Справа № 186/143/21
Провадження № 1-кс/0186/36/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 лютого 2021 року слідчий суддя Першотравенського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
секретар ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Першотравенського відділу Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів по кримінальному провадженню, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 від 20 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,
В С Т А Н О В И Л А:
04 лютого 2021 року до Першотравенського міського суду Дніпропетровської області надійшло клопотання слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області про тимчасовий доступ до речей та документів по кримінальному провадженню, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 від 20 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
Згідно клопотання слідчого, у провадженні СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровської області перебуває кримінальне провадження № 12021040380000014 за ч.2 ст.191 КК України, про те, що службові особи ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) під час надання послуг з охорони шкільних та дошкільних установ м. Першотравенськ, Дніпропетровської області, в 2020 році зловживаючи службовим становищем, умисно, завищили вартість виконаних робіт та привласнили кошти місцевого бюджету, чим завдали майнової шкоди місцевому бюджету, розмір якого встановлюється.
Дані відомості були внесені 20.01.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування було встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) уклало на території м.Першотравенська договори, в особі директора ОСОБА_6 , про надання охоронних послуг в наступних об`єктах:
1.Школи:
?договір №109 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_7 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_1 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 346 968, 00 гривень.
?договір №125 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_8 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 350 000, 00 гривень.
?договір №98 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_9 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 347 055, 84 гривень.
?договір №130 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_10 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 347 055, 84 гривень.
?договір №90 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора ОСОБА_11 , предметом договору є «охоронні послуги» (послуги з охорони порядку і майна ІНФОРМАЦІЯ_2 ). Термін дії вказаного договору січень-грудень 2020 року. Згідно пункту 5.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 346 834, 00 гривень.
2.Комунальні дошкільні навчальні заклади:
?договір №251 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі завідувача ОСОБА_12 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №217 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі завідувача ОСОБА_13 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №221 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в особі завідувача ОСОБА_14 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №241 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі завідувача ОСОБА_15 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №241 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі завідувача ОСОБА_16 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №184 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 », в особі завідувача ОСОБА_17 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
?договір №225 від 28.12.2019 року з Комунальним дошкільним навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_9 », в особі завідувача ОСОБА_18 , предметом договору є здійснення охоронних послуг (послуги з охорони порядку і майна КДНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », у період з 17:30 годин по 06:00 годину у робочі дні, у вихідні та святкові дні цілодобово). Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1. вказаного договору загальна вартість послуг складає 195 000,00 гривень.
3. З іншими розпорядниками бюджетних коштів:
?договір №21 від 10.02.2020 року з ІНФОРМАЦІЯ_10 , в особі начальника ОСОБА_19 , предметом договору є послуги з охорони об`єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна, а саме: надання послуг охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорона порядку і майна: території (площа 0,5715 га) та будівель, які розташовані на території закладу за адресою: АДРЕСА_1 . Термін дії вказаного договору: з дня підписання по 31 грудня 2020 року. Згідно пункту 4.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 317 580, 00 гривень.
?договір №199 від 28.12.2019 року з ІНФОРМАЦІЯ_11 , в особі начальника ОСОБА_20 , предметом договору є «охоронні послуги». Термін дії вказаного договору з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно). Згідно пункту 7.1 вказаного договору загальна вартість послуг складає 650 015, 98 гривень.
?договір № 126 від 25.02.2020 року з ІНФОРМАЦІЯ_12 , в особі директора ОСОБА_21 , предметом договору є «охоронні послуги». Термін дії вказаного договору з дня дати його підписання по 31 грудня 2020 року. Згідно пункту 4.1 Вказаного договору загальна вартість послуг складає 1 050 000 гривень.
Так, відповідно до усіх вище зазначених договорів оплата за послуги здійснюється щомісячно, після підписання акту наданих послуг на підставі розрахунку вартості послуг відповідно до визначених тарифів та кількості годи охорони.
Крім того, допитаний в якості свідка ОСОБА_22 пояснив, що з 2005 року він офіційно ніде не працює, приблизно в січні 2020 року він, перебуваючи у м. Першотравенську побачив оголошення про те, що проходить набір до охоронного агентства ПП « ОСОБА_5 ». На оголошенні був вказаний номер телефону, а саме НОМЕР_2 , зателефонувавши, йому відповів ОСОБА_23 , який повідомив, що він довірена особа в ПП « ОСОБА_5 ». Він запропонував свою кандидатуру на посаду охоронця у ПП « ОСОБА_5 », на що він йому відповів, що він повинен прийти до офісу охоронної фірми, який розташований по АДРЕСА_2 та заповнити анкету. Заповнивши анкету, він вказав свої персоніфіковані дані, ОСОБА_23 повідомив йому, щоб він чекав його дзвінка. Приблизно через 1 місяць йому зателефонував ОСОБА_23 , та повідомив, що якщо йому ще потрібна робота у ПП « ОСОБА_5 », то він може виходити 1 березня 2020 року на посаду охоронця ІНФОРМАЦІЯ_13 .
Будь-яких трудових договорів, або інших письмових угод з охоронною фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_14 » він не укладав, тобто вважає, що працює, як неофіційно працевлаштований.
Після чого, 1 березня 2020 року, приблизно о 07:00 годині, він прийшов до ІНФОРМАЦІЯ_13 , де його зустрів старший зміни ОСОБА_24 , який помер у 2020 році. Старший зміни його повів до директора ОСОБА_8 , потім розповів його посадові обов`язки, в які входило слідкувати за порядком, обходити територію школи, виконувати вказівки директора, не запускати сторонніх осіб до школи, в той же день після ознайомлення, він підписав свої функціональні обов`язки. Стаціонарний пост охорони в ІНФОРМАЦІЯ_13 розміщений праворуч від входу до школи в якому розташований монітор на який виводиться зображення з 4 камер зовнішнього спостереження на території школи, до яких має доступ ОСОБА_23 . Одного разу у грудні 2020 року зламалась одна з камер спостереження та її налаштовував якийсь майстер, хто саме йому невідомо, за рік роботи будь-якого обслуговування відеоспостереження не було.
Далі, через тиждень після робочої зміни, за наказом ОСОБА_23 , він пройшов медичний огляд у « ІНФОРМАЦІЯ_15 », де отримав довідку про придатність до роботи, яку він віддав до бухгалтерії « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
Після чого йому видали новий формений одяг, за який згодом запропонували заплатити два рази по 125 грн, умовою було те, щоб формений одяг був тільки його, надалі, формений одяг не оновлювався та не видавався.
Крім того, охоронна фірма не забезпечує охоронців будь-якими спеціальними засобами та індивідуальними засобами захисту.
Один раз для проведення перевірки, вночі на автомобілі, схожому на джип приїжджає група оперативного реагування в складі двох охоронців « ІНФОРМАЦІЯ_14 », як їхні прізвища йому не відомо. Перевірка проводиться не кожну зміну, а в денний час доби приблизно один раз в п`ять днів приїжджає ОСОБА_23 та здійснює перевірку несення служби на об`єкті.
Стосовно заробітної плати, зазначає, що вона видається один раз в місяць приблизно у 10-х або 15-х числах кожного місяця в сумі 2400 гривень. Заробітну плату до COVID-19 він отримував приходячи до бухгалтерії, яка розташована в офісі охоронної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_14 » по АДРЕСА_2 , а наразі у зв`язку з карантинними обмеженнями старший зміни в особі ОСОБА_25 отримує в офісі за трьох охоронців заробітну плату та роздає її в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_13 , будь-яких чеків та відомостей про отримання заробітної плати він не отримує. Така процедура отримання заробітної плати проходить на усіх об`єктах, де здійснює охорону « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
Охоронців в ІНФОРМАЦІЯ_13 всього троє, включаючи його, ОСОБА_25 та на той момент працював ще один ,але він його не пам`ятає. На теперішній час працює ОСОБА_26 , інші дані йому невідомі, він влаштувався приблизно у грудні 2020 року. Вказані особи влаштовані не офіційно.
Стосовно графіку, то вони працюють так, з 07:00 по 07:00 годину, тобто добу а потім два дні вдома. Взагалі, його робота влаштовує, окрім низької заробітної плати.
Крім того, встановлено, що відповідно до показів свідка ОСОБА_22 , працівники ПП « ОСОБА_5 » отримують заробітну плату готівкою, сума якої є значно меншою від суми, ніж вказана у кошторисі, тому необхідно встановити призначення грошових коштів, які отримували ПП « ОСОБА_5 » за надання охоронних послуг, а також необхідно встановити, на які потреби витрачались грошові кошти, перераховані замовниками послуг на рахунки ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), (виплата заробітної плати, оплати інших послуг, оплата з контрагентами, тощо) так як вказана інформація може матись в податкових звітностях ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ).
В ході досудового розслідування виникла необхідність у перевірці достовірності відображення господарських операцій у податковій звітності «ПП ОСОБА_5 ».
Так, відповідно до витягу з реєстру юридичних та фізичних осіб ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) прийнято на облік як платника податків 08.05.2008 року у ІНФОРМАЦІЯ_16 .
У зв`язку з викладеним виникла необхідність у проведенні виїмки, а саме в отриманні копій документів та інформації про всі наявні розрахункові рахунки, відкриті в банківських установах (у тому числі закриті) ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), копії статуту ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), всіх матеріалів перевірок вказаного підприємства з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, податкової звітності ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно), а саме: «Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи), «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_17 , що розташована за адресою: АДРЕСА_3 .
У судове засіданні слідчий СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , не з`явилась, надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності. Заявлені вимоги підтримала та прохала їх задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_17 у судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, що не перешкоджає розгляду справи.
Слідчий суддя розглядає клопотання без представника особи у володінні якої знаходяться речі та документи, що узгоджується з нормами ч.4 ст.163 КПК України.
Вивчивши подане клопотання та додані до нього матеріали, якими обґрунтовується необхідність надання тимчасового доступу, вважаю, що дане клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до клопотання слідчого, у провадженні СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровської області перебуває кримінальне провадження № 12021040380000014 за ч.2 ст.191 КК України, про те, що службові особи ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) під час надання послуг з охорони шкільних та дошкільних установ м. Першотравенськ, Дніпропетровської області, в 2020 році зловживаючи службовим становищем, умисно, завищили вартість виконаних робіт та привласнили кошти місцевого бюджету, чим завдали майнової шкоди місцевому бюджету, розмір якого встановлюється.
Відомості по даному факту були внесені 20 січня 2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021040380000014.
Відповідно до змісту ч.1 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно вимог ч.2 ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Частиною 5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч.6 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Потреба в отриманні доступу до документів податкової звітності Приватного підприємства « ОСОБА_5 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , виникла у зв`язку з встановленням важливих обставин у кримінальному провадженні.
Отримання доступу до документів податкової звітності Приватного підприємства « ОСОБА_5 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , надасть слідчому змогу спланувати подальший хід проведення досудового розслідування.
Документи, що містять інформацію про податкову звітність Приватного підприємства « ОСОБА_5 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , мають важливе доказове значення у кримінальному провадженні та зважаючи що іншим шляхом окрім, як на підставі ухвали слідчого судді отримати доступ до вищезазначених документів неможливо, в даному випадку є обґрунтована необхідність в застосуванні тимчасового доступу на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до ч. 1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
На даний час неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів податкової звітності Приватного підприємства « ОСОБА_5 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , до яких просить слідчий надати тимчасовий доступ, а тому, враховуючи вищевикладене керуючись ст. ст. 40, 131, 132, 159-160, 162, 166 КПК України, - слідчий суддя
ПОСТАНОВИЛА:
Надати слідчому СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до інформацію про всі наявні розрахункові рахунки, відкриті у банківських установах (у тому числі закриті) ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), копії статуту ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), всіх матеріалів перевірок вказаного підприємства з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, податкової звітності ПП « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) за період з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року (включно), а саме: «Податкових декларацій платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи)», «Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», «Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_17 , за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій (здійснення виїмки).
Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення, тобто з 05 лютого 2021 року по 04 березня 2021 року включно.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Виконання ухвали покласти на слідчого СВ Першотравенського ВП Павлоградського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 .
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1 .
Суд | Першотравенський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2021 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 94668684 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Кримінальне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Кривошея С. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні