16/200
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
05 вересня 2007 р. Справа № 16/200
За позовом Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Ужгород
до відповідача Закарпатського інституту імені Августина Волошина Міжрегіональної академії управління персоналом (у формі акціонерного товариства закритого типу), м. Ужгород
про стягнення 9 507 грн.
Суддя Бобрик Г.Й
Представники:
від позивача: Шибаєв А.М. - представник по дов. від 17.04.06 р.
від відповідача: не з”явився
СУТЬ СПОРУ: Закарпатським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів, м. Ужгород заявлено позов до Закарпатського інституту імені Августина Волошина Міжрегіональної академії управління персоналом (у формі акціонерного товариства закритого типу), м. Ужгород про стягнення 9 507 грн., з них 9 306 грн. адміністративно –господарських санкцій за недотримання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та 201 грн. пені.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач, всупереч вимогам ст.ст. 19, 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" № 875 (далі –Закон) не виконав встановлений на 2005 рік норматив створення робочих місць призначених для працевлаштування інвалідів та не сплатив позивачеві у зв'язку з цим санкцій у розмірі середньої річної заробітної плати на підприємстві відповідача за одне нестворене робоче місце для працевлаштування інваліда. Що становить предмет позовних вимог.
Відповідач адмінпозов визнав, про що надіслав суду письмову заяву, яка судом прийнята та долучена до матеріалів справи.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідачеві за змістом Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" № 875 встановлено на 2006 рік норматив створення робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у кількості 2 робочих місця, оскільки за даними звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік (форма №10-ПІ) середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу на підприємстві відповідача становить 49 осіб.
З матеріалів справи, зокрема, Звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік, вбачається, що встановлений Законом № 875 норматив працевлаштування інвалідів відповідач у 2006 році виконав частково та підприємством не сплачено самостійно у встановленому порядку санкції за 1 нестворене робоче місце .
Відповідно до ст. 20 Закону № 875 підприємства (об'єднання), установи та організації, незалежно від форм власності і господарювання, де кількість працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст. 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (об'єднанні), установі та організації за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.
Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, самостійно, в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.
Сума адміністративно –господарських санкцій, згідно розрахунку позивача, складає 9 306 грн.
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, відповідно до ст. 20 вказаного Закону. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Сума пені заявлена позивачем до стягнення з відповідача, обчислена з урахуванням вимог вказаної статті Закону і становить, згідно розрахунку позивача, 201 грн. за період прострочення з 16.04.07 р. по 26.06.07 р.
Розрахунки сум адміністративно –господарської санкції за недотримання нормативу робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів та пені судом перевірені та визнані обґрунтованим.
За змістом ст.ст. 216, 218 Господарського кодексу України учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.
Відповідач в адресованій суду письмовій заяві визнав адмінпозов повністю.
Відповідно до п. 3 ст. 112 КАС України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст. 19, 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст.ст. 18, 19 Закону України „Про зайнятість населення”, ст.ст. 216, 218 Господарського кодексу України, ст.ст. 11, 70, 71, 86, 94, п. 3 ст. 112, ст.ст. 121, 128, 136, 150, 158-163, п. 6 розділу VІІ Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В :
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Закарпатського інституту імені Августина Волошина Міжрегіональної академії управління персоналом (у формі акціонерного товариства закритого типу), м. Ужгород, вул. Промислова, 3 (код ЄДРПОУ 25441124) на користь Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі, 14 (код ЄДРПОУ 13592841) суму 9 507 грн., з них 9 306 грн. адміністративно –господарських санкцій за недотримання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та 201 грн. пені.
3. Постанова набирає законної сили в порядку ст. 254 КАС України.
Суддя Бобрик Г.Й.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2007 |
Оприлюднено | 25.09.2007 |
Номер документу | 966893 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні