Рішення
від 26.04.2021 по справі 200/1534/21-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 квітня 2021 р. Справа№200/1534/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд: у складі головуючого судді - Дмитрієва В.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Митрополитська, б. 175; код ЄДРПОУ: 38652962) до Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» (місцезнаходження: Донецька обл., м. Авдіївка, проїзд Індустріальний, 1; код ЄДРПОУ: 00174846) в особі Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» (місцезнаходження: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Камишева, 21; код ЄДРПОУ: 37790731) про застосування заходів реагування,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом до Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» в особі Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» , розташованого за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Камишева, 21 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позаплановою перевіркою приміщень та території відокремленого підрозділу Пансіонат Сосновий бор Публічного акціонерного товариства Шахта імені О.Ф. Засядька встановлені численні порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні, які створюють загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації, ускладнюють гасіння пожежі. Посилаючись на приписи статті 67 Кодексу цивільного захисту України позивач вказав, що наявність цих порушень є підставою для застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації (роботи) зазначеного об`єкту.

Відповідач позов не визнав, надав відзив на адміністративний позов за змістом якого просив відмовити у задоволенні позовних вимог. Відповідач вказав, що усунення порушень вимагає відповідного фінансування з державного бюджету, яке здійснюється на підставі затвердженого кошторису та плану видатків на кожний фінансовий рік. Господарську діяльність пансіонат Сосоновий Бор не здійснює, оскільки на з 2014 року на 100% завантажений переселенцями. Відповідач вказав, що асигнування за відповідними статтями витрат, які б дозволили реалізувати заходи по усуненню виявлених порушень не отримував, тому усунути порушення не вбачається можливим.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 15 лютого 2021 року позовну заяву залишено без руху, у зв`язку із поданням позову без дотримання вимог, встановлених статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

На виконання ухвали суду позивач усунув виявлені недоліки позовної заяви.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 24 лютого 2021 року відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи провести за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» є відокремленим підрозділом Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» , зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за ідентифікаційним кодом 37790731, місцезнаходження: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Камишева, б. 21.

На підставі наказу ГУ ДСНС України у Донецькій області від 29 січня 2021 року №37 «Про здійснення позапланових перевірок» , відповідно до доручення Прем`єр-міністра України від 27 січня 2021 року №2768/1/1-21, посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 29 січня 2021 року №58, посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області у період з 3 лютого 2021 року по 4 лютого 2021 року проведено позапланову перевірку приміщень та території Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» .

В ході перевірки було виявлено низку порушень вимог законодавства, зміст яких викладено у акті від 4 лютого 2021 року № 26.

Так, згідно вказаного акта, перевіркою встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697 (далі - ППБУ), а саме:

1. пункту 1.20 глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: не проведений замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електромереж та електроустановок від короткого замикання, що унеможливлює визначення можливості застосування освітлювальної та силової електромережі для безаварійної роботи або роботи в режимі короткого замкнення, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур), що створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

2. пункту 5.7 глави 5, розділу VІ ППБУ, а саме: в усіх кімнатах де мешкають люди, використовуються електронагрівальні прилади. Для цієї мети адміністрацією не обладнані спеціальні місця, що може призвести до перенавантаження, короткого замикання електромережі з подальшим виникненням пожежі;

3. пункту 3 розділу ІІ ППБУ, а саме: не визначені спеціальні місця для куріння;

4. пункту 1.15, глави 1, розділу ІІІ ППБУ, а саме: на території на в`їздах (виїздах) не встановлені схеми території, в яких слід вказувати розміщення будівель, водойм, гідрантів, тощо, що призводить до збільшення часу розгортання пожежних підрозділів, збільшує час та ускладнює гасіння пожежі, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі;

5. пункту 3.11, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: територія не забезпечена спеціальними пожежними щитами (стендами), укомплектованими згідно норм, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

6. пункту 16 розділу ІІ ППБУ, а саме: керівником не пройдено навчання з питань пожежної безпеки, що може призвести до паніки та невірним діям персоналу при виникненні пожежі, що в свою чергу сприяє розвитку пожежі, перешкоджає евакуації людей;

7. підпункту 6, пункту 2.2, глави 2, розділу V ППБУ, а саме: пожежні кран-комплекти не пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання;

8. підпункту 9, пункту 2.2, глави 2, розділу V ППБУ, а саме: не ведеться журнал технічного огляду и обслуговування пожежних кран-комплектів;

9. пункту 1.2, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електричні машини, апарати, обладнання не мають апаратуру захисту від струмів короткого замикання та інших аварійних режимів, що призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

10. пункту 3.10, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: на об`єкті не встановлені вказівні знаки місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности , що може призвести до перешкоджання знаходження місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

11. пункту 1.10, глави 1, розділу ІІІ ППБУ, а саме: не забезпечено освітлення входів до будинків та споруд, що не дасть можливість людям покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

Адміністративно-побутовий корпус

12. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

13. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

14. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

15. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

16. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

17. пункту 2.26, глави 2, розділу ІV ППБУ, а саме: лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту не залежно від наявності захисту на загальній лінії, що призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

18. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

19. пункту 1.16, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що унеможливлює у разі виникнення пожежі відключення від електроживлення окреме приміщення;

20. абзацу 2, пункту 2.12, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: вікна горища не засклені;

21. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Корпус №1

22. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

23. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

24. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

25. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

26. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

27. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

28. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що унеможливлює у разі виникнення пожежі відключення від електроживлення окреме приміщення;

29. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

30. абзац 3, пункту 2.37, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: допускається забивання дверей евакуаційного виходу з другого поверху корпусу, що унеможливить його використання як евакуаційного виходу при виникненні пожежі, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Корпус №2

31. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

32. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

33. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

34. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

35. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

36. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

37. пункту 1.16,глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту;

38. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

39. абзац 3, пункту 2.37, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: допускається замикання на ключ дверей евакуаційного виходу з першого поверху корпусу, що унеможливить його використання як евакуаційного виходу при виникненні пожежі, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Корпус №3

40. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

41. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

42. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

43. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

44. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

45. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

46. пункту 1.16, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що унеможливлює у разі виникнення пожежі відключення від електроживлення окреме приміщення;

47. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

48. пункту 2.26, глави 2, розділу ІV ППБУ, а саме: лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту не залежно від наявності захисту на загальній лінії, що призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

49. пункту 1.8, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: допускається улаштування та експлуатація тимчасової електромережі (з третього поверху на горище), що може призвести до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Корпус №4

50. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

51. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

52. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

53. пункту 13.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

54. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

55. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

56. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що унеможливлює у разі виникнення пожежі відключення від електроживлення окреме приміщення;

57. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

58. пункту 2.26, глави 2, розділу ІV ППБУ, а саме: лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту не залежно від наявності захисту на загальній лінії, що призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Корпус №5

59. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю корпусу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

60. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

61. пункту 2.5, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: Ддрев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують 1 групу вогнезахисної ефективності, внаслідок чого вплив небезпечних факторів пожежі призводить до руйнування конструкцій, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу, вплив підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі;

62. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

63. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

64. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

65. пункту 1.16, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що унеможливлює у разі виникнення пожежі відключення від електроживлення окреме приміщення;

66. пункту 5, розділу ІІ ППБУ, а саме: не відкориговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, згідно з вимогами 7313:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що може призвести до затримки або невірного напрямку евакуації, затору людського потоку та збільшення часу евакуації, що в свою чергу збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

67. пункту 2.26, глави 2, розділу ІV ППБУ, а саме: лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту не залежно від наявності захисту на загальній лінії, що призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Будівля для працівників охорони

68. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

69. пункту 2.31, глави 2, розділу ІІІ ППБУ, а саме: сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням, що не дасть людям можливість покинути небезпечне місце та не створить необхідні умови бачення та орієнтацію на шляхах евакуації і унеможливить пошук засобів безпеки та пожежогасіння;

70. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

71. пункту 1.6, глави 1, розділу ІV ППБУ, а саме: з`єднання, відгалуження, окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (скрутки), що є причиною сильного нагрівання ізоляції дротів та навколишніх предметів та може стати причиною загорання;

72. пункту 8, розділу ІІ ППБУ, а саме: приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" (ISO 6309:1987, IDT), що може призвести до перешкоджання знаходження шляхів евакуації та місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння;

Корпус ідальні

73. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

74. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

75. підпункту 2, пункту 2.2, глави 2, розділу V ППБУ, а саме: пожежний кран-комплект не укомплектовано стволом, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Медичний корпус

76. пункту 1.2, глави 1, розділу V ППБУ, а саме: будівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , що призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння;

77. пункту 3.6, глави 3, розділу V ППБУ, а саме: приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння в повному обсязі, що унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей;

у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки:

78. підпункту 8, пункту 1, статті 20 Кодексу цивільного захисту, п. 15 ПКМУ №444 від 26 червня 2013 року, а саме: керівником не пройдено навчання з питань цивільного захисту, що може призвести до паніки та невірним діям персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, що в свою чергу сприяє розвитку надзвичайної ситуації, перешкоджає евакуації людей в окремих випадках при незнанні небезпечних чинників у технологічному процесі та його порушення може призвести до виникнення надзвичайної ситуації;

79. пункту 2, частини 1, статті 20 Кодексу цивільного захисту, а саме:не забезпечено працівників засобами індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних речовин, з розрахунку 1 протигаз і 1 респіратор на особу і додатково 2% від загальної кількості працюючого населення, що призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу, що може збільшити кількість летальних випадків.

Судом встановлено, що відповідач був ознайомлений з актом перевірки 4 лютого 2021 року та зауважень або пояснень не надав, про що свідчить підпис директора пансіоната Сосновий Бор .

Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон України від 05 квітня 2007 року № 877-V), державний нагляд (контроль) є діяльністю уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 1 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Положеннями статті 64 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року №5403-VI встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина 2 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина 3 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 грудня 2015 року №1052 (далі - Положення №1052), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

У пункті 3 вказаного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС України є,з окрема, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

В силу пункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожеже небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожеже небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Суд звертає увагу, що законодавство не містить визначення поняття «порушення, яке створює загрозу життю та/або здоров`ю людей» , а, отже, воно є оціночним.

Разом з цим, на переконання суду, зазначені вище порушення протипожежних норм, створюють реальну загрозу життю та/або здоров`ю людей, гарантованого рівня безпеки, оскільки такі порушення впливають на забезпечення безпеки роботи об`єкта у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі чи аварії; самій ліквідації пожежі, аварії, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; евакуації людей та їх захисту від наслідків пожежі, аварії, надзвичайної ситуації індивідуальними засобами захисту органів дихання і шкіри, тощо.

Так, крім іншого, необладнання будівлі адміністративного корпусу, корпусів №1, №2, №3, №4, №5, будівлю для працівників охорони, медичного корпусу системою пожежної сигналізації, відсутність системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей за об`єктивним критерієм є такими, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, оскільки стосуються, зокрема, протипожежних норм.

Верховний Суд у постанові від 7 жовтня 2019 року у справі № 815/140/18 зазначив, що відсутність протипожежної сигналізації є істотним порушенням, що впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та може спричинити загрозу життю і здоров`ю людей та унеможливить її ефективну ліквідацію та рятування людей (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 84805275).

Ураховуючи, що відповідач не усунув порушень, які виявлені в ході проведення перевірки, та порушення, які на теперішній час продовжують існувати, створюють загрозу життю та здоров`ю людей, суд дійшов висновку про необхідність застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» , розташованого за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Камишева, 21 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Суд також виходить з того, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації об`єкта є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Виходячи зі змісту заявлених вимог, аналізу норм, які регулюють спірні відносини, та встановлених фактичних обставин на підставі оцінки поданих сторонами доказів в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту Відокремленого підрозділу «Пансіонат «Сосновий Бор» Публічного акціонерного товариства «Шахта імені О.Ф. Засядька» , розташованого за адресою: Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Камишева, 21 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до пункту 3 розділу VІ «Прикінцевих положень» Кодексу адміністративного судочинства України, суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя В.С. Дмитрієв

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2021
Оприлюднено29.04.2021
Номер документу96526966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1534/21-а

Постанова від 27.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 14.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 26.04.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні