Рішення
від 30.12.2020 по справі 826/4001/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 грудня 2020 року м. Київ № 826/4001/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю АРТЛАЙН ІТ до проГоловного управління ДФС у місті Києві визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 01.12.2017,

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Товариство з обмеженою відповідальністю АРТЛАЙН ІТ (далі по тексту - позивач) звернулось з позовом до Головного управління ДФС у місті Києві (далі по тексту - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 01.12.2017 №1057191207 про застосування штрафних санкцій у розмірі 120069,27грн.

Ухвалою суду від 03.04.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Позовні вимоги обґрунтовані протиправністю прийняття оскаржуваного рішення, оскільки не з вини позивача несвоєчасно були зареєстровані податкові накладні.

25 квітня 2018 року відповідачем через канцелярію суду подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого проти задоволення позовних вимог заперечує повністю з підстав правомірності його прийняття.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Головним управлінням ДФС у м. Києві на підставі п.п. 20.1.4 статті 20, п. 75.1 статті 75 ПК України, в порядку статті 76 ПК України проведено камеральну перевірку ТОВ АРТЛАЙН ІТ за результатами якої 06.11.2017 складено акт №12687/26-15-12-07-20/39718730 камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ АРТЛАЙН ІТ за січень - вересень 2017 року (далі по тексту - Акт перевірки).

Перевіркою встановлено порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ АРТЛАЙН ІТ за січень - вересень 2017 року, а саме:

податкова накладна №22280 від 30.08.2017, зареєстрована - 19.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 4;

податкова накладна №21890 від 21.08.2017, зареєстрована - 20.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 5;

податкова накладна №2228000 від 30.08.2017, зареєстрована - 22.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 7;

податкова накладна №217200 від 18.08.2017, зареєстрована - 22.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 7;

податкова накладна №20690 від 01.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21160 від 08.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21130 від 09.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20860 від 04.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20890 від 04.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20870 від 03.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20960 від 07.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21400 від 11.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21210 від 09.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21200 від 09.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21190 від 09.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20970 від 07.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20820 від 03.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21470 від 11.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21110 від 09.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21060 від 08.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21140 від 08.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №20900 від 04.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21440 від 14.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21180 від 08.08.2017, зареєстрована - 11.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 11;

податкова накладна №21250 від 10.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21670 від 15.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №20950 від 07.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №20860 від 04.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21010 від 04.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21170 від 07.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №11700 від 08.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21310 від 10.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21080 від 04.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21020 від 04.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21240 від 10.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21490 від 15.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21390 від 14.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21410 від 14.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21430 від 11.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21330 від 11.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21500 від 14.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21370 від 08.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21270 від 11.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21360 від 14.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21140 від 09.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21520 від 15.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №21220 від 09.08.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 12;

податкова накладна №10460 від 06.08.2017, зареєстрована - 13.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 13;

податкова накладна №217 від 04.08.2017, зареєстрована - 13.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 13;

податкова накладна №19190 від 05.07.2017, зареєстрована - 14.08.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 14;

податкова накладна №213 від 09.08.2017, зареєстрована - 14.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 14;

податкова накладна №213 від 09.08.2017, зареєстрована - 14.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 14;

податкова накладна №22 від 04.08.2017, зареєстрована - 14.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 14;

податкова накладна №2 від 09.08.2017, зареєстрована - 14.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 14;

податкова накладна №213600 від 10.08.2017, зареєстрована - 19.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 19;

податкова накладна №2017400 від 04.08.2017, зареєстрована - 22.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 22;

податкова накладна №206000 від 31.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №19910 від 18.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №20610 від 27.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №20620 від 27.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №20630 від 27.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №20290 від 25.07.2017, зареєстрована - 12.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 28;

податкова накладна №10046 від 31.07.2017, зареєстрована - 25.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 41;

податкова накладна №1040600 від 31.07.2017, зареєстрована - 26.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 42;

податкова накладна №19390 від 07.07.2017, зареєстрована - 22.09.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 53;

податкова накладна №20180 від 21.07.2017, зареєстрована - 17.10.2017, порушення граничних термінів реєстрації - 63.

На підставі встановленого порушення, відповідачем 01.12.2017 прийнято податкове повідомлення - рішення №1057191207, яким за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування до податкових накладних до позивача застосовано штраф у загальному розмірі 120 069,27грн.

В порядку адміністративного оскарження податкове повідомлення - рішення від 01.12.2017 залишено без змін.

Вважаючи вказане податкове повідомлення - рішення протиправним, позивач звернувся з позовом до суду.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За приписами п. 201.7 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У відповідності з п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України, право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Згідно приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до абз. 11 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з пунктом 8 вказаного Порядку для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв`язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС.

Пунктом 9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних визначено, що причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: 1) наявність помилок під час заповнення податкової накладної; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; 4) порушення вимог щодо наявності суми податку, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3статті 200-1 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); 5) порушення вимог, установлених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України.

Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається протягом операційного дня платникові податку засобами телекомунікаційного зв`язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем вищевказані податкові накладні були направлені на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, однак, відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН від 01.08.2017, 08.08.2017, 10.08.2017, 14.08.2017, 17.08.2017, 18.08.2017, 30.08.2017, 31.08.2017, 15.09.2017, копії яких наявні в матеріалах справи, - Документ прийнято. Реєстрація зупинена.

22 вересня 2017 року ТОВ АРТЛАЙН ІТ подано ДФС України скаргу на дії контролюючого органу щодо блокування реєстрації податкових накладних, відповідно до якої просило: провести службове розслідування для з`ясування причин невідповідності інформації в програмному забезпеченні М.Е. Doc. та електронний кабінет платника податків щодо наявних/зареєстрованих/неприйнятих податкових накладних; притягнути винних посадових осіб до відповідальності; вжити заходів щодо усунення причин невідповідності інформації в програмному забезпечені М.Е. Doc. та електронний кабінет платника податків щодо зареєстрованих податкових накладних та вжити заходів щодо внесення актуальної інформації в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію податкових накладних ТОВ АРТЛАЙН ІТ за червень-липень 2017 року.

Як зазначає представник позивача у базі даних ДФС відбувся збій щодо реєстрації податкових накладних. З невідомих причин в автоматизованому непідконтрольному режимі масово надходили квитанції про зупинення реєстрації ПН. Щодня по десяткам ПН позивач вимушений був надсилати одні й ті ж самі (ідентичні) пояснення та документи, що підтверджують реальність схожих операцій. Жоден зі співробітників податкової не міг на той час назвати хоч якісь дійсні причини блокування (зупинення реєстрації) ПН. Працівниками ДФС України було вказано позивачу про необхідність надіслання разом з таблицями, поясненнями та документами копії податкових накладних, реєстрація яких була зупинена, для зручності зіставлення даних та їх розблокування , тобто подальшої їх реєстрації. Але з технічних причин повторна подача цих податкових накладних була неможлива, так, як система блокує повторну реєстрацію податкової накладної з таким самим номером на підставі абз. 9 п. 12 Порядку ведення ЄРПН. З урахуванням вищевикладених обставин та за відома та за порадами (консультацією) працівників податкового органу було надіслано дублікати податкових накладних, але в кінці номера було дописано 0 .

Представник позивача вказує, що відповідачем не було враховано те, що у вересні 2017 року було подано дублікат разом з таблицями, документами для розблокування первісних податкових накладних, складних та відправлених на реєстрацію у серпні 2017 року та не було враховано, що первісні податкові накладні були зареєстровані у вересні 2017 року, як дублікати.

Суд зазначає, що відповідачем не було надано доказів реєстрації/відмови в реєстрації вказаних вище податкових накладних після прийняття рішення про їх зупинення.

Вирішуючи даний спір, судом встановлено, що позивач під час здійснення операцій з постачання товарів/послуг вчинив усі необхідні дії щодо реєстрації вказаних вище податкових накладних, подав їх своєчасно, що не заперечується учасниками справи, проте не з його вини ДФС своєчасно їх не зареєструвало.

Суд зазначає, що можливість застосування до платника наслідків несвоєчасної реєстрації податкової накладної, передбачених статтею 120-1 Податкового кодексу України, лише за наявності його вини.

Вказана правова позиція також викладена в постанові Верховного Суду від 30.01.2018р. у справі №815/2745/17.

Судом під час розгляду справи не було встановлено вини ТОВ АРТЛАЙН ІТ в несвоєчасній реєстрації вказаних вище податкових накладних.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення від 01.12.2017 №1057191207 є протиправним та підлягає скасуванню.

З урахуванням норм ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує на користь позивача здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00грн. з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю АРТЛАЙН ІТ (м. Київ, вул. Княжий Затон, 16-А, офіс 99, код ЄДРПОУ 39718730) задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 01.12.2017 №1057191207.

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АРТЛАЙН ІТ (м. Київ, вул. Княжий Затон, 16-А, офіс 99, код ЄДРПОУ 39718730) здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00грн. з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві (м. Київ, 04116, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980).

Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону № 2147-VIII, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.В. Амельохін

Дата ухвалення рішення30.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93926564
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4001/18

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 14.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 11.06.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Рішення від 30.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні