Постанова
від 31.07.2009 по справі 3/498
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Київ

16 год. 20 хв.

31.07.2009 р. № 3/498

Окружний адміністрат ивний суд міста Києва у склад і головуючої судді Блажівсь кої Н. Є., при секретарі судово го засідання Миколаєнко І.О.

Розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

За позовом ОСОБА_1

до Управління Пенсійного фон ду України в Голосіївському районі міста Києва

про зобов' язання вчинити д ії

На підставі частини 3 ст атті 160 Кодексу адміністратив ного судочинства України в с удовому засіданні 9 липня 2009 ро ку проголошено вступну та ре золютивну частини Постанови .

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И

ОСОБА_1 (надалі - По зивач) звернулася до Окружно го адміністративного суду мі ста Києва з позовною заявою д о Управління Пенсійного фонд у України в Голосіївському р айоні міста Києва (надалі - В ідповідач) та з урахуванням у точнених позовних вимог прос ила про визнання неправомірн ими дій Управління Пенсійног о фонду України в Голосіївсь кому районі міста Києва та зо бов' язання Управління Пенс ійного фонду України в Голос іївському районі міста Києва в місячний термін провести п ерерахунок основної та додат кової пенсії Позивача як інв аліда ІІІ групи, потерпілій в наслідок Чорнобильської кат астрофи І-ої категорії за 2007 рі к з розрахунку мінімальної п енсії за віком встановленої відповідними Законами Украї ни про державний бюджет Укра їни на відповідний рік та Зак ону України «Про прожитковий мінімум».

Позовні вимоги мотивован і тим, що розмір призначеної П озивачу, як потерпілій внасл ідок аварії на ЧАЕС 1-ої катего рії, пенсії не відповідає чин ному законодавству України, чим порушує права Позивача, я кі гарантовані Законом Украї ни «Про статус і соціальний з ахист громадян, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи»та Конституц ією України.

На думку Позивача, виплата їй, як потерпілій внаслідок а варії на ЧАЕС 1-ої категорії, р озміру пенсії здійснювалась без врахування вимог чинног о законодавства України. А то му, Позивач вважає, що сума нед оплати, яка утворилась внасл ідок неправомірних дій Відпо відача повинна бути відшкодо вана ним в повному обсязі.

Представник Відповідача п роти позовних вимог заперечи ла, вказавши на їх необґрунто ваність та неправомірність. Представником Управління Пе нсійного фонду України в Гол осіївському районі міста Киє ва було зазначено, що основна та додаткова пенсія Позивач у нараховувалася та виплачув алася згідно з Постановою Ка бінету Міністрів України № 1 в ід 3 січня 2002 року «Про підвищен ня розмірів пенсій та інших с оціальних виплат окремим кат егоріям пенсіонерів, фінансу вання яких здійснюється за р ахунок коштів державного бюд жету», відповідно до якої роз рахунок основних пенсій, при значених відповідно до части ни 4 статті 54 Закону України «П ро статус і соціальний захис т громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської кат астрофи»проводиться, виходя чи з розміру 19 грн. 91 коп.; розрах унок додаткової пенсії, приз наченої Законом України «Про статус і соціальний захист г ромадян, які постраждали вна слідок Чорнобильської катас трофи»також провадиться, вих одячи з розміру 19 грн. 91 коп.

Розглянувши подані сторо нами документи та матеріали, заслухавши пояснення предст авників Позивача та Відповід ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м іста Києва

В С Т А Н О В И В

Позивач - ОСОБА _1, ІНФОРМАЦІЯ_1, - має ста тус особи, яка постраждала вн аслідок Чорнобильської ката строфи (категорія 1), що підтве рджується посвідченням сері я НОМЕР_1 від 20 січня 2003 року .

Згідно з Довідкою МСЕК Сері я КА-1 № 024891 від 7 лютого 2006 року О СОБА_1 є інвалідом третьої г рупи захворювання, пов' язан ого з ліквідацією аварії на Ч орнобильській АЕС.

Таким чином, Позивач є особ ою, постраждалою внаслідок а варії на Чорнобильській АЕС та має право на пільги і компе нсації, встановлені Законом України «Про статус і соціал ьний захист громадян, які пос траждали внаслідок Чорнобил ьської катастрофи».

Як вбачається з матеріалів справи та підтверджується п оясненнями сторін, останній перерахунок пенсії Позивачу у 2007 році було здійснено 1 квіт ня 2007 року.

Так, відповідно до Розпоряд ження Управління Пенсійного фонду України в Голосіївськ ому районі міста Києва з 1 квіт ня 2007 року розмір пенсії Позив ача з обмеженням становить 370, 00 грн., розмір додаткової пенс ії - 9,96 грн.

У відповідь на заяву Пози вача до Управління Пенсійног о фонду України в Голосіївсь кому районі міста Києва, нею б уло отримано лист Управління Пенсійного фонду України в Г олосіївському районі міста К иєва від 20 серпня 2007 року № 171/Ж-308, в якому Відповідач посилаєтьс я на відсутність законодавчо го регулювання питання щодо перерахунку пенсії по інвалі дності, яка настала внаслідо к Чорнобильської катастрофи .

У відповідь на повторну зая ву Позивача нею було отриман о відповідь Управління Пенсі йного фонду України в Голосі ївському районі міста Києва № 300/Ж-308 від 24 жовтня 200 7 року, в якій зазначено про те , що за матеріалами пенсійної справи Позивача з 1 вересня 2007 року розмір пенсії складає 420, 49 грн. в тому числі: розмір пенс ії - 370, 00 грн., додаткова пенсія інваліду ІІІ групи внаслідо к Чорнобильської катастрофи - 9, 96 грн., підвищення додатков ої пенсії 1 категорії - 1, 06 грн. , підвищення основного розмі ру пенсії - 39,47 грн. З 1 жовтня 2007 р оку в зв' язку з підвищенням прожиткового мінімуму загал ьний розмір пенсії Позивача склав 435,44 грн.

Відповідно до статті 49 Зако ну України «Про статус і соці альний захист громадян, які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи»пенсії особам, віднесеним до катего рій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигл яді: а) державної пенсії; б) дод аткової пенсії за шкоду, запо діяну здоров'ю, яка призначає ться після виникнення права на державну пенсію.

Згідно з абзацом 4 статті 50 З акону України «Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи»(в ре дакції Закону України від 1 сі чня 2007 року) особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірах: - інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також хвор им внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хво робу - 50 процентів мінімаль ної пенсії за віком.

Відповідно до частини 4 ста тті 54 Закону України «Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и»(в редакції Закону України від 1 січня 2007 року) в усіх випа дках розміри пенсій для інва лідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською кат астрофою, не можуть бути нижч ими: по III групі інвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком .

Частиною 5 статті 54 Закону Ук раїни «Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи»встановлен о, що порядок обчислення пенс ії по інвалідності, що настал а внаслідок каліцтва чи захв орювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслі док Чорнобильської катастро фи визначається Кабінетом Мі ністрів України.

Таким чином, порядок обчисл ення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцт ва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальни ка внаслідок Чорнобильської катастрофи регулюється пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 30 травня 1997 року № 523 «П ро затвердження нового Поряд ку обчислення пенсій по інва лідності, що настала внаслід ок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою г одувальника внаслідок Чорно бильської катастрофи»(надал і - Порядок).

Відповідно до пункту 4 Поря дку в усіх випадках розміри п енсій для інвалідів, щодо яки х встановлено зв'язок з Чорно бильською катастрофою, не мо жуть бути по 3 групі інвалідно сті нижчими, ніж 6 мінімальних пенсій за віком.

В той же час, пунктом 2 Постан ови Кабінету Міністрів Украї ни від 3 січня 2002 року № 1 «Про під вищення розмірів пенсій та і нших соціальних виплат окрем им категоріям пенсіонерів, ф інансування яких здійснюєть ся за рахунок коштів державн ого бюджету»(в редакції від 4 с ерпня 2004 року, яка була чинною н а період нарахування пенсії Позивачу у 2007 році) встановлен о, що виходячи з розміру 19 грив ень 91 копійка провадиться роз рахунок: а) пенсій, призначени х відповідно до частини четв ертої статті 54 Закону України "Про статус і соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи"; б) додаткової пенс ії, передбаченої Законом Укр аїни "Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи", під час призна чення та перерахунку пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" (к рім пенсій працівникам, пере дбаченим у частині третій ст атті 53 зазначеного Закону) та Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослуж бовців, осіб начальницького і рядового складу органів вн утрішніх справ та деяких інш их осіб", а також і пенсій, пере дбачених частиною четвертою статті 54 Закону України "Про с татус і соціальний захист гр омадян, які постраждали внас лідок Чорнобильської катаст рофи".

Судом встановлено, що перер ахунок основної та додатково ї пенсії Позивачу у 2007 році бул о здійснено відповідно до ви мог вищевказаної Постанови К абінету Міністрів України ві д 3 січня 2002 року № 1 «Про підвище ння розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим к атегоріям пенсіонерів, фінан сування яких здійснюється за рахунок коштів державного б юджету».

Суд також вважає за необхід не зазначити наступне.

Статтями 50 та 54 Закону Укра їни «Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи»(в редакції за кону від 1 січня 2007 року) передб ачено конкретний розмір осно вної та додаткової пенсії, як і призначаються особам, які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи, а статт ею 62 даного закону встановлен о, що роз'яснення порядку заст осування цього Закону провад иться у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України , рішення якого є обов'язковим и для виконання міністерства ми та іншими центральними ор ганами державної виконавчої влади України, місцевими орг анами державної виконавчої в лади, всіма суб'єктами господ арювання, незалежно від їх ві домчої підпорядкованості та форм власності.

Таким чином, Законом уповно важено Кабінет Міністрів Укр аїни приймати виключно роз' яснення порядку застосуванн я Закону, а не визначати сам по рядок. Під застосуванням Суд розуміє механізм здійснення передбачених даною статтею сум виплат. Таким чином, на Каб інет Міністрів України статт ею 62 покладена функція роз'ясн ення порядку застосування ць ого закону, а не встановлення нових розмірів основної та д одаткової пенсії даній катег орії осіб.

Відтак, Суд вважає необґрун тованими посилання представ ників відповідачів на те, що с татті 50, 54 Закону України «Про с татус і соціальний захист гр омадян, які постраждали внас лідок Чорнобильської катаст рофи»встановлюють лише прав о визначеним категоріям гром адян на відповідний розмір о сновної та додаткової пенсії , а стаття 62 Закону - регламен тує, що порядок застосування цього закону визначається К абінетом Міністрів України, рішення якого є обов' язкови ми для виконання, а тому засто суванню підлягає, як вважає В ідповідач, Постанова Кабінет у Міністрів України від 3 січн я 2002 року № 1 «Про підвищення ро змірів пенсій та інших соціа льних виплат окремим категор іям пенсіонерів, фінансуванн я яких здійснюється за рахун ок коштів державного бюджету ».

Так, Суд звертає увагу на те, що у Законі України «Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи»викладено основні полож ення щодо реалізації констит уційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорно бильської катастрофи, на охо рону їх життя і здоров'я.

Пільги, компенсації, гар антії є видом соціальної доп омоги і необхідною складовою конституційного права на до статній життєвий рівень, так им чином звуження змісту та о бсягу права, наданого Законо м N 796-XII, є безпідставним.

Враховуючи вищевикладен е, Суд вважає за необхідне заз начити, що реалізація особою права, яке пов' язане з отрим анням бюджетних коштів і баз ується на нормах спеціальних нормативно-правових актів н аціонального законодавства , не може бути поставлена у зал ежність від бюджетних асигну вань, тобто посилання органі в державної влади на відсутн ість коштів як на причину нев иконання своїх зобов' язань судом до уваги не приймаєтьс я. Так, наприклад, у справі «Ке чко проти України»Європейсь кий Суд з прав людини констат ував, що не приймає аргумент У ряду щодо бюджетних асигнува нь, оскільки органи державно ї влади не можуть посилатись на відсутність коштів як на п ричину невиконання своїх зоб ов' язань.

Правовідносини, що виника ють в процесі реалізації пра ва на отримання відповідного розміру пенсії особами, які є постраждалими внаслідок Чор нобильської катастрофи, засн овані на принципі юридичної визначеності. Зазначений при нцип не дозволяє державі пос илатися на недосконалість пе вного нормативного акта, яки й визначає механізм реалізац ії прав та свобод громадян, за кріплених у конституційних т а інших актах. Як свідчить поз иція Суду ЄС у справі Yvonne van Duyn v. Home Off ice (Case 41/74 van Duyn v. Home Office) принцип юридично ї визначеності означає, що за цікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов' язання, взяті державою, навіт ь якщо такі зобов' язання мі стяться у законодавчому акті , який загалом не має автомати чної прямої дії. Така дія зазн аченого принципу пов' язана з іншим принципом - відпові дальності держави, який поля гає у тому, що держава не може посилатися на власне порушен ня зобов' язань для запобіга ння відповідальності. При ць ому, якщо держава чи орган пуб лічної влади схвалили певну концепцію, в даному випадку ц е встановлення відповідного розміру основної та додатко вої пенсії особам, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи, така держава чи орган вважатимуться таки ми, що діють протиправно, якщо вони відступлять від такої п олітики чи поведінки, зокрем а, щодо фізичних осіб без завч асного повідомлення про змін и в такій політиці чи поведін ці, оскільки схвалення такої політики чи поведінки дало п ідстави для виникнення обґру нтованих сподівань у фізични х осіб стосовно додержання д ержавою чи органом публічної влади такої політики чи пове дінки.

Як зазначено у Рішенні Ко нституційного Суду України в ід 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 (спр ава про рівень пенсії і щоміс ячного довічного грошового у тримання) зміст прав і свобод людини - це умови і засоби, як і визначають матеріальні та духовні можливості людини, н еобхідні для задоволення пот реб її існування і розвитку. О бсяг прав людини - це кількі сні показники відповідних мо жливостей, які характеризуют ь його множинність, величину , інтенсивність і ступінь про яву та виражені у певних один ицях виміру.

Звуження змісту прав і своб од означає зменшення ознак, з містовних характеристик мож ливостей людини, які відобра жаються відповідними правам и та свободами, тобто якісних характеристик права. Звужен ня обсягу прав і свобод - це з меншення кола суб'єктів, розм іру території, часу, розміру а бо кількості благ чи будь-яки х інших кількісно вимірювани х показників використання пр ав і свобод, тобто їх кількісн ої характеристики.

Враховуючи те, що Позивач є особою, яка постраждала внас лідок Чорнобильської катаст рофи, вона наділена державою певним правовим статусом, як ий включає в себе й право на до даткові елементи соціальног о захисту, зокрема право на от римання відповідного розмір у пенсії.

Наділивши зазначеною соці альною гарантією осіб, які по страждали внаслідок Чорноби льської катастрофи, держава таким чином взяла на себе пуб лічне зобов' язання забезпе чити належний матеріальний р івень цих осіб.

Тобто, між Позивачем і держ авою встановлено певний прав овий зв'язок у визначеній сфе рі життєдіяльності, який хар актеризується наявністю зоб ов' язання держави забезпеч ити соціальний захист осіб, я кі постраждали і є інвалідам и внаслідок Чорнобильської к атастрофи.

Відповідно до частини 2 ст атті 3 Конституції Україн и - права і свободи людини та їх гарантії визначають зміс т і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльн ість. Утвердження і забезпеч ення прав і свобод людини є го ловним обов'язком держави.

Статтею 8 Конституції У країни передбачено, що в Укра їні визнається і діє принцип верховенства права. Консти туція України має найвищу ю ридичну силу. Закони та інші н ормативно-правові акти прийм аються на основі Конституц ії України і повинні відпов ідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої ді ї. Звернення до суду для захис ту конституційних прав і сво бод людини і громадянина без посередньо на підставі Кон ституції України гарантує ться.

Керуючись вимогами части ни 2 статті 9 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд вирішує справи на підст аві Конституції та закон ів України, а також міжнародн их договорів, згода на обов' язковість яких надана Верхов ною Радою України.

Відповідно до частини 2 ст атті 19 Конституції Україн и органи державної влади та о ргани місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов 'язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конститу цією та законами України.

Законом Україн и «Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи»Кабінет Міністр ів України уповноважено викл ючно роз' яснювати порядок з астосування вищевказаного з акону, а не визначати конкрет ні суми виплат, відмінні від т их, які визначені чинним зако нодавством України.

Частиною 4 статті 9 Кодексу а дміністративного судочинст ва України на адміністративн і суди покладено обов' язок, у разі невідповідності норм ативно-правового акта Конс титуції України, закону Укр аїни, міжнародному договору, згода на обов' язковість як ого надана Верховною Радою У країни, або іншому правовому акту суд застосовує правови й акт, який має вищу юридичну с илу.

Керуючись вищевикладеним , Окружний адміністративний суд міста Києва, встановивши невідповідність положень но рмативно-правового акту Зако ну України застосовує положе ння Закону України як нормат ивно-правового акту, що в ієра рхії нормативно-правових акт ів має вищу юридичну силу. При цьому, адміністративний суд не застосовує підзаконний н ормативно-правовий акт, який не відповідає Закону Україн и.

Відтак, виходячи з пріори тетності норм Закону України , Суд приходить до висновку, що на момент перерахунку та зді йснення виплати пенсії Позив ачу, застосуванню підлягали норми статті 50 та 54 Закону Укра їни «Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи», а не положенн я Постанови Кабінету Мініст рів України від 3 січня 2002 року № 1 «Про підвищення розмірів п енсій та інших соціальних ви плат окремим категоріям пенс іонерів, фінансування яких з дійснюється за рахунок кошті в державного бюджету».

Водночас, необґрунт ованими є посилання Позивача щодо здійснення виплат відп овідно до Закону України «Пр о прожитковий мінімум», оскі льки Законом України «Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи»розміри виплат, належні Позивачу, визначені виходячи з розміру мінімальної пенсі ї за віком.

Суд звертає увагу на те, що в адміністративному процесі задоволенню підлягають лише ті позовні вимоги, які віднов люють порушені права позивач а. З метою досягнення завдань адміністративного судочинс тва Суд обирає належний спос іб захисту, який в максимальн ій мірі відновлює порушені п рава та інтереси особи в публ ічно-правовому спорі.

Відповідно до вимог час тини 3 статті 2 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб' єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конститу цією та законами України.

Судом встановлено, що Відпо відачем, в порушення вимог чи нного законодавства України , було здійснено виплату Пози вачу основної та додаткової пенсії у 2007 році у розмірі, іншо му, ніж визначено статтями 50 т а 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадя н, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» .

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністрат ивного судочинства України к ожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я, крім випадків, встановлени х статтею 72 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.

Частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинс тва України визначено, що роз гляд і вирішення справ в адмі ністративних судах здійснює ться на засадах змагальності сторін та свободи в наданні н ими суду своїх доказів і у дов еденні перед судом їх переко нливості, а частиною 1 статті 7 1 Кодексу адміністративного судочинства України зазначе но, що кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення.

Виходячи з меж заявлених по зовних вимог, системного ана лізу положень чинного законо давства України та матеріалі в справи, Суд дійшов висновку , що викладені в позовній заяв і докази Позивача є частково обґрунтованими, та відповід но такими, що підлягають задо воленню частково.

Позивач, як особа, по терпіла внаслідок Чорнобиль ської катастрофи 1-ї категорі ї, звільнена від сплати судов их витрат.

На підставі вищевикл аденого, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 17, 94, 99, 100, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, Окружний адмініст ративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В

Адміністративний позов задовольнити частково.

1. Визнати протиправною без діяльність Управління Пенсі йного фонду України в Голосі ївському районі міста Києва щодо нездійснення перерахун ку основної та додаткової пе нсії ОСОБА_1 з 1 січня 2007 року відповідно до вимог статтей 50 і 54 Закону України «Про стату с і соціальний захист громад ян, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи »(в редакції закону від 1 січня 2007 року).

2. Зобов' язати Управління Пенсійного фонду України в Г олосіївському районі міста К иєва вчинити дії, спрямовані на перерахунок в місячний те рмін з дня набрання рішенням у справі законної сили основ ної та додаткової пенсії інв аліду ІІІ групи ОСОБА_1 за період з 1 січня 2007 року по 31 гру дня 2007 року відповідно до вимо г статтей 50 і 54 Закону України « Про статус і соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи»(в редакції закону від 1 січня 2007 року).

3. В задоволенні решти позов них вимог - відмовити.

Постанова відповідно до ч астини 1 статті 254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни набирає законної сили після закінчення строку под ання заяви про апеляційне ос карження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не б уло подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними статтями 185-187 КАС України , шляхом подання через суд пер шої інстанції заяви про апел яційне оскарження з наступни м поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апе ляційна скарга може бути под ана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарж ення, якщо скарга подається у строк, встановлений для пода ння заяви про апеляційне оск арження.

Суддя Н. Є. Блажівс ька

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.07.2009
Оприлюднено14.10.2010
Номер документу9626950
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3/498

Постанова від 31.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 21.01.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Дунаєвська Н.Г.

Ухвала від 29.12.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Дунаєвська Н.Г.

Рішення від 28.10.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Домнічева І.О.

Ухвала від 19.05.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Швець В.А.

Постанова від 18.03.2008

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Барицька Т.Л.

Судовий наказ від 22.01.2008

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков С.Г.

Рішення від 25.12.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков С.Г.

Рішення від 13.12.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хілінська В.В.

Ухвала від 29.11.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков С.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні