ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
02 червня 2021 року м. Дніпросправа № 280/5572/20
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),
суддів: Дурасової Ю.В., Лукманової О.М.,
за участю секретаря судового засідання Новошицької О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Почерк на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 23.12.2020 р. (суддя Сіпака А.В.) по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Почерк до Державного агентства рибного господарства України, треті особи: ФОП ОСОБА_1 , ПП Група науково - промислових досліджень , ПП Приватне мале підприємство Азов - 3000 , ФОП ОСОБА_2 , Колективне підприємство Генічеський рибколгосп Ревхвиля , ТОВ Дюкар , ТОВ Вариор , ТОВ Глобус , ПП Антіас , ПП РКП Маяк , ПП Марфіш , ФОП ОСОБА_3 , ТОВ Технопарк Донбас , ТОВ ТД Рибпром , ТОВ Інтерфіш плюс , ТОВ СК Шкіпер , ПП Юртика , ФОП ОСОБА_4 , ТОВ Сервіс Маш , ПП Юте , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ТОВ РКП 9 Вал , ТОВ Драганфіш , ФОП ОСОБА_8 про визнання протиправним та скасування наказу
В С Т А Н О В И В:
18.08.2020 р. ТОВ Почерк звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного агентства рибного господарства України про визнання протиправним та скасування наказу, де просило визнати протиправним та скасувати наказу азовського басейнового управління Державного агентства рибного господарства від 07.08.2020 р. № 117-ОД Про розподіл між користувачами кількості драг з механізованим способом використання для промислу бичків у відкритій частині Азовського моря .
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 15.09.2020 р. залучені до участі в справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: ПП Приватне мале підприємство Азов - 3000 , ФОП ОСОБА_2 , Колективне підприємство Генічеський рибколгосп Ревхвиля , ТОВ Дюкар , ТОВ Вариор , ТОВ Глобус, ПП Антіас , ПП РКП Маяк , ПП Марфіш , ФОМ ОСОБА_3 .
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 20.10.2020 р. залучені до участі в справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: ТОВ Технопарк Донбас , ТОВ ТД Рибпром , ТОВ Інтерфіш Плюс , ТОВ СК Шкіпер , ПП Юртика , ФОП ОСОБА_4 , ТОВ Сервіс Маш , ПП Юте , ФОП ОСОБА_1 , ПП Група науково - промислових досліджень , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ТОВ РКП 9 Вал , ТОВ Драганфіш , ФОП ОСОБА_8 .
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 23.12.2020 р. в задоволенні адміністративного позову відмовлено в повному обсязі.
Не погодившись з рішенням суду позивач подав апеляційну скаргу, де просив скасувати Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 23.12.2020 р., ухвалити нове рішенням, яким задовольнити позовні вимоги повністю.
Апеляційна скарга мотивована тим, що суд першої інстанції помилково застосував деякі приписи норм діючого законодавства рибної галузі під час прийняття рішення до виконавчого механізму передбаченого підзаконними актами, що призвело до необгрунтованого висновку суду першої інстанції, в зв`язку з чим рішення суду підлягає скасуванню.
На апеляційну скаргу позивача адвокатом Щасливим О.Р., як представником третьої особи ПП РКП Маяк поданий відзив, де просив залишити рішення суду без змін, зазначивши, що суд першої інстанції правомірно застосував абз.4 п. 27 Порядку № 992, оскільки ліміти вилову бичків (бичків азовських) не встановлені, а саме, 3450 тон бичків складають загальний ліміт, дозволений для вилову у відкритій частині Азовського моря для промислу бичків (бичків (азовських) між 17 користувачами, які мали найвищі показники обсягів добутих водних біоресурсів в середньому на рік згідно даних державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунковому.
На апеляційну скаргу позивача відповідачем наданий відзив, де зазначивши про те, що в апеляційній скарзі позивач не наводить аргументів, які спростовували б висновки суду, а, лише, маніпулює з правовими нормами, намагаючись трактувати їх на свій лад, та вказав, що Державне агентство рибного господарства України в особі його територіального органу дотримується вимог чинного законодавства, а тому просив залишити апеляційну скаргу без задоволення.
В судовому засіданні апеляційної інстанції представник позивача та третьої особи ФОП ОСОБА_9 - Череповський В.П. просив задовольнити апеляційну скаргу, представник відповідача Степченков В.Д. та представники третіх осіб - адвокати: Ганчева М.А. (ПП ЮТЕ , ТОВ Варіор , ТОВ Глобус , ТОВ Дюкарь , ФОП ОСОБА_2 , ПП Антіас , ПП Юртика ), ОСОБА_10 (ПП РКП Маяк ) та ОСОБА_11 (ФОП ОСОБА_3 та ПП Марфіш ) проти задоволення апеляційної скарги заперечували, інші треті особи до суду не з`явилися, про дату слухання справи повідомлені належним чином. Дослідивши матеріали справи, докази по справі, та, вислухавши учасників процесу, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про залишення без задоволення апеляційної скарги в зв`язку з наступним.
Відповідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО № 220531 ТОВ Почерк зареєстроване в державному реєстрі 15.12.1994 р. за № 1 099 120 0000 000458.
Згідно довідки АБ № 466273 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України основними видами діяльності ТОВ Почерк за КВЕД-2010 є 03.11. Морське рибальство; 03.21 Морське рибництво (аквакультура); 10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків; 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі, рибою, ракоподібними і молюсками.
Судом встановлено, що 28.08.2018 р. Азовським басейновим управлінням Державного агентства рибного господарства ТОВ Почерк виданий дозвіл № 75 на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах) на промислове рибальство в Азовському морі із затоками, лиманами, протоками (в т.ч. Утлюцький та Молочний лимани, Сиваш, Керченська протока).
Строк дії дозволу з 28.08.2018 р. до 28.08.2023 р.
З матеріалів справи слідує, що наказом Державного агентства рибного господарства України № 375 від 28.10.2016 р. Про затвердження переліку користувачів водних біоресурсів, яким установлено частки добування (вилову) водних біоресурсів затверджено перелік користувачів водних біоресурсів, яким установлені частки добування (вилову) водних біоресурсів, що додаються.
Згідно Переліку користувачів водних біоресурсів, яким установлені частки добування (вилову) водних біоресурсів у 2017 - 2021 роках, серед таких користувачів під номером 44 вказане ТОВ Почерк .
Наказом Державного агентства рибного господарства України № 138 від 13.03.2017 р. Про внесення змін до наказу Державного агентства рибного господарства України від 28.10.2016 р. № 375 внесені зміни до Переліку користувачів водних біоресурсів, яким встановлені частки добування (вилову) водних біоресурсів, затвердженого наказом Державного агентства рибного господарства України від 28.10.2016 р. № 375, виклавши його в новій редакції.
Так, згідно Переліку користувачів водних біоресурсів, яким установлені частки добування (вилову) водних біоресурсів у 2017 - 2021 роках, виражені у відсотках, серед таких користувачів під номером 44 вказане ТОВ Почерк , де його частку зазначена в розмірі 3,307.
29.07.2020 р. листом № 27 ТОВ Почерк звернулося до Територіального органу Держрибагентства України Азовського басейнового управління Держагентства рибного господарства України (Азовський рибоохоронний патруль) з заявою про розподіл на користь ТОВ Почерк однієї механізованої драги для лову бичків азовських із застосуванням: судна риболовного т/х Вера , порт реєстрації Маріуполь №131, місце базування - за місцем реєстрації, в період з 15.08.2020 р. по 15.12.2020 р. з прийняттям наказу із зазначеннями номерів бирок на вимогу приписів п. 20 Режиму рибальства в басейні Азовського моря з усіма затоками, гирлами та лиманами у 2020 р , затвердженого Наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 69 від 05.02.2020 р.
Відповідно протоколу №2 засідання комісії з розгляду заяв, поданих користувачами водних біоресурсів на розподіл кількості знарядь лову - драг з механізованим способом використання для промислу бичків в Азовському морі у 2020 р., комісією розглянуті 27 заяв користувачів водних біоресурсів.
Згідно розрахунку кількості драг з механізованим способом використання у 2020 р. (18 драг) (пропорційно вилову водних біоресурсів користувачами у середньому за 2016 - 2019 р.) середній вилов за 4 роки з врахуванням 27 користувачів водних біоресурсів всього складає 21 301,553, де, зокрема, ТОВ Почерк - 184,647, тобто, 0,156 %, а відповідно на дане товариство не розподілені драги з механізованим способом використання у 2020 р.
Наказом Азовського басейнового управління Держагентства рибного господарства України (Азовський рибоохоронний патруль) № 117-ОД від 07.08.2020 р. про розподіл між користувачами кількості драг з механізованим способом використання для промислу бичків кожному користувачу водних біоресурсів, що подав письмову заяву, встановлена кількість драг з механізованим способом використання для промислу бичків в Азовському морі пропорційно даним державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунковому про обсяг добутих (виловлених) користувачем водних біоресурсів у середньому, а саме, розподілені 18 знарядь лову між 27 користувачами і ТОВ Почерк не розподілено жодного.
Азовське басейнове управління Держагентства рибного господарства України (Азовський рибоохоронний патруль) листом № 1-5-17/135-20 від 10.08.2020 р. повідомило ТОВ Почерк , що наказом Азовського басейнового управління Держагентства рибного господарства України Про розподіл між користувачами кількості драг з механізованим способом використання для промислу бичків у відкритій частині Азовського моря від 07.08.2020 р. № 117-ОД драга з механізованим способом використання для промислу бичків у відкритій частині Азовського моря в період з 15.08 до15.12.2020 р. ТОВ Почерк не розподілена.
Крім того, судом встановлено, що Державне агентство рибного господарства України листом № 2-41-16/1049-17 від 01.03.2017 р. зверталося до керівників територіальних органів Держрибагентств, зокрема, наголошувало, що Режими рибальства у 2017 р., затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.02.2017 р. № 134/30002, № 135/30003 та № 16/30004 містять норму, яка зобов`язує при розгляді заяв дотримуватися вимог п. 27 Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських вода, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, затвердженого постановою КМУ від 25.11.2015 р. № 992. Держрибагентство звертає увагу, що п. 27 Порядку передбачає встановлення кожному користувачу кількості знарядь лову пропорційно обсягу добутих водних біоресурсів. Таким чином законодавство вимагає пропорційного задоволення заяв усіх користувачів.
Наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля № 69 від 05.02.2020 р. затверджений Режим рибальства в басейні Азовського моря з усіма затоками, гирлами та лиманами у 2020 р. Даний Режим розроблено відповідно до законів України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про тваринний світ", "Про природно-заповідний фонд України" та Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 992. Промисел у басейні Азовського моря із затоками здійснюється відповідно до Тимчасових правил промислового рибальства в басейні Азовського моря, затверджених наказом Державного комітету рибного господарства України від 31 грудня 1999 року № 172, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 січня 2000 року за № 43/4264 (далі - Правила рибальства), а також цього Режиму.
Зідно п.20. Режиму встановлено, що Розподіл знарядь добування (вилову) між користувачами водних біоресурсів для тих випадків, коли кількість знарядь добування (вилову) обмежено (підпункти 1-5 пункту 11 цього Режиму), здійснює територіальний орган Держрибагентства за письмовими заявами користувачів водних біоресурсів. Заяви мають бути подані користувачами водних біоресурсів не пізніше ніж за п`ятнадцять днів до початку промислу. У заявах користувачів мають зазначатися судна, заплановані для використання на промислі і зареєстровані в Судновій книзі України або Державному судновому реєстрі України (як за власниками/фрахтувальниками), їх назва або бортовий номер, порт реєстрації, місце базування, номери ІМО та міжнародні позивні (у разі наявності). Територіальний орган Держрибагентства для розгляду поданих заяв утворює комісію, що є консультативно-дорадчим органом, до складу якої входять представники територіальних органів Держрибагентства, користувачі водних біоресурсів, а також можуть бути залучені представники громадських об`єднань та асоціацій користувачів водних біоресурсів (за згодою), які здійснюють спеціальне використання водних біоресурсів на цьому рибогосподарському водному об`єкті (його частині). Розгляд поданих заяв здійснюється комісією з дотриманням вимог пункту 27 Порядку та з урахуванням резерву добування (вилову) для кожного об`єкта промислу, визначеного наказом Мінекоенерго про затвердження квот добування водних біоресурсів загальнодержавного значення, з метою визначення нерозподіленого залишку знарядь добування (вилову) пропорційно резерву добування (вилову). За результатами розгляду поданих заяв територіальний орган Держрибагентства у строк не пізніше ніж за п`ять робочих днів до початку промислу видає наказ про розподіл знарядь добування (вилову) та суден флоту рибної промисловості між користувачами водних біоресурсів та не пізніше ніж за три робочих дні до початку промислу надсилає такий наказ із зазначенням номерів бирок до Держрибагентства .
Відповідно тимчасових правил та режимів рибальства в 2000 р.,затверджених наказом Державного комітету рибного господарства України № 172 від 31.12.1999 р. ДРАГА - донне відціджувальне знаряддя лову, що не перекриває товщу води й являє собою сіткове полотнище, зверху та знизу прикріплене до канатів (підбирач); верхній підбирач обладнано поплавцями, а нижній грузилами. Складається з двох крил однакової довжини, вшитого між ними сіткового мішка (матні) й канатів (урізів), довжина яких більша за довжину крил; урізи, тягнучися по дну, концентрують рибу й спрямовують її в сіткову частину, після чого остання частина вибирається на борт судна або на берег. Залежно від способів вибирання драги бувають ручні, напівмеханізовані та механізовані. Драга ручна - закидання її здійснюється з будь-якого плавзасобу, а вибирання - вручну. Драга напівмеханізована - закидання її здійснюється із самохідного судна, а вибирання - за допомогою ручних промислових пристроїв або вручну. Драга механізована - закидання її здійснюється із самохідного судна, а вибирання - за допомогою промислових механізмів .
Як вбачається з матеріалів справи, спірним наказом розподілені , саме, механізовані драги, що є активним знаряддям лову та не потребує маркування бирками.
Постановою Кабінету Міністрів України № 992 від 25.11.2015 р. затверджений Порядок здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, де передбачено, що 27. У разі коли загальна кількість заявлених користувачами водних біоресурсів для промислу, плавзасобів та (або) знарядь лову не перевищує встановлених обмежень щодо промислового навантаження під час використання водних біоресурсів, дозволяється застосування всіх заявлених суден/плавзасобів та знарядь лову.
Якщо чисельність заявлених користувачами водних біоресурсів для добування (вилову) водних біоресурсів суден/плавзасобів та (або) знарядь лову перевищує встановлені обмеження щодо промислового навантаження під час використання водних біоресурсів, кожному з користувачів водних біоресурсів встановлюється кількість суден/плавзасобів та (або) знарядь лову для промислу водних біоресурсів, щодо яких:
визначено ліміти та розподілені частки добування (вилову) водних біоресурсів, - пропорційно часткам добування (вилову) водних біоресурсів, що розподілені між користувачами водних біоресурсів:
ліміти не встановлюються, або для промислу водних біоресурсів, щодо яких встановлений прогноз допустимого вилову, - пропорційно даним державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунковому, про обсяг добутих (виловлених) користувачем водних біоресурсів у середньому на рік.
У разі коли розрахована в один із зазначених способів для конкретного користувача водних біоресурсів кількість знарядь лову виявилася меншою, ніж дозволена мінімальна кількість таких знарядь для одного судна/плавзасобу, однієї бригади, ланки, користувач водних біоресурсів не має права використовувати такі знаряддя лову .
Як вбачається з матеріалів справи, 27 користувачів водних біоресурсів подали письмові заяви на розподіл 18 - ти одиниць драг з механізованим способом лову.
Судом встановлено, що застосування порядку розподілу драг згідно з п. 27 Порядку № 992 залежить від того, чи встановлені ліміти на добування біоресурсів.
Так, п. 7 протоколу ХХХ1 сесії Російсько - Українсько Комісії з питань рибальства в Азовському морі від 13.11.2019 р. затверджені заходи регулювання промислового рибальства в басейні Азовського моря та режим рибальства на 2020 р. Додатком У до Протоколу затверджений промисловий запас бичків в розмірі 23 000 тон, а обсяг добування (ліміт) в розмірі 5 750 т. на 2020 р. в сукупності для обох сторін, та додатком У11 до Протоколу Україні визначений загальний ліміт в розмірі 3 450 т.
Наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 55 від 31.01.2020 р. Про затвердження лімітів та прогнозів допустимого спеціального використання водних біоресурсів загальнодержавного значення в Азовському морі із затоками на 2020 р. затверджено ліміти та прогнози допустимого спеціального використання водних біоресурсів загальнодержавного значення в Азовському морі із затоками на 2020 р.
Згідно додатку до наказу, щодо бичків встановлений ліміт в Азовському морі, в тому числі Утлюцький лиман, Сиваш та Керченська протока в розмірі 6,700,0 ( де є примітка 4, а саме, обсяг (ліміт) добування бичків (бичків азовських) 3,450,0 т. зазначено, лише, для добування у відкритій частині Азовського моря та 3 250,0 т. вилову у лиманах та прибережній п`ятикілометровій зоні заток українського узбережжя).
Крім того, наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України № 68 від 05.02.2020 р. затверджені квоти добування водних біоресурсів загальнодержавного значення в Азовському морі із затоками у 2020 р. і п. 44 ТОВ Почерк визначено частку добування бичків в розмірі 93, 633 т. з приміткою 3 , де зазначено, що обсяг добування (ліміт) бичків (бичків азовських) 3450,0 т. для вилучення у відкритій частині Азовського моря. Добування (вилов) здійснюється користувачами водних біоресурсів, яким розподілені драги з механізованим способом використання.
Таким чином, судом встановлено, що добування (вилов) бичків у 2020 р. в Азовському морі здійснюється в лиманах та прибережній п`ятикілометровій зоні заток українського узбережжя, де встановлені квоти на добування бичків, а також у відкритій частині Азовського моря, де встановлений загальний ліміт добування бичків на рівні 3 450 т. без встановлення лімітів щодо кожного користувача водними біоресурсами і добування (вилов ) бичків здійснюється тільки користувачами водних біоресурсів, яким розподілені драги з механічним способом користування, але позивачу такі драги не розподілені.
Оскільки ліміти на вилов бичка у відкритій частині Азовського моря не встановлювалися, а визначені прогнозом допустимого вилову, відповідач правомірно застосував абзац 4 п. 27 Порядку №992 та розподілив драги з механізованим способом використання між 17 користувачами, які мали найвищі показники обсягів добутих водних біоресурсів в середньому на рік відповідно інформації державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунку.
Крім того, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 992 від 25.11.2015 р. Про затвердження Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України встановлено, що 45. Звіт про обсяги добутих (виловлених) водних біоресурсів користувачі водних біоресурсів подають у паперовому або електронному вигляді територіальному органові Держрибагентства: щомісяця до 5 числа; щотижня - після використання більш як 70 відсотків визначеного обсягу ліміту або прогнозу допустимого вилову певного виду водних біоресурсів; щодня - після використання більш як 90 відсотків визначеного обсягу ліміту або прогнозу допустимого вилову певного виду водних біоресурсів .
Статтею 15 Закону України Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів передбачено, що Державний облік, державний моніторинг, державний кадастр водних біоресурсів, а також державний облік та державний реєстр рибогосподарських водних об`єктів (їх частин) ведуться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, з метою визначення сучасного стану, планування, організації і здійснення заходів щодо охорони водних біоресурсів, їх раціонального використання та відтворення.
Державний моніторинг водних біоресурсів здійснюється з метою забезпечення сталого використання водних біоресурсів та недопущення їх виснаження.
Державний кадастр водних біоресурсів є складовою частиною державного кадастру тваринного світу і ведеться відповідно до законодавства.
…Державний облік водних біоресурсів здійснюється шляхом наукових досліджень, пов`язаних з визначенням чисельності водних біоресурсів у рибогосподарських водних об`єктах, а також контролю за одержанням достовірної інформації про обсяги їх використання, загибелі або знищення.
Фінансування робіт з ведення державного обліку, державного моніторингу, державного кадастру водних біоресурсів, а також державного обліку та державного реєстру рибогосподарських водних об`єктів (їх частин) здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України .
А відповідно статті 35 даного Закону Суб`єкти рибного господарства зобов`язані: додержуватися умов провадження діяльності, пов`язаної з промисловим виловом, крім внутрішніх водойм (ставків) рибницьких господарств; додержуватися правил рибальства;…не допускати погіршення умов існування водних біоресурсів внаслідок своєї діяльності;…вести облік обсягів використання водних біоресурсів та надавати у встановленому порядку інформацію органам, що здійснюють проведення державного моніторингу, ведення державного обліку та державного кадастру водних біоресурсів;… .
За таких обставин, судом встановлено, що при прийнятті оскаржуваного наказу у відповідача була наявна інформація органів рибоохорони та дані державної статистики про обсяг добутих (виловлених) користувачами водних біоресурсів в середньому на рік, за останні чотири роки, що передували розрахунковому.
Таким чином, судом встановлено, що спірний наказ Азовського рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління Державного агентства рибного господарства України від 07.08.2020 р. № 117-ОД Про розподіл між користувачами кількості драг з механізованим способом використання для промислу бичків є правомірним, що не порушує прав позивача та відповідає чинному законодавству.
Крім того, судом встановлено, що ФОП ОСОБА_1 у 2018 р. оскаржував наказ Держрибагентства Про розподіл між користувачами кількості різноглибинних тралів для промислу тюльки . Постановою Верховного Суду від 02.10.2019 по справі № 808/1277/18 касаційна скарга ФОП ОСОБА_1 залишена без задоволення, постанова Третього апеляційного адміністративного суду від 20.06.2019 р. залишена без змін, якою рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 11.07.2018 р. скасоване та в задоволенні позову відмовлено.
Зокрема, Верховний Суд в вищевказаній постанові зазначив, що відповідач правомірно застосував абз.4 п. 27 Порядку № 992, оскільки ліміти вилову тюльки не встановлені в визначений прогноз допустимого вилову, та розподілив на 2018 р. по 1 різноглибинному тралу для промислу тюльки між 10 користувачами, які мали найвищі показники обсягів добутих водних біоресурсів в середньому на рік згідно даних державної статистики та органів рибоохорони за останні чотири роки, що передують розрахунковому , а також вказав, що промисловий лов конкретним суб`єктом господарювання поставлений в залежність не тільки від факту отримання дозволу в галузі рибного господарства, а ще й щорічними законодавчими обмеженнями щодо кількості знарядь лову, плавзасобів, заборони застосування певних видів знарядь лову, тощо .
Приймаючи до уваги вищевикладене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, оскільки доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, згідно ч.2 ст. 77 КАС України, повністю доведена правомірність свого рішення, в зв`язку з чим апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду - залишенню без змін.
Керуючись ст.ст. 315,316, 321,322,325 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Почерк - залишити без задоволення.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 23.12.2020 р. - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти
Головуючий - суддя Л.А. Божко
суддя Ю. В. Дурасова
суддя О.М. Лукманова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2021 |
Оприлюднено | 23.06.2021 |
Номер документу | 97799863 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Божко Л.А.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні