Рішення
від 20.11.2020 по справі 160/11049/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2020 року Справа № 160/11049/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Єфанової О.В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Виконувача обов`язків керівника Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області до Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області, третя особа - Комунальний заклад "Новоіванівський дошкільний навчальний заклад "ВЕСЕЛКА" (ясла-садок)" Юр`ївської районної ради Дніпропетровської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ :

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Виконувача обов`язків керівника Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровської області до Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області, третя особа - Комунальний заклад "Новоіванівський дошкільний навчальний заклад "ВЕСЕЛКА" (ясла-садок)" Юр`ївської районної ради Дніпропетровської області в якій просить:

визнати протиправною бездіяльність Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області щодо невжиття заходів, направлених на оформлення правовстановлюючих документів на право постійного користування Та проведення державної реєстрації речових прав на земельну ділянку за адресою: 51313, Дніпропетровська область, Юр`ївський район, с.Новоіванівське, вул.Центральна, 18А, на якій розташований Комунальний заклад Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району;

зобов`язати Новоіванівську сільську раду Юр`ївського району Дніпропетровської області вжити заходів, направлених на оформлення правоустановлюючих документів на право постійного користування земельною ділянкою за адресою: 51313, Дніпропетровська область, Юр`ївський район, с.Новоіванівське, вул.Центральна, 18А, на якій розташований Комунальний заклад Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району.

Позовні вимоги мотивовано тим, що під час вивчення стану законності з питань дотримання земельного законодавства України місцевою прокуратурою виявлено ряд недоліків щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають в користуванні навчальних закладів та негативно впливають на організацію належного утримання, раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд, і можуть привести, у разі їх негайного не усунення, до настання тяжких наслідків, зокрема втрати цих земельних ділянок шляхом незаконного перепрофілювання чи вилучення.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.09.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалу суду відповідач отримав 29.09.2020 року, проте відзив на позовну заяву не надав станом на 14.10.2020 року.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Павлоградською місцевою прокуратурою в ході проведення вивчення стану додержання вимог земельного законодавства в Новоіванівській сільській раді Юр`ївського району Дніпропетровської області встановлено наступне.

У користуванні Комунального закладу Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області (далі - КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) ) перебуває земельна ділянка орієнтовною площею 0,50 га, яка розташована за адресою: вул.Центральна, 18А, с.Новоіванівське Юр`ївського району Дніпропетровської області, водночас правовстановлюючі документи на дану земельну ділянку відсутні.

КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) є комунальною власністю Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області.

Відповідно до листа Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району від 19.02.2020 за № 31, наданого на запити Павлоградської місцевої прокуратури, рішенням сесії сільської ради КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) був прийнятий на баланс сільської ради з 01.01.2018 року.

Так, рішенням XX сесії сьомого скликання Юр`ївської районної ради від 15.12.2017 року № 180-20/VII Про передачу комунальних закладів освіти із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Юр`ївського району до комунальної власності сільських рад Юр`ївського району вирішено передати із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Юр`ївського району комунальні заклади освіти району та майно, що знаходиться в оперативному управлінні на балансі відповідних закладів, до комунальної власності та на фінансування сільських рад, після прийняття ними відповідних рішень. До переліку переданих закладів ввійшов і Комунальний заклад Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла- садок) Юр`ївської районної ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код 38081458). Зазначеним рішенням, в зв`язку з передачею закладу із спільної власності громад сіл, селищ Юр`ївського району до комунальної власності сільських рад, Юр`ївською районною радою вирішено вийти із складу засновників.

Рішенням Новоіванівської сільської ради від 22.12.2017 року № 121- 22/VII прийнято на баланс сільської ради КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) та визначено з 01.01.2018 року Новоіванівську сільську раду як засновника даного закладу (оригінал документу у розпорядженні Відповідача).

29.12.2017 року було здійснено передачу Комунального закладу Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Юр`ївської районної ради до комунальної власності Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області, про що складено акт приймання-передачі.

Так, з 01.01.2018 року, Новоіванівська сільська рада Юр`ївського району є засновником навчального закладу, управління та забезпечення функціонуванні закладу здійснюється виконавчим комітетом Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області.

На даний час КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) функціонує на основі кошторисних призначень, затверджених на бюджетній сесії сільської ради.

Згідно відповідей Новіванівської сільської ради Юр`ївського району Комунальний заклад Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області не є юридичною особою. Статут закладу відсутній.

Разом з тим, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 24.12.2012 внесений запис №1 221 102 0000 000329 про державну реєстрацію юридичної особи (код ЄДРПО 38081458) Комунального закладу Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Юр`ївської районної ради Дніпропетровської області, розташованого за адресою с. Новоіванівське, вул. Центральна, буд. 18, Юр`ївського району Дніпропетровської об ласті. Саме цей заклад, в подальшому, був переданий з 01.08.2018 року на баланс Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області відповідно до рішень Юр`ївської районної ради від 15.12.2017 року № 180-20/ VII та Новоіванівської сільської ради від 22:12.2017 року № 121-22/УІІ.

Жодної інформації про ліквідацію чи реорганізацію юридичної особи в Реєстрі не зазначено, останні зміни були внесені 05.02.2015 року в зв`язку із зміною керівника закладу.

Згідно відповідей Новіванівської сільської ради Юр`ївського району КЗ Новоіванівськіий дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) розташований на площі 0,50га, яка фактично використовується дитячим закладом без правовстановлюючих документів, рішення Новіванівською сільською радою про оформлення правовстановлюючих документів на користування земельною ділянкою, на якій розташований КЗ Новоіванівський ДНЗ Веселка (ясла-садок) - не приймалося.

Згідно рішення виконкому сільської ради № 02 від 14.08.2019 присвоєна поштова адреса КЗ Новоіванівський дошкільний навчальних заклад Веселка (ясла-садок) - с.Новоіванівське, вул .Центральна, 18 А.

Площа земельної ділянки, розташованої за адресою вул. Ценральна, 18А, що використовується для обслуговування КЗ Новоіванівський дошкільний навчальних заклад Веселка (ясла-садок) не змінувалась і становить 0,50га.

За інформацією Міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та у місті Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області право власності або користування земельними ділянками за КЗ Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) у державному реєстрі земель станом на 01.01.2013 року не зареєстровано.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна (далі - Державного реєстру речових прав на нерухоме майно) за КЗ Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла - садок) жодної земельної ділянки не зареєстровано.

За Новоіванійською сільською радою Юр`ївського району, відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, земельна ділянка за адресою с.Новоіванівське, вул. Центральна, будинок 18А, Юр`ївського району Дніпропетровської області, на якій розташований КЗ Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) , також не зареєстрована.

КЗ Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) територіально знаходиться в центральній частині села, що є привабливим місцем для забудови і неоформлення правововстановлюючих документів на земельну ділянку обумовлює високі ризики зменшення фактичної площі земельної ділянки закладу або її незаконного захоплення, самочинного будівництва на вказаній ділянці, прийняття незаконних рішень органами місцевої влади щодо розпорядження нею.

На даний час, згідно з відомостями, що містяться в Публічній кадастровій карті України, стосовно оформлення правововстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом встановлена їх відсутність, а кадастровий номер земельної ділянки не визначався.

Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 статті 15 Закону України "Про дошкільну освіту" визначено, що статус комунального має заклад дошкільної освіти, заснований на комунальній формі власності.

Відповідно до статті 38 Закону України "Про дошкільну освіту" матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Джерелами фінансування дошкільного навчального закладу є кошти: засновника (власника); відповідних бюджетів (для державних і комунальних дошкільних навчальних закладів); батьків або осіб, які їх замінюють; добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб; інші кошти, не заборонені законодавством України.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина 1 статті 92 Земельного кодексу України).

Згідно з пунктом "а" частини 2 статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частинами 1, 5 статті 60 3акону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина 2 статті 116 Земельного кодексу України).

Статтею 12 Земельного кодексу України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено, зокрема, розпорядження землями територіальних громад та надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 1 пункту "а" частини 1 ст. 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, серед іншого, належать: власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Статтею 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема: власні повноваження - надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад (підпункт 1 пункту "а" частини 1 статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні") та делеговані повноваження: здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою, здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою (підпункт 1, 8, 9, 10 пункту "а" частини 2 статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Приписами пункту 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради здійснюється вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 1 статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

З урахуванням викладеного, відповідач як орган місцевого самоврядування наділений необхідними повноваженнями як щодо управління навчальним закладом, який перебуває у комунальній власності, так і повноваженнями щодо розпорядження земельними ділянками комунальної власності.

Процедуру передачі земельних ділянок у користування встановлено статтею 123 Земельного кодексу України.

Згідно з частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

Згідно з частинами 3 та 6 статті 123 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Як встановлено статтею 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (стаття 126 Земельного кодексу України).

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з частиною 2 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження №802-р "Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади", яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Положеннями частини 2 статті 19 Закону України "Про дошкільну освіту" передбачено, що органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч. 2ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Беручи до уваги відсутність витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судовий збір на користь позивача стягненню із відповідача не підлягає.

Керуючись ст.ст.243-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району Дніпропетровської області щодо невжиття заходів, направлених на оформлення правовстановлюючих документів на право постійного користування Та проведення державної реєстрації речових прав на земельну ділянку за адресою: 51313, Дніпропетровська область, Юр`ївський район, с.Новоіванівське, вул.Центральна, 18А, на якій розташований Комунальний заклад Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) Новоіванівської сільської ради Юр`ївського району;

Зобов`язати Новоіванівську сільську раду Юр`ївського району Дніпропетровської області вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що використовується для обслуговування Комунального закладу Новоіванівський дошкільний навчальний заклад Веселка (ясла-садок) та яка знаходиться за адресою: 51313, Дніпропетровська область, Юр`ївський район, с.Новоіванівське, вул.Центральна, 18А.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Єфанова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2020
Оприлюднено09.04.2021
Номер документу96074339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/11049/20

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 07.04.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 07.04.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Рішення від 20.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Рішення від 20.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні