Постанова
від 27.09.2007 по справі 11/232
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

11/232

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "27" вересня 2007 р.       Справа №  11/232

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Коваленко Н.М.

при секретарі судового засіданні Бобко О.В., розглянувши матеріали адміністративної справи № 11/232 від 27.07.2007 року

за позовом: прокурора м. Кіровограда, в інтересах держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Кіровоград, вул. Леніна, 64/53,  

до відповідача: відкритого акціонерного товариства Ульяновський завод продтоварів, 26400, Кіровоградська область, м. Ульяновка, вул. Транспортна, 3,     

про стягнення 850, 00 грн., -

                                           ПРЕДСТАВНИКИ:

прокуратури – не викликався

від позивача - Шевченко Т.В. , довіреність № б/н  від 17.09.07

від відповідача – не з'явився

Час прийняття постанови 12 год. 50 хв.

Прокурором м. Кіровограда в інтересах держави, в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі -  Кіровоградське територіальне управління ДКЦПФР) подано позов про стягнення з відкритого акціонерного товариства Ульяновський завод продтоварів (далі – ВАТ Ульяновський завод продтоварів) 850, 00 грн. штрафних санкцій в доход державного бюджету за правопорушення на ринку цінних паперів.

В судове засідання відповідач не з'явився,  причини неявки суду не повідомив, письмові заперечення проти позову та докази на їх підтвердження суду не надав.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський  суд, -

                                               ВСТАНОВИВ:

Статтею 121 Конституції України передбачено, що на органи прокуратури покладено функції представництва інтересів держави у суді.

Держава реалізує свою політику в тому числі і через Державну комісію з цінних  паперів   та фондового ринку, тому прокурор вправі подати позов до господарського суду, якому делеговані на підставі пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України повноваження адміністративного суду, в інтересах держави в особі відповідних органів, за наявності в органу, що зазначається позивачем, статусу юридичної особи.

Відповідно до статей 1, 5, 6 Закону України "Про державне регулювання ринку  цінних паперів в Україні" здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних, а також запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку  та її територіальні органи. Останні діють на основі затвердженого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку  Положення.

Згідно пунктів 1,4, 16 Положення про Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку   21.01.2003 року, Кіровоградське територіальне управління входить до системи Державної комісії з  цінних паперів та фондового ринку, яка покликана забезпечувати реалізацію єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних у відповідності з наданими повноваженнями, визначеними цим Положенням, і користується статусом юридичної особи.

Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (статті 8, 9) встановлено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку в особі своїх уповноважених осіб має право надсилати емітентам, особам які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів, відповідно до чинного законодавства, а також накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання дозволів на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Статтею 11 Законом України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено відповідальність юридичних осіб за правопорушення  на ринку цінних паперів.

Штрафи, передбачені статтею 11 “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, накладаються головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії чи головою відповідного територіального органу після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.   

Відповідно до статті 12 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” про вчинення правопорушення, уповноваженою особою Державної  комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями  керівника,  іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф.

Як вбачається із матеріалів даної справи уповноваженою особою Кіровоградського територіального управління ДКЦПФР було складено акт № 221-КІ від 23.11.2006 про правопорушення ВАТ Ульяновський завод продтоварів на ринку цінних паперів, яке полягає у неподанні річного звіту емітента за 2005 рік.

Начальником Кіровоградського територіального управління ДКЦПФР, як уповноваженою особою Комісії, на підставі ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів" було винесено постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 221-КІ від 01.12.2006 року, згідно якої до ВАТ Ульяновський завод продтоварів застосовано санкції у вигляді накладення штрафу у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 850, 00 грн.,  які зобов'язано перерахувати на вказані у постанові рахунки протягом 15 днів з моменту її отримання.

Вказану постанова надіслано відповідачеві 01.12.2006 року.

Докази оскарження постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 221-КІ від 01.12.2006 року відповідачем суду не подано. За повідомленням позивача зазначена постанова у передбаченому чинним законодавством порядку не оскаржувалась.

Враховуючи відсутність в матеріалах справи  доказів сплати штрафних санкцій в сумі 850, 00 грн. позовні вимоги заявлені обґрунтовано і повністю підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160, 162, 163, частинами 1-4 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, пунктом 6 "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -

                                          П О С Т А Н О В И В :

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з ВАТ Ульяновський завод продтоварів (26400, Кіровоградська область, м. Ульяновка, вул. Транспортна, 3, ід. код 05530748, р/р 26007301333203 у Кіровоградському центральному відділенні “Промінвестбанку”, МФО 323301) на користь Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (м. Кіровоград, вул. Леніна, 64/53, р/р 31118106700299 “Надходження до загального фонду Державного бюджету”, код бюджетної класифікації 23030300 “Адміністративні штрафи та інші санкції”, символ 101, одержувача – ВДК у м. Кіровограді, код одержувача – 24145329, банк одержувача – УДК у Кіровоградській області, МФО 823016) в доход Державного бюджету України - штрафні санкції в розмірі 850, 00 грн.

Сторони мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України. Про апеляційне оскарження постанови спочатку подається заява. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається в строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений цим кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає чинності після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала не набрала законної сили.

 

Суддя

 

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення27.09.2007
Оприлюднено04.10.2007
Номер документу991850
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/232

Ухвала від 31.03.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Постанова від 18.01.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Рішення від 25.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 14.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 19.09.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Соболєва С.М.

Ухвала від 17.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 19.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Рішення від 08.09.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Судовий наказ від 16.02.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

Ухвала від 30.11.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Заяць В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні