Ухвала
від 31.03.2021 по справі 120/7619/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Вінниця

01 квітня 2021 р. Справа № 120/7619/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Заброцької Людмили Олександрівни, розглянувши у письмовому провадженні матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Ямпільського районного військового комісаріату Вінницької області, ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії.

Ухвалою суду від 15.12.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено здійснювати в порядку загального позовного провадження.

У чергове підготовче засідання, призначене на 01.04.2021, учасники справи не прибули, про дату, час та місце проведення останнього були повідомлені належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Разом з тим, представник позивача подав заяву від 01.04.2021, в якій просив провести підготовче засідання в справі 01.04.2021 за його відсутності та відсутності позивача, про наступне судове засідання повідомити у встановлений законом спосіб.

Згідно з частиною 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на викладене суд вважає за можливе провести підготовче судове засідання в справі в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Розглянувши матеріали адміністративної справи суд прийшов до висновку про необхідність витребування додаткових доказів, виходячи з наступного.

15.01.2021 від Вінницького обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що відповідно до вимог спільної директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 02.09.2020 № Д-321/7/дск "Про проведення додаткових організаційних заходів у Збройних Силах України в 2020 році" та з метою удосконалення організаційно-штатних структур військових частин оперативного командування на адресу Вінницького обласного військового комісаріату надійшов Витяг із Директиви командувача військ Оперативного командування ІНФОРМАЦІЯ_3 від 03.09.2020 № 8дск.

Згідно зазначеного Витягу із Директиви Військовим комісарам обласних військових комісаріатів, Одеського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки було поставлено завдання: на протязі 3 діб з отримання директиви видати відповідний наказ щодо проведення організаційного заходу у військових комісаріатах, територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки;

з отриманням штатів, переліків змін до штатів на протязі 1 доби з дня отримання, видати накази щодо введення в дію штатів, переліку змін до штатів;

видати накази про призначення (перепризначення) особового складу відповідно до номенклатури призначення.

Крім того, згідно додатку 2 до Витягу із Директиви командувача військ Оперативного командування ІНФОРМАЦІЯ_3 від 03.09.2020 № 8дск вносилися зміни до директиви командувача військ оперативного командування ІНФОРМАЦІЯ_3 від 06.03.2020 № 4дск Про проведення додаткових організаційних заходів у військах оперативного командування ІНФОРМАЦІЯ_3 в 2020 році.

Так, згідно зазначеного додатку одним із заходів ставилося здійснити переформування до 31.10.2020 року ІНФОРМАЦІЯ_1 у Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки та дислокувати на попередніх фондах, підпорядкувати командувачу військ оперативного командування " ІНФОРМАЦІЯ_3 ".

Відповідно до наказу військового комісара ІНФОРМАЦІЯ_1 від 06.11.2020 № 202 на підставі спільної директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 02.09.2020 № Д-321/7/дск та Директиви командувача військ Оперативного командування ІНФОРМАЦІЯ_3 від 03.09.2020 № 8дск було введено в дію з 12 листопада 2020 року штати Вінницького обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки та районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Вінницької області № 43/057, № 43/059, № 43/061, № 43/062.

На підтвердження початку роботи Вінницького обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки надано копію довідки №1/21 з відомчого обліку Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданої Головним управління майна та ресурсів Міністерства оборони України, щодо юридичної особи - Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки ( код 08362793 ), в якій вказано, що дата первинної реєстрації створення - 09.10.1997 року, дата внесення даних щодо суб"єкта до ЄДР - 09.10.1997 року, дата останньої реєстраційної дії 05.01.2021 за №503/8/106.

Аналогічні відомості викладено у відзиві Ямпільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, зокрема щодо переформування до 31.10.2020 року Ямпільського районного військового комісаріату м. Ямпіль Вінницької області у Ямпільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, а також введення в дію з 12 листопада 2020 року штатів Вінницького обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки та районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Вінницької області № 43/057, № 43/059, № 43/061, № 43/062.

Відповідно до поданої позивачем позовної заяви ним відповідачами в справі визначено ІНФОРМАЦІЯ_4 ( код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ІНФОРМАЦІЯ_5 ( код ЄДРПОУ 08362793 ), відповідно і позовні вимоги сформовано саме до зазначених суб"єктів владних повноважень.

Як вбачається з наявних в матеріалах справи доказів, оскаржуваний наказ від 11.11.2020 року про припинення з 11.11.2020 року державної служби ОСОБА_1 прийнято саме військовим комісаром ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_2 .

В той же час, відповідно до наявної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації за ідентифікаційними кодами юридичних осіб 09532661 та 08362793 значаться відповідно ІНФОРМАЦІЯ_7 "єднаний районний військовий комісаріат та ІНФОРМАЦІЯ_5 , державна реєстрація яких була проведена 09.10.1997 року. Відомості щодо державної реєстрації припинення вказаних юридичних осіб або дані про перебування юридичної особи в процесі припинення, дані про юридичних осіб - правонаступників у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутні.

Засновником зазначених юридичних осіб значиться Міністерство оборони України.

Враховуючи викладене, приймаючи наявність суперечливої інформації щодо юридичних осіб за ідентифікаційними кодами юридичних осіб 09532661 та 08362793, зокрема зазначеної, з одного боку, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а з іншого - у відомчих актах, суд вважає за необхідне витребувати у Міністерства оборони України, як засновника зазначених юридичних осіб, ряд доказів (документів ) щодо реєстрації, припинення реєстрації, реорганізації зазначених юридичних осіб, наявності правонаступників, та внесення відповідних відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

При цьому суд виходить з того, що відсутність відповідної достовірної інформації перешкоджає суду належним чином вирішити питання щодо суб"єктного складу учасників даної справи, зокрема визначити належного відповідача в спірних правовідносинах, відповідно до заявлених позивачем вимог.

Положенням ч. 4 ст. 9 КАС України передбачено, що суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Виходячи з доводів позовної заяви та відзивів, наявних в матеріалах справи письмових доказів, суд приходить до висновку про необхідність витребувати у Міністерства оборони України наступну інформацію та документи:

на підставі яких законодавчих та нормативно - правових актів, галузевих, відомчих документів функціонує ( діє ) відомчий облік Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

чи вноситься та відображається інформація, яка наявна у відомчому обліку Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, до бази даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який є відкритим;

яку саме реєстраційну дію проведено 05.01.2021 за №503/8/106 та на підставі яких документів ( згідно з записом в довідці №1/21 з відомчого обліку Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданої Головним управління майна та ресурсів Міністерства оборони України, щодо юридичної особи - Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки ( код 08362793 );

відомості, що ІНФОРМАЦІЯ_5 ( код ЄДРПОУ 08362793 ) було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки; надати відповідні докази щодо вчинення таких реєстраційних дій ( проведення державної реєстрації );

відомості, що Ямпільсько - Томашпільський об"єднаний районний військовий комісаріат (код ЄДРПОУ 09532661) було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у ІНФОРМАЦІЯ_4 , а останній було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у Ямпільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки; надати відповідні докази щодо вчинення таких реєстраційних дій ( проведення державної реєстрації );

спільну директиву Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23.12.2019 №Д-322/1/11ДСК;

спільну директиву Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 02.09.2020 №Д-321/7дск.

Також, виходячи з доводів позовної заяви та відзивів, наявних в матеріалах справи письмових доказів, суд приходить до висновку про часткове задоволення клопотання позивача про витребування доказів та необхідність витребування додаткових доказів, які ще не були надані учасниками справи, проте є необхідними для належного розгляду та правильного вирішення справи, а саме про витребування у ІНФОРМАЦІЯ_6 належним чином завірених копій усіх матеріалів особової справи державного службовця ОСОБА_1 та у ІНФОРМАЦІЯ_1 довідку про розмір середньоденної та середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 виходячи з останніх двох місяців його роботи ( вересень - жовтень 2020 року ).

Згідно з ч. 3 ст. 80 КАС України, про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Визначаючись щодо наявності підстав для оголошення перерви у підготовчому засіданні, суд виходив із наступного.

Відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 181 КАС України, суд може оголосити перерву у підготовчому засіданні у разі необхідності, зокрема, у випадку необхідності витребування нових (додаткових) доказів.

З огляду на викладене, суд, керуючись положеннями ст. ст. 181, 173 КАС України, приходить до висновку про наявність підстав для оголошення перерви у підготовчому судовому засіданні.

Також виходячи з наведеного суд приходить до висновку про необхідність продовження строку підготовчого провадження відповідно до положень ч. 4 ст. 173 КАС України.

Керуючись ст.ст. 80, 205, 248, 256 КАС України суд, -

УХВАЛИВ:

Витребувати у Міністерства оборони України наступну інформацію та документи:

на підставі яких законодавчих та нормативно - правових актів, галузевих, відомчих документів функціонує ( діє ) відомчий облік Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

чи вноситься та відображається інформація, яка наявна у відомчому обліку Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, до бази даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який є відкритим;

яку саме реєстраційну дію проведено 05.01.2021 за №503/8/106 та на підставі яких документів ( згідно з записом в довідці №1/21 з відомчого обліку Міністерства оборони України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданої Головним управління майна та ресурсів Міністерства оборони України, щодо юридичної особи - Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки ( код 08362793 );

відомості, що Вінницький обласний військовий комісаріат ( код ЄДРПОУ 08362793 ) було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у Вінницький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки; надати відповідні докази щодо вчинення таких реєстраційних дій ( проведення державної реєстрації );

відомості, що Ямпільсько - Томашпільський об"єднаний районний військовий комісаріат (код ЄДРПОУ 09532661) було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у Ямпільський районний військовий комісаріат, а останній було ліквідовано чи реорганізовано, зокрема у Ямпільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки; надати відповідні докази щодо вчинення таких реєстраційних дій ( проведення державної реєстрації );

спільну директиву Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23.12.2019 №Д-322/1/11ДСК;

спільну директиву Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 02.09.2020 №Д-321/7дск.

Витребувати у ІНФОРМАЦІЯ_6 належним чином завірених копій усіх матеріалів особової справи державного службовця ОСОБА_1 .

Витребувати у ІНФОРМАЦІЯ_1 довідку про розмір середньоденної та середньомісячної заробітної плати ОСОБА_1 виходячи з останніх двох місяців його роботи ( вересень - жовтень 2020 року ).

Зобов`язати Міністерство оборони України та відповідачів в справі надати суду витребувані докази до 15.05.2021 року.

Роз`яснити, що, відповідно до частин 9 та 8 ст. 80 КАС України, у разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами.

У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Оголосити перерву у підготовчому засіданні до 18 травня 2021 року о 16:00 год. в залі судового засідання №6 Вінницького окружного адміністративного суду м. Вінниця, вул. Брацлавська, 14.

Продовжити строк підготовчого провадження в праві відповідно до положень ч. 4 ст. 173 КАС України.

Копію ухвали надіслати учасникам справи та Міністерству оборони України.

Ухвала суду першої інстанції оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Суддя Заброцька Людмила Олександрівна

Дата ухвалення рішення31.03.2021
Оприлюднено05.09.2022
Номер документу96490042
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —120/7619/20-а

Ухвала від 11.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Ухвала від 03.03.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Постанова від 16.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Ухвала від 15.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Постанова від 22.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 23.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 22.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні