Ухвала
від 20.01.2021 по справі 953/11844/20
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/11844/20

н/п 1-кс/953/536/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" січня 2021 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання прокурора у кримінальному провадженні заступника начальника відділу нагляду за організацією досудового розслідування і підтримання публічного обвинувачення у територіальних підрозділах управління організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державної фіскальної служби України Департаменту нагляду за органами безпеки, фіскальною та прикордонною службами Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 32020100110000005 від 16.01.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

18 січня 2021 р. до Київського районного суду м. Харкова надійшло вказане клопотання прокурора Офісу Генеральногопрокурора ОСОБА_4 ,в якому він просить накласти арешт на речі і документи, які тимчасово вилучені в ході обшуку у будівлі, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- Папка з назвою Комісія ТОВ Мегаснаб 2020 з товарно-транспортними накладними та актами прийому-передачі;

- Папка фіолетового кольору з вантажно митними деклараціями ТОВМегаснаб за 2020 р.;

- Папка червоного з назвою приход Мегаснаб 2020-2019 з актами звірок взаєморозрахунків, акти надання послуг, специфікаціями, реєстрами;

- Папка Червоного кольору з назвою ГТД 2 кв. 2019 Мега з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Комісія 2019 з актами прийому-передачі та товарно-транспортними накладними ТОВ Мегаснаб;

- Папка з назвою Папки доп расході Мегаснаб 2020-2019 з актами надання послуг та виконаних робіт;

- Папка з назвою Комісія Мегаснаб 1-5 2019 з звітами комітенту, актами прийому-передачі, замовленнями комітету, товарно-транспортними накладними;

- Папка з назвою Комісія 11-11 Мега 2019 з актами прийому-передачі та товарно-транспортними накладними;

- Папка з назвою ГТД Импорт Мегаснаб 2019 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Расход 8-12 2019 Мегаснаб з видатковими накладними, довіреностями та товарно-транспортними накладними;

- Папка з назвою Реалізація Мегаснаб 2019 з товарно-транспортними накладними та довіреностями;

- Папка з назвою Зарплата Мегаснаб 2017-2020 з відомостями нарахування коштів, розрахунковими відомостями, табелями обліку робочого часу;

- Папка з назвою Комісія 2017-2018 зі звітами комітету, актами прийому-передачі, актами надання послуг, товарно-транспортними накладними, замовленнями комінтенту ТОВ Мегаснаб;

- Папка з назвою Договори Мегаснаб 2020 з договорами поставки, договорами послуг та оренди;

- Папка з назвою Приход 1-2 кв. Мега 2020 з актами звірки взаєморозрахунків, актами надання послуг, заявками, товарно-транспортними накладними;

- Папка з назвою Папка валюта Мегаснаб 2020-2019 з виписками по рахункам, платіжними дорученнями, заявами про купівлю іноземної валюти;

- Папка червоного кольору зі специфікаціями 2017-2019 роки ТОВ Мегаснаб;

- Папка з назвою Мегаснаб банк 20-19-20 з виписками по рахункам за 2019-2020 роки;

- Папка з назвою Мегаснаб ГТД імпорт 2018 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Експорт з вантажно-митними деклараціями з додатками ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка з назвою Банк з виписками, відомостями готівки, заявами про купівлю іноземної валюти ТОВ Мегаснаб за 2017-2018 роки;

- Папка фіолетового кольору з специфікації ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка з назвою Мега ГТД 2020 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Мега приход 7-12 2019 год з актами надання послуг, заявками, реєстром наданих послуг, товарно-транспортними накладними з додатками;

- Папка з назвою Доп. Расходи з актами надання послуг, актами виконаних робіт, довідками про надання послуг ТОВ Мегаснаб за 2019 рік;

- Папка з назвою Мега ГТД 2 кв. з документами вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Приход з актами звірок, актами надання послуг, товарно-транспортними накладними ТОВ Мегаснаб за 2017-2018 роки;

- Папка з назвою Реалізація з актами звірок, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, довіреностями ТОВ Мегаснаб за 2017-2018 роки;

- Папка з назвою Мега расход 1-2 кв. 2020 з видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, довіреностями;

- Папка зеленого кольору з видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка з назвою ГТД з вантажно-митними деклараціями з додатками ТОВ Мегаснаб за 2017 рік;

- Папка з назвою ВЕД Мега 2019 з контрактами та специфікаціями;

- Папка з назвою Хранение з актами прийому-передачі, вимогами, накладними ТОВ Мегаснаб за 2017-2018 роки;

- Папка з назвою Дополнительние расходи з актами надання послуг, актами виконаних робіт ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка чорного кольору з вантажно-митними деклараціями з додатками ТОВ Мегаснаб за 2019 рік;

- Папка з назвою Касса Мегаснаб 2017-2020 з звітами касирів, чековими книгами, актами інвентаризації грошових коштів;

- Папка з назвою вантажно-митними деклараціями МТС з контрактами, специфікаціями ТОВ Мегаснаб за 2017-2019 роки;

- Папка з назвою Договора з договорами оренди, комісії ТОВ Мегаснаб за 2017-2018 роки;

- Папка з назвою Мегаснаб договора 2019 з договорами поставки;

- Папка з назвою Розница зі звітами ЕККА, накладними на перевезення, прайс-листами за ТОВ Мегаснаб 2017-2018 роки;

- Папка зеленого кольору з вантажно-митними деклараціями ТОВ Мегаснаб за 2019 рік з додатками;

- Папка з назвою Мега ГТД 3 кв. 2019 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка зеленого кольору з вантажно-митними деклараціями з додатками ТОВ Мегаснаб 2020 рік;

- Папка з назвою Мегаснаб хранение 2019 год з актами прийому-передачі, вимогами, накладними;

- Папка з назвою Хранение 2020 з накладними на переміщення, вимогами, накладними ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка з назвою Мега банк 2020 з виписками по рахункам 2020 рік;

- Папка зеленого кольору з видатковими накладними, актами надання послуг, товарно-транспортними накладними, заявами ТОВ Мегаснаб за 2020 рік;

- Папка з назвою Мегоснаб хранение 8-12 2019 года з видатковими накладними, актами прийому-передачі, накладними на переміщення;

- Папка жовтого кольору з видатковими накладними, актами прийому-передачі, накладними на переміщення ТОВ Мегаснаб;

- Папка з назвою Мега валюта 2020 з виписками по рахункам, заявами про купівлю іноземної валюти;

- Папка з назвою Феніксіон хранение 19 год з видатковими накладними, актами прийому-передачі;

- Папка з назвою Феніксіон банк 2019-2020 з виписками по банківських рахунках;

- Папка з назвою Феніксіон ГТД 2019 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Феніксіон приход 2019 з вантажно-митними деклараціями з додатками;

- Папка з назвою Феніксіон договора 2019 з актами прийому-передачі, актами надання послуг, актами взаєморозрахунків, видатковими накладними, заявками;

- Папка з назвою Феніксіон комісія 2019 з замовленнями комітентів, актами прийому-передачі, товарно-транспортними накладними, звітами комітентів;

- Папка з назвою Феніксіон реалізація 2019 з видатковими накладними, актами надання послуг, довіреностями, рахунками про оплату 2019-2020 роки;

- Папка з назвою Феніксіон каса 2019 з касовими книгами, журналами видаткових накладних, видатковими накладними;

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Феніксіон 2017 р.;

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Феніксіон 2017-2018 р.;

- Зошит з надписом Universal з чорновими записами;

- печатка ТОВ Суши продукт плюс для документів, печатка ТОВ Суши продукт плюс для документів №2, печатка згідно з оригіналом директор ТОВ Суши продукт плюс ОСОБА_5 , печатка для документів №1 ТОВ Суши продукт плюс, печатка для документів ТОВ Суши продукт плюс, всього у кількості 5 (п`яти) штук;

- печатка ТОВ Суші продукт, печатка ТОВ Суші продукт для документів, печатка ТОВ Суші продукт для податкових накладних, ТОВ Суші продукт, для документів у кількості 4 (чотирьох) штук;

- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, договори, акти приймання передачі, зарплатні розрахунки та банківській відомості підприємства ТОВ СУШІ ПРОДУКТ за 2016-2017 роки.

- Договори поставки за квітень 2017, товарно-транспортні та видаткові накладні за 2016-2017 роки, рахунки фактури за 2017 рік, відомості про зарплати за 2016 рік, сертифікати, декларації виробників за 2016 рік;

- Мобільний телефон білого кольору марки Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

- Мобільний телефон сірого кольору Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

- Мобільний телефон чорного кольору Інтертелеком з MEID a100003bda9f8a;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг январь 2018 г.;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг февраль 2018 г.;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг март 2018 г.;

- Папка фіолетового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг апрель 2018 г.;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг май 2018 г.;

- Папка бірюзового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс акти сверок 2019 г.;

- Папка фіолетового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс ОС, Малоценка, Списание 2017-2018 г.;

- Папка голубого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс ОС, Малоценка, Списание 2019;

- Папка помаранчового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс ОС, Малоценка, Списание 2020;

- Папка сірого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Сертификаты качества;

- Папка темно-зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Давальческое сырье 2019 г. ФО-П ОСОБА_6 ;

- Папка темно-зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс БАНК 2020 (до 08.2020);

- Папка чорного кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Реализация товаров и услуг октябрь 2020 1-10 число;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг октябрь 2020-11-12 число;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг октябрь 2020-21-31 число;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг ноябрь 2020-11-10 число;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг ноябрь 2020-11-20 число;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг ноябрь 2020-21-30 число;

- Папка розового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг декабрь 2020-1-10 число;

- Папка сірого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс путевые листы, расход топлива 2018;

- Папка сірого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс путевые листы, расход топлива 2019;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс путевые листы, расход топлива 2020;

- Папка бордового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс договора с поставщиками 2020;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс договора с поставщиками 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс сертефикаты качества 2020;

- Папка поморанчового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс акты сверок 2020;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Давальческое сырье ФО-П ОСОБА_6 и ООО «ФОЛИО ПЛЮС» 2020;

- Папка помаранчевого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс банк 2020 (сентябрь-декабрь);

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс витяг з едр податкових накладних 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс акты приема-передачи 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс требования накладные г. Киев апрель 2020 г. - май 2020 г.;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс поступления товаров и услуг 2017;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг январь 2019;

- Папка фіолетового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг 21-31 января 2019;

- Папка красного кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг февраль 2019;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг февраль 2019 с 20 по 28;

- Папка салатового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- Папка бірюзового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг март 2019 с 19 по 31;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 отчети по комісії 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования-накладные ОСОБА_7 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг октябрь 2017;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг ноябрь 2017;

- Папка синього кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг декабрь 2017;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг июль 2018;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг август 2018 до 23 числа;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг 27 августа сентябрь 2018;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг октябрь 2018;

- Папка темно-зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг 19 октября 09 ноября 2018;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг 12 ноября 30 ноября 2018;

- Папка красного кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг декабрь 2018;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 витяги з реєстра податкових накладних 2017-2018;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 витяги з реєстра податкових накладних 2019;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора покупателей 2017;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора покупателей 2018;

- Папка сірого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора покупателей 2019;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора с поставщиками 2019;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора с поставщиками 2017;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора с поставщиками 2018;

- Папка бордового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 карточки учета ОС и МНМА;

- Папка сірого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка бордового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- Папка синього кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

- Папка голубого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 поступления товаров и услуг сентябрь-октябрь 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 поступления товаров и услуг ноябрь-декабрь 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- Папка бірюзового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг 01.05.2019-20.05.2020 числа;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг 21.05.2019-31.05.2020 числа;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг июнь 2019;

- Папка розового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг июнь 2019 с 21 числа;

- Папка темно-зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг июль 2019 до 18 числа;

- Папка темно-зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг июль 2019 с 19 числа;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 заработная плата 2018;

- Папка бордового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 заработная плата 2020;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования-накладніе январь август 2018 харьков;

- Папка зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования-накладніе сентябрь декабрь 2018 харьков;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс требования-накладніе январь апрель 2018 киев;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс требования-накладніе май июль 2018 киев;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс акти приема-передачи товара 2018;

- Папка фіолетового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс требования-накладніе август 2018 киев;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс гарантийние талони;

- Папка сірого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс Давальческое сирье 2019 ФОП ОСОБА_8 ;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс поступления товаров и услуг 1 квартал 2018;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс поступления товаров и услуг 2 квартал 2018;

- Папка бордового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс поступления товаров и услуг 3 квартал 2018;

- Папка поморанчового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс поступления товаров и услуг 4 квартал 2018;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг май 2020;

- Папка красного кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг май с 20, 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг июнь 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг июнь с 16, 2020;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг декабрь 2019;

- Папка синього кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг январь 2020;

- Папка бірюзового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг январь 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг февраль 2020;

- Папка поморанчового кольору з назвою ООО Суши продукт плюс реализация товаров и услуг февраль 2020;

- Папка синього кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг март 2020;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг март 2020;

- Папка зеленого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг апрель АДРЕСА_2 ;

- Папка фіолетового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 реализация товаров и услуг апрель АДРЕСА_2 ;

- Папка поморанчового кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования накладніе февраль-март 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования накладніе декабрь-январь 2020;

- Папка жовтого кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 требования накладніе ОСОБА_7 2020;

- Папка красного кольору з назвою ІНФОРМАЦІЯ_2 договора на перемещение;

- Папка жовтого кольору з назвою Банк 2018-2019 йокатта фудз;

- Папка голубого кольору з назвою Реалізація 2019 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Договора поставки 2018-2019 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Реалізація 2019 2 кв. йокатта фудз;

- Папка червоного кольору з назвою товарно-транспортними накладними 2020 йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою Суши Трейд 2020 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою Сертификаты и выводы 2017-2018 йокатта фудз»;

- Папка жовтого кольору з назвою «Договора поставки 2016-2017 роки йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою «Валюта 2020 йокатта фудз»;

- Папка фіолетового кольору з назвою «Контракти 2018 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою ГТД ИМПОРТ 2017-2018 йокатта фудз;

- Папка червоного кольору з назвою Реализация 2020 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Зарплата и табеля 2020 йокатта фудз;

- Папка зеленого кольору з назвою Поступление 2020 йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою Исполнительние листи 2020 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Инвентаризация, списание 2017-2018 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою Валютние виписки 2018 йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою Исполнительние листи 2020 йокатта фудз;

- Папка зеленого кольору з назвою Поступление 2020 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Зарплата и табеля 2020 йокатта фудз;

- Папка зеленого кольору з назвою Водители 2020 йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою Договора с пост 2020 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою Путевие листи 2020 йокатта фудз;

- Папка поморанчового кольору з назвою товарно-транспортними накладними 2020 йокатта фудз;

- Папка бірюзового кольору з назвою товарно-транспортними накладними 2020 йокатта фудз;

- Папка голубого кольору з назвою товарно-транспортними накладними 2020 йокатта фудз;

- Папка сірого кольору з назвою Бухгалтерские справки йокатта фудз;

- Папка зеленого кольору з назвою Приходние накладные 2018 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Поступление 2019 йокатта фудз;

- Папка бірюзового кольору з назвою Банк 2017 йокатта фудз;

- Папка синього кольору з назвою Реалізація 1-4 2018 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою реалізація 5-8 2018 йокатта фудз;

- Папка фіолетового кольору з назвою Реализация 9-12 2018 йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Приходние накладние йокатта фудз 2018;

- Папка жовтого кольору з назвою Йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Специфікації йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою Банк йокатта фудз;

- Папка жовтого кольору з назвою зарплата табеля йокатта фудз;

- Папка бірюзового кольору з назвою накладние 2017 йокатта фудз;

- Папка бірюзового кольору з назвою Реалізація йокатта фудз;

- Папка бірюзового кольору з назвою Налоговий кредит;

- Книга обліку розрахункових операцій йохатта фудз 20-17-2019

- Книга обліку розрахункових операцій йохатта фудз №3000282112Р/2

- печатка ТОВ Йокатта Фудз №1, печатка керівника ТОВ Йокатта Фудз ОСОБА_9 , печатка ТОВ Йокатта Фудз всього у кількості 3 (трьох) штук;

- Аркуш паперу формату А4 з відтисками печаток;

- Папка жовтого кольору з назвою Расход 1-6 Дарья 2017;

- Папка синього кольору з назвою Договора 2018-2019 Дарья;

- Папка синього кольору з назвою Банк 2019 Дарья;

- Папка бірюзового кольору з назвою Приход 2020-2021 Дарья;

- Папка бірюзового кольору з назвою Расход 7-12 2019 Дарья;

- Папка фіолетового кольору з назвою ОС, МНМА, МБП, Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Валюта 2018 Дарья;

- Папка фіолетового кольору з назвою Акти сверок 17-18 Дарья;

- Папка зеленого кольору з назвою Акти сверок 2019 Дарья;

- Папка чорного кольору з назвою ВЕД Контракти Дарья;

- Папка розового кольору з назвою Акти списания Дарья;

- Папка червоного кольору з назвою Оборотно-Сальдовие ведомости Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 4-6 2017 Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 1-3 2017 Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Банк 2017 Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Касса 2017 Дарья;

- Папка синього кольору з назвою Хранение (Склад Калинина) 2016-2017;

- Папка жовтого кольору з назвою Расходи 1-6 2018;

- Папка синього кольору з назвою Расход 1-6 АТЛ 2019;

- Папка синього кольору з назвою реалізація 7-9 2019 АТЛ;

- Папка поморанчового кольору з назвою Договора 2017;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 1-3 2018;

- Папка фіолетового кольору з назвою Приход 4-6 2018;

- Папка синього кольору з назвою Расход 7-12 2018;

- Папка червоного кольору з назвою Приход 1-3 АТЛ 2019;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 4-6 АТЛ 2019;

- Папка синього кольору з назвою Расход 10-12 2019 АТЛ;

- Папка синього кольору з назвою ВЕД контракти;

- Папка поморанчового кольору з назвою Банк 2020;

- Папка червоного кольору з назвою Договора 2018-2019;

- Папка бордового кольору з назвою Реалізація 2020 АТЛ;

- Папка жовтого кольору з назвою Поступления 2020 АТЛ;

- Папка фіолетового кольору з назвою валюта 2018;

- Папка синього кольору з назвою корреспонденция АТЛ;

- Папка сірого кольору з назвою Приход 7-12 2019 АТЛ;

- Папка сірого кольору з назвою оборотно-сальдовие ведомости Атлант Сифуд;

- Папка синього кольору з назвою Акти списания инвентаризации;

- Папка сірого кольору з назвою Акти сверок 17-19 АТЛ;

- Папка сірого кольору з назвою Касса 2018;

- Папка сірого кольору з назвою Авто АТЛ 2018-2019;

- Папка фіолетового кольору з назвою Розница 18-19 АТЛ;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 4-10 2017;

- Папка сірого кольору з назвою Приход 7-12 АТЛ 2018;

- Папка синього кольору з назвою Банк АТЛ 2019;

- Папка червоного кольору з назвою Банк 2018;

- Папка фіолетового кольору з назвою Приход 11-12 2017;

- Папка зеленого кольору з назвою Зарплата, Касса 2017;

- Папка синього кольору з назвою Банк 2017;

- Папка синього кольору з назвою Расход 2017;

- Папка синього кольору з назвою Розница 2017;

- Папка зеленого кольору з назвою Расход 2019 Дарья;

- Папка синього кольору з назвою Приход 2019 Дарья;

- Папка фіолетового кольору з назвою Касса 2019 Дарья;

- Папка жовтого кольору з назвою Приход 2018 Дарья;

- Папка синього кольору з назвою Розница Дарья;

- Папка фіолетового кольору з назвою Пополнение Дарья 2019;

- Папка червоного кольору з назвою Приход 2018 Дарья;

- Папка фіолетового кольору з назвою Авто 2018-2019 Дарья;

- Папка червоного кольору з назвою Банк 2018 Дарья;

- Папка у кількості 5 штук вшиті з файлами;

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Атлантісфуд;

- Печатка ТОВ Атлантісфуд;

- Печатка керівника ТОВ Атлантісфуд ОСОБА_10 ;

- Печатка підприємства Даря Харківського відділення всеукраїнської громадської організації інвалідів Союз організацій інвалідів України товариство інвалідів Київського району;

- Печатка ТОВ Атлантісфуд №1;

- Печатка керівника ПОГ Даря ХВ ВГОІ СОІУ ТІКР ОСОБА_10 ;

- Печатка підприємства Даря Харківського відділення всеукраїнської громадської організації інвалідів Союз організацій інвалідів України товариство інвалидів Київського району №1;

- Аркуш паперу формату А4 з відтисками печаток;

- Чекові книжки підприємства ПОГ Даря ХВ ВГОІ СОІУ ТІКР у кількості 11 (одинадцять) штук;

- Жорсткий диск Team Group RO GP s/n AA2117112864.

В обґрунтування клопотання прокурор зазначає, що слідчим управлінням Головного управління ДФС у Харківській області під процесуальним керівництвом прокурорів Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №32020100110000005 від 16.01.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ «Суші продукт» (код ЄДРПОУ 37656683) протягом 2016-2019 років, шляхом не відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства проведених фінансово-господарських операцій, умисно ухилилися від сплати податків на загальну суму понад 8 млн. грн., що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах.

При цьому, вказаний суб`єкт господарювання входить до групи, пов`язаних між собою спільною фінансово господарською діяльністю підприємств, серед яких ТОВ «МЕГАСНАБ» (код ЄДРПОУ 41279919), ТОВ «СУШІ ПРОДУКТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 41453496), ТОВ «АТЛАНТІС ФУД» (код ЄДРПОУ 41265953) та ПОГ «Дар`я» ХВ ВГОІ СОІУ ТІКР» (код ЄДРПОУ 24137034), які з 2016 року по теперішній час здійснюють діяльність з купівлі та продажу товарів для виготовлення та вживання суші: рис, вугор смажений, водорості морські, риба (лосось, сьомга, тунець), її філе, м`ясо мідії та інше.

З метою заниження прибутку підприємств службові особи вказаної групи підприємств використовують протиправну схему, відповідно до якої за даними податкової звітності відображають реалізацію товарів для виготовлення та вживання суші за низькими цінами на адресу СГД юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а фактично вказані ТМЦ реалізуються за ринковою вартістю за необліковані готівкові грошові кошти без відображення в офіційному бухгалтерському та податковому обліках, що фактично призвело до ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах, а саме на суму понад 8 млн. грн.

Як зазначено прокурором, в ході досудового розслідування встановлено, що фактично керівництво діяльністю підконтрольних підприємств здійснює громадянин ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_2 ), ІНФОРМАЦІЯ_7 , який зареєстрований, як фізична особа підприємець та є засновником таких підприємств, як ПП «ВАРНЕР» (код ЄДРПОУ 34953376), ТОВ «ЙОКАТТА ФУДЗ» (код ЄДРПОУ 40918239), ТОВ «МОНОЛІТ-2019» (код ЄДРПОУ 43244673).

ФОП ОСОБА_11 надає транспортні послуги, працевлаштовані працівники цього суб`єкта підприємництва є одночасно експедиторами та кур`єрами і здійснюють доставку продукції замовникам по місту Харкову та іншим регіонам України. Замовники розраховуються за більшу частину продукції у готівковій формі, яка залишається необлікованою в офіційній бухгалтерії зазначених суб`єктів господарювання і акумулюється за податковою адресою вищевказаних підприємств.

Для мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків використовується велика кількість підконтрольних ФОП, які відкриті на співробітників цієї групи підприємств.

У ході досудового розслідування даного кримінального провадження, на підставі ухвал слідчого судді Київського районного суду м. Харкова проведено ряд обшуків.

Зокрема, 27.11.2020 було проведено обшук у будівлі, що розташована за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, і фактично використовується ТОВ «СУШІ ПРОДУКТ» і ПП «ВАРНЕР», у ході якого було вилучено майно згідно з зазначеним у клопотанні переліком.

Вилучені за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, речі та документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні, про що винесено постанову про визнання речовими доказами.

Пунктом 7 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Накладення арешту на вищевказані речі, які вилучені в ході проведення обшуку, забезпечить збереження речових доказів.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Як зазначено прокурором, у органу досудового розслідування є підстави вважати, що речі та документи, які вилучені згідно протоколу обшуку за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, можуть бути приховані, відчужені та перетворені особами причетними до вчинення правопорушення, оскільки прямо свідчать про обставини вчиненого кримінального правопорушення.

З метою збереження речових доказів, а також з метою запобігання можливості знищення, псування, пошкодження, підробки (перетворення), приховування тимчасово вилученого майна, сторона обвинувачення просить застосувати під час досудового розслідування захід забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту зазначеного в клопотанні вилученого під час проведеного обшуку майна.

У судове засідання прокурор ОСОБА_3 не з`явився, але надіслав до суду лист за №10/1/2-8523-20 від 19.01.2021 р. про розгляд поданих ним клопотань про арешт майна без участі прокурора, у зв`язку із запровадженням обмежувальних протиепідемічних заходів з 08 по 24 січня 2021 року з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Доводи, викладені у клпотаннях, підтримав у повному обсязі. Неприбуття прокурора у судове засідання відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України не перешкоджає розгляду клопотання.

Представник власника майна ТОВ «МЕГАСНАБ» - адвокат ОСОБА_12 у наданих суду запереченнях проти клопотання про арешт майна посилалась на його необґрунтованість та безпідставність, оскільки стороною обвинувачення не доведено, що вилучене майно відповідає критеріям речового доказу. Вилучені під час обшуку документи первинного бухгалтерського обліку, створені при здійсненні господарської діяльності ТОВ «Мегаснаб» у 2020 року і не охоплюються періодом, в якому за припущенням сторони обвинувачення (згідно витягу з ЄРДР) вчинено кримінальне правопорушення. Просила суд врахувати, що арешт вилученого під час обшуку належного ТОВ «МЕГАСНАБ» майна та документів призведе до ускладнення у здійсненні правомірної підприємницької діяльності ТОВ «МЕГАСНАБ», а невідповідність вилучених документів, ноутбуків та телефонів критеріям речового доказу, та як наслідок відсутність перспективи використати вилучене майно в якості доказу, враховуючи можливі наслідки арешту майна, вказують на те, що потреби досудового розслідування не виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Крім цього, зазначила, що органом досудового розслідування, маючи дозвіл на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , фактично було проведено обшук будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , яка має меншу площу. Але в протоколі обшуку слідчий зазначив адресу: АДРЕСА_1 , а описав будівлю по АДРЕСА_1 , в якій фактично, як зазначено представником, і було проведено обшук. Тому вважає, що докази, отримані під час проведнення даного обшуку є недопустимими.

Також, зауважила, що під час проведення даного обшуку слідчим було допущено істотні порушення умов проведення обшуку, так як під час проведення обшуку не були зафіксовані за допомогою відеозйомки дії з виявлення, перерахунку та ідентифікації товарно-матеріальних цінностей та документів. Отже, слідчий не мав права вносити до протоколу обшуку відомості про дії щодо виявлення, перерахування, ідентифікації та вилучення ТМЦ, комп`ютерної техніки та документів, оскільки відповідні обставини не були зафіксовані за допогою відеозапису. Крім цього, посилалсь на пропуск строку на звернення з клопотанням після проведення обшуку до слідчого судді, а також - після усунення недоліків, визначених ухвалою слідчого судді.

За недоведеністю, необґрунтованістю та відсутністю правових підстав просила відмовити в його задоволенні в повному обсязі.

Слідчий суддя,дослідивши наданідокази,встановив,що СУГУ ДФСв Харківськійобласті здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32020100110000005, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.01.2020 р. за ознаками кримінального правопорушення,передбаченогоч.3ст.212КК України.

Судом встановлено, що 27.11.2020 р. на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова було проведено обшук у будівлі, що розташована за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, і фактично використовується ТОВ «СУШІ ПРОДУКТ» і ПП «ВАРНЕР», у ході якого було вилучено майно згідно з зазначеним у клопотанні переліком.

30 листопада 2020 р. до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , в якому він просив накласти арешт на майно (згідно зазначеного у клопотанні переліку), що було вилучено 27.11.2020 в ході проведення обшуків, у тому числі обшуку за адресою: АДРЕСА_1 .

Ухвалою слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 02.12.2020 р. вказане клопотання повернуто прокурору для усунення недоліків протягом 72 годин з моменту отримання копії даної ухвали.

Згідно зі зворотнім поштовим повідомленням копію вказаної ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 02.12.2020 р. разом з клопотанням та додатками до нього отримано Офісом Генерального прокурора 14.12.2020 р.

Після чого, 29 грудня 2020 р. до Київського районного суду м.Харкова після дооформлення надійшло шість клопотань прокурора ОСОБА_3 , надіслані поштовими відправленнями, в яких він просив накласти арешт на майно та документи (згідно зазначеного у клопотанні переліку), що були вилучені 27.11.2020 р. та 30.11.2020 р. в ході проведення обшуків: 1) за адресою: м. Дніпро, вул. Тельмана/вул. Сікорського Ігоря, 26; 2) за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цвєтаєва, 3/5-А; 3) в офісі відділення «Європошта» за адресою: м. Харків, вул. Червоношкільна набережна/Гімназійна набережна, 26; 4) за адресою: м. Харків, вул. 23 Серпня, буд.12; 5) за адресою: м. Харків, вул. 23 Серпня, 12-А; 6) за адресою: м. Харків, провулок Сімферопольський, 6, - які ухвалами слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 30.12.2020 р. були повернуті прокурору для усунення недоліків протягом 72 годин з моменту отримання копії даної ухвали.

Після отримання копії ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 30.12.2020 р. Офісом Генерального прокурора, 18.01.2021 р. до Київського районного суду м. Харкова втретє надійшло клопотання прокурора Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про накладення арешту на перелічені в клопотанні вилучені 27.11.2020 р. майно згідно з зазначеним у клопотанні переліком.

Відповідно до ч. 5 ст. 171 КПК України у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої ст. 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

Таким чином, після проведення обшуків за вказаними адресами, в ході яких слідчим було виявлене та вилучене майно, прокурор звернувся з клопотанням про накладення арешту на вилучене під час його проведення майно протягом 48 годин після вилучення майна, після чого з урахуванням часу на пересилку після усунення недоліків прокурор звернувся з клопотаннями про арешт вилученого майна до суду вдруге шяхом направлення їх поштовим відправленням, а втретє кур`єрською доставкою, тобто строки звернення з клопотанням про арешт майна прокурором у вказаному кримінальному провадженні, враховуючи віддалене місцезнаходження процесуального керівника та необхідність певного час на пересилку клопотань, порушено не було.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 173 КПК України, слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 170 цього Кодексу, а саме: запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Відповідно до п 1 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів та накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу, якою визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав до часткового задоволення клопотання, оскільки прокурор довів наявність вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 212 України, а тому з метою забезпечення збереження доказової інформації на вилученому 27.11.2020 р. в ході проведеного обшуку у будівлі, що розташована за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, і фактично використовується ТОВ «СУШІ ПРОДУКТ» і ПП «ВАРНЕР», - зазначеному в клопотанні майні, яке може містити відомості про факти чи обставини, що встановлюються під час кримінального провадження, тобто відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України, та яке може бути речовими доказами, - на це майно слід накласти арешт.

Однак, відповідно до ч. 4 ст. 173 КПК України слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.

Завданням кримінального провадження визначено захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень.

Враховуючи вказану норму КПК України ч. 4 ст. 173 КПК України, слідчий суддя вважає можливим зобов`язати старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління Головного управління ДФС у Харківській області ОСОБА_13 передати на відповідальне зберігання їх власникам мобільні телефони та жорсткий диск, які були вилучені під час проведеного обшуку, а саме:

-Мобільний телефон білого кольору марки Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

-Мобільний телефон сірого кольору Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

-Мобільний телефон чорного кольору Інтертелеком з MEID a100003bda9f8a;

-Жорсткий диск Team Group RO GP s/n AA2117112864, -

після закінчення проведення призначеної 04.12.2020 р. органом досудового розслідування судової комп`ютерно-технічної експертизи, попередивши кожного власника про кримінальну відповідальність за ст. 388 КК України.

Щодо накладення арешту на вилучені 27.11.2020 р. в ході обшуку у будівлі, розташованій за адресою: АДРЕСА_1 ,фінансово-господарські документи, що містяться у різнокольорових папках та у пройменованих папках, а також товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, договори, акти приймання передачі, зарплатні розрахунки та банківській відомості підприємства ТОВ СУШІ ПРОДУКТ за 2016-2017 роки та договори поставки за квітень 2017, товарно-транспортні та видаткові накладні за 2016-2017 роки, рахунки фактури за 2017 рік, відомості про зарплати за 2016 рік, сертифікати, декларації виробників за 2016 рік,які не мають ідентифікуючих ознак (реквізитів, номерів, дат тощо), то суд відмовляє в його задоволенні в частині арешту вилучених документів, оскільки в ході обшуків за вищезазначеними адресами слідчими не були зафіксовані назви те ідентифікуючи ознаки цих документів, а лише зазначено загальні назви та загальна кількість аркушів, що позбавляє слідчого суддю можливості дійти висновку, які саме документи були вилучені та чи мають вони доказове значення у даному кримінальному провадженні. При цьому слідчий суддя двічі повертав клопотання про арешт майна прокурора, у тому числі з підстав відсутності конкретизації тимчасово вилучених під час проведення обшуків документів, що знаходились у вилучених папках та томах. Однак, ці вимоги прокурором були проігноровані, а недоліки клопотання так повінстю усунуті і не були. А враховуючи тривалий час перебування цих документів (з 27.11.2020 р. по теперішній час) у володінні органу досудового розслідування, слідчі та прокурори не були позбавлені можливості виготовити їх копії для долучення до матеріалів кримінального провадження №32020100110000005 від 16.01.2020.

Крім того, вилучення та арешт печаток підприємств може стати причиною блокування проведення законної господарської дільяності юридичних осіб, а тому слідчий суддя дійшов висновку, що в межах даного кримінального провадження не мають безпосереднього доказового значення печатки, шо були вилучені під час проведення обшуку за вищезазначеною адресою, а саме: печатка ТОВ Суши продукт плюс для документів, печатка ТОВ Суши продукт плюс для документів №2, печатка згідно з оригіналом директор ТОВ Суши продукт плюс ОСОБА_5 , печатка для документів №1 ТОВ Суши продукт плюс, печатка для документів ТОВ Суши продукт плюс, всього у кількості 5 (п`яти) штук; печатка ТОВ Суші продукт, печатка ТОВ Суші продукт для документів, печатка ТОВ Суші продукт для податкових накладних, ТОВ Суші продукт, для документів у кількості 4 (чотирьох) штук; печатка ТОВ Йокатта Фудз №1, печатка керівника ТОВ Йокатта Фудз ОСОБА_9 , печатка ТОВ Йокатта Фудз всього у кількості 3 (трьох) штук; печатка ТОВ Атлантісфуд; печатка керівника ТОВ Атлантісфуд ОСОБА_10 ; печатка підприємства Даря Харківського відділення всеукраїнської громадської організації інвалідів Союз організацій інвалідів України товариство інвалідів Київського району; печатка ТОВ Атлантісфуд №1; печатка керівника ПОГ Даря ХВ ВГОІ СОІУ ТІКР ОСОБА_10 ; печатка підприємства Даря Харківського відділення всеукраїнської громадської організації інвалідів Союз організацій інвалідів України товариство інвалидів Київського району №1, а тому клопотання про їх арешт також не підлягає задоволенню.

Щодо доводів представника власника майна про допущені порушення під час проведення обшуку в частині неповного фіксування нданої слідчої дії за допомогою відеозйомки, то з огляду на стислі строки розгляду даного клопотання, слідчий суддя позбавлений можливості провести їх ретельну перевірку, оскільки для встановлення наявності чи відсутності цих порушень необхідне дослідження всього відеоматеріалу, який відсутній в матеріалах справи, доданих до клопотання прокурора.

На підставі викладеного, керуючись ст. 98, 107, 167, 170-173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора у кримінальному провадженні заступника начальника відділу нагляду за організацією досудового розслідування і підтримання публічного обвинувачення у територіальних підрозділах управління організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державної фіскальної служби України Департаменту нагляду за органами безпеки, фіскальною та прикордонною службами Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №32020100110000005 від 16.01.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна задовольнити частково.

Накласти арештна майно, яке було вилучене в ході проведення обшуку у будівлі, що розташована за адресою: м. Харків, вул. 23 серпня, буд. 12, а саме:

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Феніксіон 2017 р.;

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Феніксіон 2017-2018 р.;

- Зошит з надписом Universal з чорновими записами;

- Мобільний телефон білого кольору марки Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

- Мобільний телефон сірого кольору Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

- Мобільний телефон чорного кольору Інтертелеком з MEID a100003bda9f8a;

- Книга обліку розрахункових операцій йохатта фудз 20-17-2019;

- Книга обліку розрахункових операцій йохатта фудз №3000282112Р/2;

- Аркуш паперу формату А4 з відтисками печаток;

- Книга обліку розрахункових операцій ТОВ Атлантісфуд;

- Аркуш паперу формату А4 з відтисками печаток;

- Чекові книжки підприємства ПОГ Даря ХВ ВГОІ СОІУ ТІКР у кількості 11 (одинадцять) штук;

- Жорсткий диск Team Group RO GP s/n AA2117112864.

Зобов`язати старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління Головного управління ДФС у Харківській області ОСОБА_13 передати:

-Мобільний телефон білого кольору марки Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

-Мобільний телефон сірого кольору Samsung з IMEI НОМЕР_1 ;

-Мобільний телефон чорного кольору Інтертелеком з MEID a100003bda9f8a;

-Жорсткий диск Team Group RO GP s/n AA2117112864, -

після закінчення проведення призначеної 04.12.2020 р. органом досудового розслідування судової комп`ютерно-технічної експертизи на відповідальне зберігання їх власникам, попередивши кожного власника про кримінальну відповідальність за ст. 388 КК України.

Місцем зберігання арештованого майна згідно з Порядком зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної обробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.11.2012 № 1104, визначити СУ ГУ ДФС у Харківській області, що розташоване за адресою: м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17.

В іншій частині у задоволенні клопотання про арешт майна відмовити.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення20.01.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94299186
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —953/11844/20

Ухвала від 10.06.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 25.02.2021

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Кружиліна О. А.

Ухвала від 25.02.2021

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Кружиліна О. А.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 15.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 18.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 18.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 18.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

Ухвала від 15.01.2021

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Садовський К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні