ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залучення до участі у справі співвідповідача
05 липня 2021 рокум. Ужгород№ 260/736/21
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді - Калинич Я.М.
при секретарі судового засідання - Попович М.М.
за участю:
позивач: ОСОБА_1 ,
представник позивача: ОСОБА_2.,
представник відповідача: Дупин К.І.,
розглянувши у підготовчому засіданні адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області про поновлення на роботі та стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Ужгородської районної державної адміністрації, в якому просить суд: 1) Поновити на роботі в Ужгородській районній державній адміністрації з дати звільнення на посаді головного спеціаліста; 2) Стягнути з Ужгородської районної державної адміністрації на її користь середній заробіток за час вимушеного прогулу з дати звільнення до дня поновлення на роботі.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 березня 2021 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
В судовому засіданні встановлено необхідність заміни відповідача Ужгородську районну державну адміністрацію на Перечинську районну державну адміністрацію, у зв`язку з чим було поставлено на обговорення питання.
Позивач та представник позивача в підготовчому засіданні заперечували проти заміни відповідача.
Представник відповідача в підготовчому засіданні проти заміни відповідача не заперечувала.
Відповідно до ч. 3 ст. 43 КАС України, здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Таким чином, процесуальним законодавством передбачено, що стороною в адміністративній справі є особа, наділена адміністративною процесуальною дієздатністю, що передбачає необхідність наявності статусу юридичної особи.
Положеннями ч. 1 ст. 80 Цивільного кодексу України надано визначення поняттю юридична особа , відповідно до якого такою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №755-IV від 15.05.2003 р. державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Відповідно до наявних в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей, Перечинська районна державна адміністрація перебуває в стані припинення з 16.01.2021 року, проте запису про припинення юридичної особи немає.
Тож суд дійшов висновку, що саме Перечинська районна державна адміністрація є належним відповідачем у справі, оскільки саме з Перечинської районної державної адміністрації позивача було звільнено з посади головного спеціаліста сектору житлово-комунального господарства, енергетики та захисту довкілля у зв`язку з реорганізацією.
Ч. 3 ст. 48 КАС України визначено, що якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.
Виходячи з системного аналізу положень ст. 48 КАС України, умовою заміни неналежного відповідача є обов`язкова згода особи, яка звернулась із позовною заявою до суду.
Оскільки позивач заперечувала проти заміни неналежного відповідача у справі, суд дійшов висновку про наявність підстав для залучення Перечинської районної Державної адміністрації до участі у справі в якості співвідповідача.
Відповідно до ч. 6 ст. 48 КАС України, після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку.
Керуючись ст. ст. 48, 223, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Залучити до участі в справі в якості співвідповідача Перечинську районну державну адміністрацію Закарпатської області (89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, буд. 16, код ЄДРПОУ - 22099507).
2. Встановити Перечинській районній державній адміністрації Закарпатської області 15 (п`ятнадцятиденний) строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 162 КАС України, одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду, копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи.
Повідомити відповідача 2, що згідно з вимогами ч. 4 ст. 159 КАС України, неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
3. Встановити позивачу семиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.
4. Встановити Перечинській районній державній адміністрації Закарпатської області семиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення, копія якого одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.
5. Підготовче засідання у справі відкласти на 26 серпня 2021 року о 14:15 год..
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали виготовлений та підписаний протягом 05 липня 2021 року.
Суддя Я. М. Калинич
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2021 |
Оприлюднено | 09.07.2021 |
Номер документу | 98141497 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Калинич Я.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні