівників для виконання робіт,

- документального підтвердження понесених витрат на експлуатацію машин та механізмів для виконання робіт,

- розрахунків витрат на придбання та доставку устаткування на будову;

- обґрунтування витрат з утримання служби замовника будівництва;

- кошторису на проектно-вишукувальні роботи;

- проектно-кошторисної документації по об`єкту, в тому числі проект організації будівництва, проект виконання будівельно-монтажних робіт по об`єкту дослідження;

- підсумкових відомостей ресурсів та розрахунків інших супутніх витрат до них;

- розрахункових документів, що підтверджують факт продажу матеріалів та устаткування та товарно-транспортні накладні на їх перевезення, з сертифікатами якості придбаних матеріалів та устаткування;

- журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6);

- матеріальних звітів (форми № М-19), звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у зіставленні з виробничими нормами (форма М-29);

- типових форм первинних облікових документів з обліку роботи будівельних машин та механізмів тощо, які мають значення для досудового розслідування і можуть бути доказами під час судового розгляду кримінального провадження, які зберігаються за юридичною адресою

з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в АДРЕСА_1 .

Строк дії ухвали з 24.12.2020 року по 24.02.2021 року включно.

Ухвала підлягає виконанню з моменту вручення її копії володільцю інформації.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до інформації має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання зазначеної інформації.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудМалинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено31.05.2024
Номер документу93794225
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —283/952/20

Ухвала від 01.09.2021

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 26.08.2021

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Ляшук В. В.

Ухвала від 18.02.2021

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

Ухвала від 24.12.2020

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

Ухвала від 21.08.2020

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

Ухвала від 14.05.2020

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Міхненко С. Д.

Ухвала від 14.05.2020

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Міхненко С. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні