ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 грудня 2020 року ЛуцькСправа № 140/11314/20
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Смокович В.І., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області до Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації про зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області (далі - позивач, Управління) звернулось із позовом до Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації (далі - відповідач) про зобов`язання ліквідаційної комісії Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації включити кредиторські вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області в сумі 339641,33 грн (триста тридцять дев`ять тисяч шістсот сорок одна гривня тридцять три копійки) в реєстр вимог кредиторів у першу чергу та проміжний ліквідаційний баланс.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне страхування Відділ молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації з 14 травня 2001 року зареєстрований як страхувальник зі сплатою обов`язкових страхових платежів у відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Ратнівському районі, правонаступником якого є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 18 травня 2020 року було внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації в результаті її ліквідації (внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації) та у відповідача виникли зобов`язання перед Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області щодо сплати капіталізованих платежів, розрахованих відносно потерпілого на підприємстві.
Зокрема, позивач вказує, що із працівником Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 30 вересня 1972 року стався нещасний випадок пов`язаний з виробництвом, що підтверджується актом за формою Н-1 від 30 вересня 1972 року. Відповідно до виписки із акту огляду у ЛТЕК від 10 жовтня 2001 року потерпілому встановлено 50% втрати працездатності та третю групу інвалідності.
Згідно Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 986 та даних Державної служби статистики України про середню тривалість життя жінок та чоловіків по Україні за 2019 рік, Управління здійснило розрахунок капіталізованих платежів для виплати їх у майбутньому потерпілому, що станом на 03 червня 2020 року становить 339641,33 грн (триста тридцять дев`ять тисяч шістсот сорок одна гривня тридцять три копійки).
Позивач надіслав на юридичну адресу Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації заяву від 03 червня 2020 року №01-18/791 про визнання вказаних грошових вимог, однак її задоволено не було.
Листом від 20 липня 2020 року №140/01-18/2-20 відповідач повідомив, що відповідно до розпорядження голови Ратнівської районної державної адміністрації від 12 травня 2020 року №113 "Про зміни у структурі Ратнівської районної державної адміністрації", Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації є правонаступником зобов`язань, прав та обов`язків Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації у сфері освіти.
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області звертає увагу, що пунктом 1 вказаного розпорядження визначено припинити шляхом ліквідації юридичну особу Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації, а пунктом 2 утворюється нова юридична особа Сектор освіти Ратнівсьткої державної адміністрації. У пункті 5 розпорядження зазначається, що новоутворений сектор є правонаступником відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації лише у сфері освіти, жодним словом не йдеться про правонаступництво майнових прав та обов`язків.
Також витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань щодо новоутвореного Сектору освіти Ратнівської районної державної адміністрації не містить жодної інформації про правонаступництво Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації.
Посилаючись на частину третю статті 112 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), нормами якої передбачено, що у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутись до суду із позовом до ліквідаційної комісії, позивач просить задовольнити позовні вимоги повністю.
У відзиві на позовну заяву від 26 серпня 2020 року №249 голова ліквідаційної комісії Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації позовні вимоги не визнав, мотивуючи тим, що 18 травня 2020 року до Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації) по Відділу освіти, молоді та сектору Ратнівської районної держаної адміністрації.
Відповідно до Розпорядження голови Ратнівської районної державної адміністрації від 12 травня 2020 року №113 Про зміну у структурі Ратнівської районної державної адміністрації сектор освіти Ратнівської райдержадміністрації є правонаступником зобов`язань, прав та обов`язків Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації у сфері освіти.
Статтею 1205 ЦК України визначено, що у разі припинення юридичної особи, зобов`язаної відшкодувати шкоду, завдану каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, і встановлення її правонаступників виплата щомісячних платежів покладається на її правонаступників.
З урахуванням наведеного представник відповідача просить зняти всі зобов`язання з Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації та покласти на Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації (арк. спр 19-21).
Інших заяв по суті справи, передбачених Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) до суду не надходило.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 05 серпня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи за наявними у справі матеріалами (арк. спр. 23).
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2020 року клопотання Сектору освіти Ратнівської районної державної адміністрації задоволено, замінено неналежного відповідача Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації на належного відповідача Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації (арк. спр. 39).
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 листопада 2020 року апеляційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області задоволено, ухвалу Волинського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2020 року про заміну відповідача скасовано, в задоволенні клопотання Сектору освіти Ратнівської районної державної адміністрації про заміну неналежного відповідача відмовлено.
Суд, перевіривши доводи позивача та відповідача у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.
Згідно пунктів 1, 2 Розпорядженням Ратнівської районної державної адміністрації Волинської області від 12 травня 2020 року №113 (далі - Розпорядження №113) прийнято рішення про припинення шляхом ліквідації юридичної особи публічного права Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації та утворення структурного підрозділу районної державної адміністрації, як юридичну особу публічного права Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації
Пунктами 5, 8 Розпорядження №113 передбачено, що правонаступниками зобов`язань, прав та обов`язків відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації у сфері освіти є сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації, а у сфері молоді та спорту - сектор культури, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації (арк. спр. 14-15, 29-31, 35-37, 55-57).
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації з 18 травня 2020 року в знаходиться стані припинення, внесено рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації. Запис про державну реєстрацію припинення вказаної юридичної особи станом на 30 грудня 2020 року до названого Реєстру не внесений (арк. спр. 63).
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області надіслало відповідачу заяву від 03 червня 2020 року №01-18/791 про визнання грошових вимог, в якій просило визнати грошову вимогу в сумі 339641,33 грн. Відповідь на заяву про визнання грошових (кредиторських) вимог пропонувалось надати в термін, встановлений частиною 6 статті 105 ЦК України, а саме, не пізніше тридцяти днів з дня отримання вимоги (арк. спр. 11-12).
Листом від 20 липня 2020 року №140/01-18/2-20 відповідач повідомив, що відповідно до Розпорядження №113 Сектор освіти Ратнівської райдержадміністрації є правонаступником зобов`язань, прав та обов`язків відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації у сфері освіти. Статтею 1205 ЦК України визначено, що у разі припинення юридичної особи, зобов`язаної відшкодувати шкоду, завдану каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, і встановлення її правонаступників виплата щомісячних платежів покладається на її правонаступників. У зв`язку із чим просив всі зобов`язання з Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації перенести на Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації (арк. спр. 13).
Позивач не погоджуючись із такими діями Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації звернувся із даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає таке.
Згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я, визначено Законом України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" №1105-ХІV від 23 вересня 1999 року (далі - Закон №1105-ХІV).
Пунктом 5 частини першої статті 11 Закону №1105-ХІV встановлено, що джерелами формування коштів Фонду є, зокрема, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Пункт 1 частини першої статті 35 Закону України №1105-ХІV визначає, що страхуванню від нещасного випадку підлягають особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах.
Частина перша статті 42 Закону України №1105-ХІV вказує, що сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я.
Як вбачається із акту за формою Н-1 від 30 вересня 1972 року із працівником Відділу освіти, молоді та сектору Ратнівської районної держаної адміністрації ОСОБА_1 30 вересня 1972 року стався нещасний випадок пов`язаний з виробництвом (арк. спр. 6).
Відповідно до виписки із акту огляду у ЛТЕК про результати визначення ступеню трати професійної працездатності в процентах, потреби у додаткових видах допомоги від 10 жовтня 2001 року, за результатами огляду потерпілому 30 серпня 2001 року встановлено 50% втрати його професійної працездатності (арк. спр. 7).
Згідно постанови Камінь-Каширського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області від 21 квітня 2020 року №0372/48/48/117, потерпілий ОСОБА_1 перебуває на обліку з 30 серпня 2001 року, має зареєстрований страховий випадок трудове каліцтво, що стався 30 вересня 1972 року. За висновком МСЕК від 30 серпня 2001 року серія б/н №339 потерпілому встановлена стійка втрата професійної працездатності 50 % та 3 група інвалідності безстроково.
З урахуванням зазначеного та на підставі Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування вказаною постановою вирішено призначити потерпілому ОСОБА_1 перераховану щомісячно страхову виплату в розмірі 2556,77 грн та проводити виплату з 01 березня 2020 року безстроково (арк. спр. 10).
Відповідно до частини першої статті 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Частиною першою статті 110 ЦК України визначено, юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Нормами частини третьої статті 105 ЦК України, передбачено, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
Згідно з частиною другою статті 1205 ЦК України у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом
Судом установлено, що Відділ освіти, молоді та сектору Ратнівської районної держаної адміністрації з 18 травня 2020 року перебуває в стані припинення, а відтак у відповідача виникли зобов`язання перед Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області щодо сплати капіталізованих платежів відносно потерпілого ОСОБА_1 .
Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №986, затверджено Порядок капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників (далі - Порядок № 986).
Відповідно до пункту 1 Порядку № 986 здійснюється капіталізація платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника (далі - платежі) для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам.
Нормами пункту 2 Порядку №986 визначено, що капіталізація платежів являє собою визначення суми грошових зобов`язань страхувальника у випадку його ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством), що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам, які належить сплатити до Фонду соціального страхування України для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
Відповідно до пункту 3 Порядку №986 капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. Під час капіталізації платежів враховуються заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати на догляд за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів, види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого, а також інші виплати, передбачені законодавством.
Пунктами 4, 5 Порядку №986, якими передбачено, що капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення, та обчислюється щодо кожного платежу таким чином:
1) щомісячні страхові виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності;
2) витрати на догляд за потерпілим відповідно до медичного висновку - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами;
3) витрати на забезпечення потерпілого автомобілем безоплатно чи на пільгових умовах, організацію та оплату навчання водінню автомобіля, а також на виплату компенсації на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів або на транспортне обслуговування - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами;
4) витрати на санаторно-курортне лікування - із розрахунку середньої вартості санаторно-курортної путівки: для осіб з інвалідністю I групи - щороку, для інших осіб з інвалідністю - не рідше одного разу на три роки.
Капіталізація платежів перед застрахованими особами щодо витрат на професійне навчання або перекваліфікацію потерпілого за індивідуальною програмою реабілітації (якщо з часу встановлення ступеня втрати професійної працездатності минуло не більше одного року) проводиться із розрахунку середньомісячного заробітку протягом строку, визначеного програмою реабілітації.
Судом установлено, що на підставі вищезазначених норм та з урахуванням листа Державної служби статистики України від 30 липня року 2019 №10.3-5/118-19 про середню тривалість життя жінок, та чоловіків по Україні за 2019 рік (арк. спр. 8-9), позивачем здійснено розрахунок капіталізованих платежів для виплати їх у майбутньому потерпілому, що станом на 03 червня 2020 року становить 339641,33 грн (триста тридцять дев`ять тисяч шістсот сорок одна гривня тридцять три копійки).
Як визначено частиною шостою статті 105 ЦК України кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
За змістом частини третьої статті 110 ЦК України якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
Згідно з частиною восьмою статті 111 ЦК України ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Відповідно до пункту першої частини першої статті 112 ЦК України у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у першу чергу щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом.
Згідно з частинами третьою - четвертою статті 112 ЦК України у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред`явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
Матеріалами справи підтверджується, що позивачем надіслано на юридичну адресу Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації заяву від 03 червня 2020 року №01-18/791 про визнання грошових вимог в сумі 339 641,33 грн, однак відповідач листом від 20 липня 2020 року №140/01-18/2-20 повідомив, що згідно до Розпорядження №113 Сектор освіти Ратнівської райдержадміністрації є правонаступником зобов`язань, прав та обов`язків відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації у сфері освіти, у зв`язку із чим просив всі зобов`язання перенести на Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації, тобто відповідна вимога Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області задоволена не була.
Статтею 1205 ЦК України визначено, що у разі припинення юридичної особи, зобов`язаної відшкодувати шкоду, завдану каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, і встановлення її правонаступників виплата щомісячних платежів покладається на її правонаступників; у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.
Суд відхиляє доводи відповідача стосовно того, що вимоги щодо сплати капіталізованих платежів необхідно покласти на Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації з огляду на таке.
Офіційні дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчать, що Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації перебуває у стані припинення та запис про державну реєстрацію припинення вказаної юридичної особи до названого Реєстру не внесений.
Як убачається із пункту 1 Розпорядження №113 юридична особа Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації припиняється шляхом ліквідації та відповідно до пункту 2 вказаного розпорядження утворюється нова юридична особа Сектор освіти Ратнівської державної адміністрації.
Окрім того, у пункті 5 розпорядження зазначається, що новоутворений сектор є правонаступником відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації лише у сфері освіти.
Таким чином, Сектор освіти Ратнівської районної державної адміністрації та Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації є окремими юридичними особами, відомості щодо яких включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, дані якого не містять жодної інформації про правонаступництво вказаних юридичних осіб.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відтак, з урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що позовна вимога щодо зобов`язання ліквідаційної комісії відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації включити кредиторські вимоги управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області в сумі 339 641,33 грн в реєстр вимог кредиторів у першу чергу та проміжний ліквідаційний баланс є підставна та підлягає до задоволення.
Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
За змістом частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача необхідно стягнути судовий збір в сумі 2102,00 грн (дві тисячі сто дві гривні 00 копійок)., який сплачений відповідно до платіжного доручення від 29 липня 2020 року №2166 (арк. спр. 4).
Керуючись статтми 2, 72-77, 139, 244-246, 255, 263, 291, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування суд
ВИРІШИВ:
Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, площа Київський майдан, 6, ідентифікаційний код юридичної особи 41317393) до Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації (44100, Волинська область, Ратнівський район, селище міського типу Ратне, вулиця Центральна,19, ідентифікаційний код юридичної особи 02141727) про зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Зобов`язати ліквідаційну комісію Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації включити кредиторські вимоги управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області в сумі 339641,33 грн (триста тридцять дев`ять тисяч шістсот сорок одна гривня тридцять три копійки) в реєстр вимог кредиторів у першу чергу та проміжний ліквідаційний баланс.
Стягнути на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області за рахунок бюджетних асигнувань Відділу освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації судові витрати у сумі 2102,00 грн (дві тисячі сто дві гривні 00 копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд.
Суддя В.І. Смокович
Повний текст судового рішення складено 30 грудня 2020 року.
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.12.2020 |
Оприлюднено | 04.01.2021 |
Номер документу | 93962945 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Смокович Віра Іванівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні