Справа № 752/6627/21
Провадження №1-кс/752/4326/21
У Х В А Л А
про проведення обшуку
25.05.2021 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши внесене в рамках кримінального провадження № 42020100000000585 від 16.12.2020 року прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 , клопотання про проведення обшуку, -
в с т а н о в и в:
прокурор відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку за адресою: м. Київ, пл. Івана Франка, 5.
В обгрунтування клопотання слідчий зазначає, що у провадженні слідчого управління ГУ НП в м. Києві знаходиться кримінальне провадження № 42020100000000585, внесене 16.12.2020 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ходідосудового розслідуваннявстановлено, в КП «Київтеплоенерго» діє організована група об`єднана єдиним планом з розподілом функцій кожного з учасників групи, спрямованих на досягнення мети з заволодіння коштами комунального підприємства, в котрій кожний учасник обізнаний з своїми задачами та роллю. Організаторами групи є директор комунального підприємства ОСОБА_4 , який дає вказівки підлеглим працівникам: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 заступник директора з технічних питань, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , начальник відділу з приєднань до теплових мереж центру приєднань, ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , начальник УВЕМ, ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 директор департаменту з закупівель, ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , заступник директора департаменту з закупівель, ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , директор СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , , головний інженер СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго», ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , директор департаменту правового забезпечення, відповідальним за кожен окремий напрямок на вчинення дій, ціллю яких є розтрата та заволодіння коштами комунального підприємства, отримання грошових коштів від суб`єктів господарювання за зловживання своїм службовим становищем в інтересах третіх осіб, шляхом зменшення переліку/об`єму робіт необхідних для отримання/виконання Технічних умов/завдань для підключення до теплових мереж підприємства. Крім цього прописують в технічному завданні найменування/характеристики товару необхідного при виконанні технічних умов під конкретну «марку» чи виробника, з імпортером яким досягнута домовленість зазделегіть; необґрунтоване завищення очікуваної вартості предмету закупівлі при її формуванні та вартості матеріалів/обладнання при її розрахунку, в наслідок чого потенційні підрядні організації при проведенні конкурсу із закупівель товарів/послуг укладають договори за цінами значно вище ринкових, що призводить до розтрати майна комунального підприємства. Також керівництвом КП «Київтеплоенерго» створені такі умови при проведенні публічних закупівель, що участь та перемогу в них можуть здійснити тільки підконтрольні їм підприємства. Зазначенні умови виражаються наступному: в договорах на виконання робіт/послуг/поставку обладнання/ заздалегідь визначаються неймовірні для виконання строки виконання умов договору. За порушення яких по договору передбаченні значні штрафні санкції/пеня,тощо, які можуть становити до 50% від загальної вартості договору. Проте після укладання договору на виконання робіт/послуг, керівництвом КП «Київтеплоенерго» систематично всупереч інтересам комунального підприємства, укладали додаткові угоди до договору на подовження строку виконання будівельно-монтажних робіт, з метою не нарахування штрафних санкцій передбачених договором, а саме: неустойки (0,5% від загальної ціни за Договором, за кожний день прострочення), штрафу (10% від загальної ціни за Договором, за прострочення строків виконання робіт понад календарних 30 днів) та не стягнення фінансового забезпечення за договором (у розмірі 5% від загальної ціни за договором) , що як наслідок згідно умов договору могло призвести до зменшення загальної ціни по договору.
Згідно затвердженої наказом КП «Київтеплоенерго» від 12.07.2018 р. № 124 «Процедури отримання технічних умов на приєднання до теплових мереж КП «Київтеплоенерго» та технічних рішень щодо проектів теплопостачання», посадові особи комунального підприємства після отримання установленої форми із додатками заяви від замовника за об`єктом будівництва (далізамовник) на підключення до тепломереж підприємства, направляють матеріали до відповідних структурних підрозділів комунального підприємства, з метою прорахунку технічної можливості та переліку робіт/найменування обладнання необхідного для встановлення/ заміни при отримання технічних умов (далі-ТУ), технічного завдання до технічних умов (далі-ТЗ) на підключення до тепломереж підприємства. Після отримання необхідної інформації від структурних підрозділів, керівництво КП «Київтеплоенерго» у разі отримання згоди на «співробітництво» від замовника, зменшує фактично необхідний (запропонованими структурними підрозділами) перелік робіт обов`язковий для виконання замовником, з метою зменшення витратної частини при виконанні робіт замовником. Після чого видають ТУ та ТЗ на підключення до теплових мереж, на підставі яких замовник в подальшому розробляє та погоджує проектну документацію у відповідальних осіб, в тому числі в КП «Київтеплоенерго».
Тим самим посадові особи комунального підприємства, зловживаючи владою та своїм службовим становищем, за попередньою змовою, в супереч інтересам підприємства ( в т.ч. розвитку інфраструктури підприємства), прописують вимоги в ТУ,ТЗ відповідно до інтересів замовника, а саме зменшують фактично-необхідний перелік робіт необхідний для виконання умов ТУ/ТЗ, та прописують перелік обладнання необхідного для заміни/встановлення, під конкретного виробника, з офіційним представником якого є домовленість на постачання обладнання підрядними організаціями при виконанні робіт з КП «Київтеплоенерго» за цінами значно вище ринкових, за що в подальшому отримують грошові кошти як від підрядних організацій, так і від імпортерів (офіційних представників) обладнання.
Компанії імпортери обладнання необхідного при виконанні робіт за договорами укладеними за результатом проведення публічних закупівель та/або необхідного при виконанні робіт передбачених за технічними умовами/завданням виданими КП «Київтеплоенерго» суб`єктам будівництва на підключення до теплових мереж підзвітними керівництву КП «Київтеплоенерго» є : ТОВ «Виробничо-Інжинирінгова фірма «Етна» (ЄДРПОУ: 41305388), ТОВ «Гранд-Арма» (ЄДРПОУ: 39806989), ТОВ "Гарант Інжинірінг" (ЄДРПОУ: 43190492), ТОВ «АТОМРЕМБУД» (ЄДРПОУ: 38781911) ТОВ «Агро-Мережа» (ЄДРПОУ:37310376), ТОВ «Мережі України» (ЄДРПОУ: 39496719), ТОВ «ТД «Мережі України» (ЄДРПОУ: 41063329).
Слідчий зазначає, що виникла необхідність у проведенні обшуку за місцем знаходження офісного приміщення Комунального підприємства виконавчого органу Київради "Київтеплоенерго" (ЄДРПОУ 40538421), за адресою: м. Київ, пл. Івана Франка, 5.
Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно на праві комунальної власності належить Територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради (код ЄДРПОУ:22883141)
Приймаючи до уваги, що за адресою: м. Київ, пл. Івана Франка, 5, можуть знаходитися речі та документи, що містять на собі сліди кримінального правопорушення та мають доказове значення для досудового розслідування, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню як обгрунтоване.
Керуючись ст.ст. 110, 234, 235 та 236 КПК України, слідчий суддя -
у х в а л и в:
Клопотання, внесене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 , про проведення обшуку - задовольнити.
Надати прокурору відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42020100000000585 від 16.12.2020, дозвіл на проведення обшуку за адресою: м. Київ, пл. Івана Франка, 5, що належить Територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради (код ЄДРПОУ:22883141), з метою виявлення та відшукання речей та документів, в тому числі в електронному вигляді, а саме:
-тендерну документаціюта іншідокументи,що стосуютьсяпроцедури закупівліUA-2019-07-23-000564-a;Договір №1796/31-19 від27.08.2019року іздодатками донього (Виконаннябудівельно-монтажнихробіт заоб`єктом:«Реконструкція тепловихмереж відЦТП навул.Висоцького,4А.Ділянка відТК313/9-4-6-1-1до споживачівза адресами:вул.Висоцького,3,4(1,2увід);вул.Закревського,51/2,53,55,57,61/2,59/1;вул.Сабурова,4(1,2увід)»на суму 26 004 911,53 грн.) з ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання); усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго» структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2019-05-23-002493-a; Договір № 1735/31-19 від 16.07.2019 року, із додатками до нього (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-3 РК «Центральна» від ТК-302 до ТК-309 на пров. Приладному у м. Києві» на суму 10 095 640,33 грн з ТОВ «ВЛД Груп»; усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2019-05-22-002385-a; Договір № 1606/31-19 від 10.07.2019 року, (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на АДРЕСА_1 до ж/б на вул. Антонова, 7, 9, 11, 13 у м. Києві`на суму 12 223 105,57 грн. з ТОВ «ВЛД Груп», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-Тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2019-05-29-002856-c; Договір № 1559/31-19 від 05.07.2019 року, (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-1 РК «Відрадний» від ТК-170/6 до ТК-170/6а та ТК-170/7 на бульварі Гавела у м. Києві» на суму 4 505 844,36 грн.з ТОВ «ВЛД Груп», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються проведення процедури UA-2020-07-21-002976-c; Договір №1041/КТМ-31-20 від 02.09.2020 року, (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Реконструкція теплової мережі ТМ-1,5 СТ-2 на ділянці від ТК-516 до ТК-123 на вул. Набережно-Луговій та вул. Набережно-Хрещатицькій» на суму 130 408 256,30 грн.)з ТОВ «Авітон Будпроект»; усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються проведення процедури закупівлі UA-2020-04-14-000016-c); Договір № 650/КТМ-31-20 від 10.06.2020 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Реконструкція ТМ 1,5 СТ-2 від ТК 123 до ТК 137 по вул. Спаська») на суму 94 545 889,20 грн з ТОВ «Авітон Будпроект», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються проведення процедури закупівлі UA-2019-04-22-001145-c; Договір № 1067/31-19 від 07.06.2019 року, (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: "Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на вул. Ревуцького, 11: від ТК-533/3-3-1 до ж/б на вул. Ревуцького, 7, 11а, 13, 13а від ТК-533/3-3-2-2 до ж/б на вул. Ревуцького, 5, 5а, 7б, 11в, від ТК-533/3-3-1-2 до ж/б на вул. Ревуцького, 11г, 13б у м. Києві") на суму 34 879 819,56 грн. з ТОВ «Енергоінвест», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2019-04-22-000348-a; Договір № 1066/44-19 від 31.05.2019 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: "Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на вул. Вербицького, 14-Д до ж/б на вул. Вербицького, 12, 14, 14-А, АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , вул. Ревуцького, 29, АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , вул. Декабристів, 6, 6-А, 6-Б, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 ") на суму 75 759 793,87 грн. з ТОВ «Енергоінвест», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-04-15-007331-b; Договір № 619/КТМ-31-20 від 10.06.2020 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-1 РК «Виноградар» від РК до ТК-101, 102, 102А, 103, 104, 104А, 105, 106, 106А, 107, 108, 109 на вул. Світлицького та пр-ті Свободи у м. Києві») на суму 64 250 000 грн. з ТОВ «Будівельно енергетична компанія 16», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-04-03-001010-c; Договір № 576/КТМ-31-20-БК від 26.05.2020 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: "Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-2 РК "Виноградар" від РК до ТК-201, 201А, 202, 202А, 203, 204, 205, 202А/1, 202А/2, 202А/3, 202А/4, 202А/5, 202А/6 на вул. Світлицького, Порика та пр-ті Правди у м. Києві") на суму 58 549 575, 27 грн. з ТОВ «Будівельно енергетична компанія 16», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-05-22-005978-c; Договір № 1004/КТМ-23-20 від 26.08.2020 року (Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів після усунення аварійних пошкоджень на теплових мережах в РТМ «Поділ», РТМ «Нивки» та РТМ «Святошино» СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») на суму 33 997 039,98 грн. з ТОВ «Ремдорстрой Плюс», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-05-28-001591-a; Договір № 994/КТМ-23-20 від 19.08.2020 року (Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів після усунення аварійних пошкоджень на теплових мережах в РТМ «Дарниця» та РТМ «Троєщина» СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») на суму 27 860 000 грн. з ТОВ «ДАНКО», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2019-06-14-000710-b; Договір № 1795/31-19 від 25.07.2019 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж від ЦТП на вул. Ревуцького, 25А до ж/б на вул. Ревуцького, 23, 21, АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , вул. Вербицького, 4А, АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , 8, АДРЕСА_8 А, 10А, АДРЕСА_8 , вул. Тростянецькій, 2, 4/2 м. Києві») на суму 53 576 546,46 грн з ТОВ «Будівельно Технічні системи», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-тендерну документацію та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-10-23-002564-c; Договір № 1366/КТМ-31-20 від 25.11.2020 року (Виконання будівельно-монтажних робіт за об`єктом: «Реконструкція теплових розподільчих мереж від ЦТП-42 вул. Йорданська, 9», ДК 021:2015 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач) на суму 20 411 469 грн. з ТОВ «Пінара Енерджі», усі укладені додаткові угоди до договору із додатками; всі службові записки за договором та на підставі яких укладались додаткові угоди до договору, протоколи засідань тендерного комітету, тощо за вказаним договором; листування (вихідна та вхідна кореспонденція) по зазначеному договору між КП «Київтеплоенерго»/ Структурним підрозділом КП «Київтеплоенерго» та підрядною/субпідрядними та іншими організаціями; накази про призначення відповідальних осіб за договором; акти виконаних робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3, акти приймання виконаних будівельних робіт примірної форми № КБ-2в;) акти прихованих робіт; акти обстеження, проектно-кошторисну документацію на виконання робіт що є предметом договору; документи щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації; договір з проектною організацією на розробку проекту за договором; листування з проектною організацією; Дозвіл ДАБІ; журнал авторського нагляду; інші документи що стосуються виконання умов договору; документи щодо здійснення платежів за виконанні роботи за договором (товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, документи на підставі яких бухгалтерією здійснюється перевірка та оплата за виконанні роботи);
-Накази про призначення посадових осіб КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_13 , ОСОБА_12 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 . Штатний розпис КП «Київтеплоенерго»;
-Положення про відділи: договірної роботи; пально-мастильних матеріалів; матеріалів та обладнання, консолідації та аналізу. Положення про управління : організації закупівель матеріалів та обладнання; організації закупівель робіт та послуг. Положення про групи: тендерних процедур матеріалів та обладнання та тендерних процедур робіт та послуг. Положення про здійснення закупівель (або інший документ який регламентує порядок, завдання, обов`язки посадових осіб під час формування, здійснення процедури закупівлі). Положення про ведення договірної роботи (або інший документ який регламентує порядок укладання, обов`язки посадових осіб з контролю, ініціювання, погодження підписання додаткових угод до договорів). Журнал (або інший документ) вхідної/вихідної кореспонденції КП «Київтеплоенерго», СП «Київські теплові мережі», СП «Енергозбут» з 01.01.2019 року. Положення про загальний відділ ( діловодства та контролю за виконанням доручень/ Відділу організаційного роботи). Положення про технічну раду.
-Заяви відзамовників нанадання технічнихумов наприєднання новогооб`єкта дотеплових мереж/нареконструкцію існуючоїсистеми теплоспоживання будівлі,в т.ч.:реконструкція зізбільшенням тепловогонавантаження/навстановлення Вузлаобліку тепловоїенергії;із додаткамизгідно процедуриотримання технічнихумов наприєднання дотеплових мережКП «Київтеплоенерго»та технічнихрішень щодопроектів теплопостачаннязатвердженої наказом№124від 12.07.2018року,Технічні умови/завданнявидані уперіод з12.07.2018по 20.05.2021року, Інформацію відструктурних підрозділівКП «Київтеплоенерго»на запитвід Центру(відділу)з приєднаньдо тепловихмереж абоіншого структурногопідрозділу комунальногопідприємства наотримання/видачутехнічних умов/завдань,листи зауваженнята висновкинадіслані замовникупро невідповідністьрозглянутої проектноїдокументації нормам,правилам,а такожвиданим технічнимумовам вперіод з12.07.2018року по20.05.2021року, акти провиконання технічнихумов (окремоїчерги технічнихумов)на підключенняоб`єкта дотеплових мережКП «Київтеплоенерго»(наприєднання новогооб`єкта дотеплових мереж/нареконструкцію існуючоїсистеми теплоспоживання будівлі,в т.ч.:реконструкція зізбільшенням тепловогонавантаження/навстановлення Вузлаобліку тепловоїенергії),рішення технічноїради КП«Київтеплоенерго», занаступними адресами:м.Київ,вул.Івана Франко17б, АДРЕСА_16 , АДРЕСА_17 , АДРЕСА_8 ,м.Київ,вул.Гончара 69,м.Київ, Надніпрянськешосе 2а (ЖК Світлопарк)- у разі відсутності точно зазначених домів можливі абревіатури домів «а,б,/№», та всі отриманні/виданні за адресами: м. Київ, по вулиці Курганівській, м. Київ, по вулиці Петропавлівській, м. Київ, по вулиці Олеся Гончара, м. Київ,по вулиці Івана Миколайчука, м. Київ,по вулиці Патріса Лумумби (вул. Івана Павла ІІ),
- реєстр виданих технічних умов/завдань про приєднання до теплових мереж в період з 12.07.2018 по 20.05.2021 із зазначенням замовника, коду ЄДРПОУ, дати видачі, технічних характеристик та інших наявних даних в відділі (центрі) з приєднань до теплових мереж.
Ухвала не оскаржується.
Слідчий суддя
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2021 |
Оприлюднено | 31.01.2023 |
Номер документу | 97536029 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні