Ухвала
від 18.05.2021 по справі 753/18620/20
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/18620/20

провадження № 1-кс/753/1626/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" травня 2021 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого другого СВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні №32020100000000546 від 2 листопада 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212, ч. 3 ст. 212 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий другого СВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), з можливістю вилучення (виїмки) їх копій, а саме: виписок щодо руху коштів по рахунках: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) рахунки: НОМЕР_3 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ) рахунки: НОМЕР_5 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ) рахунки: НОМЕР_7 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ) рахунки: НОМЕР_9 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) рахунки: НОМЕР_11 , за період з 1 січня 2018 року до дня винесення ухвали (або до моменту закриття) на магнітних та паперових носіях, з інформацією про точний час надходження, включаючи години, хвилини та секунди та перерахування грошових коштів по вказаних рахунках; залишок грошових коштів на кінець та початок банківського дня; призначення платежів; розрахункові (поточні) рахунки юридичних (фізичних) осіб - контрагентів та банківські установи, в яких вони відкриті; назви юридичних (фізичних) осіб - контрагентів, їх коди ЄДРПОУ; копій заяв на отримання чекових книжок, всіх платіжних документів (платіжних доручень, заявок на видачу готівки, грошових чеків, квитанцій, меморіальних ордерів, інших фінансових документів, які стали підставою для руху коштів по зазначеним вище рахункам); копій документів справ з юридичного оформлення зазначених вище рахунків, а саме: документів наданих службовими особами для відкриття рахунків, їх обслуговування, ідентифікації уповноважених осіб; копії карток із зразками підписів керівників та відбитком печатки; копії анкет, наказів про призначення службових осіб, договорів щодо відкриття і обслуговування рахунків та використання системи «Клієнт банк», копії документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт банк», ІР адреси, відомості по іншим клієнтам банку, що використовували такі ж ІР адреси із зазначенням коду ЄДРПОУ та їх назви, копії документів, які містять інформацію щодо проведення моніторингу по операціям, що йому підлягають з доданням підтверджуючих документів, які були отримані від клієнта в ході проведення; вхідну та вихідну кореспонденцію між банківською установою та клієнтом банку; копії кредитних та депозитних справ; копії документів, що свідчать про операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, містять відомості стосовно комерційної діяльності клієнта чи комерційної таємниці.

З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що в провадженні другого СВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві знаходиться кримінальне провадження внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32020100000000546 від 2 листопада 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.212, ч.3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені досудовим розслідуванням особи, використовуючи підконтрольні їм підприємства ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_20 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_22 ), діяльність яких контролюється ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та іншими, діючи на території м. Києва та інших областей України, організували схему з ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), яка полягає в приховуванні реальних обсягів ввезених на митну територію України товарів та документального оформлення їх придбання у підприємств з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_33 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_36 ), ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_37 ), які слугують механізмом для документального відображення удаваних операцій. Також встановлено, що частина імпортованих на митну територію України ТМЦ реалізовується за готівкові кошти, без відображення даних операцій у податковій звітності, а податковий кредит відписується в адресу підприємств з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) у результаті вищевказаних дій державному бюджету України нанесено збитки у сумі понад 8 млн. грн. ПДВ, що підтверджується актом перевірки №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 та матеріалами УПЕП.

Під час досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_38 на підставі наказу ІНФОРМАЦІЯ_39 від 18.09.2020 №6581 та згідно п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, ст. 79 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, із змінами та доповненнями (далі Кодексу, ПКУ), проведена документальна позапланова невиїзна перевірка ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ) з питань законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. за серпень 2020 року, з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах за травень, червень, липень 2020 року.

За результатами документальної перевірки складено акт від 30.10.2020 року №118/26-15-07-01-03/40002904 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ) з питань законності декларування від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. за серпень 2020 року, з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах за травень, червень, липень 2020 року», згідно якого встановлено порушення Податкового кодексу України від 02.12.10 №2756-VI (зі змінами і доповненнями):

1. п. 44.1 ст. 44, п. 185.1 ст. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6, ст. 198, п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями), в результаті чого встановлено завищення від`ємного значення, що включається до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, за серпень 2020 року у сумі 13526256, 00 грн. та заниження податку на додану вартість на загальну суму 8062232, 00 грн.

2. п. 44.1, п. 44.6 ст.44 п.84,2 ст. 85 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями): посадовими особами контролюючого органу не надано документів під час перевірки.

За результатами перевірки прийнято податкові повідомлення рішення:

- №00000087087080701 від 30.11.2020 року по зменшенню від`ємного значення ПДВ. Зазначені порушення, що включається до складу податкового кредиту у сумі 13 526 256,00 грн.

- №000000871820701 від 30.11.2020 року по податку на додану вартість на загальну суму 12 903 048 грн.(у т.ч. основний платіж - 8 062 232,00 грн., фінансова санкція 4031116 грн.).

Податкові повідомлення-рішення отримано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » 05.12.2020 року.

Крім того, відповідно до матеріалів акту перевірки службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не надали жодних підтверджуючих документів з приводу проведення фінансово-господарських операцій, в результаті яких сформувалося від`ємне значення ПДВ, та в результаті яких формувався податковий кредит на підприємстві. Також, як вбачається з матеріалів акту перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не знаходиться за місцем реєстрації, а саме за адресою: АДРЕСА_1 , що унеможливлює отримання документів для проведення подальшого розслідування в порядку ст. 93 КПК України.

Також листом 2882/26-97-03-0619 від 16.01.2021 року акт перевірки №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 року направлено до УПЕП ІНФОРМАЦІЯ_40 з метою доопрацювання відомостей, з метою встановлення всіх обставин необхідних для подальшого внесення відомостей до ЄРДР. В подальшому отримано лист від УПЕП ІНФОРМАЦІЯ_40 з матеріалами, які отримані в ході доопрацювання відомостей наявних в акті перевірки №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 з урахуванням яких було внесено відомості до ЄРДР.

Відповідно до зібраних матеріалів кримінального провадження встановлено, що підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ), яке перебуває на податковому обліку - ІНФОРМАЦІЯ_41 ), податкова адреса - АДРЕСА_2 ., службовою особою та засновником є гр. ОСОБА_5 , (і.п.н. НОМЕР_45 ), використовується з метою приховування реальних обсягів товару ввезеного на митну територію України в митному режимі «Імпорт» та документального оформлення придбання даного товару у підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності» з метою фіктивного формування податкового кредиту, що призводить до ухилення від сплати податків.

Так, під час здійснення досудового розслідування встановлено наступні підприємства з ознаками «фіктивності», які документально відобразили поставку товарно-матеріальних цінностей на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_33 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_36 ), ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_37 ), що призвело до ухилення від сплати податків підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ) в особливо великих розмірах. Дані відомості підтверджуються актом перевірки №118/26-15-07-01-03/40002904 від 30.10.2020 року та матеріалами отриманими в ході здійснення досудового розслідування.

Також, як зазначає слідчий, досудовим розслідуванням встановлено, що залишок податкового кредиту, який сформувався, як від`ємне значення у звітному періоді, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ) відписує в адресу інших підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності», а саме: ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_46 ), суть даних фінансово-господарських операцій полягає в документальному оформленні безтоварних операцій з метою незаконного формування податкового кредиту з ПДВ для підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності», які в подальшому слугують механізмом для ухилення від сплати податків підприємствам реального сектору економіки.

Відповідно до матеріалів кримінального провадження ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_33 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) мають наступні ознаки, які вказують на їх «фіктивність» та «транзитність», а саме: відсутні необхідні умови для здійснення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські та офісні приміщення, транспортні засоби, що унеможливлює здійснення ними фактичної фінансово-господарської діяльності. Тобто дані підприємства використовуються з метою прикриття незаконної діяльності, яка полягає в штучному (незаконному) формуванні податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки в тому числі і підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ).

Слідчий вказує, що зазначені дії вказаних осіб забезпечують незаконне виведення безготівкових коштів підприємств реального сектору економіки у тіньовий неконтрольований державою обіг, минаючи при цьому систему оподаткування, органи Державного контролю та фінансового моніторингу що призводить до ненадходження податків до бюджету Держави - коштів в особливо великих розмірах.

Заходами оперативного характеру встановлено, що зазначені підприємства є пов`язаними юридичними особами з ознаками фіктивності, а грошові кошти, перераховуються на їхні розрахункові рахунки з метою прикриття незаконної діяльності, яка направлена на конвертацію безготівкових коштів в готівку.

Як встановлено в ході досудового розслідування, ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » входить до складу групи СГД, діяльність яких пов`язана з оптовою торгівлею фруктами та овочами на території України. До складу вказаної групи входять наступні юридичні та фізичні-особи підприємці: ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_20 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_21 ), діяльність яких контролюється наступними громадянами: ОСОБА_5 , (ІПН НОМЕР_45 ), ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_47 ), ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_48 ), що підтверджуються матеріалами кримінального провадження.

Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_20 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_33 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_36 ), ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) та інші входить до організованої міжрегіональної транзитно-конвертаційної групи, організатором якої є гр. ОСОБА_9 .

В ході здійснення досудового розслідування проведено ряд слідчих (розшукових) дій, а саме:

- допитано в якості свідка керівника ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_42 » ОСОБА_10 , яка повідомила, що зареєструвала дане підприємство за грошову винагороду на прохання третіх осіб, без мети здійснення фінансово-господарської діяльності, а також повідомила, що не знає з якими підприємствами працює ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 ». Також встановлено, що підприємство з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), що входить до вищевказаної транзитно-конвертаційної групи, відобразило реалізацію ТМЦ в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 ». Тобто виходячи з вищевикладеного отримано відомості, які підтверджують, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ) використовується з метою формування штучного податкового кредиту для інших підприємств, без проведення реальних операцій.

- допитано керівника підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_49 ) ОСОБА_11 , яка повідомила, що зареєструвала дане підприємство за грошову винагороду на прохання третіх осіб, без мети здійснення фінансово-господарської діяльності. Також встановлено, що підприємство з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ), що входить до вищевказаної транзитно-конвертаційної групи, відобразило реалізацію ТМЦ в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 ». Тобто виходячи з вищевикладеного отримано відомості, які підтверджують, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_30 ) використовується з метою формування штучного податкового кредиту для інших підприємств, без проведення реальних операцій. Також ОСОБА_11 повідомила, що пропозицію зареєструвати підприємство вона отримала від ОСОБА_12 і разом з нею їздила до м. Києва для реєстрації підприємства. Проведеним оглядом інформації, що міститься на сайті ІНФОРМАЦІЯ_44 встановлено, що ОСОБА_12 являється керівником підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_50 ) в адресу якого ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ) також відобразило реалізацію ТМЦ.

- допитано керівника підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_51 ), а саме ОСОБА_13 , який повідомив, що зареєстрував дане підприємство за грошову винагороду на прохання третіх осіб, без мети здійснення фінансово-господарської діяльності. Також встановлено, що підприємство ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 », що входить до вищевказаної транзитно-конвертаційної групи, відобразило реалізацію ТМЦ в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_51 ). Тобто виходячи з вищевикладеного отримано відомості, які підтверджують, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » використовується з метою формування штучного податкового кредиту для інших підприємств, без проведення реальних операцій.

- допитано керівника підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_52 ), а саме ОСОБА_14 , який повідомив, що зареєстрував дане підприємство за грошову винагороду на прохання третіх осіб, без мети здійснення фінансово-господарської діяльності. Також встановлено, що підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », що входить до вищевказаної транзитно-конвертаційної групи, відобразило реалізацію ТМЦ в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_52 ). Тобто виходячи з вищевикладеного отримано відомості, які підтверджують, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » використовується з метою формування штучного податкового кредиту для інших підприємств, без проведення реальних операцій.

Також було відібрано пояснення у керівника підприємства ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ) ОСОБА_15 , яка повідомила, що є керівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », але давати будь-які пояснення з приводу фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » відмовилася користуючись ст. 63 Конституції України.

Згідно із доводами слідчого, викладеними у клопотанні, фактично діяльність даної групи осіб направлена на надання податкової вигоди підприємствам реального сектору економіки та незаконного конвертування безготівкових коштів у готівку, які діють скоординовано із чітким розподіленням ролей. В структуру даної групи входить СГД, які зареєстровані на підставних осіб.

Робота вказаної групи полягає в тому що підприємства замовники (вигодонабувачі) перераховують у безготівковій формі грошові кошти в якості оплати за ТМЦ, послуги, роботи на рахунки «транзитно-конвертаційних СГД». Після чого грошові кошти перераховуються на рахунки фізичних осіб та юридичних осіб (кур`єрів, підставних осіб) та в подальшому конвертувалися через їх карткові та поточні рахунки.

Незаконно «проконвертована» готівка разом із підробленими первинними документами передається «клієнтам» - посадовим особам СГД реального сектору економіки.

До функціонування схеми з незаконної мінімізації податкових зобов`язань та конвертації грошових коштів для підприємств реального сектору економіки з використанням СГД з ознаками фіктивності причетні наступні особи: ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , фактично є організатором злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах; ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_49 , є співорганізатором злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах; ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_50 , є співвиконавцем злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах в обов`язки якого входить контроль над підакцизним сектором протиправної схеми; ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_51 , є співвиконавцем (кур`єр) злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах. В його обов`язки входить збір готівкових коштів та транспортування їх до офісних приміщень, які використовуються у злочинній схемі; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_52 , є співвиконавцем злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах, в обов`язки якого входить пошук клієнтів для співпраці із ТКГ; ОСОБА_20 є співвиконавцем (бухгалтер) злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах, в обов`язки якого входить бухгалтерській супровід ТКГ; ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_53 , є співвиконавцем (головний бухгалтер) злочинної схеми щодо ухилення від сплати податків та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах, в обов`язки якого входить бухгалтерській супровід ТКГ та бізнесу в цілому.

Як зазначає слідчий, 24.03.2021 року було проведено ряд обшуків в тому числі в офісному приміщенні за адресою: АДРЕСА_3 . За результатами обшуку виявлено, що за робочим місцем у кабінетах де здійснює свою діяльність ОСОБА_16 , відключені системні блоки та відсутні за робочими місцями. Також виявлено велику кількість «шредерів» які наповнені подрібленим папером, на якому містяться ознаки документів фінансово-господарської діяльності підприємств; виявлено шість столів на яких взагалі відсутні електронна техніка та документація. Відповідні відомості зафіксовані в протоколі обшуку та вказують на те, що невстановлені особи до початку проведення обшуку здійснювали дії направлені на знищення або приховання відомостей, які б могли слугувати доказами у даному кримінальному провадженні.

Крім цього, за результатами обшуку виявлено установчі документи ПП« ОСОБА_8 » (код НОМЕР_34 ), з яких знято копії, печатку даного підприємства та підготовлені відповіді від даного підприємства в адресу контролюючого органу, що вказує на те що діяльність даного підприємства підконтрольна особам, які займають дане приміщення.

Слідчий вказує, що сліди ухилень від сплати податків містяться в тих документах, які фіксують наступне: 1) фінансово-господарську діяльність платників податків або окремі фінансово-господарські операції, що здійснюються за їх участю; 2) відображення фінансово-господарської діяльності або окремих операцій в обліку і звітності (як бухгалтерської, так і податкової); 3) виконання вимог законодавства під час відображення фінансово-господарської діяльності або окремих операцій в обліку і звітності, а також під час обчислення і сплати податків.

Матеріальні сліди ухилення від сплати податків виявляються в документах, що містять результати фінансово-господарської діяльності й обчислення податків. До цих документів, відносяться: 1) документи бухгалтерського обліку та звітності, зокрема: документи первинного обліку (договірні та супутні документи, розрахункові документи, документи складського обліку, прибуткові та видаткові документи); документи зведеного обліку (облікові регістри, бухгалтерські звіти і баланси, податкові звіти); накази, розпорядження, доповідні записки, відомості і звіти внутрішнього контролю тощо; документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів, податкова накладна, податкова декларація, висновки аудиторських організацій тощо); 2) документи, що стосуються економічного змісту фінансово-господарських операцій, а саме: документи про достовірність руху товарно-матеріальних цінностей (товаротранспортні накладні, митні декларації, консонаменти, квитанції, рахунки-фактури, описи, сертифікати якості продукції тощо); договори та інші документи про виконання робіт, купівлю-продаж товарів, надання послуг (контракти, проекти, кошториси тощо); платіжні документи, які підтверджують факт сплати за придбаний товар або надані послуги (банківські виписки, розрахункові, платіжні та інші документи, на підставі яких здійснюється віднесення витрат до валових та обов`язковість ведення яких передбачена правилами податкового обліку (рахунки, прийняті до сплати від різних постачальників, контрагентів, з якими не підтримуються постійні господарські зв`язки); контролюючі документи (акти виконаних робіт (наданих послуг), акти прийняття, акти відвантаження, акти здачі-прийняття товарів тощо). При цьому зауважимо, що основними носіями матеріальних слідів учинення ухилень від сплати податків є первинні документи, адже саме вони є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій і фіксують факти здійснення господарських операцій. Згідно з п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, первинні документи це документи, створені в письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження й дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

За наявності обставин, зазначених в абзаці першому підпункту 14.1.159 п.14.1 ст.14 ПКУ, юридичні та/або фізичні особи, які є сторонами господарської операції, мають право самостійно визнати себе для цілей оподаткування пов`язаними особами з підстав, не передбачених у підпунктах «а» «в» цього підпункту.

Крім того, контролюючий орган в судовому порядку може довести на основі фактів і обставин, що одна юридична або фізична особа здійснювала практичний контроль за бізнес-рішеннями іншої юридичної особи та/або що та сама фізична або юридична особа здійснювала практичний контроль за бізнес-рішеннями кожної юридичної особи (п.п.14.1.159 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Як вбачається зі змісту клопотання, зібраними матеріалами досудового розслідування встановлено, що у підприємств, задіяних у злочинній схемі, відкриті банківські рахунки в АТ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (МФО НОМЕР_1 ), а саме:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) рахунок НОМЕР_3 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ) рахунок НОМЕР_5 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ) рахунок НОМЕР_7 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ) рахунок НОМЕР_9 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) рахунок НОМЕР_11 , відкриття та використання яких здійснюється згідно документів, відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 року №2121-III, Інструкції «Про порядок відкриття, використовування і закриття рахунків в національній і іноземних валютах», затвердженої постановою правління НБУ від 12.11.2003 №492.

Таким чином, у розпорядженні вказаної банківської установи знаходяться фінансові банківські документи стосовно суб`єктів господарювання, які мають значення для встановлення повноти обчислення та сплати податків, осіб, що розпоряджаються коштами на рахунку вказаного суб`єкта підприємницької діяльності, кількості, дати, перерахованих сум і призначення платежів, наявності взаємин між суб`єктами підприємницької діяльності.

Відомості щодо руху грошових коштів по рахунку, осіб, які використовували зазначений рахунок, суб`єктів підприємницької діяльності (контрагентів) та інші відомості, зазначені в документах можуть бути використані як докази, у зв`язку з тим, що вказують на факти та обставини, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Крім того, документи, до яких потрібно отримати тимчасовий доступ, слугуватимуть доказами у кримінальному провадженні, тобто фактичними даними, які будуть встановлювати факти перерахування безготівкових грошових коштів від підприємств «ознаками ризиковості», що задіяні в злочинній схемі, сприяти встановленню важливих обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, в тому числі визначення суми завданих державі збитків шляхом проведення судово економічних експертиз, позапланових податкових перевірок тощо.

До початку розгляду справи слідчий подав до суду заяву про розгляд даного клопотання у його відсутність, при цьому просив клопотання задовольнити у повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені у ньому.

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повідомлявся про дату, час та місце розгляду клопотання, однак його представники у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив.

Відповідно до частини 4 статті 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Як визначено ст. 84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому КПК порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Частинами 1, 2 ст. 93 КПК України передбачено, що збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим у порядку, передбаченому цим Кодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження і застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Як вбачається із змісту п. 4, 5, 8 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься у речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, відомості, які можуть становити банківську таємницю, та персональні дані особи.

Відповідно до ст.60 Закону України «Про банки та банківську діяльність», інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку в процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третіми особами при наданні послуг банку і розголошення якої може завдати матеріальної чи моральної шкоди клієнту, є банківською таємницею.

Як передбачено ст. 62 Закону України «Про банки та банківську діяльність», інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками за рішенням суду.

Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Нормами ст. 163 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи, що стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, перебувають у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; що вказані документи самі по собі, а також в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; що вказана інформація може бути використана як доказ в кримінальному провадженні; що обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо довести іншим шляхом, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість поданого клопотання, у зв`язку із чим клопотання підлягає задоволенню.

Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено прізвище, ім`я та по батькові особи, якій надається право тимчасового доступу до речей і документів.

Клопотання слідчого в частині надання тимчасового доступу до речей та документів іншім слідчим слідчої групи є неконкретизованим, а отже не відповідає вимогам Кримінального процесуального кодексу України і в цій частині клопотання слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого другого СВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні №32020100000000546 від 02.11.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.212, ч.3 ст. 212 КК України задовольнити частково.

Надати старшому слідчому з ОВС другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні АТ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (МФО НОМЕР_1 ), з можливістю вилучення (виїмки) їх копій, а саме:

- виписок щодо руху коштів по рахунках: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) рахунок НОМЕР_3 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ) рахунок НОМЕР_5 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ) рахунок НОМЕР_7 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_8 ) рахунок НОМЕР_9 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_10 ) рахунок НОМЕР_11 , за період з 1 січня 2018 року до 18 травня 2021 року (або до моменту закриття) на магнітних та паперових носіях, з інформацією про точний час надходження, включаючи години, хвилини та секунди та перерахування грошових коштів по вказаних рахунках; залишок грошових коштів на кінець та початок банківського дня; призначення платежів; розрахункові (поточні) рахунки юридичних (фізичних) осіб - контрагентів та банківські установи, в яких вони відкриті; назви юридичних (фізичних) осіб - контрагентів, їх коди ЄДРПОУ;

- копій заяв на отримання чекових книжок, всіх платіжних документів (платіжних доручень, заявок на видачу готівки, грошових чеків, квитанцій, меморіальних ордерів, інших фінансових документів, які стали підставою для руху коштів по зазначеним вище рахункам);

- копій документів справ з юридичного оформлення зазначених вище рахунків, а саме: документів наданих службовими особами для відкриття рахунків, їх обслуговування, ідентифікації уповноважених осіб; копії карток із зразками підписів керівників та відбитком печатки; копії анкет, наказів про призначення службових осіб, договорів щодо відкриття і обслуговування рахунків та використання системи «Клієнт банк», копії документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт банк», ІР адреси, відомості по іншим клієнтам банку, що використовували такі ж ІР адреси із зазначенням коду ЄДРПОУ та їх назви, копії документів, які містять інформацію щодо проведення моніторингу по операціям, що йому підлягають з доданням підтверджуючих документів, які були отримані від клієнта в ході проведення; вхідну та вихідну кореспонденцію між банківською установою та клієнтом банку; копії кредитних та депозитних справ; копії документів, що свідчать про операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, містять відомості стосовно комерційної діяльності клієнта чи комерційної таємниці.

Строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення, тобто до 18 липня 2021 року.

Роз`яснити посадовим особам АБ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів (ч. 1 ст. 166 КПК України).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудДарницький районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.05.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97406513
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —753/18620/20

Ухвала від 15.07.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 15.07.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 24.06.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Колесник О. М.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Якусик О. В.

Ухвала від 18.05.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Якусик О. В.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Лужецька О. Р.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Дарницький районний суд міста Києва

Лужецька О. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні