Справа №:755/9543/21
Провадження №: 1-кс/755/3248/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"30" липня 2021 р. слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП України у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей, документів та надання згоди на їх вилучення у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021105040001859 від 07 червня 2021 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 272 КК України,
в с т а н о в и в :
старший слідчий СВ Дніпровського УП ГУНП України у м. Києві ОСОБА_3 за погодженням прокурором Дніпровської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , звернулася до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ та можливість вилучення (здійснення виїмки) оригіналів речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних речей та документів з можливістю їх вилучення: Журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; папки для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):«заходи з охорони праці» на 1 арк.; «Інструкції №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.; «Інструкції № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.; «Інструкції № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.; «Інструкції № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.; «Інструкції з охорони праці № 33» на 11 арк.; «Інструкції № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.;«Інструкції № 73» на 16 арк.; «Інструкції з охорони праці № 79» на 20 арк.; «Інструкції № 95» на 16 арк.; «Інструкції № 119» на 9 арк.; «Інструкції № 94» на 16 арк.; «Інструкції № 85» на 12 арк.; «Інструкції № 74» на 17 арк. «Інструкції № 72» на 14 арк.; «Інструкції № 56» на 16 арк.; «Інструкції № 47» на 12 арк.; «Інструкції № 46» на 12 арк.; «Інструкції № 31» на 10 арк.; «Інструкції № 30» на 9 арк.; «Інструкції № 29» на 14 арк.; «Інструкції № 28» на 9 арк.; «Інструкції № 27» на 8 арк.; «Інструкції № 26» на 16 арк.; «Інструкції № 25» на 11 арк. «Інструкції № 24» на 10 арк.; «Інструкції № 22» на 16 арк.; «Інструкції № 21» на 5 арк.; «Інструкції № 18» на 6 арк.; «Інструкції № 17» на 12 арк.; «Інструкції № 16» на 19 арк.; «Інструкції № 13» на 13 арк.; «Інструкції № 12» на 16 арк.; «Інструкції № 11» на 13 арк.;«Інструкції № 10» на 6 арк.; «Інструкції № 9» на 18 арк.; «Інструкції № 8» на 9 арк.;«Інструкції № 6» на 8 арк.; Папку для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи:
-Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.;
-Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.;
-Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.;
-Акт від 22.12.2020 на 1 арк.;
-Службова записка на 2 арк.;
-Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.;
-5 аркушів з талонами на харчування;
-Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.;
-Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.;
-Заява від 22.04.2020 на 1 арк.;
-«клино-хомутові» на 1 арк.;
-Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.;
-Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.;
-Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.;
-Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.;
-Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.;
-Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.;
-Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.;
?Журнал виконання бетонних робіт;
?Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту;
?Журнал оперативного контролю за станом охорони праці;
?Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці;
?Журнал приймання та огляду риштувань та помосту;
?Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв;
?Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах;
?Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах;
?Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах;
?Аркуш формату А4 з рукописним текстом;
?Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах;
?Журнал виконання бетонних робіт;
?Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
?Журнал авторського нагляду під час будівництва;
?Журнал виконання арматурних робіт;
?Журнал вхідного контролю;
?Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт;
?Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями;
?7 аркушів формату А4 з рукописним текстом;
?Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво;
?Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70;
?Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»;
?Чорний пристрій «Juniper», s/n НОМЕР_2 .
Мотивуючи клопотання, слідчий посилається на те, що 07.06.2021 року, близько 18 год. 40 хв., за адресою: АДРЕСА_2 , на території будівництва, ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , отримав тілесні ушкодження, внаслідок порушення правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою. В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що за адресою: АДРЕСА_2 , здійснюються будівництво офісно - житлового будинку з підземним паркінгом, замовником якого є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а генеральним підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Внаслідок порушення правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою, гр. ОСОБА_9 , який перебуває на посаді водія автотранспортних засобів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », перебуваючи на території будівельного майданчику, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , отримав тілесні ушкодження, що за ступенем тяжкості можуть бути віднесені до тяжких, а саме відповідно до довідки від 08.06.2021 року, ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_9 після госпіталізації з місці події був встановлений наступний діагноз: «відкрита черепно-мозкова травма. Забій головного мозку з формуванням кортикальних геморагічних забоїв лобних долей. Перелом основ та склепіння черепу. Отогемолікворея зліва. Травматичний субарахноїдальний крововилив».
Під час проведення огляду місця події, а саме території будівельного майданчика, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , представниками генерального підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » чинився опір у проведенні огляду, що свідчить про те, що службові особи, які здійснюють роботи на території вказаного вище будівництва, намагаються приховати (спотворити, знищити) об`єктивні обставини події за участю ОСОБА_9 під час виконання останнім своїх обов`язків на території вказаного вище будівельного майданчику, з метою уникнення відповідальності та перешкоджанню виконанню органом досудового розслідування завдань кримінального провадження, визначених статтею 2 Кримінального процесуального кодексу України. За отриманою інформацією 08.06.2021 року, органом досудового слідства ІНФОРМАЦІЯ_7 було проведено невідкладний обшук на території будівельного майданчику, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 . В ході зазначеного обшуку в присутності понятих було вилучено наступні речі: Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; Папка для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):- «заходи з охорони праці» на 1 арк.; - «Інструкція №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.; - «Інструкція № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.; - «Інструкція № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.; - «Інструкція № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 33» на 11 арк.; - «Інструкція № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.; - «Інструкція № 73» на 16 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 79» на 20 арк.; - «Інструкція № 95» на 16 арк.; - «Інструкція № 119» на 9 арк.; - «Інструкція № 94» на 16 арк.; - «Інструкція № 85» на 12 арк.; - «Інструкція № 74» на 17 арк.; - «Інструкція № 72» на 14 арк.; - «Інструкція № 56» на 16 арк.; - «Інструкція № 47» на 12 арк.; - «Інструкція № 46» на 12 арк.; - «Інструкція № 31» на 10 арк.; - «Інструкція № 30» на 9 арк.; - «Інструкція № 29» на 14 арк.; - «Інструкція № 28» на 9 арк.; - «Інструкція № 27» на 8 арк.; - «Інструкція № 26» на 16 арк.; - «Інструкція № 25» на 11 арк.; - «Інструкція № 24» на 10 арк.;- «Інструкція № 22» на 16 арк.; - «Інструкція № 21» на 5 арк.; - «Інструкція № 18» на 6 арк.; - «Інструкція № 17» на 12 арк.; - «Інструкція № 16» на 19 арк.; - «Інструкція № 13» на 13 арк.; - «Інструкція № 12» на 16 арк.; - «Інструкція № 11» на 13 арк.; - «Інструкція № 10» на 6 арк.; - «Інструкція № 9» на 18 арк.; - «Інструкція № 8» на 9 арк.; - «Інструкція № 6» на 8 арк.; Папка для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи: - Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.; - Акт від 22.12.2020 на 1 арк.; - Службова записка на 2 арк.; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.; - 5 аркушів з талонами на харчування; - Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.; - Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.; - Заява від 22.04.2020 на 1 арк.; - «клино-хомутові» на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.; - Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.; - Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.; - Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.; - Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.; - Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.; Журнал виконання бетонних робіт; Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту; Журнал оперативного контролю за станом охорони праці; Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці; Журнал приймання та огляду риштувань та помосту; Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв; Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах; Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах; Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах; Аркуш формату А4 з рукописним текстом; Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах; Журнал виконання бетонних робіт; Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Журнал авторського нагляду під час будівництва; Журнал виконання арматурних робіт; Журнал вхідного контролю; Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт; Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями; 7 аркушів формату А4 з рукописним текстом; Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво; Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70; Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»; Чорний пристрій «Juniper», s/n НОМЕР_2 .
У зв`язку з тим, що вилучені в ході обшуку речі та документи мають значення речових доказів, а саме містять в собі інформацію, що потребує дослідження в рамках кримінального провадження, в тому числі для проведення ряду судових експертиз, слідчим 08.06.2021 року було винесено постанову про визнання та приєднання до кримінального провадження вказаних вище документів та речей як речових доказів. Відповідно до вимог визначених Кримінальним процесуальним кодексом України, 09.06.2021 року, слідчим було подано до ІНФОРМАЦІЯ_8 клопотання про надання дозволу на проведення обшуку, а саме обшуку, що був проведений 08.06.2021 року на території будівельного майданчику, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , де свою діяльність здійснює ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », та за результатами розгляду вказаного вище клопотання слідчим суддею ІНФОРМАЦІЯ_8 було винесено ухвалу, яка не підлягає оскарженню, про надання дозволу на проведення обшуку на території будівельного майданчику, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , в період часу з 12 год. 04 хв. до 16 год. 30 хв., з метою відшукання та вилучення наступного майна: Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; Папка для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):- «заходи з охорони праці» на 1 арк.; - «Інструкція №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.; - «Інструкція № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.; - «Інструкція № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.; - «Інструкція № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 33» на 11 арк.; - «Інструкція № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.; - «Інструкція № 73» на 16 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 79» на 20 арк.; - «Інструкція № 95» на 16 арк.; - «Інструкція № 119» на 9 арк.; - «Інструкція № 94» на 16 арк.; - «Інструкція № 85» на 12 арк.; - «Інструкція № 74» на 17 арк.; - «Інструкція № 72» на 14 арк.; - «Інструкція № 56» на 16 арк.; - «Інструкція № 47» на 12 арк.; - «Інструкція № 46» на 12 арк.; - «Інструкція № 31» на 10 арк.; - «Інструкція № 30» на 9 арк.; - «Інструкція № 29» на 14 арк.; - «Інструкція № 28» на 9 арк.; - «Інструкція № 27» на 8 арк.; - «Інструкція № 26» на 16 арк.; - «Інструкція № 25» на 11 арк.; - «Інструкція № 24» на 10 арк.;- «Інструкція № 22» на 16 арк.; - «Інструкція № 21» на 5 арк.; - «Інструкція № 18» на 6 арк.; - «Інструкція № 17» на 12 арк.; - «Інструкція № 16» на 19 арк.; - «Інструкція № 13» на 13 арк.; - «Інструкція № 12» на 16 арк.; - «Інструкція № 11» на 13 арк.; - «Інструкція № 10» на 6 арк.; - «Інструкція № 9» на 18 арк.; - «Інструкція № 8» на 9 арк.; - «Інструкція № 6» на 8 арк.; Папка для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи: - Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.; - Акт від 22.12.2020 на 1 арк.; - Службова записка на 2 арк.; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.; - 5 аркушів з талонами на харчування; - Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.; - Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.; - Заява від 22.04.2020 на 1 арк.; - «клино-хомутові» на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.; - Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.; - Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.; - Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.; - Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.; - Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.; Журнал виконання бетонних робіт; Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту; Журнал оперативного контролю за станом охорони праці; Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці; Журнал приймання та огляду риштувань та помосту; Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв; Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах; Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах; Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах; Аркуш формату А4 з рукописним текстом; Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах; Журнал виконання бетонних робіт; Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Журнал авторського нагляду під час будівництва; Журнал виконання арматурних робіт; Журнал вхідного контролю; Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт; Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями; 7 аркушів формату А4 з рукописним текстом; Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво; Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70; Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»; Чорний пристрій «Juniper», s/n BZ3814AF0492
Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 236 КПК України тимчасово вилученим майном вважаються вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу. Виходячи з вище викладеного, зважаючи на ухвалу ІНФОРМАЦІЯ_8 від 11.06.2021 року про надання дозволу на проведення обшуку на території будівельного майданчику, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , вилучені в ході проведення обшуку речі та документи не є тимчасово вилученим майном, оскільки прямо передбачені рішенням суду.
Також, 09.06.2021 прокурором ІНФОРМАЦІЯ_9 до ІНФОРМАЦІЯ_8 було подано клопотання про арешт вилученого майна, а саме документів та речей, що були вилучені в ході проведення обшуку на території будівельного майданчику, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; Папка для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):- «заходи з охорони праці» на 1 арк.; - «Інструкція №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.; - «Інструкція № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.; - «Інструкція № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.; - «Інструкція № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 33» на 11 арк.; - «Інструкція № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.; - «Інструкція № 73» на 16 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 79» на 20 арк.; - «Інструкція № 95» на 16 арк.; - «Інструкція № 119» на 9 арк.; - «Інструкція № 94» на 16 арк.; - «Інструкція № 85» на 12 арк.; - «Інструкція № 74» на 17 арк.; - «Інструкція № 72» на 14 арк.; - «Інструкція № 56» на 16 арк.; - «Інструкція № 47» на 12 арк.; - «Інструкція № 46» на 12 арк.; - «Інструкція № 31» на 10 арк.; - «Інструкція № 30» на 9 арк.; - «Інструкція № 29» на 14 арк.; - «Інструкція № 28» на 9 арк.; - «Інструкція № 27» на 8 арк.; - «Інструкція № 26» на 16 арк.; - «Інструкція № 25» на 11 арк.; - «Інструкція № 24» на 10 арк.;- «Інструкція № 22» на 16 арк.; - «Інструкція № 21» на 5 арк.; - «Інструкція № 18» на 6 арк.; - «Інструкція № 17» на 12 арк.; - «Інструкція № 16» на 19 арк.; - «Інструкція № 13» на 13 арк.; - «Інструкція № 12» на 16 арк.; - «Інструкція № 11» на 13 арк.; - «Інструкція № 10» на 6 арк.; - «Інструкція № 9» на 18 арк.; - «Інструкція № 8» на 9 арк.; - «Інструкція № 6» на 8 арк.; Папка для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи: - Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.; - Акт від 22.12.2020 на 1 арк.; - Службова записка на 2 арк.; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.; - 5 аркушів з талонами на харчування; - Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.; - Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.; - Заява від 22.04.2020 на 1 арк.; - «клино-хомутові» на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.; - Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.; - Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.; - Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.; - Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.; - Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.; Журнал виконання бетонних робіт; Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту; Журнал оперативного контролю за станом охорони праці; Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці; Журнал приймання та огляду риштувань та помосту; Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв; Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах; Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах; Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах; Аркуш формату А4 з рукописним текстом; Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах; Журнал виконання бетонних робіт; Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Журнал авторського нагляду під час будівництва; Журнал виконання арматурних робіт; Журнал вхідного контролю; Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт; Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями; 7 аркушів формату А4 з рукописним текстом; Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво; Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70; Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»; Чорний пристрій «Juniper», s/n НОМЕР_2 .
Розгляд вказаного клопотання призначено на 30.07.2021 року, на 11 год. 30 хв. Зокрема, 23.07.2021 року до Дніпровського УП ГУНП у м. Києві надійшло клопотання представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - адвоката ОСОБА_10 , про повернення тимчасово вилученого майна, зокрема майна, відносно якого в матеріалах кримінального провадження наявне рішення суду щодо надання дозволу на проведення обшуку, яким прямо передбачений дозвіл на відшукання та вилучення майна, мотивуючи це тим, що 22.07.2021 року слідчим суддею ІНФОРМАЦІЯ_8 , було винесено рішення, яким зобов`язано слідчого ІНФОРМАЦІЯ_7 , повернути майно власнику. Не зважаючи на те, що органу досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження попереднім рішенням суду було надано прямий дозвіл на відшукання та вилучення вищевказаного майна, а тому останнє не може вважатися тимчасово вилученим, рішення суду щодо повернення зазначеного майна є обов`язковим для виконання, не зважаючи на суперечність вказаних судових рішень.
Враховуючи вищевикладене, у органу досудового розслідування на даний момент виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, а саме: Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; Папка для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):- «заходи з охорони праці» на 1 арк.; - «Інструкція №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.; - «Інструкція № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.; - «Інструкція № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.; - «Інструкція № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 33» на 11 арк.; - «Інструкція № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.; - «Інструкція № 73» на 16 арк.; - «Інструкція з охорони праці № 79» на 20 арк.; - «Інструкція № 95» на 16 арк.; - «Інструкція № 119» на 9 арк.; - «Інструкція № 94» на 16 арк.; - «Інструкція № 85» на 12 арк.; - «Інструкція № 74» на 17 арк.; - «Інструкція № 72» на 14 арк.; - «Інструкція № 56» на 16 арк.; - «Інструкція № 47» на 12 арк.; - «Інструкція № 46» на 12 арк.; - «Інструкція № 31» на 10 арк.; - «Інструкція № 30» на 9 арк.; - «Інструкція № 29» на 14 арк.; - «Інструкція № 28» на 9 арк.; - «Інструкція № 27» на 8 арк.; - «Інструкція № 26» на 16 арк.; - «Інструкція № 25» на 11 арк.; - «Інструкція № 24» на 10 арк.;- «Інструкція № 22» на 16 арк.; - «Інструкція № 21» на 5 арк.; - «Інструкція № 18» на 6 арк.; - «Інструкція № 17» на 12 арк.; - «Інструкція № 16» на 19 арк.; - «Інструкція № 13» на 13 арк.; - «Інструкція № 12» на 16 арк.; - «Інструкція № 11» на 13 арк.; - «Інструкція № 10» на 6 арк.; - «Інструкція № 9» на 18 арк.; - «Інструкція № 8» на 9 арк.; - «Інструкція № 6» на 8 арк.; Папка для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи: - Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.; - Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.; - Акт від 22.12.2020 на 1 арк.; - Службова записка на 2 арк.; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.; - 5 аркушів з талонами на харчування; - Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.; - Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.; - Заява від 22.04.2020 на 1 арк.; - «клино-хомутові» на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.; - Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.; - Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.; - Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.; - Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.; - Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.; - Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.; Журнал виконання бетонних робіт; Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту; Журнал оперативного контролю за станом охорони праці; Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці; Журнал приймання та огляду риштувань та помосту; Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв; Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах; Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах; Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах; Аркуш формату А4 з рукописним текстом; Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах; Журнал виконання бетонних робіт; Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Журнал авторського нагляду під час будівництва; Журнал виконання арматурних робіт; Журнал вхідного контролю; Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт; Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями; 7 аркушів формату А4 з рукописним текстом; Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво; Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70; Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»; Чорний пристрій «Juniper», s/n НОМЕР_2 , у зв`язку з необхідністю збереження вказаних речових доказів, усунення можливості внесення змін до їх змісту та проведення ряду експертиз, серед яких почеркознавча експертиза, експертиза безпеки життєдіяльності та інші.
Згідно ст. 84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження № 12021105040001859 від 07 червня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 272 КК України, про що внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України судове засідання проводиться без виклику осіб, у володінні яких знаходиться вищевказані документи, з наведених слідчим підстав.
В судове засідання слідчий, будучи належним чином повідомлені про день, час та місце розгляду, не з`явився, подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі.
Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подано до суду клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні є потреба у наданні тимчасового доступу до документів.
Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені речі і документи знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також те, що такі документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати як доказ відомості, що містяться у них і відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених речей і документів, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання та необхідність його задоволення.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено, зокрема, прізвище, ім`я, та по батькові особи, якій надається право тимчасового до речей і документів.
У клопотанні слідчий просить надати тимчасовий доступ, зокрема, за дорученням іншим уповноваженим особам відповідно до вимог КПК України у кримінальному провадженні, без зазначення їх прізвищ, імен, та по батькові, що не відповідає вимогам КПК України.
Враховуючи викладене, у задоволенні клопотання в частині надання тимчасового доступу до речей і документів за дорученням іншим уповноваженим особам слід відмовити.
На підставі викладеного та керуючись ст. 131-132, 159-166, 309, 310, 395 КПК України, слідчий суддя
п о с т а н о в и в:
клопотання старшого слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП України у м. Києві ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати дозвіл старшому слідчому Дніпровського УП ГУНП у м.Києві ОСОБА_3 , старшому слідчому Дніпровського УП ГУНП у м.Києві ОСОБА_11 , слідчому Дніпровського УП ГУНП у м.Києві ОСОБА_12 , чи за їх дорученням іншим уповноваженим особам відповідно до вимог КПК України у кримінальному провадженні, на тимчасовий доступ та можливість вилучення (здійснення виїмки) оригіналів речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних речей та документів з можливістю їх вилучення: Журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; Папки для паперів з рукописним написом « ОСОБА_5 », в якій перебували наступні документи (в копіях):
-«заходи з охорони праці» на 1 арк.;
-«Інструкція №1/1 вступного інструктажу для відвідувачів» на 2 арк.;
-«Інструкція № 1 з пожежної безпеки під час виконання будівельно-монтажних робіт» на 12 арк.;
-«Інструкція № 2 з загальних питань електробезпеки» на 11 арк.;
-«Інструкція № 3 з надання першої медичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків на виробництві» на 42 арк.;
-«Інструкція з охорони праці № 33» на 11 арк.;
-«Інструкція № 53 для електрозварювальника ручного зварювання» на 19 арк.;
-«Інструкція № 73» на 16 арк.;
-«Інструкція з охорони праці № 79» на 20 арк.;
-«Інструкція № 95» на 16 арк.;
-«Інструкція № 119» на 9 арк.;
-«Інструкція № 94» на 16 арк.;
-«Інструкція № 85» на 12 арк.;
-«Інструкція № 74» на 17 арк.;
-«Інструкція № 72» на 14 арк.;
-«Інструкція № 56» на 16 арк.;
-«Інструкція № 47» на 12 арк.;
-«Інструкція № 46» на 12 арк.;
-«Інструкція № 31» на 10 арк.;
-«Інструкція № 30» на 9 арк.;
-«Інструкція № 29» на 14 арк.;
-«Інструкція № 28» на 9 арк.;
-«Інструкція № 27» на 8 арк.;
-«Інструкція № 26» на 16 арк.;
-«Інструкція № 25» на 11 арк.;
-«Інструкція № 24» на 10 арк.;
-«Інструкція № 22» на 16 арк.;
-«Інструкція № 21» на 5 арк.;
-«Інструкція № 18» на 6 арк.;
-«Інструкція № 17» на 12 арк.;
-«Інструкція № 16» на 19 арк.;
-«Інструкція № 13» на 13 арк.;
-«Інструкція № 12» на 16 арк.;
-«Інструкція № 11» на 13 арк.;
-«Інструкція № 10» на 6 арк.;
-«Інструкція № 9» на 18 арк.;
-«Інструкція № 8» на 9 арк.;
-«Інструкція № 6» на 8 арк.;
?Папка для паперів з рукописним написом «-службові заяви», в якій перебувають наступні документи:
-Дефектний акт від 09.03.2021 на 1 арк.;
-Акт прийому-передачі від 01.03.2021 на 1 арк.;
-Акт прийому-передачі від 22.01.2021 на 1 арк.;
-Акт від 22.12.2020 на 1 арк.;
-Службова записка на 2 арк.;
-Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 1 арк.;
-5 аркушів з талонами на харчування;
-Акт приймання-передачі виконавчої документації на 7 арк.;
-Заява на страхування з утриманням страхових платежів із заробітньої плати на 1 арк.;
-Заява від 22.04.2020 на 1 арк.;
-«клино-хомутові» на 1 арк.;
-Акт приймання-передачі виконаної роботи від 03.03.2021 на 1 арк.;
-Акт приймання-передачі виконаної роботи від 26.04.2021 на 1 арк.;
-Посадова інструкція від 23.12.2020 на 6 арк.;
-Наказ про призначення відповідального від 21.01.2021 на 1 арк.;
-Копія ліцензії ДАБІУ від 26.06.2019 на 3 арк.;
-Копія декларації відповідальності матеріально-технічної бази на 7 арк.;
-Список працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 арк.;
?Журнал виконання бетонних робіт;
?Журнал видачі запобіжних пристроїв та індивідуальних засобів захисту;
?Журнал оперативного контролю за станом охорони праці;
?Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці;
?Журнал приймання та огляду риштувань та помосту;
?Журнал обліку та огляду такелажних засобів, механізмів та пристроїв;
?Додаткова угода № 1 від 25.02.2021 в двох екземплярах;
?Акт приймання-передачі виконаної роботи за рах. № 0123 від 02.03.2021 в двох екземплярах;
?Акт № 1 приймання виконаних удівельних робіт за червень 2021 в двох екземплярах;
?Аркуш формату А4 з рукописним текстом;
?Оригінали пояснень ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 на трьох окремих аркушах;
?Журнал виконання бетонних робіт;
?Загальний журнал робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
?Журнал авторського нагляду під час будівництва;
?Журнал виконання арматурних робіт;
?Журнал вхідного контролю;
?Журнал виконання сумісних будівельно-монтажних робіт;
?Журнал обліку роботи будівельної техніки та машин, що працюють за нарядами та розпорядженнями;
?7 аркушів формату А4 з рукописним текстом;
?Дві папки з дозвільними документами (в копіях) на будівництво;
?Відеореєстратор «ajhua», MAC 08:ED:ED:2B:EF:A6, s/n 5LOA98APAZ03E70;
?Чорна металева панель з двома маршрутизаторами «Ethernet Switch.PoE»;
?Чорний пристрій «Juniper», s/n НОМЕР_2 .
В іншій частині у задоволені клопотання - відмовити.
Строк дії ухвали, не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.
Роз`яснити, особі, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів, як володілець речей або документів, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Особа, яка зазначена в даній ухвалі слідчого судді, як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених речей і документів вказаній особі за умови пред`явлення копії цього судового рішення.
Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, або ж на вимогу останнього залишено копію вилучених документів.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, однак заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя:
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98824164 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Козачук О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні