Рішення
від 21.06.2010 по справі 2-3413-2010
СЛОВ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-3413-2010

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2010 р. Слов' янський міськрайонний суд До нецької області у складі:

головуючого судді Гусин ського М.О.,

при секретарі Моїсеєвої О.І .,

розглянув у відкритому суд овому засіданні у залі суду у м. Слов' янську цивільну спр аву за позовом ОСОБА_1 до Управління пенсійно го Фонду України в місті Слов ' янську Донецької області, третя особа Головне упра вління державного казначейс тва України в Донецькій обла сті, про визнання дій Уп равління Пенсійного фонду України у м. Слов' янську про типравними, зобов' язання Управління Пенсійного фон ду України у м. Слов' янську Донецької області нарахуват и на її користь та виплатити щ омісячну державну допомогу я к дитині війни з 09.07.2007 року по 31.12 .2007 року у розмірі 30% мінімально ї пенсії за віком, що становит ь 710,91 грн., з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року - 7 15,23 грн. та з 01.01.2009 року по 30.04.2010 року - 1593,60 грн., що становить разом 3019,70 грн., -

В С Т А Н О В И В:

13.05.2010 року у Слов' янський м іськрайонний суд Донецької області звернулася ОСОБА_1 з зазначеним позовом до УПФ У у м. Слов' янську Донецької області за участю третьої ос оби ГУДК України в Донецькій області, обґрунтовуючи свої вимоги тим, що вона народилас я ІНФОРМАЦІЯ_1 року та від повідно до Закону Украї ни № 2195-1У від 18.11.2004 року «Про соціа льний захист дітей війни» є д итиною війни. Відповідно до с т. 6 зазначеного закону їй з 01.01. 2006 року повинна виплачуватися щомісячна соціальна допомог а у розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, але у 2006, 2007 роках ї й така допомога не виплачува лась. Законом № 3235-1V від 20.12.2005 року «Про державний бюджет Украї ни на 2006 рік» дію даної статті б уло зупинено, у зв' язку з чим питання про стягнення недоп лачених сум за 2006 рік не ставит ь. Ст. 71 Закону України № 489-У від 19.12.2006 року «Про державний бюдже т України на 2007 рік» дія статті 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» бул а зупинена і на 2007 рік. Однак рі шенням Конституційного суду України № 6рп/2007 від 09.07.2007 року виз нано таким, що не відповідає К онституції України і є некон ституційним положення Закон у України «Про державний бюд жет України на 2007 рік» п. 12 ст. 71, я ким зупинено дію ст. 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дійте війни.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.08.2008 року № 10-рп \2008 р. було визнано неконституц ійними положення п.п.2 п. 41 розді лу ІІ Закону України «Про Дер жавний бюджет України на 2008 рі к та про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и», отже з 22.05.2008 р. відновлена дія ст. 6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни” в редакції 01.01.2008 р., відповідно до якої дітям війни пенсії або щ омісячне довічне грошове ут римання чи державна соціальн а допомога, що виплачуються з амість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком.

Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, невиплата їй со ціальної допомоги, передбаче ної ст. 3 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” є протиправною і такою, що суп еречить Конституції України та Законам України.

Розмір соціальної допомог и відповідно до ст. 6 ,,Про соціа льний захист дітей війни” ст ановить 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком. Мінімаль на пенсія за віком відповідн о до ст. 28 Закону України ,,Про з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування” вст ановлюється у розмірі прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ал е розмір виплат був значно ме нший, недоплата складає: з 09.07.2007 р. по 31.12.2007 р. - 710,91 грн.; за період із 22.05.2008 р. по 31.12.2008 р. складає 715,23 грн., а з а період з 01.01.2009 р. по 30.04.2010 р. - 1593,60 грн ., а загалом розмір недорахова ної і недоотриманої нею надб авки до пенсії складає 3019,74 грн .

Просила визнати дії УПФУ в м. Слов'янську Донецької обл асті протиправними та зобов' язати відповідача здійснити перерахунок та виплати ти щомісячну державну допомо гу як дитині війни, стягнути з відповідача 710,91 грн. на відшк одування завданої їй безді яльністю шкоди за період з 09.07.2 007 по 31.12.2007 р., 715,23 грн. за період з 22 т равня 2008 року по 31 грудня 2008 року , та 1593,60 грн. з 1 січня 2009 року по 30 к вітня 2010 року, що становить раз ом 3019,74 грн.

Позивач ОСОБА_1 д о суду не з' явилась, надала з аяву, в якій на задоволені поз овних вимог наполягала та пр осила справу розглянути за ї ї відсутністю (а.с.4).

Представник відповідача Управління Пенсійного ф онду України в м. Слов' янськ у Донецької області до суду н е з' явився, але надав запер ечення, в якому просили справ у розглянути без участі їх пр едставника та зазначили, що в ідповідно до ст. 6 Закону Украї ни ,,Про соціальний захист ді тей війни”, який набрав чинно сті з 01 січня 2006 року, дітям війн и пенсії або щомісячне довіч не грошове утримання чи держ авна соціальна допомога, що в иплачується замість пенсії, підвищується на 30 % мінімально ї пенсії за віком.

Статтею 110 Закону України ,,Пр о Державний бюджет на 2006 рік” б уло встановлено, що пільги ді тям війни, передбачені абзац ом 7 ст. 5 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” , запроваджуються з 01 січня 2006 р оку, а статтею 6 - протягом 2006 р оку поетапно, за результатам и погодження з Комітетом Вер ховної Ради України з питань бюджету. Зазначені статті не були визнані неконституційн ими у встановленому законом порядку, отже відсутні підст ави для їх не застування. Крім того, у 2006 році урядом впровадж увався порядок надання пільг , передбачених статтею 6 Закон у України ,,Про соціальний зах ист дітей війни”.

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України ,,Про державний бюдже т України на 2007 рік” з метою при ведення окремих норм законів у відповідність із цим закон ом на 2007 рік зупинено, зокрема, дію ст. 6 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” . Статтею 111 Закону України ,,Про Державний бюджет на 2007 рік” пе редбачено підвищення до пенс ії ,,дітям війни” в розмірі 50% ві д розміру надбавки, встановл еної для учасників війни.

09 липня 2007 року Конституційн им Судом України у справі № 1-29/2 007 (справа про соціальні гаран тії громадян) ухвалено Рішен ня № 6-рп/2007, відповідно до якого , визнані такими, що не відпові дають Конституції України ( є неконституційними ) положен ня, зокрема п. 12 ст. 71 Закону Укра їни ,,Про Державний бюджет Укр аїни на 2007 рік”.

Однак, оскільки ст. 7 Закону У країни ,,Про соціальний захис т дітей війни” передбачено, щ о фінансове забезпечення дер жавних соціальних гарантій, передбачених цим Законом, зд ійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, а Законом України ,,Про Держа вний бюджет України на 2007 рік” видатки на підвищення дітям війни не передбачено, то і піс ля рішення Конституційного С уду України вище наведене пі двищення не виплачувалось.

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Консти туції України виключно Закон ом про Державний бюджет Укра їни визначаються будь-які ви датки держави на загальносус пільні потреби, розмір і ціль ове спрямування цих видатків .

Згідно до п. 5 ст. 18 Закону Укра їни ,,Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання” страхові внески не мож уть зараховуватися до Держав ного бюджету України, бюджет ів інших рівнів та не підляга ють вилученню з Пенсійного ф онду або з Накопичувального фонду і не можуть використов уватися на цілі, не передбаче ні цим Законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 72 Закону України ,,Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування” кошти Пенсійного ф онду не включаються до склад у Державного бюджету України і не підлягають оподаткуван ню.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 Закону України ,,Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування” забороняється вик ористання коштів Пенсійног о фонду для оплати договорів страхування довічних пенсій і одноразових виплат та на ці лі, не передбачені цим Законо м.

У зв' язку із Рішенням Конс титуційного Суду України від 09 липня 2007 року у справі № 1-29/2007 р. з аконодавчим органом не прийн ято жодного нормативного акт у на виконання вказаних вимо г Закону, не визначено на зако нодавчому рівні які органи п овинні виплачувати підвищен ня пенсії, за рахунок яких кош тів і джерел, в якому порядку, яким чином обчислювати вказа ний розмір.

Таким чином, немає підстав в важати, що саме органи Пенсій ного фонду України повинні в иплачувати таке підвищення і з бюджету Пенсійного фонду.

Підпунктом 2 пункту 41 розділ у ІІ Закону України ,,Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України ” внесені зміни до Закону Укр аїни ,,Про соціальний захист д ітей війни”, а саме, текст стат ті 6 викладений в такій редак ції: ,,Дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону України ,,Про статус ветерані в війни, гарантії їх соціальн ого захисту” ) до пенсії або що місячного довічного грошово го утримання чи державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни”.

Відповідно до ст. 14 Закону Ук раїни ,,Про статус ветеранів в ійни, гарантії їх соціальног о захисту” учасникам війни, н агородженим орденами і медал ями колишнього Союзу РСР за с амовіддану працю і бездоганн у військову службу в тилу в ро ки Великої Вітчизняної війни , пенсії або щомісячне довічн е грошове утримання чи держа вна соціальна допомога, що ви плачується замість пенсії, п ідвищується на 15 % прожитковог о мінімуму для осіб, які втрат или працездатність, іншим уч асникам війни - на 10 % прожитк ового мінімуму для осіб, які в тратили працездатність.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 року визнані такими, що не в ідповідають Конституції Укр аїни (є неконституційними ) по ложення, зокрема, п. 41 розділу І І Закону України ,,Про Державн ий бюджет на 2008 рік та про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України”.

Відповідно до принципу дії нормативно-правового акту у часі, у зв' язку з прийняттям нової редакції ст. 6 Закону Ук раїни ,,Про соціальний захист дітей війни” (пп. 2 п. 41 розділу І І Закону України ,,Про Державн ий бюджет України на 2008 рік та п ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України”), р едакція зазначеної статті до 01 січня 2008 р. втратила свою чинн ість. На підставі Рішення Кон ституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 р. втратила ч инність нова редакція ст. 6 Зак ону України ,,Про соціальний з ахист дітей війни”.

Законодавством України не передбачено автоматичного в ідновлення дії норми, яка втр атила чинність на підставі н ормативно-правового акту, як ий було визнано у подальшому неконституційним. Натомість , старий закон, що втратив юрид ичну чинність, тільки за спец іальною вказівкою нового нор мативного акту, може поширюв ати свою дію на відповідні пр авовідносини. А ні Рішенням К онституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 р., а ні інши м нормативно - правовим актом не передбачено відновлення дії статті 6 Закону України ,,П ро соціальний захист дітей в ійни” в редакції до 01 січня 2008 р .

Для врегулювання ситуації , 28 травня 2008 року Кабінетом Мін істрів України була прийнята Постанова № 530 ,,Деякі питання с оціального захисту окремих к атегорій громадян”, відповід но до п. 8 якої встановлено, що д ітям війни до пенсії або щомі сячного довічного грошового утримання чи державної соці альної допомоги, що виплачує ться замість пенсії, підвище ння проводиться у твердих ро змірах: з 22 травня - 48, 10 грн., з 1 л ипня - 48, 20 грн. та з 1 жовтня - 49, 80 г рн., з 1 січня 2009 року - 49,80 грн.

Таким чином, вважає, що підв ищення дітям війни виплачуєт ься органами Пенсійного фонд у відповідно до чинного на пе вний час законодавства.

Враховуючи вищевикладене, положення ст. 95 Конституції У країни, Закону України ,,Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування” від 09 липня 2003 року № 1058-ІV, ст. 6, 7 Закону України ,,Про соціальний захи ст дітей війни”, УПФУ в м. Слов ' янську позов Кириченко до УПФУ в м. Слов' янську пр о визнання дій УПФУ у м. Слов' янську протиправними, зобов' язання УПФУ у м. Слов' янську Донецької області нарахува ти на її користь та виплатити щомісячну державну допомогу як дитині війни не визна є в повному обсязі і просить с уд відмовити в задоволенні п озовних вимог повністю.

Третя особа, Головне управ ління Державного Казначейст ва України, надали до суду зая ву, в якій зазначено, що вони н е порушували права або інтер еси позивача, просили справу розглянути за відсутності ї х представника.

Суд, розглянувши подані с торонами документи та матері али, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення справи по суті, пр иходить до висновку, що позов ні вимоги ОСОБА_1 до УПФУ в м. Слов' янську Донецької о бласті, за участю третьої осо би ГУ ДКУ підлягають частко вому задоволенню за наступн их підстав.

Як встановлено в судовому з асіданні позивач ОСОБА_1 н ародилася ІНФОРМАЦІЯ_1 р оку та згідно до статті 1 Зако ну України ,,Про соціальний за хист дітей війни” є дитиною, так, як їй на час закінчення Д ругої світової війни (2 верес ня 1945 року) було менше 18 років. В ідповідач не заперечує того факту, що ОСОБА_1 є дитиною війни в розумінні Закону Укр аїни ,,Про соціальний захист д ітей війни”.

Виходячи з того, що позивач ОСОБА_1 є дитиною війни в р озумінні Закону України ,,Про соціальний захист дітей вій ни”, суд вважає, що на неї повн істю розповсюджуються всі пі льги та соціальні гарантії, п ередбачені Законом України , ,Про соціальний захист дітей війни”, в тому числі й право н а підвищення пенсії на 30 % міні мальної пенсії за віком, як пе редбачено статтею 6 зазначен ого Закону.

Статтею 71 Закону України ,,Пр о Державний бюджет України н а 2007 рік” дія статті 6 Закону Ук раїни ,,Про соціальний захист дітей війни” зупинена.

Рішенням Конституційного Суду України від 09 липня 2007 рок у № 6-рп/2007 положення статті 71 Зак ону України ,,Про Державний бю джет України на 2007 рік”, якими б ула зупинена дія статті 6 Зако ну України ,,Про соціальний за хист дітей війни”, визнані та кими, що не відповідають Конс титуції.

Тобто положення статті 6 Зак ону України ,,Про соціальний з ахист дітей війни” стосовно того, що дітям війни пенсії аб о щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціал ьна допомога, що виплачуєтьс я замість пенсії, підвищують ся на 30 % мінімальної пенсії за віком набрало чинності з 9 лип ня 2007 року (день ухвалення ріше ння Конституційним Судом Укр аїни). Таким чином, за період з 09 липня 2009 року по 31 грудня 2007 рок у, за який заявлено позовні ви моги підлягають задоволенню .

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року внесено зміни зо Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», зокр ема ст. 6 вказаного Закону післ я внесення змін передбачалос ь, що дітям війни до пенсії або щомісячного довічного грошо вого утримання; державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп\2008 від 22.05.2008 ро ку положення пункту 28 розділу ІІ «Про державний бюджет Укр аїни на 2008 рік та про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України» від 28.12.2007 року щод о внесення змін до Закону Укр аїни «про соціальний захист дітей війни» визнані такими, що не відповідають Конститу ції України.

Таким чином, вимоги позивач а щодо зобов' язання УПФУ в м . Слов'янську Донецької обла сті здійснити перерахунок пі двищення до пенсії «дитині в ійни» з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року у р озмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, щомісяця, підлягают ь задоволенню.

Позовні вимоги ОСОБА_1 щ одо зобов' язання УПФУ в м. Сл ов'янську Донецької області здійснити перерахунок підви щення до пенсії «дитині війн и» з 01.01.2009 року по 30.04.2010 року також підлягають задоволенню, оск ільки дане підвищення перед бачене ст. 6 Закону України ,,Пр о соціальний захист дітей ві йни”, встановлення іншого ро зміру зазначених виплат п. 8 П останови Кабінету Міністрів України № 530 від 28 травня 2008 р.”Д еякі питання соціального зах исту окремих категорій грома дян”, якою встановлено, що діт ям війни (крім тих, на яких пош ирюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни , гарантії їх соціального зах исту” та “Про жертви нацистс ьких переслідувань") до пенсі ї або щомісячного довічного грошового утримання чи держа вної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії , підвищення проводиться у та ких розмірах: з 22 травня - 48,1 гр ивні, з 1 липня - 48,2 та з 1 жовтня - 49,8 гривні, не відповідає ви могам законодавтсва за насту пних причин:

Частина друга статті 3 Закон у України “Про соціальний за хист дітей війни” визначає, щ о державні соціальні гаранті ї дітям війни, встановлені ци м Законом, не можуть бути обме жені або скасовані іншими но рмативно-правовими актами. П роте абзацом першим пункту 8 п останови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року № 530 “Деяк і питання соціального захист у окремих категорій громадян ” встановлено, що підвищення пенсії дітям війни проводит ься у таких розмірах: з 22 травн я - 48,1 грн., з 1 липня - 48,2 грн. та з 1 жовтня - 49,8 грн. Крім цього, пунктом 15 вищезазначеної пос танови запроваджено набранн я її чинності з 22.05.2008 року.

Згідно частини першої стат ті 58 Конституції України зако ни та інші нормативно-правов і акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли во ни пом' якшують або скасовую ть відповідальність особи. К рім цього, відповідно до вимо г частини першої статті 55 Зако ну України від 16.05.2008 року № 279-VI “Пр о Кабінет Міністрів України” постанови Кабінету Міністрі в України, крім постанов, що мі стять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинност і з дня їх офіційного опублік ування, якщо інше не передбач ено самими постановами, але н е раніше дня їх опублікуванн я.

Постанова Кабінету Мініст рів України від 28.05.2008 року № 530 “Д еякі питання соціального зах исту окремих категорій грома дян” була опублікована в газ еті “Урядовий кур' єр” від 12.0 6.2008 року № 107. Тому її дія не може б ути поширена на правовідноси ни, що існували або виникли до набрання чинності цієї пос танови.

Конституційний Суд Україн и дійшов висновку, що Законом про Держбюджет не можна внос ити зміни до інших законів, зу пиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об' єктивних п ричин це створює протиріччя у законодавстві і як наслідо к - скасування та обмеження прав і свобод людини та грома дянина.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади, органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією України та За конами України.

Суд не приймає посилання ві дповідача на те, що органи Пен сійного фонду України не пов инні виплачувати зазначене п ідвищення, оскільки це спрос товується їх функціями та по вноваженнями, а також тим, що в иплата підвищення здійснюєт ься саме до пенсії позивача, а не є окремим видом виплат.

Розглядаючи позовні вимог и в частині нарахування сум д о виплати судом та стягнення з відповідача конкретних гр ошових сум суд виходить з нас тупного:

Визначення мінімального р озміру пенсії за віком встан овлено статтею 28 Закону Украї ни ,,Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння”. Суд не приймає посиланн я відповідача на те, що на зако нодавчому рівні не визначено , яким чином обчислюється роз мір 30 % виплати дітям війни, а мі німальний розмір пенсії за в іком визначений Законом Укра їни ,,Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання” застосовується лише пр и визначенні розмірів пенсії , призначених Законом, з огля ду на принцип законності, зак ріплений статтею 8 ЦПК Україн и, відповідно до частини 7 якої , у разі відсутності закону, як ий регулює відповідні правов ідносини, суд застосовує зак он, що регулює подібні правов ідносини.

Стосовно конкретного визн ачення позивачем суми нараху вання, суд зазначає, що предме т спору є зобов' язання відп овідача вчинити певні дії, а с аме здійснити нарахування, а не стягнення певної суми. Виз начення розміру нарахування у спірних правовідносинах є функцією суб' єкта владних повноважень, у даній спр аві - відповідача, і не відно ситься до компетенції судови х органів. У зв' язку з цим, су д вважає, що в цій частині - в изначення та стягнення конкр етної суми допомоги - позовні вимоги не підлягають задово ленню.

Відносно позовних вимог в ч астині визнання дій відпові дача протиправними, суд прих одить до висновку про те, що за значені вимоги виходять за м ежи ст. 15 ЦПК України, якою виз нана компетенція судів щодо розгляду цивільних справ, у з в' язку з чим позовні вимоги в цій частині також не підляг ають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку щодо нео бхідності часткового задов олення позову.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 5-8, 10-15, 84, 88, 107, 208-209, 212-215, 218 Ц ПК України , суд,-

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги О СОБА_1 до Управління пен сійного фонду України в м. Сло в' янську, третя особа голов не управління державного каз начейства України в Донецькі й області, про визна ння дій УПФУ в м. Слов' ян ську Донецької області прот иправними, зобов' язати УПФУ в м. Слов' янську Донецької області нарахувати на її кор исть і виплатити щомісячну д ержавну допомогу як дитині в ійни за періоди з 09.07.2007р по 31.12.2007 р. , з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 року, з 010.01.2009 р. по 30.04. 2010 р. на загальну суму 3019,70 грн. задовольнити частково.

Зобов' язати Управлінн я Пенсійного фонду України в м. Слов' янську здійснити ОСОБА_1 з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, з 22 травня 2008 рок у по 31 грудня 2008 року включно, з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2010 року включно нарахування та випл ату підвищення до пенсії у ро змірі 30 % мінімальної пенсії з а віком відповідно до статті 6 Закону України ,,Про соціаль ний захист дітей війни” з ура хуванням фактично виплачени х сум підвищення.

В іншій частині позовні ви моги залишити без задоволе ння.

Звільнити Управління П енсійного Фонду України в м. Слов' янську Донецької обл асті від сплати судового збо ру.

Рішення може бути оскаржен о в апеляційному порядку до А пеляційного суду Донецької о бласті через суд першої інст анції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення ріш ення заяви про апеляційне ос карження і поданням після ць ого протягом 20 днів апеляційн ої скарги, або в порядку ч. 4 ст. 295 ЦПК України.

Повний текст рішення виг отовлено 22 червня 2010 року.

Суддя Слов' янськог о міськрайонного суду М. О. Гусинс ький

СудСлов'янський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення21.06.2010
Оприлюднено04.03.2011
Номер документу9985254
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-3413-2010

Ухвала від 08.12.2010

Цивільне

Замостянський районний суд м.Вінниці

Чезганова Алла Михайлівна

Рішення від 22.10.2010

Цивільне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

Руденко Вікторія Василівна

Рішення від 09.09.2010

Цивільне

Ясинуватський міськрайонний суд Донецької області

Циктіч Віталій Михайлович

Рішення від 20.08.2010

Цивільне

Замостянський районний суд м.Вінниці

Чезганова Алла Михайлівна

Рішення від 21.06.2010

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Гусинський Михайло Олегович

Рішення від 21.05.2010

Цивільне

Артемівський міськрайонний суд Донецької області

Радченко Лариса Анатоліївна

Рішення від 14.06.2010

Цивільне

Іллічівський районний суд м.Маріуполя

Мальцева Євгенія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні