Постанова
від 07.10.2009 по справі 2а-1986/2009
ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. СІМФЕРОПОЛЯ

№2а-1986/09

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2009 року Залізнич ний районний суд м. Сімферопо ля Автономної Республіки Кри м у складі головуючого, судді Уржумової Н.В., розглянувши в порядку письмового провадже ння адміністративну справу з а позовом ОСОБА_1 до Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в Залізничному районі м. Сі мферополь АР Крим про поновл ення строку на звернення до с уду, визнання дій відповідач а протиправними та покладенн я обов' язків вчинити певні дії,-

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 звернулася до суду у порядку адміністрати вного судочинства з вимогами до Управління Пенсійного фо нду України в Залізничному р айоні м. Сімферополь АР Крим (д алі Управління) та просила су д: поновити строк на зверненн я до суду, як пропущений з пова жних причин, визнати дії відп овідача щодо відмови позивач ці у виплаті у повному обсязі щомісячної державної соціал ьної допомоги як дитині війн и протиправними, зобов' язат и відповідача зробити перера хунок недоплаченої з 01 січня 2 006 року по 31 липня 2009 року підвищ еної пенсії у розмірі 30 відсот ків мінімальної пенсії за ві ком у порядку, визначеному ст аттею 6 Закону України “Про со ціальний захист дітей війни ” та виплатити заборгованіст ь недоплати за зазначений ча с з урахуванням фактично вип лачених у зазначений час сум . Позовні вимоги обґрунтован і тим, що позивачка, 1936 року на родження, відповідно до Зак ону України №2195-IV від 18.11.2004 року “П ро соціальний захист дітей в ійни” є дитиною війни. Згідно зі статтею 6 зазначеного Зако ну з першого січня 2006 року їй по винні виплачувати щомісячне підвищення до пенсії у розмі рі на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. У 2006-2009 рр. така д опомога або взагалі не випла чувалася або виплачувалася у заниженому розмірі. Мінімал ьна пенсія за віком, відповід но до статті 28 Закону України “Про загальнообов'язкове дер жавне пенсійне страхування” , встановлюється у розмірі пр ожиткового мінімуму для осіб , які втратили працездатніст ь. Отже сума невиплаченої щом ісячної державної соціально ї допомоги за період з 01.01.2006 по 31. 07.2009 року складає 4987 грн. З вищен аведених підстав, посилаючис ь на Закон України “Про соціа льний захист дітей війни”, рі шення Конституційного Суду У країни, Конституцію України, Закон України “Про загально обов' язкове державне пенсі йне страхування” позивачка п росила задовольнити її позов ні вимоги у повному обсязі.

Справа за поданими письмов ими клопотаннями позивачки т а представника відповідача р озглядається в порядку пись мового провадження, що відпо відає вимогам частини 3 статт і 122 КАС України.

Вивчивши доводи позову та п исьмові заперечення предста вника відповідача, проаналі зувавши усі наявні по справі докази у їх сукупності, суд ді йшов до висновку про частков е задоволення позовних вимог ОСОБА_1, виходячи з наступ ного.

Судом встановлені наступн і обставини та відповідні ни м правовідносини.

Позивачка ОСОБА_1 народ илася у 1936 році, має статус дити ни війни відповідно до статт і 1 Закону України “Про соціал ьний захист дітей війни”, згі дно з якою дитиною війни є осо ба, яка є громадянином Україн и та якій на час закінчення Др угої світової війни (02.09.1945) було менше 18 років, у зв'язку з чим м ає право на всі пільги та соці альні гарантії, передбачені цим Законом, в тому числі прав о на щомісячне отримання дер жавної соціальної допомоги д о пенсії, у розмірі 30 відсоткі в мінімальної пенсії за віко м, що передбачено статтею 6 заз наченого Закону.

За довідкою, наданою предст авником відповідача до письм ових заперечень на позовні в имоги позивача у 2006 році спірн е підвищення не виплачувало ся взагалі, з січня - березе нь 2007 р. - 19 грн., з квітня по вере сень 2007 р. - 20,30 грн., з жовтня по г рудень 2007 року 20,55 грн., у 2008-2009 рр., ви плачувалося у розмірі з січн я по березень 2008 р. - 47 грн. на мі сяць, з квітня по червень 2008 р. - 48 грн. 10 коп. на місяць, з липня - вересень 2008 р. - 48 грн. 20 коп. на м ісяць, з жовтня 2008 р. по липень 2 009 р. - 49,80 грн. на місяць.

Відповідно до статті 6 Закон у України “Про соціальний за хист дітей війни” № 2195-ІV від 18.11.20 04 року, в редакції, яка діяла у п еріод 2006 р., дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошо ве утримання чи державна соц іальна допомога, що виплачує ться замість пенсії, підвищу ються на 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком.

Законом України від 20.12.2005 рок у дію статті 6 вищевказаного З акону на 2006 рік було зупинено, а згідно з Законом України від 19.01.2006 року дію статті 6 Закону бу ло відновлено, тобто з 02 квітн я 2006 року стаття 6 Закону Україн и знов почала діяти. Але підви щення пенсії або щомісячного довічного грошового утриман ня чи державної соціальної д опомоги, що виплачується зам ість пенсії, могло здійснюва тися лише за певних умов, зокр ема: поетапно, за результатам и виконання бюджету у першом у півріччі, у порядку, визначе ному КМУ за погодженням з Ком ітетом Верховної Ради Україн и з питань бюджету. КМУ протя гом 2006 року рішення на виконан ня вимог статті 110 Закону Укра їни «Про Державний бюджет Ук раїни на 2006 рік» не приймалося .

З оглядом на те, що встановл ені законодавством умови під вищення до пенсії або щоміся чного довічного грошового ут римання чи державної соціаль ної допомоги, що виплачуєтьс я замість пенсії, дітям війни у 2006 році не настали, позивачу у задоволення позовних вимог у цієї частині слід відмовит и - за необґрунтованістю.

Пунктом 12 статті 71 Закону Укр аїни “Про Державний бюджет У країни на 2007 рік” від 19.12.2006 № 489-V зуп инена на 2007 рік дія статті 6 Зак ону України “Про соціальний захист дітей війни”.

Статтею 111 Закону України “П ро Державний бюджет України на 2007 рік” від 19.12.2006 № 489-V встановле но, що у 2007 році підвищення до п енсії або щомісячного довічн ого грошового утримання чи д ержавної соціальної допомог и, яка виплачується замість п енсії, відповідно до статті 6 З акону України “Про соціальни й захист дітей війни” виплач ується особам, які є інваліда ми (крім тих, на яких поширюєть ся дія Закону України “Про ст атус ветеранів війни, гарант ії їх соціального захисту”), у розмірі 50 відсотків від розмі ру надбавки, встановленої дл я учасників війни.

Конституційний Суд Україн и у своєму рішенні № 6-рп від 09.07.2 007 у справі за конституційним поданням 46 народних депутаті в України щодо відповідності Конституції України (консти туційності) положень статей 29, 36, частини другої статті 56, час тини другої статті 62, частини першої статті 66, пунктів 7, 9, 12, 13, 14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46 статті 71, статей 98, 101, 1 03, 111 Закону України “Про Держав ний бюджет України на 2007 рік” (с права про соціальні гарантії громадян) зазначив, що зупине ння Законом України “Про Дер жавний бюджет України” інших законів України, щодо наданн я пільг, компенсацій і гарант ій, внесення змін до інших зак онів України, встановлення і ншого (додаткового) правовог о регулювання відносин ніж п ередбачено законами України , не відповідає статтям 1, 3 част ині другій статті б, частині д ругій статті 8, частині другій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 ча стини другої статті 92, частина м першій, другій та третій ста тті 95 Конституції України. Так ож зазначеним рішенням визна ні неконституційними положе ння, зокрема: пункту 12 статті 71, статті 111 Закону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік”.

Статтею 152 Конституції Укра їни передбачено, що закони, ін ші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконс титуційними, втрачають чинні сть з дня ухвалення Конститу ційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Право на отримання державн ої соціальної допомоги, що ви плачується замість пенсії, у розмірі 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком, встановл еної статтею 6 Закону України “Про соціальний захист діте й війни” № 2195-ІV від 18.11.2004, не залеж ить від розміру доходів отри мувача чи наявності фінансув ання з бюджету, а має безумовн ий характер.

Таким чином, положення Зако ну України “Про Державний бю джет України на 2007 рік” № 489-V від 19.12.2006, не можуть бути застосова ні в частині розрахунку розм іру допомоги дітям війни, оск ільки вони суперечать вищеза значеним нормам Конституції України та міжнародному пра ву.

З оглядом на вищевикладене , суд дійшов до висновку про об ґрунтованість доводів позов у про порушення прав позивач ки з 09.07.2007 року ( часу ухвалення рішення КС України) по 31.12.2007 рок у виплатою у заниженому розм ірі щомісячного підвищення д о пенсії як дитині війни.

До цього ж часу, дії відпові дача відповідали вимогам дію чого на той час законодавств а.

Підпунктом 2 пункту 41 розділ у II Закону України “Про Держав ний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких з аконодавчих актів України” № 107-VІ від 28.12.2007 року стаття 6 Закон у України “Про соціальний за хист дітей війни” була викла дена у наступній редакції: “Д ітям війни (крім тих, на яких п оширюється дія Закону Україн и “Про статус ветеранів війн и, гарантії їх соціального за хисту”) до пенсії або щомісяч ного довічного грошового утр имання чи державної соціальн ої допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачуєтьс я підвищення у розмірі надба вки, встановленої для учасни ків війни”.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 пі дпункт 2 пункту 41 розділу II Зако ну України “Про Державний бю джет України на 2008 рік та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України” № 107-VІ ві д 28.12.2007 визнаний таким, що не від повідає Конституції України (є неконституційними).

Таким чином, стаття 6 Закону України “Про соціальний зах ист дітей війни” з 22.05.2008 року (ча су ухвалення вищевказаного р ішення Конституційним Судом України) й на теперішній час д іє у редакції, згідно з якою ді тям війни пенсії або щомісяч не довічне грошове утримання чи державна соціальна допом ога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 від сотків мінімальної пенсії за віком.

З оглядом на зазначене, суд дійшов до висновку, що у періо д з 01.01.2008 по 21.05.2008 рр. розмір спірно го підвищення, яке нараховув алося та фактично виплачувал ося позивачеві, за відомостя ми вищенаведеної довідки, ві дповідало вимогам діючого у цей час законодавства (до ухв алення рішення 22.05.2008 року Конст итуційним Судом України), а з 2 2.05.2008 по 31.12.2008 рр. та з по 31.07.2009 рр. (вклю чно) - в межах заявлених позива чем позовних вимог та розрах унку періоду заборгованості , наведеного у позовній заяві , розмір щомісячного підвище ння до пенсії позивачу як дит ині війни, повинен був склада ти 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, але ж, фактично, виплачувалося спірне підвищ ення у заниженому розмірі.

Згідно з частиною першою ст атті 28 Закону України “Про заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування” № 1058-ІV від 09.07.2003 мінімальний розмір пенсі ї за віком встановлюється у р озмірі прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність, визначеного закон ом.

Наділивши дітей війни зазн аченою соціальною гарантією , держава таким чином взяла на себе публічне зобов'язання з абезпечити належний матеріа льний рівень осіб, які є дітьм и війни.

Тобто, між позивачкою і держ авою встановлено певний прав овий зв'язок у визначеній сфе рі життєдіяльності, який хар актеризується наявністю зоб ов'язання держави забезпечит и соціальний захист дітей ві йни.

Закон України “Про загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування” розроблений відповідно до Конституції У країни та Основ законодавств а України про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування, визначає принципи, засади і механізми функціон ування системи загальнообов 'язкового державного пенсійн ого страхування, призначення , перерахунку і виплати пенсі й, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страх ових внесків роботодавців, б юджетних та інших джерел, пер едбачених цим Законом, а тако ж регулює порядок формування Накопичувального пенсійног о фонду та фінансування за ра хунок його коштів видатків н а оплату договорів страхуван ня довічних пенсій або однор азових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим ц им Законом.

Крім того, головним розпоря дником коштів для виплати до пенсії або щомісячного

довічного грошового утриман ня чи державної соціальної д опомоги, що виплачується зам ість пенсії, передбаченої ст аттею 6 Закону України “Про со ціальний захист дітей війни” - є Пенсійний фонд України.

Посилання відповідача на ч астину третю статті 28 Закону У країни “Про загальнообов'язк ове державне пенсійне страху вання” № 1058-ІV від 09.07.2003 щодо її зас тосування виключно для визна чення розмірів пенсій, призн ачених за Законом України “П ро загальнообов'язкове держа вне пенсійне страхування”, а також на те, що для надбавок д о пенсії по інших нормативни х актах поняття «мінімальна пенсія за віком» не застосов ується, в законодавстві відс утнє визначення розміру, з як ого обчислюється надбавка до пенсії по статті 6 Закону Укра їни “Про соціальний захист д ітей війни” безпідставні та необґрунтовані, так як згідн о правової позиції Верховног о Суду України, яка викладена в його постановах від 27.05.2008 рок у №08/111, 08/119, 08/138, 08/151, 08/152, 08/153 застосуванн ю підлягає розмір прожитково го мінімуму для осіб, які втра тили працездатність, встанов лений в законі про Державний бюджет України на відповідн ий рік, з якого визначається м інімальний розмір пенсії за віком.

Також суд вважає такими, що не заслуговують уваги й поси лання відповідача на доводи, що викладені в описовій част ині ухвали Конституційного С уду України № 27-у/2009 від 19.05.2009 року , оскільки зазначеною ухвало ю, Конституційний Суд Україн и відмовив у відкритті конст итуційного провадження у спр аві за конституційним поданн ям Пенсійного фонду України щодо офіційного тлумачення т ерміна (словосполучення) “мі німальна пенсія за віком”, що міститься у статті 6 Закону Ук раїни “Про соціальний захист дітей війни” від 18.11.2004 року, тлу мачення терміна (словосполуч ення) “мінімальний розмір пе нсії за віком”, використаног о в частині першій статті 28 За кону України “Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування” від 9.07.2003 року N 1058 -IV, статті 19 Закону України “Про державні соціальні стандарт и та державні соціальні гара нтії” від 5 жовтня 2000 року N 2017-III. Та ким чином, за вказаними питан нями, Конституційним Судом У краинїни офіційного тлумаче ння не надавалося.

Положення частини третьої статті 28 Закону України “Про загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування” № 1058-І V від 09.07.2003 року не є перешкодою д ля застосування даної величи ни (мінімального розміру пен сії за віком) до розрахунку ін ших пенсій чи доплат пов'язан их з мінімальною пенсією за в іком, оскільки чинним законо давством не встановлено іншо го, крім передбаченого части ною першою цієї статті визна чення розміру мінімального р озміру пенсії за віком.

Мінімальна пенсія в розмір і 19,91 грн., встановлена для нара хування соціальних надбавок Постановою Кабінету Міністр ів України №1 від 03.01.2002 року “Про підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат о кремим категоріям пенсіонер ів, фінансування яких здійсн юється за рахунок коштів Дер жавного бюджету” та пункт 8 по станови КМУ за № 530 від 28.05.2008 року , на який у своїх письмових зап ереченнях посилається предс тавник відповідача, не підля гають застосуванню для соціа льної допомоги дітям війни, я ка виплачується до пенсії, ос кільки суперечать нормам дію чого законодавства.

Доводи відповідача щодо ві дсутності, не виділення, непе рерахування бюджетних кошті в на забезпечення виплат доп омоги в розмірі, передбачено му Законом, а не підзаконним н ормативним актом, неправомір ні, неспроможні і не можуть бу ти прийняті до уваги та бути п ідставою для відмови в позов і, так як відповідач є органом , який зобов'язаний здійснюва ти нарахування та виплату за значених сум допомоги у вста новлених Законом розмірах.

Конституційний Суд Україн и неодноразово підкреслював , що Закон України про Державн ий бюджет України на відпові дний рік має чітко визначену сферу регулювання, та не може змінювати норми інших закон ів.

З наведених підстав, суд дій шов до висновку про необґрун тованість заперечень предст авника відповідача щодо зако нодавчого не визначення поря дку виконання положень ст. 6 сп еціального Закону, та відсут ністю коштів у відділу Пенсі йного Фонду України на прове дення вказаних виплат у зако нодавчо визначеному розмірі .

Разом з тим, у письмових зап ереченнях на позов ОСОБА_1 , представник відповідача на полягав на застосуванні судо м першої інстанції наслідків пропуску позивачем строку н а звернення до суду з адмініс тративним позовом.

Згідно зі статтями 99, 100 Кодек су адміністративного судочи нства України, адміністратив ний позов може бути подано в м ежах строку звернення до адм іністративного суду, встанов леного цим Кодексом або інши ми законами. Для звернення до адміністративного суду за з ахистом прав, свобод та інтер есів особи встановлюється рі чний строк, який, якщо не встан овлено інше, обчислюється з д ня, коли особа дізналася або п овинна була дізнатися про по рушення своїх прав, свобод чи інтересів. Пропущення строк у звернення до адміністратив ного суду є підставою для від мови у задоволенні адміністр ативного позову за умови, якщ о на цьому наполягає одна із с торін. Якщо суд визнає причин у пропущення строку зверненн я до суду поважною, адміністр ативна справа розглядається і вирішується в порядку, вста новленому цим Кодексом.

За матеріалами адміністра тивної справи, позивачка ОС ОБА_1 здала позовну заяву в к анцелярію суду 09.09.2009 року, що пі дтверджується штампом канце лярії на позовній заяві (а.с. 1-2) .

Оскільки позивачка зверну лася до суду 09.09.2009 року, то позов ні вимоги мають бути задовол ені частково в межах річного строку на звернення до суду, з а період з 09.09.2008 року, а у задовол енні позовних вимог у частин і визнання протиправними без діяльності відповідача щодо невиплати з 01.01.2007 по 08.07.2007 рр., з 01.01.20 08 по 21.05.2008 рр. - слід відмовити з а необґрунтованістю, оскільк и дії (бездіяльність) відпові дача відповідали діючому на той час законодавству, а з 09.07.2007 по 31.12.2007 рр. (включно), та з 22.05.2008 по 0 8.09. 2008 рр.(включно) - слід відмов ити за пропуском строку звер нення до суду з адміністрати вним позовом.

Доказів поважності причин и пропуску строку звернення до суду за захистом своїх пра в в цій частині позивачка не н адала.

Посилення позивачки у цієї частині на частину 2 статті 46 З акону України “Про загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування ” стосовно то го, що грошові суми пенсії, які не отримані з вини органів, що призначають пенсії, по перше , не можуть бути враховані суд ом саме як поважні причини, що перешкоджали звернутися поз ивачці до суду своєчасно, а по -друге, вказана норма стосуєт ься сум пенсій, які були нарах овані, але несвоєчасно випла чені з вини пенсійного орган у, але ж, як було встановлено с удом, спірні суми або взагалі не нараховувалися позивачці або нараховувалися, але ж у за ниженому розмірі, що вимусил о позивачку звернутися до су ду з публічно-правовим споро м та зобов' язати відповідач а саме у судовому порядку їх н арахувати.

Позивачка не вказала обста вини, які перешкоджали їй зве рнутися до суду за захистом с воїх порушених прав.

Також суд вважає необґрунт ованими доводи позивачки про протиправність дій відповід ача, оскільки увесь спірний ч ас відповідач діяв у межах св оїх повноважень та у межах су бвенцій з Державного бюджету України на зазначені виплат и.

Таким чином, розмір щомісяч ного підвищення до пенсії по зивачці у відповідності з ді ючою у період з 09.09. 2008 по 31.07. 2009 рр. ре дакцією статті 6 Закону Украї ни “Про соціальний захист ді тей війни ”, як зазначалося су дом вище, повинен був складат и: 30 відсотків мінімальної пен сії за віком.

При цьому, розмір мінімальн ої пенсії за віком, повинен бу в бути розрахований, виходяч и з прожиткового мінімуму, вс тановленого у вказаний періо д для непрацездатних осіб: з 09.09.2008 р. по 30.09.2008 р. - 144, 60 грн. (482 грн. х 3 0%); з 01.10.2008 - 31.12.2008 рр. - 149, 40 грн. (498,00 грн. х 30%); з 01.01.2009 по 31.07.2009 рр. - у межах поз овних вимог та вимог про відн овлення свого права, порушен ого на час звернення до суду з позовом - 149, 40 грн. (498,00 грн. х 30%). Всьо го за зазначений період підл ягало до виплати 1598, 58 грн., а фа ктично було виплачено 493, 18 грн. , тобто недоплачена суму скла дає 1105,40 грн. та підлягає до випл ати позивачеві.

Згідно з частиною 1 статті 2 К одексу адміністративного су дочинства України завданням адміністративного судочинс тва є захист прав, свобод та ін тересів фізичних осіб, прав т а інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових від носин від порушень з боку орг анів державної влади, органі в місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, інших с уб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.

Відповідно до статті 162 Коде ксу адміністративного судоч инства України у разі задово лення адміністративного поз ову суд може прийняти постан ову, зокрема, про визнання нез аконним протиправним рішенн я суб'єкта владних повноваже нь і про скасування рішення, з обов'язання відповідача вчин ити певні дії, іншу постанову , яка б гарантувала дотриманн я і захист прав, свобод, інтере сів людини і громадянина, інш их суб'єктів у сфері публічно -правових відносин від поруш ень з боку суб'єктів владних п овноважень.

З урахуванням усього вищев икладеного у сукупності, суд дійшов до висновку, що поруше ні права позивачки у сфері пу блічно-правових відносин, бу дуть захищені та відновлені шляхом покладення на відпові дача обов' язку нарахувати т а виплатити позивачці за пер іод з 09.09.2008 - 31.07.2009 рр. (включно) ( з у рахуванням застосування суд ом наслідків пропуску позива чкою строку на звернення до с уду та меж заявлених позовни х вимог) як дитині війни, недоп лачене щомісячне підвищення до пенсії у розмірі 1105,40 грн. У з адоволенні решти позовних ви мог, позивачці слід відмовит и, з підстав, викладених у моти вувальній частині постанови .

Судові витрати компенсува ти за рахунок Державного бюд жету України.

На підставі ст. ст. 1, 3, 6, 8, 19, 21, 22, 46, 56, 58, 64, 68, 75, 92, 95, 96, 152 Конституції Україн и, Рішення Конституційного С уду України від 09.07.2007 року за ко нституційним поданням 46-х нар одних депутатів України щодо відповідності ряду статей З акону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік”, Ріше ння Конституційного Суду Укр аїни від 22.05.2008 року за конституц ійним поданням Верховного Су ду України і 101 народного депу тату України щодо відповідно сті ряду статей Закону Украї ни “Про Державний бюджет Укр аїни на 2008 рік”, статті 6 Закону України “Про соціальний зах ист дітей війни”, керуючись с таттями 2, 6, 7, 9-11, 17-18, 94, 99, 100, 159, 162-163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

п о с т а н о в и в:

Позовні вимоги ОСОБА _1 - задовольнити частково .

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в За лізничному районі м. Сімферо поль нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачене щоміс ячне підвищення до пенсії як дитині війни за період з 09.09.2008 - 31.07.2009 рр. (включно) у розмірі 1105 (од на тисяча сто п' ять) гривень 40 копійок.

У задоволенні решти позовн их вимог ОСОБА_1 - відмовит и.

Судові витрати компенсува ти за рахунок Державного бюд жету України.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному об сязі. Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом двадцят и днів після подання заяви пр о апеляційне оскарження або у термін, встановлений для по дачі заяви про апеляційне ос карження.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у строк, вста новлений КАС України, постан ова суду першої інстанції на бирає сили після закінчення цього строку. У разі подання а пеляційної скарги судове ріш ення, якщо його не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Суддя

СудЗалізничний районний суд м. Сімферополя
Дата ухвалення рішення07.10.2009
Оприлюднено28.03.2011
Номер документу9872195
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1986/2009

Ухвала від 31.08.2009

Адміністративне

Гірницький районний суд м.Макіївки

Супрун М. Ю.

Постанова від 14.09.2009

Адміністративне

Гірницький районний суд м.Макіївки

Супрун М. Ю.

Постанова від 07.09.2009

Адміністративне

Ленінський районний суд м. Луганськ

Луганський В.І.

Ухвала від 13.08.2009

Адміністративне

Краматорський міський суд Донецької області

Марченко Л.М.

Постанова від 07.10.2009

Адміністративне

Залізничний районний суд м. Сімферополя

Уржумова Наталя Валеріївна

Ухвала від 24.11.2009

Адміністративне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Середа Анатолій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні