Ухвала
від 12.04.2021 по справі 490/1164/21
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районний суд м. Миколаєва

54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/1164/21

н\п 1-кс/490/1357/2021 У Х В А Л А

06.04.2021р. слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , адвоката ОСОБА_4 , третьої особи ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали клопотання слідчого ГУ ДФС в Миколаївській області ОСОБА_3 про арешт майна в межах кримінального провадження №32030150000000012, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні СУ ГУ ДФС в Миколаївській області знаходиться кримінальне провадження №32030150000000012 від 25.06.2020р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України за обставинами ухилення ФОП ОСОБА_6 від сплати податків в особливо великих розмірах за період 2019-2020 р.р.

В період 16.03.2021-17.03.2021р. на підставі ухвали слідчого судді Центрального районного суду м.Миколаєва, проведено санкціонований обшук у нежитлових приміщеннях, які являють собою цілісний майновий комплекс, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: АДРЕСА_2 , в ході якого було виявлено та вилучено реєстраційні документи, документи щодо звітності, відомості щодо нарахування заробітної плати, книги обліку доходів та витрат, оригінали трудових книжок, чорнові записи, печатки, грошові кошти у гривнях та іноземній валюті та мішки з одягом бувшим у використанні.

Слідчий звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва із клопотаннями про накладення арешту на вказане майно, як на таке, що зберегло на собі сліди вчиненого кримінального правопорушення.

Слідчий в судовому засіданні вимоги клопотання підтримав та просив його задовольнити. Пояснив, що за версією органу досудового розслідування, починаючи з 2019р. ОСОБА_6 організував схему ухилення від сплати податків шляхом залучення підконтрольної йому мережі об`єктів роздрібної торгівлі - магазинів " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та " ІНФОРМАЦІЯ_2 " на території м. Миколаєва та м. Херсону. В межах реалізації вказаної злочинної схеми, ФОП ОСОБА_6 , здійснюючи підприємницьку діяльність з роздрібної торгівлі уживаними товарами в магазинах та перебуваючи на спрощеній системіоподаткування табудучи платником єдиного податку на ІІ групі (обсяг доходу за 2019 рік відповідно до поданої податкової декларації платника єдиного податку складає - 572,3 тис.грн., штат найманих працівників за 4 квартал 2019 складає 7 осіб), в період 2019-2020р.р. здійснив придбання імпортованого нового та бувшого у використанні одягу (далі ТМЦ) з країн Євросоюзу за готівкові кошти без відображення у бухгалтерському та податковому обліку. Вказані ТМЦ доставлялись вантажним автотранспортом до складських приміщень (оптових складів), які використовується ФОП ОСОБА_6 , за адресою: АДРЕСА_3 , де відбувалося їх сортування на новий та вживаний одяг, а також встановлення відповідних цінових категорій. Після чого, кожна одиниця оціненого одягу реалізовувалась кінцевим споживачам (населенню) за готівкові кошти без реєстратора розрахункових операцій через мережу об`єктів роздрібної торгівлі - магазини " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та " ІНФОРМАЦІЯ_2 " на території м. Миколаєва та м. Херсона, де здійснюють підприємницьку діяльність підконтрольні ОСОБА_6 фізичні особи-підприємці (фактично адміністратори, реалізатори, комірники), а також оптовим покупцям з різних регіонів України, без відображення в бухгалтерському та податковому обліку реальних обсягів реалізації та фактичних обсягів ТМЦ, а також обсягів отриманої виручки в готівці. Відповідно до інформації оперативного управління ГУ ДФС у Миколаївській області у ФОП ОСОБА_6 фактичний обсяг реалізації товарів іноземного походження за результатами протиправної фінансово-господарської діяльності за 2019 рік склав понад 50 млн.грн., з початку 2020 року - понад 20 млн.грн. Таким чином вилучені під час обшуку документи, печатки використовувались в ході вчинення злочину, у зв`язку з чим зберегли на собі сліди злочинної діяльності. Товарно-матеріальні цінності у вигляді одягу потребують дослідження шляхом проведення відповідних товарознавчих експертиз. Грошові кошти одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

ОСОБА_5 та його представник у судовому засіданні заперечували проти задоволення клопотання.

Заслухавши наведені пояснення, вивчивши матеріали клопотання, вважаю необхідним клопотання задовольнити частково з наступних підстав.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що СУ ГУ ДФС в Миколаївській області розслідується кримінальне провадження за обставинами ухилення від сплати податків шляхом придбання імпортованого нового та бувшого у користуванні одягу з країн Євросоюзу за готівкові кошти без відображення у бухгалтерському та податковому обліку та подальшої реалізації зазначених товарно-матеріальних цінностей кінцевим споживачам, а також оптовим покупцям з різних регіонів України без відображення в бухгалтерському та податковому обліку реальних обсягів реалізації та фактичних обсягів товарно-матеріальних цінностей, та обсягів отриманої виручки в готівці.

Відповідно дост. 170 КПК Україниарешт може бути накладений з метою збереження речових доказів, а також з інших правових підстав, однак за наявності повідомлення про підозру. Оскільки у кримінальному провадженні про підозру нікому не повідомлено, то арешт може бути накладений виключно з правої підстави "збереження речових доказів".

Відповідно дост. 98 КПК Україниречовим доказом є матеріальні об`єкти, що є знаряддям вчинення злочину, зберегли на собі його сліди, або містять відомості, що можуть бути використані як доказ, предмети, що були об`єктом, набуті кримінально-протиправним шляхом.

Вбачається, що товар у вигляді мішків та бегів з одягом бувшим у використанні не є знаряддям вчинення злочину, на містить на собі слідів вчинення злочину, не є об`єктом вчинення злочину, не є майном отриманим кримінально-протиправним шляхом, оскільки відсутні відомості щодо його незаконного придбання або викрадення.

Разом з тим, певною мірою можливо стверджувати, що вказаний товар відповідає критерію речового доказу в аспекті того, що він містить в собі відомості, які потребують дослідження шляхом проведення товарознавчої експертизи та саме висновок експерта може бути використаний як доказ.

Вилучене майно у вигляді реєстраційних документів, документів щодо звітності, відомостей щодо нарахування заробітної плати, книг обліку доходів та витрат, чорнових записів, печаток також відповідає критерію речового доказу, оскільки у разі не відповідності зазначеної в документах інформації, може містити сліди вчинення злочину, а за такого також підлягає арешту.

Грошові кошти у гривні, а саме їх сума, підлягають дослідженню на предмет відповідності щодо розрахунків, які містяться у вилученій документації бухгалтерського, складського та податкового обліку, за такого відповідають критерію речового доказу та підлягають арешту.

Було вилучено в оригіналах 72 трудові книжки найманих працівників. Інформація, що в них міститься дійсно має докакзове значення, однак таку інформацію є можливість отримати з копії трудової книжки, в той час як їх арешт завадить людині в подальшому працевлаштуватися. За такого вважа. необхіжним в цієї частині клопотання відмовити.

Окрім того, зважаючи на те що розрахункові операції в мережі об`єктів роздрібної торгівлі - магазинах " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та "П`ятачок" не здійснюються у валюті Євро та долар США, таким чином відсутні підстави вважати, що вилучені грошові кошти в сумі 2600 доларів США та 1600 Євро були набуті злочинним шляхом, за такого також не підлягають арешту.

Керуючись ст. 173, 309 КПК України,

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити частково.

Накласти арештна майно,що буловилучено в період 16.03.2021-17.03.2021р. у нежитлових приміщеннях, які являють собою цілісний майновий комплекс, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_7 . Реєстраційні документи» містить 70 арк.;

- папка чорного кольору з назвою: «ЧП ОСОБА_8 , Регитсрационные документы», що містить 106 арк.;

- папка чорного кольору з назвою: «ЖЕЛЕЩИКОВ А.Ф. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 109 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «КУВАЕВА О.С. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 112 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ПЛОТИЦИНА О.А. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 114 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП БУРДО С.А. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 133 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «СП БУРДО С.А. РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 233 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ОСОБА_9 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 153 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЮРЧЕНКО Е.И. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 106 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_10 ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 134 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «СП ОСОБА_11 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 242 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ОСОБА_9 ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 120 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП КРЯЧКО О.В. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 194 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ОСОБА_10 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 207 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ДУБИНДА Л.А. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 122 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «СП ДУБИНДА А.П. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 246 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП КАРАКУЛИН В.Б. РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 212 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ОСОБА_12 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 168 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ДУБИНДА Л. РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 43 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_13 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 108 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_13 ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 288 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_14 ЗВІТНІСТЬ», що містить 53 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП КАРАКУЛИН В.Б. ОТЧЕТНОСТЬ», що містить 130 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_10 . ЗАРПЛАТА 2019г.-2020г.», що містить 113 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_15 ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ 2019г.», що містить 155 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_16 ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ 2020г.-2021г.», що містить 116 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_17 ЗАРПЛАТА», що містить 96 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_16 ЗАРПЛАТА», що містить 9 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_13 ЗАРПЛАТА», що містить 46 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «СП ОСОБА_15 РЕГИСТРАЦИОННЫЕ ДОКУМЕНТЫ», що містить 107 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_18 ЗАРПЛАТА», що містить 54 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_19 ЗАРПЛАТА», що містить 51 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_14 ЗАРПЛАТА»,що містить 41 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_10 ЗАРПЛАТА», що містить 18 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_20 ЗАРПЛАТА» , що містить 14 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_21 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2018р.-2019р.», що містить 215 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_12 ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ», що містить 187 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_22 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2019г.-», що містить 81 арк.;

- папка білого кольору з назвою написаною від руки червоними літерами «М № 2», що містить 57 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_8 ВЕДОМОСТИ НАЧИСЛЕНИЯ ЗАРПЛАТЫ 09.2015-2016-2017-2018-2019-2020 г.г.», що містить 252 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_14 ТРУДОВІ ДОГОВОРА», що містить 51 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_10 ТРУДОВЫЕ СОГЛАШЕНИЯ», що містить 35 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_21 ЗАРПЛАТА», що містить 11 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_23 ЗАРПЛАТА», що містить 11 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_24 », що містить 9 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_25 ЗАРПЛАТА», що містить 72 арк.;

- папка білого кольору з назвою «М-Н №13, УЛ. БЕЛИНСКОГО,3. АРЕНДА, КОМ. УСЛУГИ, ЧП ОСОБА_26 , ЧП ОСОБА_27 », що містить 457 арк.;

- папка білого кольору з назвою « ОСОБА_28 ТРУДОВЫЕ СОГЛАШЕНИЯ», що містить 55 арк.;

- папка білого кольору з назвою « ОСОБА_29 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 71 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_30 . ЗАРПЛАТА 2017р.-2018р. 2019р», що містить 148 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_31 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОХ ПЛАТИ 2017 р.-», що містить 152 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_8 КАССА 2015г.-2016г., 2017-2018г.-2019г», що містить 244 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_32 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 39 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_19 ДОКУМЕНТИ ПО ЗАРПЛАТИ», що містить 114 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_21 ДОКУМЕНТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ», що містить 34 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ЧП ЮРЧЕНКО», що містить 333 арк.;

- папка червоного кольору з назвою «ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ ФОП ОСОБА_8 », що містить 149 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_18 ДОХОДЫ 2018г. 2019г., що містить 374 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ТРУДОВЫЕ СОГЛАШЕНИЯ ОСОБА_15 01.10.2014р», що містить 64 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_16 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 80 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП КАРАКУЛИН В.Б. ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 67 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ДУБИНДА О.П. ВЕДОМОСТИ ПО ЗАРПЛАТЕ 01.10.2014-30.12.2020», що містить 157 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_17 ДОКУМЕНТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ», що містить 24 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_33 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2018р.-», що містить 230 арк.;

- папка білого кольору з назвою « ОСОБА_14 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ», що містить 114 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_8 ТРУДОВЫЕ СОГЛАШЕНИЯ 2015г.-2016г.», що містить 73 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_21 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 90 арк.;

- папка червоного кольору з назвою «ЗАЯВЛЕНИЯ РАБОТНИКОВ», що містить 245 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_12 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 160 арк.;

- папка білого кольору з назвою « ОСОБА_34 , ОСОБА_10 2015 г», що містить 282 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_19 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017 р-», що містить 141 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_35 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017р-», що містить 189 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_18 ВЕДОМОСТИ НА ВЫПЛАТУ ЗАРПЛАТЫ 2016 РІК», що містить 180 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_32 ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ 2020-2021р.», що містить 72 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ПП ОСОБА_23 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 14.10.2014р., 2015, 2016, 2017, 2018, 2019р.», що містить 265 арк.;

- книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої, та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість) №2 ФОП ОСОБА_36 на 48 арк.;

- книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників податків єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість) ПП ОСОБА_37 код НОМЕР_1 на 50 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_38 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ», що містить 68 арк.;

- книга № 1 обліку доходів і витрат, яку ведуть громадяни суб`єкти підприємницької діяльності протягом календарного року на 50 арк.;

- книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість) № 2 ПП ОСОБА_39 код 2387501634 на 52 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП КРЯЧКО О.В. УЧЕТ ДОХОДОВ И РАСХОДОВ 2015г.-2016г., 2017г-2018г-2019г», що містить 290 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_40 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 71 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_19 ТРУДОВЫЕ ДОГОВОРА», що містить 51 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_12 ЗАРПЛАТА 2016г.-2017г., 2018г.-2019г., 2020р», що містить 93 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_12 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2016г-2017г-2018г», що містить 82 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_11 ЗАРПЛАТА 2018г.-2019-2020г.», що містить 119 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_14 ДОКУМЕНТИ ПО ЗАРПЛАТИ», що містить 43 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_24 ДОКУМЕНТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ», що містить 31 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_13 . ДОКУМЕНТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2021», що містить 24 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_10 ДОКУМЕНТЫ ПО ЗАРПЛАТЕ 2017г.-», що містить 199 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_25 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017р-», що містить 78 арк.;

- прозора папка з заявами, яка містить 80 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_26 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ», що містить 263 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ПРИКАЗЫ ООО «ЭКО-5» 2016,2017,2018», що містить 36 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_16 БАНК», що містить 97 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_24 БАНК», що містить 103 арк.;

- видаткові касові ордери на 40 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_24 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2019р-», що містить 63 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_13 БАНК», що містить 144 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «БАНК ЧП ОСОБА_12 », що містить 109 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ОТЧЕТНОСТЬ ПФ «СТИЛЬ» 2020», що містить 103 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ПРИВАТНА ФІРМА «СТИЛЬ» 2018», що містить 56 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_27 ЗАРПЛАТА 2016г.-2017г, 2018г-2019г», що містить 50 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ОТЧЕТНОСТЬ ПФ «СТИЛЬ» 2019», що містить 152 арк.;

- папка білого кольору з назвою «БАНК ТОВ «ЕКО-5» 2020», що містить 78 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ООО «ЭКО-5» 2018, 2019», що містить 238 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_41 . ЗАРПЛАТА 2018р.-2019р.», що містить 120 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_10 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017р-», що містить 188 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_17 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017р.-», що містить 205 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_23 ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ», що містить 7арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_30 . ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ 2017р.-», що містить 173 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_14 ВІДОМОСТІ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ», що містить 20 арк.;

- папка білого кольору з назвою «БАНК ПРИВАТНА ФІРМА «СТИЛЬ» 2018, 2019, 2020», що містить 155 арк.;

- лист з назвою «ФОП ОСОБА_42 » на 1 арк.;

- рахунки-фактури в окремому файлі на 26 арк.;

- книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої групи та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість) на 50 арк.;

- папка червонного кольору з назвою «ОТЧЕТНОСТЬ ЭКО-5 2020», що містить 117 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ПФ СТИЛЬ», що містить 31 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «БАНК ЧП ОСОБА_27 », що містить 120 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_16 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2019», що містить 180 арк.;

- книга обліку доходів №1 (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість) ОСОБА_43 код 2631622350 на 50 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «БАНК ЧП КАРАКИЛН В.Б.», що містить на 51 арк.;

- книга №2 обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість) ОСОБА_16 на 48 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП ОСОБА_19 2018», що містить 145 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧП БУРДО С.А. ЗАРПЛАТА 2016,2017,2018г., 2019-2020р», що містить 273 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЗАРПЛАТА ЭКО-5 2019,2020,2021», що містить 91 арк.;

- папка білого кольору з назвою «БАНК ЭКО-5 2020», що містить 5 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ИНКАССАЦИЯ», що містить 24 арк.;

- папка жовтого кольору з назвою «ДУБИНДА Л.А. ЗАРПЛАТА 2018,2019,2020», що містить 137 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ПП ДУБИНДА Л.А. БАНК», що містить 84 арк.;

- папка білого кольору з назвою «КАССА ТОВ «ЕКО-5» 2019, 2020», що містить 213 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ЧФ «СТИЛЬ» ЗАРПЛАТА 2018,2019,2020, 2021», що містить 120 арк.;

- папка жовтого кольору з назвою «КАРАКУЛИН В.Б. ЗАРПЛАТА 2017,2018-2019р», що містить 175 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ФОП ОСОБА_23 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2020р.», що містить 97 арк.;

- папка фіолетового кольору з довідками про доходи ФОПів, що містить 126 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ТОВ «ЕКО-5» 2020», що містить 74 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ПП ОСОБА_44 БАНК», що містить 168 арк.;

- папка білого кольору з назвою «ПП ОСОБА_24 ДОХОДЫ И РАСХОДЫ 2018, 2019, 2020», що містить 262 арк.;

- папка червоного кольору з назвою «БАНК ОСОБА_45 », що містить 280 арк.;

- папка червоного кольору з назвою «ЧП ОСОБА_46 БАНК», що містить 230 арк.;

- папка червоного кольору з назвою «БАНК ОСОБА_47 », що містить 231 арк.;

- паперова папка з назвою «ФОП ОСОБА_48 ЗАРПЛАТА», що містить 129 арк.;

- папка чорного кольору з назвою «ФОП ОСОБА_49 БАНК, що містить 285 арк.;

- Чорнові записи та бухгалтерські документи які поміщено у картонну коробку сірого кольору у кількості 1 шт.

- Печатка з відтиском Приватна фірма «СТИЛЬ» (код 24122624 у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ФОП ОСОБА_50 (код НОМЕР_2 ) у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ТОВ « ЕКО-5» (код 39616030) у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ТОВ «LIMITEDLIABILITYCOMPANY «ATSCLOTHINGLLC» (код 31559870) у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ПП ОСОБА_51 (код НОМЕР_3 ) у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ПП ОСОБА_52 (код НОМЕР_4 ) у кількості 1 шт.;

- Печатка з відтиском ФОП ОСОБА_53 (код НОМЕР_5 ) у кількості 1 шт.;

- Грошові кошти у розмірі 9154 гривень, а саме:

- 2500 гривень (50 купюр по 50 гривень);

- 5500 гривень (275 купюр по 20 гривень);

- 220 гривень (44 купюр по 5 гривень);

- 740 гривень (74 купюр по 10 гривень);

- 90 гривень (90 купюр по 1 гривень);

- 104 гривень (54 купюр по 2 гривні).

-Мішки поліетиленові з одягом бувшими у користуванні у кількості 1487 шт. (загальна вага яких складає 9550 кг.);

-Беги поліетиленові з одягом бувшим у користуванні у кількості 105 шт. (загальна вага яких складає 7341 кг.).

В задоволенні решти клопотання відмовити.

Зобов`язати слідчого у кримінальному провадженні №32020150000000012 грошові кошти в сумі 2600 доларів США та 1600 ЕВРО повернути ОСОБА_5 , трудові книжки - їх власникам.

Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду протягом 5 днів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення12.04.2021
Оприлюднено28.05.2024
Номер документу96226863
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —490/1164/21

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 16.04.2021

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні