Справа № 461/7634/20
Провадження № 1-кс/461/575/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28.01.2021 року м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
з участю
прокурора ОСОБА_3
захисника ОСОБА_4
підозрюваного ОСОБА_5
розглянувши у судовому засіданні в залі суду у м.Львові погоджене з заступником керівника Львівської обласної прокуратури клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП у Львівській області ОСОБА_6 про продовження строку досудового розслідування, -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ Національної поліції у Львівській області капітан поліції ОСОБА_7 звернувся до суду з клопотанням, погодженим першим заступником керівника Львівської обласної прокуратури ОСОБА_8 , у кримінальному провадженні №12020140000000707 від 09.09.2020, за підозрою ОСОБА_9 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст.369 КК України, за підозрою ОСОБА_10 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, та за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про продовження строку досудового розслідування до чотирьох місяців, тобто до 28 лютого 2021 року.
Подане клопотання мотивує тим, що слідчим управлінням ГУНП у Львівській області проводиться досудове слідство у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020140000000707 від 09.09.2020, за підозрою ОСОБА_9 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст.369 КК України, за підозрою ОСОБА_10 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, та за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Проведеним досудовим слідством встановлено, що ОСОБА_10 , працюючи відповідно до наказу начальника Державної екологічної інспекції у Львівській області №37-к від 17.03.2014 на посаді начальника відділу інструментально-лабораторного контролю старшого державного інспектора з охорони навколишнього середовища Львівської області Державної екологічної інспекції у Львівській області, будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими функціями, посада якої, згідно зі ст.6 Закону України «Про державну службу», належать до категорії «Б», та будучи керівником структурного підрозділу органу державної влади, тобто будучи службовою особою, яка згідно з п. 2 примітки до ст. 368 КК України, займає відповідальне становище, до службових повноважень якої, згідно з посадовою інструкцієюначальника відділуінструментально-лабораторногоконтролю ОСОБА_10 старшогодержавного інспектораз охоронинавколишнього природногосередовища Львівськоїобласті,затвердженою в.о.начальника Державноїекологічної інспекціїу Львівськійобласті 03.02.2020,зокрема, належить організація та контроль роботи Відділу; представництво Державної екологічної інспекції у Львівській області за дорученням керівництва у відносинах з іншими органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції Відділу; планування роботи Відділу, розподіл виконання покладених на Відділ завдань між працівниками Відділу, визначення ступеню відповідальності працівників Відділу, забезпечення дотримання працівниками внутрішнього трудового розпорядку, норм і правил охорони праці та протипожежного захисту; здійснення контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства шляхом проведення інспекційних перевірок та здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами-нерезидентами вимог природоохоронного законодавства у галузі проведення інструментально-лабораторного контролю за джерелами забруднення атмосферного повітря, за станом вод та ґрунтів; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог природоохоронного законодавства суб`єктами господарювання шляхом проведення відбору проб вод, ґрунтів, викидів в атмосферне повітря зі стаціонарних та пересувних джерел викидів, будучи начальником Відділу, основним завданням якого, згідно з «Положенням про відділ інструментально-лабораторного контролю Державної екологічної інспекції у Львівській області», затвердженим в.о. начальника Державної екологічної інспекції у Львівській області 03.02.2020, є реалізація державної політики у сфері охорони навколишнього середовища шляхом проведення інструментально-лабораторних вимірювань при здійснені державного контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природнього середовища, та який при здійсненні державного контролю за дотриманням суб`єктами господарювання правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища та умов виданих дозволів, організовує та виконує у межах галузі свого уповноваження роботи з: відбирання проб вод, викидів, ґрунтів; інструментально-лабораторних вимірювань безпосередньо на об`єктах контролю (місцях відбору проб), у тому числі параметрів газопилового потоку та викидів пересувних джерел забруднення атмосферного повітря; інструментально-лабораторних вимірювань показників складу та властивостей, у тому числі забруднюючих речовин у пробах вод, викидів, ґрунтів; надання протоколів інструментально-лабораторних вимірювань до відповідних структурних підрозділів Держекоінспекції; перевірки стану організації та здійснення виробничого контролю за дотриманням умов виданих дозволів, за результатами яких надає матеріали до актів перевірок, дає обов`язкові для виконання приписи про усунення виявлених порушень вимог природоохоронного законодавства, діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та незаконного збагачення, на початку літа 2020 року, точного часу органом досудового розслідування не встановлено, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, висловила ОСОБА_9 , який працює на посаді начальника очисної станції Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал», та ОСОБА_5 , який працює на посаді головного технолога ЛМКП «Львівводоканал», протиправну пропозицію про надання їй неправомірної вигоди у вигляді металевих труб загальною довжиною 24м., діаметром 159 мм та послуг з буріння артезіанської свердловини на воду на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає ОСОБА_10 , за вчинення нею в інтересах ОСОБА_9 та ОСОБА_5 дій з використанням свого службового становища, а саме за невиявлення порушень та невжиття у межах своїх повноважень заходів реагування при здійсненні Державною екологічною інспекцією у Львівській області державного контролю за дотриманням ЛМКП «Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища та умов виданих дозволів.
ОСОБА_9 , який працює на підставі наказу директора ЛМКП «Львівводоканал» №70 від 08.10.2015 на посаді начальника очисної станції Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал», та ОСОБА_5 , який працює на підставі наказу в.о. директора ЛМКП «Львівводоканал» №10 від 03.02.2012 на посаді головного технолога ЛМКП «Львівводоканал», з метою уникнення виявлення Державною екологічною інспекцією у Львівській області порушень ЛМКП «Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища, умов виданих дозволів та уникнення вжиття відповідних заходів реагування, погодились на таку протиправну пропозицію ОСОБА_10 .
У подальшому ОСОБА_9 та ОСОБА_5 , діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб, з особистих мотивів, з метою уникнення виявлення Державною екологічною інспекцією у Львівській області порушень ЛМКП«Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища, умов виданих дозволів та уникнення вжиття відповідних заходів реагування, вирішили використати у якості неправомірної вигоди для ОСОБА_10 2 металеві труби довжиною 12м. кожна, діаметром 159 мм, загальною вартістю 21240гривень, які належать ЛМКП «Львівводоканал», а також залучили для проведення буріння артезіанської свердловини на воду на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає ОСОБА_10 , головного інженера ПП «Водник» ОСОБА_11 .
Реалізовуючи спільнийзлочинний умиселта діючиза попередньоюзмовою групоюосіб з ОСОБА_9 , ОСОБА_5 на початку літа 2020 року, точного часу органом досудового розслідування не встановлено, разом із ОСОБА_12 територію домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , та визначили характеристики труби, яка необхідна для проведення буріння артезіанської свердловини на воду.
У подальшому, ОСОБА_10 , діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та незаконного збагачення, 26.08.2020, близько 20.05 год., під час телефонної розмови з ОСОБА_9 повторно висловила протиправну пропозицію про надання їй неправомірної вигоди у вигляді металевих труб загальною довжиною 24м., діаметром 159 мм та послуг з буріння артезіанської свердловини на воду на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає ОСОБА_10 , за вчинення нею в інтересах ОСОБА_9 та ОСОБА_5 дій з використанням свого службового становища, а саме за невиявлення порушень та невжиття у межах своїх повноважень заходів реагування при здійсненні Державною екологічною інспекцією у Львівській області державного контролю за дотриманням ЛМКП«Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища та умов виданих дозволів.
03.09.2020, близько 13.28 год., ОСОБА_9 , діючи за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_5 та реалізовуючи їхній спільний злочинний умисел, під час телефонної розмови з ОСОБА_10 повідомив останній, що наступного дня він привезе для неї на територію домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , вищевказані металеві труби. При цьому, ОСОБА_10 повідомила ОСОБА_9 , що Державною екологічною інспекцією у Львівській області планується проведення позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ЛМКП «Львівводоканал».
Після цього, 03.09.2020, близько 14.19 год., ОСОБА_9 під час телефонної розмови з ОСОБА_5 повідомив останньому, що Державною екологічною інспекцією у Львівській області планується проведення позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ЛМКП «Львівводоканал», а також узгодив з ОСОБА_5 , що наступного дня він привезе для ОСОБА_10 на територію домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де вона проживає, вищевказані металеві труби, які належать ЛМКП «Львівводоканал», тобто спільно з ОСОБА_5 нададуть ОСОБА_10 неправомірну вигоду у вигляді 2 металевих труб довжиною 12м. кожна, діаметром 159 мм, загальною вартістю 21240грн., які належать ЛМКП «Львівводоканал».
Продовжуючи реалізовувати спільний злочинний умисел, діючи за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_5 , ОСОБА_9 04.09.2020, близько 13.41 год., використовуючи службовий автомобіль ЛМКП«Львівводоканал» марки «МАЗ» (державний реєстраційний номер НОМЕР_1 ) з причепом (державний реєстраційний номер НОМЕР_2 ) під керуванням ОСОБА_13 , який не був обізнаний зі справжніми злочинними намірами ОСОБА_9 та ОСОБА_5 , привіз 2металевих труби довжиною 12 м. кожна та діаметром 159 мм загальною вартістю 21240 грн., які належать ЛМКП «Львівводоканал», до домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає ОСОБА_10 , та за вказівкою останньої вивантажив вказані металеві труби біля зазначеного домоволодіння, чим ОСОБА_9 та ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою групою осіб, з особистих мотивів, з метою уникнення виявлення Державною екологічною інспекцією у Львівській області порушень ЛМКП «Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища, умов виданих дозволів, та уникнення вжиття відповідних заходів реагування, надали ОСОБА_10 неправомірну вигоду у вигляді 2 металевих труб довжиною 12 м. кожна та діаметром 159 мм загальною вартістю 21240 грн. за вчинення нею в інтересах ОСОБА_9 та ОСОБА_5 дій з використанням свого службового становища, а саме за невиявлення порушень та невжиття у межах своїх повноважень заходів реагування при здійсненні Державною екологічною інспекцією у Львівській області державного контролю за дотриманням ЛМКП «Львівводоканал» правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища та умов виданих дозволів.
У подальшому ОСОБА_9 та ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою групою осіб та продовжуючи реалізовувати спільний злочинний умисел, з метою надання ОСОБА_10 другої частини неправомірної вигоди у вигляді послуг з буріння артезіанської свердловини на воду на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає остання, під час неодноразових телефонних розмов, які відбулись у період часу з 04.09.2020 до 16.10.2020 між ОСОБА_9 та головним інженером ПП «Водник» ОСОБА_11 , а також між ОСОБА_5 та ОСОБА_11 , висловлювали останньому прохання щодо проведення ПП «Водник» у найкоротші строки буріння артезіанської свердловини на воду на території зазначеного домоволодіння, де проживає ОСОБА_10 , а також домовлялись про час проведення ПП «Водник» вказаних робіт.
Після цього, 16.10.2020, близько 09.00 год., працівники ПП «Водник», діючи за вказівкою ОСОБА_11 у наперед обумовлений ОСОБА_11 з ОСОБА_9 та ОСОБА_5 час та на їхнє прохання, використовуючи обладнання ПП «Водник» та 2 металевих труби довжиною 12 м. кожна та діаметром 159 мм загальною вартістю 21240 грн., які були надані ОСОБА_9 та ОСОБА_5 у якості неправомірної вигоди ОСОБА_10 , розпочали проведення робіт з буріння артезіанської свердловини на воду на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , де проживає остання, відразу після чого проведення зазначених робіт було зупинено, а протиправну діяльність ОСОБА_10 , ОСОБА_9 та ОСОБА_5 припинено правоохоронними органами.
30.10.2020 слідчим за погодженням з прокурором у відповідності до вимог ст. ст. 40, 42, 276-278 КПК України повідомлено про підозру ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 ККУкраїни.
03.11.2020 у відповідності до вимог ст. ст. 40, 42, 276-278 КПК України повідомлено про підозру ОСОБА_9 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України.
03.11.2020 слідчим за погодженням з прокурором у відповідності до вимог ст.ст. 40, 42, 276-278 КПК України повідомлено про підозру ОСОБА_10 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст. 368 КК України.
Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 у вчиненні інкримінованих кримінальних правопорушень доводиться зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:
-статутом ЛМКП «Львівводоканал» в редакції 10.05.2019, відповідно до п. 5.2.6 якого, підприємство виконує норми та вимоги щодо охорони навколишнього середовища, раціонального використання і відтворення природніх ресурсів та забезпечення екологічної безпеки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-довідкою ЛМКП «Львіводоканал» вих-10239-20 від 16.10.2020, відповідно до якої, вказане комунальне підприємство не здійснює реалізацію металевих труб будь-яким фізичним та юридичним особам (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-наказом в.о. директора ЛМКП «Львіводоканал» № 10 про переведення на іншу роботу від 03.02.2012, відповідно до якого, ОСОБА_5 переведено на посаду головного технолога (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією головного технолога ЛМКП «Львівводоканал» від 15.12.2015, відповідно до якої, головний технолог контролює суворе додержання встановлених технологічних процесів (п. 5 Розділу І), виявляє порушення технологічної дисципліни та вживає заходів щодо їх усунення (п. 6 Розділу І), для виконання обов`язків та реалізації прав головний технолог взаємодіє зі всіма підрозділами підприємства в межах своїх повноважень (розділ VІІ);
-наказом директора ЛМКП «Львіводоканал» № 10 про переведення на іншу роботу від 08.10.2015, відповідно до якого, ОСОБА_9 переведено на посаду начальника очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією начальника очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» від 06.12.2016, відповідно до якої, начальник забезпечує безперебійну роботу очисної станції, якісну очистку стічних вод у встановленому об`ємі (п. 2.1), несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов`язків (п. 4.1) (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-договором про закупівлю № 22-603т від 03.06.2020, укладеним між ЛМКП «Львівводоканал» та ТОВ «Торговий Дім «ТРУБОІЗОЛКЛМПЛЕКТ», відповідно до специфікації якого, вартість 1 метра погонного труби зварної ГОСТ 10704-10705-80 Ф.159х8,0 мм становить 885 гривень (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-вимогою № 4261 від 24.09.2020, відповідно до якої, зі складу ЛМКП«Львівводоканал» відпущено 36 м, труби діаметром 159 мм., яка виступає предметом неправомірної вимоги (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-видатковою накладною № РН-0000059 від 18.06.2020, відповідно до якої, ЛМКП «Львівводоканал» поставлено 96 м. вищевказаної труби (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-приписом № 88-04 від 24.02.2020 Державної екологічної інспекції у Львівській області, відповідно до якого, ЛМКП «Львівводоканал» за результатами перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства (акт № 123/04/152) приписано вжити ряд заходів, у разі невиконання припису, винні в цьому посадові особи будуть притягненні до відповідальності (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-копією направлення на проведення позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ЛМКП «Львівводоканал» та журналу реєстрації перевірок, відповідно до яких, ОСОБА_10 скеровано на проведення позапланової перевірки ЛМКП «Львівводоканал» (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-постановою про накладення адміністративного стягнення № 179-04 від 20.02.2020, відповідно до якої, ОСОБА_9 притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення правил охорони водних ресурсів, а саме перевищення встановлених нормативів гранично-допустимого стану, що призвело до забруднення поверхневих вод річки Полтва (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-актами відбору проб вод № 61-62 від 11.02.2020, №82-83 від 18.02.2020, відповідно до яких, відбір проводився ОСОБА_10 (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-протоколами вимірювання складу та властивостей вод № 61-62 від 17.02.2020, № 82-83 від 24.02.2020, які підписувалися ОСОБА_10 як начальником (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-претензією № 25 від 10.03.2020, відповідно до якої, за результатами проведених відділом інструментально-лабораторного аналізу ДЕІ у Львівській області ЛМКП «Львівводоканал» нараховані матеріальні збитки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-табелями обліку робочого часу ДЕІ за період з 01.08.2020 по 15.10.2020, відповідно до яких, з 21.09.2020 по 25.09.2020 ОСОБА_10 перебувала у відпустці, а решта час виконувала свої службові обов`язки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-положенням про ДЕІ у Львівській області від 28.04.2020, відповідно до якого, Інспекція наділена контролюючими функціями у сфері держаного нагляду за додержанням законодавства охорони навколишнього середовища (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-положенням про відділ інструментально-лабораторного контролю від 03.02.2020, відповідно до якого, відділ здійснює контроль за дотриманням суб`єктами господарювання правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища та умов виданих дозволів (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією ОСОБА_10 від 03.02.2020, відповідно до якої, вона обіймає посаду державної служби категорії «Б», є керівником структурного підрозділу державного органу, та постійно виконує організаційно-розпорядчі функції (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-наказом ДЕІ у Львівській області від 17.03.2014 № 37-к, відповідно до якого, ОСОБА_10 обіймає посаду начальника відділу інструментально-лабораторного контролю (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-протоколом допиту свідка ОСОБА_11 від 16.10.2020, відповідно до якого, на початку літа 2020 року ОСОБА_5 попросив останнього надати послуги ОСОБА_10 з буріння артезіанської свердловини для подачі води, при цьому ОСОБА_5 запевняв, що матеріали будуть ним надані;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_14 від 16.10.2020, відповідно до якого, останній 16.10.2020 за вказівкою ОСОБА_11 мав спільно з ОСОБА_15 виконати роботи з буріння артезіанської свердловини за адресою: АДРЕСА_1 ;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_15 від 16.10.2020, відповідно до якого.ю останній 16.10.2020 за вказівкою ОСОБА_11 мав спільно з ОСОБА_15 виконати роботи з буріння артезіанської свердловини за адресою: АДРЕСА_1 ;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_13 від 16.10.2020, відповідно до якого, останній 04.09.2020 за дорученням старшого механіка ОСОБА_16 та вказівкою ОСОБА_9 завіз зі складу ЛМКП «Львівводоканал» металеві труби до будинку в с. Ременів Кам`янка-Бузького району Львівської області;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_17 від 16.10.2020, відповідно до якого, остання 04.09.2020 видала водію ОСОБА_13 металеву трубу загальною довжиною 36 м., діаметром 159 мм для поставки начальнику станції очисних споруд ОСОБА_9 з метою проведення робіт з ліквідації аварії;
-протоколом обшуку від 16.10.2020, відповідно до якого, на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем проживання ОСОБА_10 виявлено та вилучено дві металеві труби довжиною 12 м., діаметром 159 мм, кожна;
-протоколом обшуку від 16.10.2020, відповідно до якого, на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_2 , за місцем проживання ОСОБА_9 виявлено та вилучено металеву трубу довжиною 12 м., діаметром 159 мм;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 04.09.2020 відносно ОСОБА_9 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_9 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_10 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_5 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом по результатах вибіркової інвентаризації поточного ремонту станції по АДРЕСА_3 віл 03.12.2020 згідно з яким встановлено нестачу труб в кількості 36 м.п., діаметром 159 мм.;
-висновком експерта від 17.11.2020 відповідно до якого підпис від імені ОСОБА_10 у графі «Начальник відділу» протоколу №382-384 вимірювання показників складу та властивостей вод від 12.10.2020 виконаний ОСОБА_10 ;
-висновком експерта від 28.12.2020 відповідно до якого надані на дослідження труби (вилучені під час обшуків 16.10.2020 за адресами: АДРЕСА_1 , (дві металеві труби), АДРЕСА_2 (одна металева труба), та АДРЕСА_4 (зразок металевої труби) мають спільну родову належність.
Таким чином, ОСОБА_9 та ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюються у наданні неправомірної вигоди службовій особі, яка займає відповідальне становище, за вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто надає таку вигоду, будь-якої дії з використанням наданого їй службового становища, вчиненому за попередньою змовою групою осіб, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України.
ОСОБА_10 обґрунтовано підозрюється в одержанні службовою особою, яка займає відповідальне становище, неправомірної вигоди для себе за вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто надає неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням свого службового становища, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
02.11.2020 слідчим суддею за клопотаннями слідчого, погодженими прокурором, підозрюваному ОСОБА_5 обрано запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 168160 гривень та відсторонено останнього від займаної посади головного технолога ЛМКП «Львівводоканал» строком два місяці.
04.11.2020 слідчим суддею за клопотаннями слідчого, погодженими прокурором, підозрюваному ОСОБА_9 обрано запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 84 080 гривень та відсторонено останнього від займаної посади начальника очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» строком два місяці.
04.11.2020 слідчим суддею за клопотаннями слідчого, погодженими прокурором, підозрюваній ОСОБА_10 обрано запобіжний захід у вигляді застави у розмірі 63 060 гривень та відсторонено останню від займаної посади начальника відділу інструментально-лабораторного контролю старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Львівської області Державної екологічної інспекції у Львівській області строком два місяці.
24.12.2020 перший заступник керівника Львівської обласної прокуратури виніс постанову про продовження строку досудового розслідування, відповідно до якої строк досудового розслідування був продовжений до трьох місяців. Трьохмісячний строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні завершується 30.01.2021.
Необхідність продовження досудового розслідування саме на цей строк обґрунтовується наступними обставинами проведення досудового розслідування.
Під час проведення досудового розслідування додатково встановлено, що начальник очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» ОСОБА_9 , перебуваючи за адресою: м. Львів, вул. Пластова, 13, будучи службовою особою, діючи з прямим умислом, керуючись корисливим та особистим мотивами з метою заволодіти чужим майном, вчинив 04.09.2020, заволодіння товарно-матеріальними цінностями вказаного комунального підприємства 3металевими трубами довжиною 12 м. кожна та діаметром 159 мм загальною вартістю 31 860 гривень, чим заподіяв матеріальну шкоду ЛМКП«Львівводоканал» на вказану суму. Відповідні відомості внесено слідчим у відповідності до ст. 214 КПК України та розпочато досудове розслідування за вказаним фактом з правовою кваліфікацією ч. 2 ст. 191 КК України. В свою чергу прокурором у відповідності до ч. 1 ст. 217 КПК України винесено постанову про об`єднання досудових розслідувань у одне кримінальне провадження.
На даний час у кримінальному провадженні триває проведення призначеної експертизи звукозапису.
Призначити та провести вказану експертизу (звукозапису), відповідно до Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 (чинна редакція) без оригіналу фонограми (експертиза звукозапису) неможливо, у зв`язку з чим, експертизу звукозапису призначено після розсекречення та долучення до матеріалів кримінального провадження усіх протоколів про результати проведення негласних слідчих (розшукових) дій з доданими до них носіями інформації.
Також в слідчий, прокурор у разі не надання ЛМКП «Львівоводоканал» документа або документів, що підтверджує розмір вказаної вище шкоди, у відповідності до положень п. 6 ч. 2 ст. 242 КПК України, буде зобов`язаний забезпечити проведення експертизи з метою визначення розміру матеріальних збитків.
У зв`язку з наведеним, існує необхідність у проведенні додаткових слідчих (розшукових) та процесуальних дій, а також експертних досліджень, проведення яких потребує додаткового часу, зокрема:
-долучити до матеріалів кримінального провадження висновок експерта за результатами проведення експертизи звукозапису;
-вирішити питання про призначення судової економічної експертизи з метою встановлення суми заподіяних ЛМКП «Львівводоканал» збитків;
-вирішити питання про визнання ЛМКП «Львівводоканал» потерпілим у вказаному кримінальному провадження та залучення представника потерпілого;
-з урахуванням результатів, отриманих під час проведення процесуальних та слідчих (розшукових) дій, що потребують додаткового часу, вирішити питання щодо повідомлення про зміну раніше повідомленої підозри та про нову підозру у вчиненні кримінальних правопорушень особам, які уже перебувають у статусі підозрюваного та повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень особам, які ще процесуального статусу підозрюваного у даному кримінальному провадженні не набули;
-з урахуванням результатів, отриманих під час проведення процесуальних та слідчих (розшукових) дій, що потребують додаткового часу, вирішити питання щодо обрання відносно осіб, яким ще не повідомлено про підозру, запобіжних заходів та застосування до них інших заходів забезпечення кримінального провадження.
У результаті проведення вищевказаних слідчих (розшукових) та процесуальних дій будуть отримані додаткові докази, які можуть бути використані під час судового розгляду кримінального провадження для встановлення об`єктивної істини у провадженні та встановлення усіх обставин вчинення кримінальних правопорушень роль кожного зі співучасників у їх вчиненні.
Вказані процесуальніта слідчі(розшукові)дії непроведено утрьох місячнийстрок узв`язку зізначною тривалістюпроведення призначенихсудових експертиз,тривалістю проведенняпроцедури розсекреченняматеріальних носіївінформації щодопроведення негласнихслідчих (розшукових)дій,значною кількістюслідчих (розшукових)та процесуальнихдій,без якихнеможливо завершитидосудове розслідування,необхідністю проведеннядодаткових процесуальнихдій зметою забезпеченняпроведення призначенихсудових експертиз,а такожу зв`язкуз проведенням ЛМКП «Львівводоканал» інвентаризації матеріальних цінностей на очисній станції, що зайняло тривалий час.
Прокурор у судовому засіданні підтримав вимоги клопотання та просив задовольнити подане клопотання.
Підозрюваний ОСОБА_5 , та захисник ОСОБА_18 у судовому засіданні проти продовження строку досудового розслідування заперечили, просять відмовити у задоволенні клопотання.
Підозрювані ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та захисники ОСОБА_19 , захисники ОСОБА_20 подали до суду заяви про слухання клопотання у їх відсутності, проти вимог клопотання не заперечують.
Заслухавши учасників процесу, дослідивши клопотання слідчого, вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.
Поняття "обґрунтована підозра" визначена в рішенні Європейського суду з прав людини від 21 квітня 2011 року у справі "Нечипорук і Йонкало проти України", відповідно до якої цей термін означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі "Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства" від 30 серпня 1990 року, п. 32, Series A, № 182). Мета затримання для допиту полягає в сприянні розслідуванню злочину через підтвердження або спростування підозр, які стали підставою для затримання (див. рішення у справі "Мюррей проти Сполученого Королівства" від 28 жовтня 1994 року, п. 55, Series A, № 300-A).
Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 у вчиненні інкримінованих кримінальних правопорушень доводиться зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:
-статутом ЛМКП «Львівводоканал» в редакції 10.05.2019, відповідно до п. 5.2.6 якого, підприємство виконує норми та вимоги щодо охорони навколишнього середовища, раціонального використання і відтворення природніх ресурсів та забезпечення екологічної безпеки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-довідкою ЛМКП «Львіводоканал» вих-10239-20 від 16.10.2020, відповідно до якої, вказане комунальне підприємство не здійснює реалізацію металевих труб будь-яким фізичним та юридичним особам (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-наказом в.о. директора ЛМКП «Львіводоканал» № 10 про переведення на іншу роботу від 03.02.2012, відповідно до якого, ОСОБА_5 переведено на посаду головного технолога (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією головного технолога ЛМКП «Львівводоканал» від 15.12.2015, відповідно до якої, головний технолог контролює суворе додержання встановлених технологічних процесів (п. 5 Розділу І), виявляє порушення технологічної дисципліни та вживає заходів щодо їх усунення (п. 6 Розділу І), для виконання обов`язків та реалізації прав головний технолог взаємодіє зі всіма підрозділами підприємства в межах своїх повноважень (розділ VІІ);
-наказом директора ЛМКП «Львіводоканал» № 10 про переведення на іншу роботу від 08.10.2015, відповідно до якого, ОСОБА_9 переведено на посаду начальника очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією начальника очисної станції ЛМКП «Львівводоканал» від 06.12.2016, відповідно до якої, начальник забезпечує безперебійну роботу очисної станції, якісну очистку стічних вод у встановленому об`ємі (п. 2.1), несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов`язків (п. 4.1) (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-договором про закупівлю № 22-603т від 03.06.2020, укладеним між ЛМКП «Львівводоканал» та ТОВ «Торговий Дім «ТРУБОІЗОЛКЛМПЛЕКТ», відповідно до специфікації якого, вартість 1 метра погонного труби зварної ГОСТ 10704-10705-80 Ф.159х8,0 мм становить 885 гривень (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-вимогою № 4261 від 24.09.2020, відповідно до якої, зі складу ЛМКП«Львівводоканал» відпущено 36 м, труби діаметром 159 мм., яка виступає предметом неправомірної вимоги (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-видатковою накладною № РН-0000059 від 18.06.2020, відповідно до якої, ЛМКП «Львівводоканал» поставлено 96 м. вищевказаної труби (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-приписом № 88-04 від 24.02.2020 Державної екологічної інспекції у Львівській області, відповідно до якого, ЛМКП «Львівводоканал» за результатами перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства (акт № 123/04/152) приписано вжити ряд заходів, у разі невиконання припису, винні в цьому посадові особи будуть притягненні до відповідальності (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-копією направлення на проведення позапланової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ЛМКП «Львівводоканал» та журналу реєстрації перевірок, відповідно до яких, ОСОБА_10 скеровано на проведення позапланової перевірки ЛМКП «Львівводоканал» (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-постановою про накладення адміністративного стягнення № 179-04 від 20.02.2020, відповідно до якої, ОСОБА_9 притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення правил охорони водних ресурсів, а саме перевищення встановлених нормативів гранично-допустимого стану, що призвело до забруднення поверхневих вод річки Полтва (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-актами відбору проб вод № 61-62 від 11.02.2020, №82-83 від 18.02.2020, відповідно до яких, відбір проводився ОСОБА_10 (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-протоколами вимірювання складу та властивостей вод № 61-62 від 17.02.2020, № 82-83 від 24.02.2020, які підписувалися ОСОБА_10 як начальником (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-претензією № 25 від 10.03.2020, відповідно до якої, за результатами проведених відділом інструментально-лабораторного аналізу ДЕІ у Львівській області ЛМКП «Львівводоканал» нараховані матеріальні збитки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-табелями обліку робочого часу ДЕІ за період з 01.08.2020 по 15.10.2020, відповідно до яких, з 21.09.2020 по 25.09.2020 ОСОБА_10 перебувала у відпустці, а решта час виконувала свої службові обов`язки (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-положенням про ДЕІ у Львівській області від 28.04.2020, відповідно до якого, Інспекція наділена контролюючими функціями у сфері держаного нагляду за додержанням законодавства охорони навколишнього середовища (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-положенням про відділ інструментально-лабораторного контролю від 03.02.2020, відповідно до якого, відділ здійснює контроль за дотриманням суб`єктами господарювання правил, нормативів, стандартів у сфері вимог законодавства про охорону навколишнього середовища та умов виданих дозволів (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-посадовою інструкцією ОСОБА_10 від 03.02.2020, відповідно до якої, вона обіймає посаду державної служби категорії «Б», є керівником структурного підрозділу державного органу, та постійно виконує організаційно-розпорядчі функції (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-наказом ДЕІ у Львівській області від 17.03.2014 № 37-к, відповідно до якого, ОСОБА_10 обіймає посаду начальника відділу інструментально-лабораторного контролю (вилучено згідно з протоколом обшуку від 16.10.2020);
-протоколом допиту свідка ОСОБА_11 від 16.10.2020, відповідно до якого, на початку літа 2020 року ОСОБА_5 попросив останнього надати послуги ОСОБА_10 з буріння артезіанської свердловини для подачі води, при цьому ОСОБА_5 запевняв, що матеріали будуть ним надані;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_14 від 16.10.2020, відповідно до якого, останній 16.10.2020 за вказівкою ОСОБА_11 мав спільно з ОСОБА_15 виконати роботи з буріння артезіанської свердловини за адресою: АДРЕСА_1 ;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_15 від 16.10.2020, відповідно до якого.ю останній 16.10.2020 за вказівкою ОСОБА_11 мав спільно з ОСОБА_15 виконати роботи з буріння артезіанської свердловини за адресою: АДРЕСА_1 ;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_13 від 16.10.2020, відповідно до якого, останній 04.09.2020 за дорученням старшого механіка ОСОБА_16 та вказівкою ОСОБА_9 завіз зі складу ЛМКП «Львівводоканал» металеві труби до будинку в с. Ременів Кам`янка-Бузького району Львівської області;
-протоколом допиту свідка ОСОБА_17 від 16.10.2020, відповідно до якого, остання 04.09.2020 видала водію ОСОБА_13 металеву трубу загальною довжиною 36 м., діаметром 159 мм для поставки начальнику станції очисних споруд ОСОБА_9 з метою проведення робіт з ліквідації аварії;
-протоколом обшуку від 16.10.2020, відповідно до якого, на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем проживання ОСОБА_10 виявлено та вилучено дві металеві труби довжиною 12 м., діаметром 159 мм, кожна;
-протоколом обшуку від 16.10.2020, відповідно до якого, на території домоволодіння за адресою: АДРЕСА_2 , за місцем проживання ОСОБА_9 виявлено та вилучено металеву трубу довжиною 12 м., діаметром 159 мм;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 04.09.2020 відносно ОСОБА_9 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_9 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_10 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом про результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії від 21.10.2020 відносно ОСОБА_5 , відповідно до якого, зафіксовано попередню змову між ОСОБА_9 та ОСОБА_5 щодо надання неправомірної вигоди ОСОБА_10 , а також сам факт надання неправомірної вигоди;
-протоколом по результатах вибіркової інвентаризації поточного ремонту станції по АДРЕСА_3 віл 03.12.2020 згідно з яким встановлено нестачу труб в кількості 36 м.п., діаметром 159 мм.;
-висновком експерта від 17.11.2020 відповідно до якого підпис від імені ОСОБА_10 у графі «Начальник відділу» протоколу №382-384 вимірювання показників складу та властивостей вод від 12.10.2020 виконаний ОСОБА_10 ;
-висновком експерта від 28.12.2020 відповідно до якого надані на дослідження труби (вилучені під час обшуків 16.10.2020 за адресами: АДРЕСА_1 , (дві металеві труби), АДРЕСА_2 (одна металева труба), та м. Львів, вул. Стрийьска, 123 (склад ЛМКП «Львівводоканал») (зразок металевої труби) мають спільну родову належність.
Відповідно дост. 295-1 ч. 1 КПК України, у випадках, передбаченихстаттею 294цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.
Згідно ст.294ч. 3,4 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьоїстатті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертоїстатті 219 цього Кодексу: 1) до трьох місяців - керівником місцевої прокуратури, керівником регіональної прокуратури або його перщим заступником чи заступником, заступником Генерального прокурора; 2) до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; 3) до дванадцяти місяців - слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками.
Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.
Конституційний Суд України в рішенні у справі про розгляд судом окремих постанов слідчого від 30 січня 2003 року вказав, що поняття «розумний строк досудового слідства» є оціночним, тобто таким, що визначається у кожному конкретному випадку з огляду на сукупність усіх обставин вчинення і розслідування злочину (злочинів). Визначення розумного строку досудового слідства залежить від багатьох факторів, включаючи обсяг і складність справи, кількість слідчих дій, число потерпілих та свідків, необхідність проведення експертиз та отримання висновків тощо. Обов`язковість урахування цілого ряду конкретних обставин справи при визначенні розумності строку зумовила також необхідність вироблення Європейським судом переліку взаємопов`язаних критеріїв. Згідно з практикою Європейського суду розумність тривалості провадження повинна визначатись з урахуванням відповідних обставин справи та з огляду на такі критерії, як, зокрема, складність справи, поведінка заявника, а також органів влади, пов`язаних зі справою (рішення у справах «Пелісьє і Сассі проти Франції» та «Філіс проти Греції»).
На даний час завершити досудове розслідування не представляється можливим, у зв`язку з тим, що необхідно провести ряд слідчих дій, а саме:
-долучити до матеріалів кримінального провадження висновок експерта за результатами проведення експертизи звукозапису;
-вирішити питання про призначення судової економічної експертизи з метою встановлення суми заподіяних ЛМКП «Львівводоканал» збитків;
-вирішити питання про визнання ЛМКП «Львівводоканал» потерпілим у вказаному кримінальному провадження та залучення представника потерпілого;
-з урахуванням результатів, отриманих під час проведення процесуальних та слідчих (розшукових) дій, що потребують додаткового часу, вирішити питання щодо повідомлення про зміну раніше повідомленої підозри та про нову підозру у вчиненні кримінальних правопорушень особам, які уже перебувають у статусі підозрюваного та повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень особам, які ще процесуального статусу підозрюваного у даному кримінальному провадженні не набули;
-з урахуванням результатів, отриманих під час проведення процесуальних та слідчих (розшукових) дій, що потребують додаткового часу, вирішити питання щодо обрання відносно осіб, яким ще не повідомлено про підозру, запобіжних заходів та застосування до них інших заходів забезпечення кримінального провадження.
Слідчим доведено, що перелічені слідчі та процесуальні дії мають доказове значення у провадженні є необхідними для об`єктивного розслідування кримінального провадження та не є вичерпними, оскільки після їх проведення може виникнути необхідність у проведенні інших слідчих (розшукових) дій.
В результаті проведення вказаних слідчих (розшукових) та процесуальних дій, будуть отримані додаткові докази, які можуть бути використані під час судового розгляду кримінального провадження для встановлення об`єктивної істини у справі.
На переконання слідчого судді, для здійснення зазначених слідчим заходів, доцільність продовження строку досудового розслідування слідчим доведена, оскільки на даний час є очевидним, що провести вказані слідчі (розшукові) дії у строк, який закінчується 30.01.2021 року не можливо, внаслідок особливої складності провадження та тяжкості кримінального правопорушення.
Таким чином, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню та строк досудового розслідування необхідно продовжити до чотирьох місяців, тобто до 28.02.2021.
Керуючись ст.ст.219,294,295-1,372,376 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ :
Клопотання слідчого в особливо важливих справах відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП у Львівській області ОСОБА_6 про продовження строку досудового розслідування задовольнити.
Продовжити строкдосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12020140000000707 від 09.09.2020 за підозрою ОСОБА_9 та ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст.369 ККУкраїни, за підозрою ОСОБА_10 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, та за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, до чотирьох місяців, тобто до 28.02.2021.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2021 |
Оприлюднено | 27.01.2023 |
Номер документу | 94577248 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Радченко В. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні