г Інгулецький районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області
Справа № 213/32/21
Номер провадження 1-кс/213/43/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 січня 2021 року м. Кривий Ріг
Слідчий суддя Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2 , розглянув у судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , яке подане в межах кримінального провадження №42021041710000001від 05січня 2021року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.191КК Українипро надання тимчасового доступу до документів,
В С Т А Н О В И В:
28 січня 2021 року до слідчого судді Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області надійшло погоджене з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №1 ОСОБА_4 клопотання слідчого СВ Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , яке подане в межах кримінального провадження №42021041710000001від 05січня 2021року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.191КК Українипро наданнятимчасового доступудо документів,в якомуслідчий проситьнадати тимчасовийдоступ до документів, які знаходяться у юридичної особи - - відокремленого структурного підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою АДРЕСА_1 з можливістю їх вилучення для проведення експертизи.
Слідчий в судове засідання не з`явився, про час та місце слухання справи повідомлений належним чином, надав заяву з проханням розглянути клопотання без його участі, вимоги по клопотанню підтримує.
На підставі ч. 4 ст. 163 КПК України судовий розгляд проводився без представника
відокремленого структурного підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Дослідив надані матеріали, приходжу до такого висновку.
Так, в провадженні СВ Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Органом досудового розслідування встановлено, що в ході проведення моніторингу загально доступних сайтів з держзакупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_2 були виявлені фактичні обставини, які можуть свідчити про вчинення посадовими особами відокремлених структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 на території Інгулецького району м. Кривого Рогу, привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем в ході реалізації програм з реконструкції (ремонту).
Так, відповідно до договору №81 від 23 грудня 2020 року, укладеного між Відокремленим структурним підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », останні повинні були надати послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків в будівлі навчального корпусу АДРЕСА_2 (встановлення вікон). Відповідно до додатку №5 на вказаному об`єкті встановлюються 9 блоків вікон.
Крім того, встановленопід часнадання уснихпояснень ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , наявністьу відокремленогоструктурного підрозділу« ІНФОРМАЦІЯ_1 »договору №ВЗ-1228/20від 28грудня 2020року міждиректором ВСП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директоромТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 про відповідальнезберігання Блоківвіконних укількості 9одиниць,злив віконний34м,дошка підвіконнапластикова 34м,піна монтажна15флаконів;гарантійний лист№ 952від 24грудня 2020року щодогарантування поставкидо 31січня 2021москітних сітокта фурнітури,Акт прийомупередачі від28грудня 2020року додоговору ВЗ-1228/20щодо переданнядиректором ВСП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 директору ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 на зберіганняБлоків віконниху кількості9одиниць,злив віконний34м,дошка підвіконнапластикова 34м,піна монтажна15флаконів; договорузберігання №81/1від 24грудня 2020року міждиректором ВСП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 комплекту поворотно-відкидної фурнітури (Україна) 4 шт., москітна сітка (коричнева) 6 штук дверна петля (коричнева) 1 шт.; договору зберігання № 85/1 від 24 грудня 2020 року між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 вікна металопластикового (Україна) 1 шт., довідки про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року примірна форма КБ-3 до акту №1-0-1-6 підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , Акт приймання виконаних підрядних робіт № 1-0-1-6 за грудень 2020 року підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №1-01-6 за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , розрахунок №1-1 загальновиробничі витрати за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , дефектний акт послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків навчального корпусу від 28 грудня 2020 року, підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 .
Відповідно до інформації з сайту держзакупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_2 договір виконано.
Відповідно до інформації з сайту ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що здійснено перерахунок бюджетних коштів відокремленим структурним підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у розмірі 187500 грн., призначення : 2201420;2282;2240 Опл. послуг з поточ.ремонт. встанов. вiкон; Акт №1-0-1-6 вiд 28 грудня 2020 Дог. №81 вiд 23 грудня 2020; Без ПДВ.
Зазначає, що подальшому проведеними тимчасовими доступами до речей та документів, за ухвалою Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, в « ІНФОРМАЦІЯ_5 », вилучено документи, котрі мають значення по кримінальному провадженню, а саме: договір № ВЗ-1228/20 від 28 грудня 2020 року між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 про відповідальне зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів; гарантійний лист № 952 від 24 грудня 2020 року щодо гарантування поставки до 31 січня 2021 року москітних сіток та фурнітури; акт прийому передачі від 28 грудня 2020 року до договору ВЗ-1228/20 щодо передання директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 на зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів; договір зберігання №81/1 від 24 грудня 2020 року між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 комплекту поворотно-відкидної фурнітури (Україна) 4 шт., москітна сітка (коричнева) 6 штук дверна петля (коричнева) 1 шт.; договір зберігання №85/1 від 24 грудня 2020 року між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 вікна металопластикового (Україна) 1 шт., довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року примірна форма КБ-3 до акту № 1-0-1-6 підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , акт приймання виконаних підрядних робіт № 1-0-1-6 за грудень 2020 року, підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №1-01-6 за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , розрахунок №1-1 загальновиробничі витрати за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , дефектний акт послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків навчального корпусу від 28 грудня 2020 року підписаний 28 грудня 2020 року директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 ; гарантійний листа № 950 від 23 грудня 2020 року; гарантійний листа № 951 від 24 грудня 2020 року; договір зберігання №83/1 від 24 грудня 2020 року між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 .
В подальшому, документи вилучені під час тимчасового доступу було визнано у якості документів та долучено до кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року.
Слідчий в обґрунтування клопотання зазначає, що під час досудового розслідування, з метою підтвердження чи спростування факту, що саме директор Відокремленого структурного підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », місцезнаходження: АДРЕСА_2 , в особі ОСОБА_8 , підписала вказані документи, та поставила на них печатку установи, які підтверджують факт вчинення даного злочину, тому, в даній ситуації виникла необхідність в проведенні технічної експертизи документу та почеркознавчої експертизи. В зв`язку з чим, з метою проведення зазначених експертиз на дослідження експерту необхідно надати вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку і підпису певної особи від імені якої значиться підпис (та/або особи, яка виконала підпис від імені іншою особи), та вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки печатки установи.
Згідно ч.1, 2ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володіння якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони мають право звернутися до слідчого судді із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно зі ст. 245 КПК України у разі необхідності отримання зразків для проведення експертизи вони відбираються стороною кримінального провадження, яка звернулася за проведенням експертизи або за клопотанням якої експертиза призначена слідчим суддею. У випадку, якщо проведення експертизи доручено судом, відібрання зразків для її проведення здійснюється судом або за його дорученням залученим спеціалістом. Порядок відібрання зразків з речей і документів встановлюється згідно з положеннями про тимчасовий доступ до речей і документів (статті 160-166 цього Кодексу).
Водночас, звертаючись до слідчого судді із клопотанням про тимчасовий доступ до документів, слідчим не надано доказів призначення в межах кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України технічної експертизи документу та почеркознавчої експертизи, тому приходжу до висновку, що клопотання є передчасним та задоволенню не підлягає.
Керуючись вимогами ст. ст. 131, 159-160, 163-165,309 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні клопотання слідчого СВ Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , яке подане в межах кримінального провадження №42021041710000001від 05січня 2021року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.191КК Українипро надання тимчасового доступу до документів - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2021 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 94483013 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Алексєєв О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні