ПІБ
Козляєва Олена Вікторівна
Опендатабот для телефону
Декларації
2023
Начальник відділу культурно-мистецької діяльності
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
343 639
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2022
Начальник відділу культурно-мистецької діяльності, туризму та охорони культурної спадшини
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
266 385
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2021
Начальник відділу культурно-мистецької діяльності, туризму та охорони культурної спадшини
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
262 550
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2020
Головний спеціаліст відділу координації роботи закладів культури
Управління культури Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
235 054
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2019
Головний спеціаліст відділу охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація
207 203
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2018
Головний спеціаліст відділу охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація
175 260
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2017
Начальник відділу-головний бухгалтер відділу фінансово-економічного забезпечення управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
174 241
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2016
Начальник відділу-головний бухгалтер відділу фінансово-економічного забезпечення управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
123 089
1
32.54
0
0
0
0
0
0
2015
Начальник відділу-головний бухгалтер відділу фінансово-економічного забезпечення управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Управління охорони здоров’я Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
80 845
1
32.54
0
0
0
0
0
0