РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
05 липня 2021 р. Справа № 120/2819/21-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Воробйової Інни Анатоліївни,
за участю:
секретаря судового засідання: Компанієць Р.Р.
представника позивача: Кожухаря В.В.
представника відповідача: Гуменюк В.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області
до: Відділу культури Жмеринської районної державної адміністрації, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача-управління культури і туризму Жмеринської міської ради
про: зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області до Відділу культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації, в якому позивач, з врахуванням уточнення прохальної частини позовної заяви, просить:
- зобов`язати ліквідаційну комісію Відділу культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Грушевського, буд. 23, код ЄДРПОУ 02226665) включити грошові вимоги кредитора (капіталізовані платежі) Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області (21037, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22, р/р № НОМЕР_1 ) в сумі 278668,29 грн. в реєстр вимог кредиторів та проміжний ліквідаційний баланс.
Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що всупереч вимозі Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, ліквідаційною комісією Відділу культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації, в реєстр вимог кредиторів та проміжний ліквідаційний баланс, не включено вимоги управління щодо капіталізованих платежів для розрахунку з потерпілою на виробництві ОСОБА_1 ( НОМЕР_2 ), яка отримала травму при виконанні трудових обов`язків.
У відповіді на відзив, позивач вказує, що наявність законодавчо визначеного правонаступника не підтверджено відомостями Єдиного державного реєстру, працівників Відділу культури попереджено про їх наступне вивільнення у зв`язку з ліквідацією і доказів прийняття на роботу та продовження дії трудового договору з потерпілою не надано, як і відомостей щодо передачі дебіторської заборгованості по заборгованості по матеріальному забезпеченню застрахованих осіб (потерпілої ОСОБА_1 )
Відповідач, заперечуючи проти позову, у заявах по суті зазначає, що Жмеринська районна рада являлася засновником комунального закладу "Жмеринського районного будинку культури", а розпорядником бюджетних коштів комунального закладу "Жмеринського районного будинку культури" був відділ культури Жмеринської районної державної адміністрації. Відділ культури Жмеринської районної державної адміністрації перебуває у стані припинення, однак Комунальний заклад "Жмеринський районний будинок культури" працівником якого і по сьогоднішній день являється ОСОБА_1 не ліквідовано.
Враховуючи зміни чинного законодавства, у зв`язку з формуванням територіальних громад, в даному випадку хоч і існує факт ліквідації юридичної особи, яка була розпорядником коштів в тому числі страхових виплат, однак законодавчо визначене правонаступництво. Станом на травень 2021 року комунальний заклад "Жмеринський районний будинок культури" перейменовано на комунальний заклад будинок культури Жмеринської міської ради та визначено органом управління, до сфери якого належить КЗ БК Жмеринської міської ради, управління культури і туризму Жмеринської міської ради.
На сьогодні жоден працівник КЗ "Жмеринський районний будинок культури" не був звільнений у зв`язку з ліквідацією відділу культури Жмеринської районної державної адміністрації, а лише у зв`язку зі зміною засновника та передачею майнових комплексів у комунальну власність Жмеринської міської територіальної громади змінився розпорядник коштів, відтак, дія трудових договорів працівників продовжено, а платником та розпорядником коштів згідно до вимог чинного законодавства визначено управління культури і туризму Жмеринської міської ради як розпорядника коштів.
Управління культури і туризму Жмеринської міської ради забезпечує здійснення повноважень щодо управління об`єктом комунальної власності Жмеринської міської територіальної громади в тому числі КЗ "Будинок культури Жмеринської міської ради" віднесеного до сфери його управління згідно з рішенням Жмеринської міської ради.
Зрештою, ліквідаційна комісія відділу культури Жмеринської районної державної адміністрації повідомляє про наявність правонаступника зобов`язаного щомісяця відшкодувати шкоду, завдану каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я потерпілої на виробництві ОСОБА_1 .
Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 05 квітня 2021 р. у справі відкрито провадження.
Ухвалою суду (протокольно) від 24.05. 2021 року до участі у справі залучено третю особу, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Управління культури і туризму Жмеринської міської ради (код ЄДРПОУ 24899258)
В засіданнях представники сторін підтримали доводи наведені у заявах по суті справи. Зокрема, представник позивача просив суд задовольнити позовні вимоги, в той час, як представник відповідача просив суд, по суті вимог відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення осіб, що беруть участь у справі, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 перебуває на обліку в Жмеринському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області з 29 листопада 1996 р., має зареєстрований страховий випадок трудове каліцтво, що стався 20 грудня 1995 р. при виконанні потерпілою трудових обов`язків у Відділі культури молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації.
За висновком МСЕК від 20 листопада 2006 р. серія 2-18 АВ № 014690 потерпілій встановлена стійка втрата професійної працездатності 30 % та 3 група інвалідності, безстроково.
Постановою Жмеринського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області від 22 квітня 2020 року №0205/40/40/16 потерпілій ОСОБА_1 номер справи 40, номер випадку 40, призначено перераховану щомісячну страхову виплату в розмірі 1367,63 грн. Також постановлено, вважати такою що втратила чинність постанова №0205/40/40/15 від 15 березня 2019 року.
Страхувальник - Відділ культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02226665) перебуває на обліку у Жмеринському відділенні УВД ФССУ у Вінницькій області.
Відповідно до оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України від 11.01.2021 року засновниками Відділу культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02226665) прийнято рішення щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, направлено відповідачу вимогу №225-02 від 08.02.2021 року (а.с. 14-15) у якій Управління просить визнати вимогу та перерахувати в десятиденний термін з моменту отримання вимоги капіталізовані платежі в сумі 278668 грн. 29 коп. на розрахунковий рахунок Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, вважаючи, що з огляду на ліквідацію страхувальника, для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованої особи, відповідні грошові кошти підлягають капіталізації.
Сума платежів, які підлягають капіталізації для розрахунку з потерпілою у Відділі культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації, за підрахунками Жмеринського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Вінницькій області станом на 01.02.2021 року, становить 278668,29 грн (а.с. 6).
Вимога залишена відповідачем без відповіді, тому Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області звернулось до суду з даним позовом.
Надавши оцінку спірним правовідносинам, поясненням учасників судового процесу, а також доказам в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд прийшов до висновку про відмову в задоволенні позову виходячи з наступного.
Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я відповідно до Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначає Закон України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (Закон №1105-XIV).
Окремим видом соціального страхування є страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (страхування від нещасного випадку), як окремого страхового випадку. Страховиком виступає Фонд соціального страхування України.
Страховими внесками є кошти відрахувань на окремі види загальнообов`язкового державного соціального страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло до набрання чинності Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", кошти, що надходять від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;
Терміни "застрахована особа", "страхувальники" та "роботодавці" вживаються у цьому Законі у значеннях, наведених у Законі України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (Закон № 2464-VI) (ч. 2 ст. 1 Закону №1105-XIV).
Так, страхувальниками є роботодавці та інші особи, які відповідно до Закону №2464-VI зобов`язані сплачувати єдиний внесок.
Відповідно до статті 3 Закону №1105-XIV, соціальне страхування здійснюється, серед інших, за принципами законодавчого визначення умов і порядку здійснення соціального страхування; обов`язковості страхування осіб відповідно до видів соціального страхування та можливості добровільності страхування у випадках, передбачених законом; відповідальності роботодавців та Фонду за реалізацію права застрахованої особи на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за цим Законом.
Згідно пункту 1 частини першої статті 15 Закону №1105-XIV, роботодавець як страхувальник зобов`язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із цим Законом.
Розділом V Закону №1105-XIV врегульовано питання загальнообов`язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
Частиною сьомою статті 36 визначено, що страхові виплати, у такому випадку, складаються із:
1) страхової виплати втраченого заробітку (або відповідної його частини) залежно від ступеня втрати потерпілим професійної працездатності (далі - щомісячна страхова виплата);
2) страхової виплати в установлених випадках одноразової допомоги потерпілому (членам його сім`ї та особам, які перебували на утриманні померлого);
3) страхової виплати дитині, яка народилася з інвалідністю внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання її матері під час вагітності;
4) страхових витрат на медичну та соціальну допомогу.
В свою чергу, частиною першою статті 47 цього ж Закону визначено, що страхові виплати провадяться щомісячно в установлені Фондом дні на підставі постанови цього Фонду або рішення суду, потерпілому - з дня втрати працездатності внаслідок нещасного випадку або з дати встановлення професійного захворювання.
Судом встановлено, що за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридична особа, орган державної влади - Відділ культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код 02226665), дата реєстрації: 18.09.1999, перебуває в стані припинення з 11.01.2021 за рішенням державного органу про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Так, Розпорядженням Жмеринської районної державної адміністрації від 11 січня 2021 року №5-рк припинено шляхом ліквідації відділ культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02226665 ).
Водночас, згідно записів трудової книжки ОСОБА_1 (а.с. 60-61), з вересня 1986 року вона є працівником районного будинку культури (запис 9), матеріальне забезпечення якого здійснював відділу культури. При цьому, саме відділ культури виплачував заробітну плату та сплачував внески до фонду соціального страхування за ОСОБА_1 як застраховану особу.
З запису 13, вбачається, що відповідно до рішення 3 позачергової сесії 8 скликання Жмеринської районної ради від 23.12.2020 року "Про передачу до комунальної власності Жмеринської територіальної громади цілісних майнових комплексів закладів культури" будинок культури передано до Жмеринської територіальної громади. З запису 14 вбачається, що відповідно до рішення 4 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 29.01.2021 року №117 "Про прийняття в комунальну власність цілісного майнового комплексу Комунального закладу "Жмеринський районний будинок культури" перейменовано та передано комунальний заклад "Будинок культури" Жмеринської міської ради в управління культури і туризму Жмеринської міської ради.
Рішенням 10 сесії 8 скликання Жмеринської міської ради Вінницької області № 258 від 3.06.2021 р. доповнено пунктом 3 рішення 4 сесії Жмеринської місткої ради 8 скликання від 29.01.21 р. № 117 наступного змісту: Визнати, що Жмеринська міська територіальна громада в особі Жмеринської міської ради вступає в права засновника комунального закладу Будинок культури Жмеринської міської ради .
Цим же рішенням затверджено Статут комунального закладу Будинок культури Жмеринської міської ради.
Рішення Жмеринської міської ради Вінницької області №117 від 29 січня 2021 року міститься в матеріалах справи і відповідає за змістом здійснених у трудовій книжці ОСОБА_1 записам.
Відповідно до акту приймання-передачі майна від 27 січня 2021 року, що затверджений головами Жмеринських районної та міської рад 27 січня 2021 року, проведено обстеження та здійснено передачу цілісного майнового комплексу комунального закладу "Жмеринський районний будинок культури" (код ЄДРПОУ 05463242), що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ; комісією установлено, що до складу цілісного майнового комплексу, що передається належать: Будівля площею - 1174,2 м 2 ; Земельна ділянка площею - 0,2006 га; вартість основних фондів - 1126531,00 грн.; вартість інших необоротних матеріальних активів - 215183,60 грн.
Зі статуту КЗ "Жмеринський районний будинок культури" (затверджений рішенням 8 сесії районної ради 7 скликання від 17 листопада 2016 року), а саме, пунктів 5.4 та 5.5 вбачається, що КЗ "ЖМЕРИНСЬКИЙ РБК" - підпорядковується Засновнику, та з питань організаційно-методичної діяльності відділу культури і туризму райдержадміністрації, в межах компетенції, визначеної рішеннями Засновника, чинним законодавством та Статутом; до компетенції відділу культури і туризму райдержадміністрації відносяться, серед іншого, здійснення преміювання, встановлення надбавок, доплат, присвоєння тарифів та розрядів згідно чинного законодавства директору КЗ "Жмеринський РБК".
В свою чергу, зі статуту КЗ "Будинок культури" Жмеринської міської ради (затверджений рішенням 4 сесії 8 скликання Жмеринської міської ради №117 від 29 січня 2021 року), а саме, пункту 1.2 вбачається, що засновником є Жмеринська міська рада; управління та координацію усіх видів діяльності "Будинку культури" Жмеринської міської ради здійснює уповноважений засновником орган в особі управління культури і туризму Жмеринської міської ради. Останній , згідно п.5.3 Статуту, здійснює й фінансування закладу.
Суд також зазначає, що датою державної реєстрації Комунального закладу "Будинок культури" Жмеринської міської ради (код ЄДРПОУ 05463242) є 22.06.2004 (Дата запису: 29.05.2013, номер запису: 11511200001000630) і в процесі припинення дана юридична особа не перебуває, як і визначений орган її управління - управління культури і туризму Жмеринської міської ради (код ЄДРПОУ 24899258) датою державної реєстрації якого є 11.04.1991р., що і здійснює, наразі, відрахування грошових коштів до органу ФСС для здійснення відповідних виплат потерпілій, що підтверджується копією звіту про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення застрахованим особам), а саме, ОСОБА_1 , за 3 місяць 1-го кварталу 2021 року.
Таким чином, юридична особа, а саме, Комунальний заклад "Будинок культури" Жмеринської міської ради, працівником якого є ОСОБА_1 , яка перебуває на обліку в Жмеринському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області з 29 листопада 1996 р., не ліквідується і в процесі припинення не перебуває. Виробничу травму дана особа отримала при виконанні трудових обов`язків у будинку культури, який перебував в управлінні Відділу культури молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02226665), а з 29.01.2021 року перебуває в управлінні Управління культури і туризму Жмеринської міської ради (код ЄДРПОУ 24899258), який також є страхувальником у органі ФСС України та, як зазначалось вище, продовжує здійснювати страхові виплати за ОСОБА_1 .
Отже, як встановлено судом, підтверджується матеріалами справи та не заперечується учасниками справи, відрахування коштів та здійснення потерпілій щомісячних страхових виплат після передачі КЗ "Будинок культури" Жмеринської міської ради" в управління Управління культури і туризму Жмеринської міської ради (код ЄДРПОУ 24899258), який також є страхувальником у органі ФСС України не припинялось. Відповідно, процедура ліквідації юридичною особи, яка раніше здійснювала управління відповідним КЗ на права як потерпілої так і ФСС України не вплинула. Потерпіла особа залишається працевлаштованою за своїм основним місцем роботи, яке слід зауважити, не змінилось, а комунальний заклад, що є її роботодавцем, продовжує функціонувати і не зазнає жодних змін ні у фінансуванні, ні у штаті.
Суд вкотре наголошує на тому, що згідно запису трудової книжки ОСОБА_1 , Комунальний заклад Жмеринський районний будинок культури саме перейменовано та передано комунальний заклад Будинок культури Жмеринської міської ради в управління Управлінню культури і туризму Жмеринської міської ради. Жодних переведень чи звільнень та прийняття на роботу до іншого закладу - не відбулось.
В контексті наведеного, суд зазначає наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 986 затверджено Порядок капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників.
Відповідно до цього Порядку здійснюється капіталізація платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника (далі - платежі) для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам.
У пункті 2 Порядку, термін "капіталізація платежів" означає визначення суми грошових зобов`язань страхувальника у випадку його ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством), що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам, які належить сплатити до Фонду соціального страхування України для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
Терміни "застрахована особа" та "страхувальники" вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування".
Згідно пункту 8 Порядку, у кредиторських вимогах Фонду соціального страхування України до страхувальника, щодо якого розпочато ліквідацію, зазначається сума грошових зобов`язань, обчислена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації.
Суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.
З положень даної Постанови КМУ вбачається, що метою капіталізації коштів є забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
В даному випадку, здійснення страхових виплат не припинено, більш того, покриваються відповідні виплати вже за рахунок коштів Управління культури і туризму Жмеринської міської ради, що замінило собою попреднього розпорядника коштів комунального закладу - Відділ культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02226665), що наразі ліквідується.
Зобов`язання ліквідаційну комісію Відділу культури, молоді та спорту Жмеринської районної державної адміністрації включити капіталізовані платежі в сумі 278668,29 грн. в реєстр вимог кредиторів та проміжний ліквідаційний баланс, призведе до подвійної сплати. З одної сторони бюджетних коштів (разово, однією сумою) за рахунок відділу культури, який фінансувався Жмеринської райдержадмінінстрацією, з іншої - коштів місцевою бюджету, який фінансується управлінням культури і туризму Жмеринської міської ради (визначеними частинами, щомісячно) на покриття одного й того самого страхового випадку та, відповідно, бюджетних втрат.
Більш того, капіталізація коштів, в даному випадку призведе до невизначеності у питанні оплати праці потерпілої особи, яка залишається працевлаштованою і фінансове забезпечення якої не змінюється, в тому числі і в частині отримання щомісячних страхових виплат, що здійснюється у чітко визначеному нормативно-правовими актами порядку. Підстави та передумови для припинення відповідних виплат відсутні, а відтак, відсутні і підстави для капіталізація платежів юридичною особою, яка наразі вже не здійснює управління комунальним закладом, у якому працює потерпіла і яка отримує щомісячні страхові виплати, що забезпечено іншим розпорядником відповідних коштів.
Згідно частини першої статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно положень статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частинами 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності оскаржуваної бездіяльності та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини не підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що особі, що не є суб`єктом владних повноважень у разі відмови у задоволені позову - судовий збір не відшкодовуються.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
в задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області (21037, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22, код 41315197)
Відповідач: Відділ культури Жмеринської районної державної адміністрації ( 23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Грушевського, 23, код 02226665)
3-я особа: управління культури і туризму Жмеринської міської ради (23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 1-а, код 24899258).
Суддя Воробйова Інна Анатоліївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2021 |
Оприлюднено | 13.07.2021 |
Номер документу | 98238945 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні