Ухвала
від 14.06.2021 по справі 466/6681/14-ц
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/6681/14-ц

У Х В А Л А

14 червня 2021року Шевченківський районний суд м. Львова

в складі головуючої судді Свірідової В.В.

при секретарі Шаповалової Ю.О.

справа №466/6681/14-ц, 2/466/18/21

розглянув у судовому засіданні в залі суду в м. Львові цивільну справу за позовом АТ"Українська залізниця" в особі регіональної філії"Львівська залізниця"до Брюховицької селищної ради, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , з участю третіх осіб- Відділу у м.Львові Головного управління Держгеодадастру у Львівській області, приватного нотаріусу Львівського міського нотаріального округу Юзви Назарія Богдановича про визнання незаконними рішень БСР від 25.09.1996 №386, від 07.06.2007 № 230, визнання недійсним державного акту, -

встановив:

в провадженні суду перебуває цивільна справа за позовомАТ"Українська залізниця" в особі регіональної філії"Львівська залізниця"до Брюховицької селищної ради, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , з участю третіх осіб- Відділу у м.Львові Головного управління Держгеодадастру у Львівській області, приватного нотаріусу Львівського міського нотаріального округу Юзви Назарія Богдановича про визнання незаконними рішень БСР від 25.09.1996 №386, від 07.06.2007 № 230, визнання недійсним державного акту.

Ухвалою судді Шевченківського районного суду м. Львова Свірідової В.В. від 29.09.2014 провадження у справі відкрито та призначено до попереднього розгляду.

Ухвалою Шевченківського районного суду м. Львова від 20.10.2014 цивільну справу призначено до судового розгляду у відкритому судовому засіданні.

14.06.2021 на адресу суду надійшло клопотання представника Львівської міської ради Балюєва С. про заміну відповідача та залучення його правонаступника, в якій просить замінити відповідача Брюховицьку селищну раду її правонаступником - Львівською міською радою.

В судове засідання сторони по справі не з`явились, хоча належним чином були повідомлені про дату та час судового засідання, подали заяви про слухання справи у їх відсутності, інших заяв та клопотань не надходило.

У відповідності до ч.2 ст.247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, а тому суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності сторін без фіксування судового засідання технічними засобами.

Суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності сторін без фіксування судового засідання технічними засобами.

Дослідивши матеріали справи, вивчивши подане клопотання, суддя дійшов висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ч. 1 ст. 48 ЦПК України, сторонами в цивільному процесі є позивач і відповідач.

Статтями 46, 47 ЦПК України передбачено, що вони можуть мати цивільні процесуальні права та обов`язки сторони (цивільна процесуальна правоздатність) та здатність особисто здійснювати цивільні процесуальні права та виконувати свої обов`язки в суді (цивільна процесуальна дієздатність).

Відповідно до ст. 55 ЦПК України, у разі смерті фізичної особи, припинення юридичної особи, заміни кредитора чи боржника у зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в цивільному процесі до вступу правонаступника обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив.

Процесуальне правонаступництво - це заміна сторони або третьої особи (правопопередника) іншою особою (правонаступником) у зв`язку з вибуттям із процесу суб`єкта спірного або встановленого рішенням суду правовідношення, за якої до правонаступника переходять усі процесуальні права та обов`язки правопопередника і він продовжує в цивільному судочинстві участь останнього.

Встановлено, що відповідно до статті 2 Закону України Про місцеве самоврядування місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно з статтею 7-1 Закону України Про місцеве самоврядування до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад здійснює Кабінет Міністрів України. Рішення Кабінету Міністрів України про визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад подається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших місцевих виборів депутатів сільських, селищних, міських рад і сільських, селищних, міських голів відповідних територіальних громад.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 718-р. на виконання статті 7-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні було визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад Львівської області згідно з додатком. Додаток до вищезазначеної постанови передбачає утворення Львівської територіальної громади до складу якої увійшли території Львівської, Брюховицької, Винниківської, Грибовицької, Грядівської, Дублянської, Зашківської, Лисиничівської, Малехівської, Рудненської, Рясне-Руської територіальних громад. Адміністративним центром новостворенної територіальної громади визначено місто Львів.

6 грудня 2020 року набув чинності прийнятий 17.11.2020 року Верховною Радою України Закон Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій № 1009-ІХ.

Вказаним Законом України внесені зміни до ряду законів України, в тому числі Закону Про місцеве самоврядування в Україні . Зокрема, вказаним Законом передбачено, у розділі V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні доповнити пунктом 6-1 такого змісту: до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень:

- у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади);

- сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;

- не пізніше завершення другої сесії новообраної ради у порядку, визначеному цим пунктом, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами та розміщених поза адміністративним центром сформованої територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом;

- юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

Момент набуття повноважень місцевими радами унормовано Законом України Про місцеве самоврядування .

Так, ч. ч. 1, 8 статті 45 Закону України Про місцеве самоврядування передбачає, що сільська, селищна, міська, районна в місті (у разі її створення), районна, обласна рада складається з депутатів, які обираються жителями відповідного села, селища, міста, району в місті, району, області на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах.

Відповідно до постанови Верховної Ради України від 15 липня 2020 року № 795- IX на 25 жовтня 2020 року було призначено чергові місцеві вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, які проводились, серед іншого, на території Львівської територіальної громади.

04.12.2020 року відбулась перша сесія депутатів Львівської міської ради.

Враховуючи наведене, із цього моменту закінчились повноваження усіх місцевих рад, які були обранні на попередніх місцевих виборах, у тому числі Брюховицької селищної ради.

Слідуючи із норм Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування та районних державних адміністрацій , правонаступником прав та обов`язків зазначеної ради стала Львівська міська рада.

Також, Львівською міською радою були прийнята ухвала №6 від 29.12.2020 Про функціонування Львівської міської територіальної громади якою визначено Львівську міську територіальну громаду правонаступником всього майна та обов`язків територіальних громад, територія яких включена до території Львівської міської територіальної громади, у тому числі Брюховицької селищної ради.

З огляду на викладене, Львівська міська рада є правонаступником відповідача Брюховицької селищної ради.

Враховуючи вищевикладене, з метою повного та об`єктивного розгляду справи, суд дійшов висновку, що подане представником Львівської міської ради Балюєвим С. клопотання про заміну відповідача та залучення правонаступника підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 46, 47, 52, 55, 260, 261, 353, 354 ЦПК України, суд, -

постановив:

клопотання представника Львівської міської ради Балюєва С. клопотання про заміну відповідача та залучення правонаступника - задовольнити.

Замінити у цивільній справі за позовом АТ"Українська залізниця" в особі регіональної філії"Львівська залізниця"до Брюховицької селищної ради, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , з участю третіх осіб- Відділу у м.Львові Головного управління Держгеодадастру у Львівській області, приватного нотаріусу Львівського міського нотаріального округу Юзви Назарія Богдановича про визнання незаконними рішень БСР від 25.09.1996 №386, від 07.06.2007 № 230, визнання недійсним державного акту,відповідача Брюховицьку селишну раду її правонаступником- Львівською міською радою.

В судовому засіданні оголосити перерву до 21 липня 2021року о 11.30год.

Відповідачу Львівській міській раді надіслати судову повістку з копією позовної заяви і копією цієї ухвали.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали суду.

Суддя: В. В. Свірідова

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення14.06.2021
Оприлюднено23.06.2021
Номер документу97812938
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —466/6681/14-ц

Ухвала від 21.05.2024

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Свірідова В. В.

Ухвала від 24.11.2021

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Свірідова В. В.

Ухвала від 14.06.2021

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Свірідова В. В.

Ухвала від 20.10.2014

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Свірідова В. В.

Ухвала від 29.09.2014

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Свірідова В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні