Постанова
від 25.01.2021 по справі 360/1636/20
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 січня 2021 року справа №360/1636/20

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі суддів: Гайдара А.В., Гаврищук Т.Г., Сіваченко І.В., розглянув в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 08 вересня 2020 року у справі № 360/1636/20 (головуючий суддя І інстанції -Шембелян В.С., ухвалене у м. Сєвєродонецьк Луганської області) за позовом адвоката Компанієць Вячеслава Валерійовича в інтересах ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області про визнання бездіяльності незаконною, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

17 квітня 2020 року, адвокат Компанієць Вячеслав Валерійович, який діє в інтересах ОСОБА_1 (далі - позивач, заявник) звернувся до Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області (далі - відповідач, управління) про визнання протиправними дій та зобов`язання відповідача виплатити ОСОБА_1 , нараховану субсидію на ЖКП за період з 01.12.2018 по 30.04.2019, з 01.10.2019 по 31.10.2019, з 01.11.2019 по 30.04.2020. (арк.справи 1-3)

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 08 вересня 2020 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області від 19.03.2019 про відміну субсидії за заявою власника. Визнано протиправними дії управління щодо утримання нарахованої ОСОБА_1 житлової субсидії за грудень 2018, січень - лютий 2019 в загальному розмірі - 5823,36 грн. Зобов`язано Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області виплатити ОСОБА_1 суми нарахованої та безпідставно утриманої житлової субсидії за грудень 2018, січень - лютий 2019 в загальному розмірі - 5823,36 грн. (арк.справи 105-109).

Не погодившись із судовим рішенням, відповідачем подана апеляційна скарга про скасування постанови суду першої інстанції та прийняття нової постанови, про відмову в задоволені позовних вимог, із посиланням на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. ( арк.справи 119-120).

Сторони в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлялись судом належним чином, що підтверджується поштовими повідомленнями.

Суд апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне вимоги, викладені в апеляційній скарзі залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , є пенсіонером та отримує пенсію за віком, має інвалідність 3 групи. (арк.спр.6, 9-10).

Позивач перебуває на обліку в управлінні соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області, як отримувач субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

Також матеріалами справи підтверджено, що за вказаною позивачем адресою, зареєстровані особи, які фактично з ним не проживають. (арк.справи 40)

28.12.2018 ОСОБА_1 звернувся з заявою до відповідача про призначення житлової субсидії, надавши декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (арк.спр.33, 34).

У декларації вказано характеристику житлового будинку та осіб, які зареєстровані у ньому: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (одружений, пенсіонер, особа з інвалідністю 3 групи), ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (учень 9-го класу).

Також в декларації вказано осіб, які фактично не проживають, а саме: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (колишня співмешканка), ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 (син співмешканки), ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 (син співмешканки), ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 (син співмешканки), ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_7 (дочка співмешканки) та підтверджено, що витрати на придбання майна, товарів або послуг, що перевищує 50000 грн., які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії відсутні.

Згідно з актом обстеження матеріально побутових умов сім`ї від 29.12.2018 заявник - ОСОБА_1 є пенсіонером, дохід - пенсія, отримує допомогу УСВН, малозабезпечена родина, дохід з сінокоса. Син школяр. ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 зареєстровані, але фактично проживають АДРЕСА_2 (арк.спр.49).

Відповідно до витягу з протоколу засідання комісії по розгляду звернень громадян щодо призначення субсидій на житлово-комунальні послуги від 29.12.2018 № 15 комісією вирішено субсидію позивачу призначити (арк.спр.51).

Рішенням Управління праці та соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації від 30.01.2019 призначено житлову субсидію ОСОБА_1 з грудня 2018 року по квітень 2019 року включно. Розраховано субсидію на 4 місяці, з грудня 2018 року по березень 2019 року включно щомісячно в сумі 1941,12 грн. (арк.спр.48).

06.02.2019 позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив не нараховувати йому субсидію з 01.12.2018 (арк.спр.52).

Рішенням Управління праці та соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації від 19.03.2019 призначену житлову субсидію ОСОБА_1 з 01.01.2019 по 30.04.2019 відмінено з 01.01.2019 за заявою власника. (арк.спр.53 зв.бік).

Рішенням Управління праці та соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації від 19.03.2019 ОСОБА_1 відмінено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за заявою власника /наймача на опалювальний період з 01.12.2018 по 31.012.2018 (арк.спр.90).

Згідно з повідомленням про дорахунок/зняття суми до особової справи 4676 від 19.03.2019 зроблено зняття субсидії за послугою електроенергія з стац. електроплитою, село з 01.12.2018 по 31.12.2018 у розмірі 128,82 грн (арк.спр.53).

Згідно з повідомленням про дорахунок/зняття суми до особової справи 4676 від 19.03.2019 зроблено зняття субсидії за послугою опалення з ліч.,інд., газ, опалення з 01.12.2018 по 31.12.2018 у розмірі 1812,30 грн (арк.спр.53).

21.05.2019 ОСОБА_1 звернувся з заявою до відповідача про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ "Ощадбанк", надавши декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (арк.спр.36-39).

У декларації вказано характеристику житлового будинку та осіб, які зареєстровані у ньому: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (неодружений, пенсіонер, особа з інвалідністю 3 групи), ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (дитина).

Також в декларації вказано осіб, які фактично проживають, а саме: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (колишня співмешканка), ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 (син співмешканки), ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 (син співмешканки), ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 (син співмешканки), ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_7 (дочка співмешканки) та підтверджено, що витрати на придбання майна, товарів або послуг, що перевищує 50 000 грн., які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, відсутні.

Відповідно до довідки про склад сім`ї від 26.11.2018 № 2463 ОСОБА_1 , зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 . В довідці також вказано осіб, які зареєстровані за цією адресою, в тому числі тих, хто не проживає (арк.спр.40).

Згідно з актом обстеження матеріально побутових умов сім`ї від 03.06.2019 вбачається, що заявник - ОСОБА_1 є інвалідом 3 групи, отримує пенсію по інвалідності, проживає разом з сином ОСОБА_2 . Співмешканці: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 зареєстровані, але фактично проживають за адресою: АДРЕСА_2 . Житлові умови: вікна пластикові, ремонт косметичний, нових придбань не здійснював (арк.спр.50).

Відповідно до витягу з протоколу засідання комісії по розгляду звернень громадян щодо призначення субсидій на житлово-комунальні послуги від 20.09.2019 № 5 комісією вирішено субсидію позивачу призначити (арк.спр.51 зв.бік).

Колегією суддів встановлено, що на період з 01.12.2018 по 30.04.2019, а також з 01.10.2019 по 30.04.2020 за рішеннями відповідача позивачу була призначена субсидія на житлово комунальні послуги (арк.спр. 11-17).

Крім того за заявою позивача від 06.02.2019 про припинення нарахування субсидії відповідачем були прийняті рішення від 19.03.2019 про відміну субсидії за заявою власника, згідно з якими призначену позивачу житлову субсидію на період з 01.12.2018 по 30.04.2019 фактично анульовано (арк.спр.53 зв.бік, 90).

Відповідач надав суду докази на підтвердження тих обставин, що в січні 2019 року управлінням було перераховано призначену субсидію одразу за грудень 2018 року та січень 2019 року на особисті рахунки позивача в Марківське міжрайонне управління по експлуатації газового господарства АТ "Оператор газорозподільної системи "Луганськгаз" в сумі 3624,60 грн. та ТОВ "Енера-Схід" в сумі 128,82 грн. та Біловодський РЕМ в сумі 128,82 грн. Призначену субсидію вже в грошовій формі за лютий 2019 року позивачу було виплачено через відділення АТ "Укрпошта" в сумі 1941,12 грн. Тобто за період з 01.12.2018 по 30.04.2019 позивачу було нараховано та виплачено субсидію всього в розмірі 5823,36 грн (арк. спр. 62 зв.бік - 64).

В березні 2019 року Управлінням проведено зняття виплаченої суми субсидії за грудень 2018 року з особових рахунків за послугою опалення в сумі 1812,30 грн та за послугою електроенергія в сумі 128,82 грн. (разом в сумі 1941,12 грн.). Зняття (повернення) цих коштів з особових рахунків позивача у березні підтверджують в листах і самі комунальні установи (арк. спр. 62 зв.бік, 63 зв.бік).

Відповідач також зазначив у відзиві, що в подальшому відбулось автоматичне (по комп`ютерній програмі) зняття сум субсидії, що, на його думку, підлягали поверненню (5823,36 грн. - 1941,12 грн. = 3882,24 грн) за рахунок призначеної субсидії за період з жовтня 2019 року по квітень 2020 року.

Позивач визнає ці обставини, оскільки оскаржує саме такі дії відповідача, вважаючи їх протиправними.

Листом від 10.03.2020 № 928, на звернення позивача відповідач повідомив його, що при перевірці особової справи виявлено, що в складі сім`ї не була вказана дружина - ОСОБА_8 , з якою позивач перебував в шлюбі, але в склад сім`ї її не вказав, а також не вказав дохід дружини, що призвело до переплати коштів при призначенні субсидії на ЖКП. Надміру нараховані кошти було утримано автоматично (арк.спр.18).

Спірним питанням цієї справи є саме правомірність дій та рішень відповідача, що здійснені в результаті розгляду заяви позивача від 06.02.2019 про припинення надання субсидії.

Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, колегія суддів дійшла наступного.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону України від 09.11.2017 № 2189-VIII "Про житлово-комунальні послуги" (далі Закон 2189) житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.

Приписами пункту 7 частини першої статті 4 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" встановлено, що до повноважень Кабінету Міністрів України належать, зокрема, встановлення порядку надання пільг та житлових субсидій населенню в частині забезпечення надання житлових субсидій як частки вартості житлово-комунальних послуг, у тому числі їх виплати у грошовій формі.

Положеннями пункту 5 частини другої статті 7 Закону 2189 визначено, що індивідуальний споживач зобов`язаний оплачувати надані житлово-комунальні послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами.

Тобто, обов`язок щодо оплати наданих житлово - комунальних послуг у відповідності з Законом України "Про житлово - комунальні послуги" виникає саме у індивідуального споживача.

Питання щодо надання субсидій врегульовано Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово -комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 (далі Положення № 848) у редакції станом на 07.02.2019, чинній на час розгляду відповідачем заяви позивача від 06.02.2019 та прийняття рішень від 19.03.2019, що стали підставою для вчинення оскаржених дій.

Згідно з пунктом 1 Положення № 848 це Положення визначало механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Мінсоцполітики для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, умови призначення та порядок надання громадянам житлових субсидій, в тому числі, комунальних послуг - послуг з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами, а також житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива один раз на рік.

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком.

Відповідно до вимог пункту 3 Положення № 848 призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

У територіальних громадах (в тому числі об`єднаних), у виконавчих органах яких відсутні структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, прийняття заяв громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг чи їх фронт-офіси здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій, держателем якого є Мінсоцполітики (пункт 3 Положення № 848).

Згідно з пунктом 4 Положення №848 житлові субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та/або скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, внеску/платежу об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла, соціальних нормативів житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, витрат на управління багатоквартирним будинком (далі - соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування) і розміром обов`язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з вимогами абзаців 1-8 пункту 22 Положення №848 за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об`єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли:

домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);

громадянин не виконує зобов`язання за договором про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг;

у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;

під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;

виникнення обставин, зазначених в абзаці восьмому пункту 7 цього Положення.

Відповідно до вимог абзаців 9-11 пункту 22 Положення №848 Надання субсидії припиняється також за рішенням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у разі, коли:

виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи;

громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання.

Абзацем 12 пункту 22 Положення №848 передбачено, що надання житлової субсидії у зазначених випадках припиняється з місяця, наступного за місяцем, в якому їх виявлено (якщо інше не передбачено заявою).

Згідно з вимогами абзацу 16 пункту 22 Положення №848 у випадках, зазначених в абзацах четвертому - восьмому цього пункту, на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, який призначив житлову субсидію, сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії повертається громадянином до державного бюджету.

Відповідно до вимог абзацу 18 пункту 22 Положення №848 у разі відмови управителя, об`єднання, виконавця комунальної послуги або громадянина добровільно повернути суму надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії питання про її примусове стягнення вирішується у судовому порядку.

Відповідач у відзиві та письмових поясненнях неодноразово посилався саме на вимоги пункту 22 Положення №848, зазначаючи, що його дії були правомірними, оскільки позивач сам просив в заяві від 06.02.2019 припинити надання йому субсидії саме з 01.12.2018 - з дня її призначення.

Таким чином, відповідно до вимог абзаців 9-11 пункту 22 Положення № 848 відповідач за заявою позивача від 06.02.2019 мав прийняти рішення про припинення надання субсидії, а він прийняв рішення про її відміну.

Системний аналіз зазначених норм свідчить про те, що припинити призначену житлову субсидію за заявою громадянина можливо лише відповідним рішенням на майбутній період.

Отже вимоги абзацу 12 пункту 22 Положення №848 в частині можливості визначення дати, з якої має бути припинено надання субсидії в самій заяві громадянина, передбачають право такої особи просити припинити її виплату з будь-якої дати на майбутнє.

Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що позивач в заяві від 06.02.2019 не мав правових підстав просити відповідача припинити надання субсидії з 01.12.2018, а відповідач на підставі цієї заяви мав прийняти рішення відповідно до вимог абзаців 9,11,12 пункту 22 Положення №848 про припинення надання субсидії з наступного місяця за датою звернення позивача, тоб-то з березня 2019 року.

Також, згдідно з вимогами 16 пункту 22 Положення №848 обов`язок повернення до державного бюджету сум надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії виникає в інших випадках, ніж припинення надання субсидії за заявою громадянина.

В будь-якому разі Положенням №848 в зазначеній редакції не передбачено утримання нарахованих та виплачених сум субсидій, які вважаються надміру сплаченими, шляхом зняття (повернення) таких сум з особових рахунків громадянина в комунальних службах або шляхом автоматичного списання цих сум за рахунок житлових субсидій, що призначені на наступні періоди.

Зазначені рішення та дії відповідача суперечать самому змісту поняття житлової субсидії, що визначено в пункті 1 Положення №848 в зазначеній редакції, оскільки житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам.

З огляду на вищевикладене, знайшли своє підтвердження факти порушення прав позивача внаслідок прийнятих відповідачем рішень від 19.03.2019 про відміну субсидії за заявою власника та наступних дій щодо утримання нарахованої йому житлової субсидії за грудень 2018, січень - лютий 2019 в загальному розмірі 5823,36 грн.

Також, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про необхідність вийти за межі позовних вимог та визнати протиправними і скасувати рішення відповідача від 19.03.2019 про відміну субсидії за заявою власника, оскільки саме внаслідок цих рішень відповідачем були вчинені оскаржені дії щодо утримання виплачених сум субсидій.

Для поновлення порушеного права позивача суд зобов`язує відповідача повернути утримані суми субсидій.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

Керуючись статтями 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Марківської районної державної адміністрації Луганської області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 08 вересня 2020 року у справі № 360/1636/20 - залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 08 вересня 2020 року у справі № 360/1636/20 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повне судове рішення складено 25 січня 2021 року.

Судді А.В.Гайдар

Т.Г.Гаврищук

І.В.Сіваченко

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.01.2021
Оприлюднено26.01.2021
Номер документу94355691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1636/20

Постанова від 25.01.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 08.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Рішення від 08.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні