Ухвала
від 03.02.2021 по справі 186/143/21
ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 186/143/21

Провадження № 1-кс/0186/27/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2021 року слідчий суддя Першотравенського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,

секретар ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Першотравенського відділу Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів по кримінальному провадженню, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 від 20 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,

В С Т А Н О В И Л А:

01 лютого 2021 року до Першотравенського міського суду Дніпропетровської області надійшло клопотання слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області про тимчасовий доступ до речей та документів по кримінальному провадженню, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 від 20 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Згідно клопотання слідчого, у провадженні СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровської області перебуває кримінальне провадження № 12021040380000014 за ч.2 ст.191 КК України, про те, що службові особи ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) під час надання послуг з охорони шкільних та дошкільних установ м. Першотравенська, Дніпропетровської області, у 2020 році зловживаючи службовим становищем, умисно, завищили вартість виконаних робіт та привласнили кошти місцевого бюджету, чим завдали майнової шкоди місцевому бюджету, розмір якого встановлюється.

Дані відомості були внесені 20.01.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування було встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) уклало на території м.Першотравенська договори, в особі директора ОСОБА_6 , про надання охоронних послуг наступних об`єктів:

1.Школи:

-договір №109 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_7 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_1 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 346 968,00 гривень.

-договір №125 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_8 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 350 000, 00 гривень.

-договір №98 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_9 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 347 055, 84 гривень.

-договір №130 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_10 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 347 055, 84 гривень.

-договір №90 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_11 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 346 834, 00 гривень.

2.Комунальні дошкільні навчальні заклади:

-договір №251 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі завідувача ОСОБА_12 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

-договір №217 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі завідувача ОСОБА_13 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

-договір №221 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в особі завідувача ОСОБА_14 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195000,00 гривень.

-договір №241 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі завідувача ОСОБА_15 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

-договір №241 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі завідувача ОСОБА_16 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

-договір №184 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 », в особі завідувача ОСОБА_17 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

-договір №225 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_9 », в особі завідувача ОСОБА_18 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.

3. З іншими розпорядниками бюджетних коштів:

-договір №21 від 10.02.2020 року з ІНФОРМАЦІЯ_10 , в особі начальника ОСОБА_19 , предметом договору є послуги з охорони об`єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна, а саме: надання послуг охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорона порядку і майна: території (площа 0,5715 га) та будівель, які розташовані на території закладу за адресою: АДРЕСА_1 . Термін дії вказаного договору: з дня підписання по 31 грудня 2020 року. Згідно пункту 4.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 317 580,00 гривень.

-договір №199 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_11 , в особі начальника ОСОБА_20 , предметом договору є «охоронні послуги». Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 650 015,98 гривень.

-договір № 126 від 25.02.2020 року з ІНФОРМАЦІЯ_12 , в особі директора ОСОБА_21 , предметом договору є «охоронні послуги». Термін дії вказаного договору з дня дати його підписання по 31 грудня 2020 року. Згідно пункту 4.1 Вказаного договору загальна вартість послуг складає 1 050 000 гривень.

Так, відповідно до усіх вище зазначених договорів оплата за послуги здійснюється щомісячно, після підписання акту наданих послуг на підставі розрахунку вартості послуг відповідно до визначених тарифів та кількості годи охорони.

Крім того, допитаний в якості свідка ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_13 , який надав наступні показання, що з 2005 року він офіційно ніде не працює, приблизно у січні 2020 року він, знаходячись в м. Першотравенську побачив оголошення про те, що проходить набір до охоронного агентства ПП « ОСОБА_5 ». На оголошенні був вказаний номер, а саме НОМЕР_2 , зателефонувавши, йому відповів ОСОБА_23 , який повідомив, що він довірена особа в ПП « ОСОБА_5 ». Він запропонував свою кандидатуру на посаду охоронця в ПП « ОСОБА_5 », на що він останній відповів, що він повинен прийти до офісу охоронної фірми, який розташований по АДРЕСА_2 та заповнити анкету. Заповнивши анкету, він вказав свої персоніфіковані дані, ОСОБА_23 повідомив йому, щоб він чекав дзвінка. Приблизно через 1 місяць йому зателефонував ОСОБА_23 , та сказав, що якщо йому ще потрібна робота в ПП « ОСОБА_5 », то він може виходити 01 березня 2020 року на посаду охоронця ІНФОРМАЦІЯ_14 .

Будь-яких трудових договорів, або інших письмових угод з охоронною фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_15 » він не укладав, тобто вважає, що працює, як неофіційно працевлаштований.

Після чого, 01 березня 2020 року, приблизно о 07:00 годині, він прийшов до ІНФОРМАЦІЯ_14 , де його зустрів старший зміни ОСОБА_24 , який помер в 2020 році. Старший зміни його повів до директора ОСОБА_8 , потім розповів його посадові обов`язки, в які входило слідкувати за порядком, обходити територію школи, виконувати вказівки директора, не запускати сторонніх осіб до школи. У той же день після ознайомлення, він підписав свої функціональні обов`язки. Стаціонарний пост охорони в ІНФОРМАЦІЯ_14 розміщений праворуч від входу до школи в якому розташований монітор на який виводиться зображення з 4 камер зовнішнього спостереження на території школи, до яких має доступ ОСОБА_23 . Одного разу у грудні 2020 року зламалася одна з камер спостереження та її налаштовував якийсь майстер, хто саме йому невідомо, за рік роботи будь-якого обслуговування відеоспостереження не було.

Далі, через тиждень після робочої зміни, за наказом ОСОБА_23 , він пройшов медичний огляд у « ІНФОРМАЦІЯ_16 », де отримав довідку про придатність до роботи, яку він віддав до бухгалтерії « ІНФОРМАЦІЯ_15 ».

Після чого йому видали новий формений одяг, за який згодом запропонували заплатити два рази по 125 грн, умовою було те, щоб формений одяг був тільки його, надалі, формений одяг не оновлювався та не видавався.

Крім того, охоронна фірма не забезпечує охоронців будь-якими спеціальними засобами та індивідуальними засобами захисту.

Один раз для проведення перевірки, вночі на автомобілі, схожому на джип приїжджає група оперативного реагування в складі двох охоронців « ІНФОРМАЦІЯ_15 », як їхні прізвища йому не відомо. Перевірка проводиться не кожну зміну, а в денний час доби приблизно один раз в п`ять днів приїжджає ОСОБА_23 та здійснює перевірку несення служби на об`єкті.

Стосовно заробітної плати, зазначає, що вона видається один раз в місяць приблизно в 10-х або 15-х числах кожного місяця в сумі 2400 гривень. Заробітну плату до COVID-19 він отримував приходячи до бухгалтерії, яка розташована в офісі охоронної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_15 » по АДРЕСА_2 , а наразі у зв`язку з карантинними обмеженнями старший зміни в особі ОСОБА_25 отримує в офісі за трьох охоронців заробітну плату та роздає її в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_14 , будь-яких чеків та відомостей про отримання заробітної плати він не отримує. Така процедура отримання заробітної плати проходить на усіх об`єктах, де здійснює охорону « ІНФОРМАЦІЯ_15 ».

Охоронців в ІНФОРМАЦІЯ_14 всього троє, включаючи його, ОСОБА_25 та на той момент працював ще один, але він його не пам`ятає. На теперішній час працює ОСОБА_26 , інші дані йому невідомі, він влаштувався приблизно грудні 2020 року. Вказані особи влаштовані не офіційно.

Стосовно графіку, то вони працюють так, з 07:00 по 07:00 годину, тобто добу а потім два дні вдома. Взагалі, його робота влаштовує, окрім низької заробітної плати.

На підставі викладеного, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей та документів а саме, отримані належним чином завірених копій документів у ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), а саме: списку працівників ПП « ОСОБА_5 », які надають охоронні послуги, їх посади, період роботи співробітників, наказів про прийняття на роботу, а також про їх звільнення, включаючи укладені договори під час прийняття на роботу, оригінали: договорів «Про надання охоронних послуг» між ПП « ОСОБА_5 » та замовниками по м. Першотравенська, усі додаткові угоди до договорів, акти приймання виконаних робіт (акт прийому-передачі наданих послуг), документи, що стали підставою для підписання акту приймання виконаних робіт (включаючи калькуляцію вартості послуг, кошторис).

Отримання деякихдокументів воригіналі мотивуєтьсятим,що,в подальшому,планується проведеннясудової почеркознавчоїекспертизи,з метоювстановлення комусаме належитьпідпис удоговорах пронадання охороннихпослуг, акти приймання виконаних робіт (акт прийому-передачі наданих послуг) за 2020 рік, документи, що стали підставою для підписання акту приймання виконаних робіт (включаючи калькуляцію вартості послуг, кошторис), які знаходяться у ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване по АДРЕСА_2 .

Крім того, встановлено, що відповідно до показів свідка ОСОБА_22 , працівники ПП « ОСОБА_5 » отримують заробітну плату готівкою, сума якої є значно меншою від суми, ніж вказана у кошторисі, тому необхідно встановити призначення грошових коштів, які отримували ПП « ОСОБА_5 » за надання охоронних послуг, а також необхідно встановити, на які потреби витрачались грошові кошти, перераховані замовниками послуг на рахунки ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), (виплата заробітної плати, оплати інших послуг, оплата з контрагентами, тощо) так як вказана інформація може матись у податкових звітностях ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).

Так, відповідно до витягу з реєстру юридичних та фізичних осіб ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) прийнято на облік як платника податків 08.05.2008 року у ІНФОРМАЦІЯ_17 .

У зв`язку з викладеним виникла необхідність у проведенні виїмки, а саме в отриманні копій документів та інформації про всі наявні розрахункові рахунки, відкриті у банківських установах (у тому числі закриті) ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), копію статуту ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), всіх матеріалів перевірок вказаного підприємства з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, всієї податкової звітності ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, податкової звітності (форма 1-дф), які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_18 , що розташована за адресою: АДРЕСА_3 .

У судове засіданні слідчий СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , не з`явилася, надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності. Заявлені вимоги підтримала та прохала їх задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_18 у судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, що не перешкоджає розгляду справи.

Представник Приватного підприємства « ОСОБА_27 » адвокат ОСОБА_28 надав заяву, в якій прохав розглядати клопотання за його відсутності та відмовити у його задоволенні. Разом з заявою, адвокатом ОСОБА_28 було надано письмові пояснення, в яких останній прохав відмовити у задоволенні клопотання посилаючись на те, що у клопотанні слідчим не наведено жодного правового обґрунтування необхідності у наданні тимчасового доступу до документів, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ. Крім того, слідчий не конкретизував, що саме він має на увазі під словом документи, що стали підставою для підписання акту приймання виконаних робіт, що свідчить про бажання слідчого отримати доступ до інших документів, які не мають відношення до порушеного у клопотанні питання, що призведе до втручання у господарську діяльність підприємства. Також зазначив, що документи, доступ до яких хоче отримати слідчий, долучались ПП « ОСОБА_29 » до тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель, яка розроблялась та затверджувалась їх замовником.

Вивчивши подане клопотання та додані до нього матеріали, якими обґрунтовується необхідність надання тимчасового доступу, вважаю за необхідне відмовити у задоволенні клопотання, виходячи з наступного.

Відповідно дост.131 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Статтею 132 КПК Українипередбачені загальні правила застосування заходів забезпечення кримінального провадження, відповідно до яких застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням. Крім того, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Відповідно до положеньст.160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. У клопотанні зазначаються, зокрема, речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати, значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, обґрунтування необхідності вилучення речей і документів.

Частиною четвертоюст.132 КПК Українипередбачено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Як вбачається з матеріалів клопотання, слідчий просить надати тимчасовий доступ до списку працівників ПП « ОСОБА_5 », які надають охоронні послуги, їх посади, період роботи співробітників, наказів про прийняття на роботу, а також про їх звільнення, включаючи укладені договори під час прийняття на роботу, договорів «Про надання охоронних послуг» між ПП « ОСОБА_5 » та замовниками по м. Першотравенськ, усіх додаткових угод до договорів, актів приймання виконаних робіт (акт прийому-передачі наданих послуг), документів, що стали підставою для підписання акту приймання виконаних робіт (включаючи калькуляцію вартості послуг, кошторис), а також документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_18 , а саме: інформації про всі наявні розрахункові рахунки, відкриті у банківських установах (у тому числі закриті) ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), копії статуту ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), всіх матеріалів перевірок вказаного підприємства з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, всієї податкової звітності ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, податкової звітності (форма 1-дф).

В той же час до клопотання на його обґрунтування слідчим вже надані копії договорів на надання охоронних послуг на 2020 рік, укладені між ПП « ОСОБА_5 » та загальноосвітними школами №1,2,3,4,5 м.Першотравенська, комунальними дошкільними закладами « ОСОБА_30 », « ОСОБА_31 », « ОСОБА_32 », « ІНФОРМАЦІЯ_6 » « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_3 », « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_12 », а тому не зрозуміло до яких саме договорів та за який період слідчий прохає надати їй тимчасовий доступ.

Необхідність надання дозволу на тимчасовий доступ до списку працівників ПП « ОСОБА_5 », які надають охоронні послуги, їх посади, період роботи співробітників, наказів про прийняття на роботу, а також про їх звільнення, включаючи укладені договори під час прийняття на роботу, договорів «Про надання охоронних послуг» між ПП « ОСОБА_5 » та замовниками по м. Першотравенськ, усіх додаткових угод до договорів, актів приймання виконаних робіт (акт прийому-передачі наданих послуг), документів, що стали підставою для підписання акту приймання виконаних робіт (включаючи калькуляцію вартості послуг, кошторис), а також документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_18 , а саме: інформації про всі наявні розрахункові рахунки, відкриті у банківських установах (у тому числі закриті) ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), копії статуту ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), всіх матеріалів перевірок вказаного підприємства з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, всієї податкової звітності ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, податкової звітності (форма 1-дф) та їх вилучення слідчим не обґрунтовано та докази на підтвердження обґрунтування до клопотання не долучено, тому слідчий суддя доходить висновку про відмову у задоволенні клопотання.

В порушення вимогст. 160 КПК Українислідчим в клопотанні не конкретизовано, доступ до яких саме документів вона просить надати, значення вказаних документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться уцих документах, неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів. Крім того, слідчим не доведено, що отримати вищезазначені документи не можливо без застосування заходів забезпечення кримінального провадження, на підставі чого слідчий суддя приходить до висновку про відмову у задоволенні клопотання слідчого.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40, 131, 132, 159-160, 162, 166 КПК України, - слідчий суддя

ПОСТАНОВИЛА:

У задоволенні клопотання слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Першотравенського відділу Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів по кримінальному провадженню, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 від 20 січня 2021 року відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1 .

СудПершотравенський міський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення03.02.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94621061
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —186/143/21

Ухвала від 14.01.2022

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 10.12.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 10.12.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 06.05.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 30.04.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 02.03.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 22.02.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 12.02.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 05.02.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Ухвала від 03.02.2021

Кримінальне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні