Дата документу 23.02.2021 Справа № 554/377/21
Провадження № 1-кс/554/3555/2021
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 лютого 2021 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представника володільця майна адвоката ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020170000000085 від 21.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до Октябрського районного суду м. Полтави з клопотанням, погодженим прокурором Полтавської обласної прокуратури, про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020170000000085 від 21.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Підставами для арешту майна слідчий вказує, що Слідчим управлінням ГУНП в Полтавській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №42020170000000085, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 21.04.2020 року за ч.3 ст. 191 КК України, за фактами того, що службові особи ТОВ «Фірма Будівельний двір» (код ЄДРПОУ 41926592)за попередньою змовою із службовими особами розпорядників бюджетних коштів м. Кременчук, шляхом відображення недостовірних відомостей в актах приймання виконаних робіт та наданих послуг здійснюють привласнення бюджетних коштів під час проведення будівельних робіт, які фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету.
Так, зокрема посадові особи ТОВ «Фірма Будівельний двір», за відома та погодження представників Департаменту житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, КВР «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва», комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька», шляхом відображення недостовірних відомостей в актах приймання виконаних робіт КБ-2в щодо обсягу виконаних робіт та якості їх виконання здійснюють привласнення бюджетних коштів під час проведення ремонтних та будівельних робіт.
В ході проведення досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що на проведення ремонтних робіт між ТОВ «Будівельний двір» та Департаментом житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради укладено 3 договори про надання послуг, між ТОВ «Будівельний двір» та КВР «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» укладено 4 договори про надання послуг, між ТОВ «Будівельний двір» та КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька» було укладено 7 договорів про надання послуг. Шляхом аналізу встановлено, для проведення закупівель послуг із ремонту та будівництва посадовими особами розпорядників бюджетних коштів, ціна договору, заздалегідь штучно розбивалась на менші суми з метою обходу системи публічних закупівель «Прозоро» з можливістю укладення прямих договорів без проведення процедури відкритих торгів.
Перераховані бюджетнігрошові коштив подальшомупереводяться вготівку таперерозподіляються міжслужбовими посадовимиособами розпорядниківбюджетних коштівта службовимиособами ТОВ«Фірма Будівельнийдвір».При цьомуслужбовими особамиТОВ «ФірмаБудівельний двір»в актахвиконаних робітформи КБ-2вта довідкахформи КБ-3також відображаютьсянедостовірні відомостіщодо походженнята вартостізакуплених матеріалівта послуг,що залучаютьсяпри виконанніробіт тапослуг.Зокрема,відображається походженнябудівельних матеріаліввід суб`єктівгосподарювання,які нездійснювали придбаннятаких матеріалівта неє йоговиробниками,тобто відпідприємств,які містятьознаки фіктивності.Відображення такихнедостовірних відомостейздійснюється запопереднього таподальшого погодженняз бокукерівництва посадовихосіб Кременчуцькоїміської ради.Також службовимиособами посадовимиособами розпорядниківбюджетних коштівза попередньоюдомовленістю ізслужбовими особамиТОВ «ФірмаБудівельний двір»під часздійснення контролюза якістюта повнотоювиконання робітта послугв офіційнихдокументах здійснюєтьсявідображення недостовірнихвідомостей щодоякості таповноти виконанихробіт.
17.02.2021 року на підставі ухвали слідчого суді Октябрського районного суду м.Полтави від 21.01.2021 року, проведено обшук в адміністративному приміщенні КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька» за адресою: м. Кременчук, вул. Павлова, 2,в ході проведення якого було виявлено та вилучено наступне:
1.Договір №514 на закупівлю робіт згідно CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2,
м. Кременчук) від 07 жовтня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма Будівельний Двір» - на 10 арк
2.Звіт про результати проведення процедури закупівлі - на 1 арк.
3.Додаткова угода №3 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 30.12.2020 р. на 1 арк. та календарний графік виконання робіт по об`єкту на 1 арк.;
4.Додаткова угода №2 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 30.04.2020 року на 1 арк. та календарний графік виконання робіт по об`єкту на 1 арк;
5.Додаткова угода №1 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 09.10.2019 року на 1 арк.
6.Додаткова угода №4 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 28.01.2021 року на 1 арк
7.План фінансування будівництва «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м. Кременчук» коригування на 2019 рік на 2 арк.;
8.Платіжне доручення №1 від 20 березня 2020 року;
9.Рахунок на оплату №2 від 20.03.2020 року;
10.Платіжне доручення №2 від 11.10.2019 року;
11.Рахунок на оплату №11 від 11.10.2019 р.;
12. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року №(0.1-2019)-т-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
13.Розрахунок вартості устаткування, Кошторис придбання устаткування на лютий 2020 року на 2 арк.;
14.Відомість устаткування до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) т-02-2-4, придбання устаткування за лютий 2020 року на 2 арк.;
15.Акт № (0.1-2019) т 02-2-1-ф2 від 20.03.20 року приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року на 10 арк.;
16.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) т-ф2-02-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за лютий 2020 року на 8 арк.;
17.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за лютий 2020 року на 2 арк.;
18.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року №22-02-1-1-ф2 від 29.10.2019 року на 1 арк.;
19.Акт № 22-02-1-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року на 9 арк.;
20.Відомість ресурсів до акту №22-02-1-1-ф2 «Капітальний ремонт відділення спеціалізованої травматології за адресою: вул. Павлова, 2 в м.Кременчук» за жовтень 2019 року на 5 арк;
21.Розрахунок № 1-1. загальновиробничі витрати за жовтень 2019 року на 2 арк.;
22.Патіжне доручення №11 від 24.12.2020 року
23.Рахунок на оплату №10 від 22.12.2020 року на 1 арк.;
24.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року № (0.1-2019)-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
25.Акт № (0.1-2019)-02-2-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року на 4 арк.;
26.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за грудень 2020 року на 3 арк.;
27.Платіжне доручення №10 від 27.10.2020 року
28.Рахунок на оплату №8 від 23.10.2020 р.;
29.Платіжне доручення №9 від 30.09.2020 року;
30.Рахунок на оплату №7 від 28.09.2020 р.;
31.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень -2 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2.
32.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2 2020 року на 3арк.;
33.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2 2020 року на 2 арк.
34.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень -2 2020 року на 1 арк.;
35.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
36.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 23.10.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року на 7 арк.;
37.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за жовтень 2020 року на 5 арк.
38.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за жовтень 2020 року на 2 арк.;
39.Платіжне доручення №7 від 16.09.2020 року
40.Рахунок на оплату №6 від 14.09.2020 р.;
41.Платіжне доручення №6 від 16.09.2020 року
42.Рахунок на оплату №5 від 14.09.2020 р.;
43.Платіжне доручення №8 від 24.09.2020 року
44.Рахунок на оплату №6 від 21.09.2020 р.;
45.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
46.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 14.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 3 арк.;
47.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2020 року на 2 арк.
48.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
49.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-2-ф2. на 1 арк.;
50.Акт №(0.1-2019) 02-2-2-ф2 від 14.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 3 арк.;
51.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-2-ф2 «Монтажні роботи» за вересень 2020 року на 3 арк.
52.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
53.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
54.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 21.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 6 арк.;
55.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2020 року на 3 арк.
56.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
57.Платіжне доручення №4 від 21 липня 2020 року;
58.Рахунок на оплату №3 від 16.07.2020 року на 1 арк,;
59.Платіжне доручення №5 від 28 липня 2020 року;
60.Рахунок на оплату №4 від 23.07.2020 року на 1 арк,;
61.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
62.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 16.07.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року на 4 арк.;
63.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Монтажні роботи» за липень 2020 року на 4 арк.
64.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за липень 2020 року на 1 арк.;
65.Платіжне доручення №2 від 08 квітня 2020 року;
66.Рахунок на оплату №3 від 08.04.2020 року на 1 арк,;
67.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2020 року №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
68.Акт №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 від 08.04.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року на 5 арк.;
69.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за квітень 2020 року на 3 арк.
70.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за квітень 2020 року на 2 арк.;
71.Договір підряду №171 на виконання робіт від 27.03.2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 3 арк. та звіт про укладені договори на 1 арк.;
72.Договір підряду №420 на виконання робіт від 06 серпня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 2 арк. та звіт про укладені договори на 2 арк. та додатки на 11 арк;
73.Договір підряду №453 на виконання робіт від 29 серпня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» з додатками на 20 арк.;
74.Договір підряду №444 на виконання робіт від 17.12.2018 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 3 арк. з додатковою угодою №1 на 1 арк.та звіт про укладені договори на 1 арк.;
75.Платіжне доручення №1 від 08 квітня 2019 року;
76.Рахунок на оплату №4 від 08.04.2019 року на 1 арк.;
77.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 від 08.04.2019 на 1 арк.;
78.Договірна ціна на 1 арк.;
79.Акт №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 від 08.04.2019 року приймання виконаних будівельних робіт на 18 арк.;
80.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 «Загальнобудівельні роботи» на 9 арк.;
81.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 2 арк.;
82.Акт №165-19-дц-02-2-1-2-1-2 від 08.04.2019 приймання будівельних робіт на 3 арк.;
83.Відомість ресурсів до Акту виконаних робфт №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
84. Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 1 арк.;
85.Акт №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 приймання виконаних будівельних робіт від 08.04.2019 року на 5 арк.;
86.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи» на 4 арк.;
87.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 1 арк.;
88.Відомість ресурсів до локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 «Загальнобудівельні роботи» на 8 арк.;
89.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 2 арк.;
90.Відомість ресурсів локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи » на 4 арк.;
91.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи» на 4 арк.;
92.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
93.Відомість ресурсів до локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
94.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;
95.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 на 19 арк.;
96.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;
97.Дефектні акти: «Електромонтажні роботи» на 1 арк., «Опалення» на 1 арк., «Загальнобудівельні роботи» на 3 арк.;
98.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року від 28.12.18 року №3-ф2-12-02-1-1 на 1 арк.;
99. Договірна ціна на 1 арк.;
100.Акт № 3-ф2-12-02-1-1 «Приймання будівельних робіт » за грудень 2018 року на 19 арк.;
101.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №3-ф2-12-02-1-1 за грудень 2018 року на 11 арк.;
102.Розрахунок №1-1. Загальновироничі витрати за грудень 2018 року на 2 арк.;
103.Платіжне доручення №2 від 14.12.2018 року;
104.Рахунок на оплату №1 від 13.12.2018 року;
105.Платіжне доручення №3 від 02.10.2018 року;
106.Рахунок на оплату №9 від 02.10.2018 року;
107.Платіжне доручення №7 від 18.10.2018 року;
108.Рахунок на оплату №10 від 17.10.2018 року;
109.Тека білого кольору з шивкою документів - Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «АМ ЕКОДАР» ТОМ 1 з ;
110.Тека чорного кольору на скорозшивачі з файлами, в яких містяться документи Робочий прокет ПП «УДАЙ ПЛЮС»;
111.Тека червоного кольору на скорозшивачі з документами Робочий проект ТО «СОЮЗРЕМБУД»;
112.Тека жовтого кольору на скорозшивачі з документами Робочий прокет ПП «УДАЙ ПЛЮС»;
113.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 6;
114.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 4;
115.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 5;
116.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 3;
117.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 2;
118.Тека жовтого кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт приміщень конференц-залу та вестибюлю з улаштуванням гардеробної» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 1;
119.Тека жовтого кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт приміщень конференц-залу та вестибюлю з улаштуванням гардеробної» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 2;
120.Тека синього кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт боксів І поверху інфекційного відділення стаціонару КНМП» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 1;
121.Тека синього кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт боксів І поверху інфекційного відділення стаціонару КНМП» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 2;
122.Тека на спіралі синього кольору з документами: «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м.Кременчук (відкорегована за зауваженнями експертизи) ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА том 7 на 225 арк.;
123.Тека фіолетового кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція кардіохірургія 2019 рік», в якій міститься тендерна документація CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м. Кременчук) загалом на 479 арк.;
124.Тека червоного кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція 2019» в якій міститься тендерна документація CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2,
м. Кременчук) загалом на 436 арк.;
125.Договір підряду №428 від 12 грудня 2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 3 арк. та звіт про укладені договори на 2 арк.;
126.Фінансові документи до договору №428 від 12 грудня 2018 року загалом на 21 арк;
127.Договір підряду №307 від 18.09.2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 3 арк. з додатками на 21 арк.;
128.Фінансові документи до договору підряду №307 від 18.09.2018 року загалом на 21 арк.;
129.Договір підряду №456 від 21.12. 2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 2 арк. з додатками на 2 арк.;
130.Фінансові документи до договору підряду №456 від 21.12. 2018 року загалом на 92 арк.;
131.Наказ №3-к від 05 травня 2017 року про переведення ОСОБА_6 на 1 арк.;
132.Наказ №3-к від 05 травня 2017 року про переведення ОСОБА_7 на 1 арк.;
133.Наказ №12к від 31 березня 2015 року про переведення ОСОБА_8 на 1 арк.;
134.Наказ №144-к від 19 червня 2020 року про переведення ОСОБА_9 на 1 арк.;
135.Наказ №145-к від 19 червня 2020 року про переведення ОСОБА_10 на 1 арк.;
136.Наказ №183-к від 28.11.2017 про переведення ОСОБА_11 на 1 арк.;
137.Наказ №63-к від 02.03.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_12 на 1 арк.;
138.Наказ №214-к від 07 серпня 2019 року про прийняття на роботу ОСОБА_13 на 1 арк.;
139.Наказ №55-к від 28.02.2020 року про переведення ОСОБА_14 на 1 арк.;
140.Наказ ;248-к від 09.09.2019 року про призначення ОСОБА_15 на 1 арк.;
141.Копія посадової інструкції заступника директора з хірургічного розділу роботи КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
142.Копія посадової інструкції заступника директора з медичної частини КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9арк.;
143.Копія посадової інструкції заступника директора з медсестринства КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 7 арк.;
144.Копія посадової інструкції начальника планово-економічного відділу КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
145.Копія посадової інструкції фахівця з публічних закупівель КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
146.Копія посадової інструкції заступника директора з економічних питань КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9 арк.;
147.Копія посадової інструкції заступника головного бухгалтера КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
148.Копія посадової інструкції головного бухгалтера КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9 арк.;
149.Копія посадової інструкції оператора комп`ютерного набору КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 7 арк.;
150.Копія посадової інструкції інженера з метрології КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
151.Договір підряду №696 «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 02.11.2020 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» в особі заступника директора з хірургічного розділу роботи
ОСОБА_11 та ТОВ «ЛОНА-Ч» (ЄДРПОУ: 37497836) в особі директора ОСОБА_16 на 10 арк.;
152.Додаткова угода №1 від 06.11.2020 року до договору №696 з повідомленням на 3 арк.;
153.Додаткова угода №2 від 12.11.2020 року до договору №696 на 2 арк.;
154.Додаткова угода №3 від 22.12.2020 року до договору №696 на 2 арк.;
155.Додаток №2 «Протокол погодження договірної ціни» на 1 арк.;
156.Додаток №3 до договору підряду №696 від 02.11.2020 року «Календарний план» на 4 арк.;
157.Плани фінансування за проектом на 2 арк.;
158.Звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк.;
159.повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на 1 арк.;
160.Платіжне доручення №71 від 12 листопада 2020 року та рахунок фактура №113 від 12 листопада 2020 року;
161.Платіжне доручення №1 від 17.11.2020 р.;
162.Копія договору поставки від 13.11.2020 р.;
163.Накладна №81 від 13.11.2020 року на 2 арк.;
164.Платіжне доручення №2 від 17.11.2020 р з рахунком на оплату №15304 від 16.11.2020 р.,
165.Копія договору поставки від 02.11.2020 року на 2 арк. та специфікація №1 від 16.11.2020 р. на 1 арк.;
166.Платіжне доручення №3 від 17.11.2020 року на 1 арк., з рахунком на оплату №306 від 16.11.2020 року на 2 арк.;
167.Платіжне доручення №4 від 17.11.2020 року на 1 арк., з рахунком на оплату №305 від 16.11.2020 року;
168.Копія договору поставки №5-20 від 16.11.2020 р. на 3 арк. з специфікацією №1 на 1 арк. та специфікацією №2 на 2 арк.;
169.Платіжне доручення №5 від 17.11.2020 р. з рахунком на оплату №208 від 16.11.2020 року
170.Копія договору поставки №567/20 від 16.11.2020 р. на 3 арк та специфікацією №1 на 1 арк.;
171.Платіжне доручення №6 від 17.11.2020 з рахунком на оплату №1311 від 13.11.2020 р на 2 арк.;
172.Корпія договору поставки №1311-20 від 13.11.2020 року на 3 арк. з специфікацією №1 на 3 арк.;
173.Платіжне доручення №72 від 23.12.2020 року та рахунок-фактура №22 від 22.12.2020 року;
174.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року на 2 арк.;
175.Акт №1 від 22.12.2020 року приймання виконаних будівельних робі за грудень 2020 року на 4 арк.;
176.Підсумкова відомість ресурсів «Підготовка території» на 3 арк.;
177.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк.;
178.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №1-1-1 на підготовку території на 2 арк.;
179.Акт №2 від 22.12.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року на 25 арк.;
180.Підсумкова відомість ресурсів «Реконструкція приймального відділення» на 13 арк.;
181.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на реконструкцію приймального відділення на 1 арк.;
182.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на загально будівельні роботи на 7 арк.;
183.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-2 на вентиляцію на 5 арк.;
184.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-4 на систему кондиціювання на 2 арк.;
185.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-6 на водопостачання і каналізацію на 3 арк.;
186.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-7 на технологічне обладнання на 2 арк.;
187.Акт №3 від 22.12.2020 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на 2 арк.;
188.Тека зеленого кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція приймального відділення» в якій міститься тендерна документація щодо проведення торгів «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) надана
ТОВ «ЛОНА-Ч» (ЄДРПОУ: 37497836) загалом на 597 арк.;
18.02.2021 року перелічені вище документи, які вилучені під час проведення обшуку приміщень КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька», визнано речовими доказами в кримінальному провадженні.
З метою здобуття доказів, необхідних для встановлення винних осіб, а також отримання інформації, щодо внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, для подальшого проведення експертиз, в тому числі економічних експертиз, слідчий просить накласти арешт на вищевказані документи, які вилучені під час проведення обшуку приміщень КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька».
У зв`язку з чим, вилучені документи у КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька» під час проведення обшуку в приміщеннях підприємства, належить арештувати, так як у відповідності до ст.167 КПК України у слідства є достатні підстави вважати, що вони являються доказом кримінального правопорушення та зберегли на собі сліди вчиненого кримінального правопорушення.
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, просив задовольнити.
Представник володільцямайна адвокат ОСОБА_4 в судовому засіданні заперечував проти задоволення клопотання. Вказав, що все майно, що стосується ТОВ «Будівельний двір», було вказано в ухвалі суду, тому не потрібно накладати арешт на нього. Накладення арешту на документи ТОВ «ЛОНА-Ч» буде безпідставним, бо ТОВ не фігурує в цьому провадженні. Зазначив, що для проведення експертиз достатньо копій документів.
Суд, заслухавши учасників процесу, дослідивши надані докази, приходить до наступного.
При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимогКПК Українита судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.
Зокрема, при вирішенні питання про арешт майна для прийняття законного та справедливого рішення слідчий суддя, згідно ст. ст.94,132,173 КПК України, повинен врахувати правову підставу для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні або застосування щодо нього конфіскації, в тому числі і спеціальної, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.
Відповідні дані мають міститися і у клопотанні слідчого чи прокурора, який звертається з проханням арештувати майно, оскільки відповідно до ст. 1 Першого протоколу Конвенції про захист прав та основоположних свобод, будь-яке обмеження права власності повинно здійснюватися відповідно до закону, а отже суб`єкт, який ініціює таке обмеження, повинен обґрунтувати свою ініціативу з посиланням на норми закону.
У кожному конкретному кримінальному провадженні слідчий суддя, застосовуючи вид обтяження, в даному випадку арешт майна, має неухильно дотримуватись вимог закону. При накладенні арешту на майно слідчий суддя має обов`язково переконатися в наявності доказів на підтвердження вчинення кримінального правопорушення. При цьому закон не вимагає аби вони були повними та достатніми на цій стадії кримінального провадження, однак вони мають бути такими, щоб слідчий суддя був впевнений у тому, що дані докази можуть дати підстави для пред`явлення обґрунтованої підозри у вчиненні того чи іншого злочину. Крім того, наявність доказів у кримінальному провадженні має давати слідчому судді впевненість у тому, що в даному кримінальному провадженні необхідно накласти вид обмеження з метою уникнення негативних наслідків.
Згідно п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна. Відповідно до ч. 5 ст. 132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.
Відповідно до ч. 1 ст.170КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Згідно вимог п. 1 ч. 2 ст.170КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
За змістом ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цьогоКодексу, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.
Згідно ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відповідно до ч.2ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу).
Згідно ч. 11ст. 170 КПК України, заборона на використання майна, а також заборона розпоряджатися таким майном можуть бути застосовані лише у випадках, коли їх незастосування може призвести до зникнення, втрати або пошкодження відповідного майна або настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню.
Слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першоїстатті 170 цього Кодексу(ч. 1ст. 173 КПК України).
Встановлено, що у провадженні СУ ГУНПв Полтавськійобласті перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020170000000085 від 21.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Ухвалою слідчого судді Октябрського районного суду м. Полтави від 21.01.2021 року надано дозвіл на проведення обшуку в адміністративних приміщеннях КНМП «Лікарняінтенсивного лікуванняКременчуцька»,що розташованіза адресоюм.Кременчук,вул.Павлова,б.2, з метою виявлення та відшукання документів, які стосуються господарських відносин із ТОВ «Фірма Будівельний двір» (код ЄДРПОУ 41926592).
Слідчим доведено, що майно, вилучене під час проведення обшуку від 17.02.2021 року, має значення для забезпечення даного кримінального провадження, за існування розумних підозр вважати, що це майно є доказом злочину, за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 КПК України.
Постановою слідчого від 18.02.2021 року вказане майно визнано речовим доказом у кримінальному провадженні № 42020170000000085 від 21.04.2020 року.
Вилучене, відповідно до протоколу обшуку від 17.02.2021 року майно, підлягає арешту, оскільки не застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна, може в подальшому перешкодити кримінальному провадженню. На виконання вимог ч.1ст.173 КПК Українислідчий довів необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених ч.1ст.170 КПК України.
На даному етапі досудового розслідування його потреби виправдовують втручання у права та інтереси власника майна з метою забезпечення кримінального провадження, а слідчий суддя на даній стадії не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у фізичної або юридичної особи за вчинення кримінального правопорушення, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність тієї чи іншої особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою для застосування щодо неї заходів забезпечення кримінального провадження, одним із яких і є накладення арешту на майно.
Крім того, слідчий суддя роз`яснює, що у відповідності до ст. 174 КПК України, за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника чи володільця майна, якщо вони доведуть, що потреба у застосуванні такого заходу відпала, арешт майна може бути скасовано повністю або частково.
На підставі вищевикладеного, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання.
Посилання представника володільця майна адвоката ОСОБА_4 на необґрунтованість клопотання суд вважає безпідставними та такими, що спростовуються матеріалами кримінального провадження.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.2,7,132,98,167,170-173,309,372 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020170000000085 від 21.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191КК України задовольнити.
Накласти арешт на вилучені 17.02.2021 року під час обшуку в адміністративних приміщеннях КНМП «Лікарня інтенсивного лікування Кременчуцька», що розташовані в адміністративній будівлі на третьому поверсі за адресою: м.Кременчук,вул.Павлова,2документи, а саме на:
1.Договір №514 на закупівлю робіт згідно CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2,
м. Кременчук) від 07 жовтня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма Будівельний Двір» - на 10 арк
2.Звіт про результати проведення процедури закупівлі - на 1 арк.
3.Додаткова угода №3 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 30.12.2020 р. на 1 арк. та календарний графік виконання робіт по об`єкту на 1 арк.;
4.Додаткова угода №2 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 30.04.2020 року на 1 арк. та календарний графік виконання робіт по об`єкту на 1 арк;
5.Додаткова угода №1 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 09.10.2019 року на 1 арк.
6.Додаткова угода №4 до договору №514 від 07 жовтня 2019 року укладена 28.01.2021 року на 1 арк
7.План фінансування будівництва «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м. Кременчук» коригування на 2019 рік на 2 арк.;
8.Платіжне доручення №1 від 20 березня 2020 року;
9.Рахунок на оплату №2 від 20.03.2020 року;
10.Платіжне доручення №2 від 11.10.2019 року;
11.Рахунок на оплату №11 від 11.10.2019 р.;
12. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року №(0.1-2019)-т-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
13.Розрахунок вартості устаткування, Кошторис придбання устаткування на лютий 2020 року на 2 арк.;
14.Відомість устаткування до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) т-02-2-4, придбання устаткування за лютий 2020 року на 2 арк.;
15.Акт № (0.1-2019) т 02-2-1-ф2 від 20.03.20 року приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року на 10 арк.;
16.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) т-ф2-02-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за лютий 2020 року на 8 арк.;
17.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за лютий 2020 року на 2 арк.;
18.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року №22-02-1-1-ф2 від 29.10.2019 року на 1 арк.;
19.Акт № 22-02-1-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року на 9 арк.;
20.Відомість ресурсів до акту №22-02-1-1-ф2 «Капітальний ремонт відділення спеціалізованої травматології за адресою: вул. Павлова, 2 в м.Кременчук» за жовтень 2019 року на 5 арк;
21.Розрахунок № 1-1. загальновиробничі витрати за жовтень 2019 року на 2 арк.;
22.Патіжне доручення №11 від 24.12.2020 року
23.Рахунок на оплату №10 від 22.12.2020 року на 1 арк.;
24.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року № (0.1-2019)-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
25.Акт № (0.1-2019)-02-2-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року на 4 арк.;
26.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за грудень 2020 року на 3 арк.;
27.Платіжне доручення №10 від 27.10.2020 року
28.Рахунок на оплату №8 від 23.10.2020 р.;
29.Платіжне доручення №9 від 30.09.2020 року;
30.Рахунок на оплату №7 від 28.09.2020 р.;
31.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень -2 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2.
32.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2 2020 року на 3арк.;
33.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2 2020 року на 2 арк.
34.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень -2 2020 року на 1 арк.;
35.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
36.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 23.10.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року на 7 арк.;
37.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за жовтень 2020 року на 5 арк.
38.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за жовтень 2020 року на 2 арк.;
39.Платіжне доручення №7 від 16.09.2020 року
40.Рахунок на оплату №6 від 14.09.2020 р.;
41.Платіжне доручення №6 від 16.09.2020 року
42.Рахунок на оплату №5 від 14.09.2020 р.;
43.Платіжне доручення №8 від 24.09.2020 року
44.Рахунок на оплату №6 від 21.09.2020 р.;
45.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
46.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 14.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 3 арк.;
47.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2020 року на 2 арк.
48.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
49.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-2-ф2. на 1 арк.;
50.Акт №(0.1-2019) 02-2-2-ф2 від 14.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 3 арк.;
51.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-2-ф2 «Монтажні роботи» за вересень 2020 року на 3 арк.
52.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
53.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
54.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 21.09.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 6 арк.;
55.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за вересень 2020 року на 3 арк.
56.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за вересень 2020 року на 1 арк.;
57.Платіжне доручення №4 від 21 липня 2020 року;
58.Рахунок на оплату №3 від 16.07.2020 року на 1 арк,;
59.Платіжне доручення №5 від 28 липня 2020 року;
60.Рахунок на оплату №4 від 23.07.2020 року на 1 арк,;
61.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року №(0.1-2019) 02-2-1-ф2. на 1 арк.;
62.Акт №(0.1-2019) 02-2-1-ф2 від 16.07.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року на 4 арк.;
63.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № (0.1.-2019) 02-2-1-ф2 «Монтажні роботи» за липень 2020 року на 4 арк.
64.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за липень 2020 року на 1 арк.;
65.Платіжне доручення №2 від 08 квітня 2020 року;
66.Рахунок на оплату №3 від 08.04.2020 року на 1 арк,;
67.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2020 року №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 на 1 арк.;
68.Акт №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 від 08.04.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року на 5 арк.;
69.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №(0.1-2019) т-02-2-1-ф2 «Ремонтно-будівельні роботи» за квітень 2020 року на 3 арк.
70.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за квітень 2020 року на 2 арк.;
71.Договір підряду №171 на виконання робіт від 27.03.2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 3 арк. та звіт про укладені договори на 1 арк.;
72.Договір підряду №420 на виконання робіт від 06 серпня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 2 арк. та звіт про укладені договори на 2 арк. та додатки на 11 арк;
73.Договір підряду №453 на виконання робіт від 29 серпня 2019 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» з додатками на 20 арк.;
74.Договір підряду №444 на виконання робіт від 17.12.2018 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» з ТОВ «Фірма «Будівельний двір» - на 3 арк. з додатковою угодою №1 на 1 арк.та звіт про укладені договори на 1 арк.;
75.Платіжне доручення №1 від 08 квітня 2019 року;
76.Рахунок на оплату №4 від 08.04.2019 року на 1 арк.;
77.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 від 08.04.2019 на 1 арк.;
78.Договірна ціна на 1 арк.;
79.Акт №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 від 08.04.2019 року приймання виконаних будівельних робіт на 18 арк.;
80.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 «Загальнобудівельні роботи» на 9 арк.;
81.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 2 арк.;
82.Акт №165-19-дц-02-2-1-2-1-2 від 08.04.2019 приймання будівельних робіт на 3 арк.;
83.Відомість ресурсів до Акту виконаних робфт №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
84. Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 1 арк.;
85.Акт №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 приймання виконаних будівельних робіт від 08.04.2019 року на 5 арк.;
86.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи» на 4 арк.;
87.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати за 2019 рік на 1 арк.;
88.Відомість ресурсів до локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 «Загальнобудівельні роботи» на 8 арк.;
89.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 2 арк.;
90.Відомість ресурсів локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи » на 4 арк.;
91.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-3 «Електромонтажні роботи» на 4 арк.;
92.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
93.Відомість ресурсів до локального кошторису №16-19-дц-02-2-1-2-1-2 «Опалення» на 2 арк.;
94.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;
95.Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №16-19-дц-02-2-1-2-1-1 на 19 арк.;
96.Розрахунок №1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;
97.Дефектні акти: «Електромонтажні роботи» на 1 арк., «Опалення» на 1 арк., «Загальнобудівельні роботи» на 3 арк.;
98.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року від 28.12.18 року №3-ф2-12-02-1-1 на 1 арк.;
99. Договірна ціна на 1 арк.;
100.Акт № 3-ф2-12-02-1-1 «Приймання будівельних робіт » за грудень 2018 року на 19 арк.;
101.Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №3-ф2-12-02-1-1 за грудень 2018 року на 11 арк.;
102.Розрахунок №1-1. Загальновироничі витрати за грудень 2018 року на 2 арк.;
103.Платіжне доручення №2 від 14.12.2018 року;
104.Рахунок на оплату №1 від 13.12.2018 року;
105.Платіжне доручення №3 від 02.10.2018 року;
106.Рахунок на оплату №9 від 02.10.2018 року;
107.Платіжне доручення №7 від 18.10.2018 року;
108.Рахунок на оплату №10 від 17.10.2018 року;
109.Тека білого кольору з шивкою документів - Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «АМ ЕКОДАР» ТОМ 1 з ;
110.Тека чорного кольору на скорозшивачі з файлами, в яких містяться документи Робочий прокет ПП «УДАЙ ПЛЮС»;
111.Тека червоного кольору на скорозшивачі з документами Робочий проект ТО «СОЮЗРЕМБУД»;
112.Тека жовтого кольору на скорозшивачі з документами Робочий прокет ПП «УДАЙ ПЛЮС»;
113.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 6;
114.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 4;
115.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 5;
116.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 3;
117.Тека на спіралі з документами Робочий проект «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Книга 2;
118.Тека жовтого кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт приміщень конференц-залу та вестибюлю з улаштуванням гардеробної» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 1;
119.Тека жовтого кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт приміщень конференц-залу та вестибюлю з улаштуванням гардеробної» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 2;
120.Тека синього кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт боксів І поверху інфекційного відділення стаціонару КНМП» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 1;
121.Тека синього кольору на спіралі з документами «Капітальний ремонт боксів І поверху інфекційного відділення стаціонару КНМП» ФОП « ОСОБА_5 » ТОМ 2;
122.Тека на спіралі синього кольору з документами: «Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м.Кременчук (відкорегована за зауваженнями експертизи) ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА том 7 на 225 арк.;
123.Тека фіолетового кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція кардіохірургія 2019 рік», в якій міститься тендерна документація CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2, м. Кременчук) загалом на 479 арк.;
124.Тека червоного кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція 2019» в якій міститься тендерна документація CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень для створення кардіохірургічної служби Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» за адресою: вул. Павлова, 2,
м. Кременчук) загалом на 436 арк.;
125.Договір підряду №428 від 12 грудня 2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 3 арк. та звіт про укладені договори на 2 арк.;
126.Фінансові документи до договору №428 від 12 грудня 2018 року загалом на 21 арк;
127.Договір підряду №307 від 18.09.2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 3 арк. з додатками на 21 арк.;
128.Фінансові документи до договору підряду №307 від 18.09.2018 року загалом на 21 арк.;
129.Договір підряду №456 від 21.12. 2018 року на виконання робіт укладеного між КМНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» та ТОВ «Фірма «Будівельний двір» (ЄДРПОУ: 41926592) на 2 арк. з додатками на 2 арк.;
130.Фінансові документи до договору підряду №456 від 21.12. 2018 року загалом на 92 арк.;
131.Наказ №3-к від 05 травня 2017 року про переведення ОСОБА_6 на 1 арк.;
132.Наказ №3-к від 05 травня 2017 року про переведення ОСОБА_7 на 1 арк.;
133.Наказ №12к від 31 березня 2015 року про переведення ОСОБА_8 на 1 арк.;
134.Наказ №144-к від 19 червня 2020 року про переведення ОСОБА_9 на 1 арк.;
135.Наказ №145-к від 19 червня 2020 року про переведення ОСОБА_10 на 1 арк.;
136.Наказ №183-к від 28.11.2017 про переведення ОСОБА_11 на 1 арк.;
137.Наказ №63-к від 02.03.2020 про прийняття на роботу ОСОБА_12 на 1 арк.;
138.Наказ №214-к від 07 серпня 2019 року про прийняття на роботу ОСОБА_13 на 1 арк.;
139.Наказ №55-к від 28.02.2020 року про переведення ОСОБА_14 на 1 арк.;
140.Наказ ;248-к від 09.09.2019 року про призначення ОСОБА_15 на 1 арк.;
141.Копія посадової інструкції заступника директора з хірургічного розділу роботи КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
142.Копія посадової інструкції заступника директора з медичної частини КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9арк.;
143.Копія посадової інструкції заступника директора з медсестринства КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 7 арк.;
144.Копія посадової інструкції начальника планово-економічного відділу КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
145.Копія посадової інструкції фахівця з публічних закупівель КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
146.Копія посадової інструкції заступника директора з економічних питань КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9 арк.;
147.Копія посадової інструкції заступника головного бухгалтера КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
148.Копія посадової інструкції головного бухгалтера КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 9 арк.;
149.Копія посадової інструкції оператора комп`ютерного набору КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 7 арк.;
150.Копія посадової інструкції інженера з метрології КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» на 8 арк.;
151.Договір підряду №696 «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 02.11.2020 року укладений між КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» в особі заступника директора з хірургічного розділу роботи
ОСОБА_11 та ТОВ «ЛОНА-Ч» (ЄДРПОУ: 37497836) в особі директора ОСОБА_16 на 10 арк.;
152.Додаткова угода №1 від 06.11.2020 року до договору №696 з повідомленням на 3 арк.;
153.Додаткова угода №2 від 12.11.2020 року до договору №696 на 2 арк.;
154.Додаткова угода №3 від 22.12.2020 року до договору №696 на 2 арк.;
155.Додаток №2 «Протокол погодження договірної ціни» на 1 арк.;
156.Додаток №3 до договору підряду №696 від 02.11.2020 року «Календарний план» на 4 арк.;
157.Плани фінансування за проектом на 2 арк.;
158.Звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк.;
159.повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на 1 арк.;
160.Платіжне доручення №71 від 12 листопада 2020 року та рахунок фактура №113 від 12 листопада 2020 року;
161.Платіжне доручення №1 від 17.11.2020 р.;
162.Копія договору поставки від 13.11.2020 р.;
163.Накладна №81 від 13.11.2020 року на 2 арк.;
164.Платіжне доручення №2 від 17.11.2020 р з рахунком на оплату №15304 від 16.11.2020 р.,
165.Копія договору поставки від 02.11.2020 року на 2 арк. та специфікація №1 від 16.11.2020 р. на 1 арк.;
166.Платіжне доручення №3 від 17.11.2020 року на 1 арк., з рахунком на оплату №306 від 16.11.2020 року на 2 арк.;
167.Платіжне доручення №4 від 17.11.2020 року на 1 арк., з рахунком на оплату №305 від 16.11.2020 року;
168.Копія договору поставки №5-20 від 16.11.2020 р. на 3 арк. з специфікацією №1 на 1 арк. та специфікацією №2 на 2 арк.;
169.Платіжне доручення №5 від 17.11.2020 р. з рахунком на оплату №208 від 16.11.2020 року
170.Копія договору поставки №567/20 від 16.11.2020 р. на 3 арк та специфікацією №1 на 1 арк.;
171.Платіжне доручення №6 від 17.11.2020 з рахунком на оплату №1311 від 13.11.2020 р на 2 арк.;
172.Корпія договору поставки №1311-20 від 13.11.2020 року на 3 арк. з специфікацією №1 на 3 арк.;
173.Платіжне доручення №72 від 23.12.2020 року та рахунок-фактура №22 від 22.12.2020 року;
174.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року на 2 арк.;
175.Акт №1 від 22.12.2020 року приймання виконаних будівельних робі за грудень 2020 року на 4 арк.;
176.Підсумкова відомість ресурсів «Підготовка території» на 3 арк.;
177.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2В на 1 арк.;
178.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №1-1-1 на підготовку території на 2 арк.;
179.Акт №2 від 22.12.2020 року приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року на 25 арк.;
180.Підсумкова відомість ресурсів «Реконструкція приймального відділення» на 13 арк.;
181.Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на реконструкцію приймального відділення на 1 арк.;
182.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 на загально будівельні роботи на 7 арк.;
183.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-2 на вентиляцію на 5 арк.;
184.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-4 на систему кондиціювання на 2 арк.;
185.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-6 на водопостачання і каналізацію на 3 арк.;
186.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-7 на технологічне обладнання на 2 арк.;
187.Акт №3 від 22.12.2020 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на 2 арк.;
188.Тека зеленого кольору на швидкозшивачі з написом: «Реконструкція приймального відділення» в якій міститься тендерна документація щодо проведення торгів «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) надана
ТОВ «ЛОНА-Ч» (ЄДРПОУ: 37497836) загалом на 597 арк., до скасування арешту майна у встановленому нормамиКПК Українипорядку.
Виконання зазначеної ухвали покласти на слідчого, в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.
Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню.
Подання апеляційної скарги на ухвалу слідчого судді зупиняє набрання нею законної сили, але не зупиняє її виконання, крім випадків, встановлених КПК України.
Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду на протязі 5 днів з моменту проголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2021 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 95180148 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні