Ухвала
від 30.12.2020 по справі 140/17530/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

30 грудня 2020 року ЛуцькСправа № 140/17530/20 Суддя Волинського окружного адміністративного суду Плахтій Н.Б., одержавши позовну заяву Федерації професійних спілок Волинської області до Луцької міської ради про визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Федерація професійних спілок Волинської області звернулася з позовом до Луцької міської ради, в якому просить скасувати, як незаконне, рішення Луцької міської ради від 17.12.2020 №1/21 Про скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва Реконструкція з добудовою навчально-методичного центру профспілок Волинської області, на проспекті Відродження, 24 в м.Луцьку , зобов`язати Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради та його посадових осіб відновити дію містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва реконструкція з добудовою навчально-методичного центру профспілок Волинської області на пр.Відродження, 24 у м.Луцьку і наказу про їх затвердження від 03.11.2020 №50-МУ та внести відповідні зміни до реєстру містобудівних умов та обмежень на Геопорталі відкритих даних Луцької міської ради.

Згідно з пунктом 6 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Позовна заява підлягає залишенню без руху з таких підстав.

Згідно з пунктом 4 частини п`ятої статті 160 КАС України у позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Відповідно до пункту 9 частини першої статті 4 КАС України відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

В позовній заяві позивачем заявлено дві позовні вимоги, а саме:

- скасування, як незаконного, рішення Луцької міської ради від 17.12.2020 №1/21 Про скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва Реконструкція з добудовою навчально-методичного центру профспілок Волинської області, на проспекті Відродження, 24 в м.Луцьку

- зобов`язання Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради (та його посадових осіб відновити дію містобудівних умов та обмежень (далі - МОУ) для проектування об`єкта будівництва реконструкція з добудовою навчально-методичного центру профспілок Волинської області на пр.Відродження, 24 у м.Луцьку і наказу про їх затвердження від 03.11.2020 №50-МУ та внести відповідні зміни до реєстру містобудівних умов та обмежень на Геопорталі відкритих даних Луцької міської ради.

При цьому в позовній заяві позивач не зазначає Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради відповідачем, який в даному випадку є окремим суб`єктом владних повноважень без статусу юридичної особи, до повноважень якого віднесено, зокрема, реалізацію державної політики у сфері містобудування та архітектури.

Водночас відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановленому порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Частиною першою статті 3 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Відповідно до частини першої статті 4 зазначеного Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Законом України Про Державний бюджет України на 2020 рік з 01.01.2020 встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2102 грн.

Таким чином, оскільки у позовній заяві позивачем заявлено дві вимоги немайнового характеру (про скасування рішення Луцької міської ради від 17.12.2020 №1/21 та зобов`язання Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради та його посадових осіб відновити дію містобудівних умов та обмежень), тому вони повинні бути оплачені судовим збором у розмірі 4204 грн (2102 грн х 2).

Проте в порушення вимог частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви позивачем долучено документи про сплату судового збору в розмірі 2102 грн, тобто в меншому розмірі, ніж це визначено чинним законодавством України.

Крім того, відповідно до пункту 11 частини п`ятої статті 160 КАС України у позовній заяві зазначається власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Однак, в порушення наведеного позивач не підтвердив в позовній заяві те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Згідно із частинами першою, другою статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Таким чином, оскільки позовна заява не відповідає зазначеним вище вимогам, встановлених статтею 161 КАС України, її належить залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків - десять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Позивачу у цей строк слід усунути зазначені недоліки позовної заяви шляхом:

подання суду уточненої позовної заяви із зазначенням повного найменування усіх відповідачів, до яких заявлені позовні вимоги, з чітким викладенням змісту позовних вимог щодо кожного з них та подання копій позовної заяви і доданих до неї документів відповідно до кількості відповідачів;

подання суду доказів сплати судового збору в розмірі 2102,00 грн (оригіналу платіжного документа).

зазначення у позовній заяві власного письмового підтвердження того, що позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього (цих) самого (самих) відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Керуючись статтями 161, 169, 171, 248 КАС України,

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Федерації професійних спілок Волинської області до Луцької міської ради про визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії залишити без руху.

Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви - десять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Роз`яснити, що у випадку не усунення недоліків позовної заяви у встановлений судом строк позовну заяву і додані до неї документи будуть повернуті позивачу без розгляду.

Копію ухвали надіслати особі, яка подала позовну заяву.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.

Суддя Н.Б.Плахтій

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93922923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/17530/20

Постанова від 18.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 17.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 23.06.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 22.03.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 30.12.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні