Папір офісний

UA-2015-06-08-000044

Опис
ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель 1. Замовник: 1.1. Найменування: Київський національний лінгвістичний університет 1.2. Код за ЄДРПОУ: 02125289 1.3. Місцезнаходження: юридична адреса - Україна, 03680 Київ-150, вул. вул. Велика Васильківська,73 1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Сікорський Вадим Володимирович, начальник відділу матеріально-технічного забезпечення; факс: 529-87-93 , моб. 097-920-53-30, електронна пошта: knlumtz@ukr.net 2. Орієнтовна вартість предмета закупівлі: 2250.00 з ПДВ. 2.1. Обов’язково вказувати в найменуванні товару повну назву, технічні характеристики (розмір, габарити і т.д.) а також фірма виробника, та іншу інформацію для ідентифікації товару. 2.2. Згідно найменувань даного товару, виробника и т.д., прошу подавати Бюджетний варіант. 3. Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару: № п/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Папір офісний Logic 300 A4 80 г. 5 Уп. 3.1. Місце поставки товарів: Україна, Київ-150, вул. вул. Велика Васильківська,73. 3.2 . Умови поставки, розрахунків та інші запитання , можна подивитись в «додатках» - договор, який прикріплений а також по телефону . 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати на електронну адресу Замовника в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію документа про реєстрацію платником ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платником єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - складену довідку щодо відомостей про Учасника (найменування, код ЄДРПОУ, організаційно-правова форма, місцезнаходження, телефон, електронна адреса, відомості про службову особу Учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), яка має повноваження на підписання з боку Учасника документів, у т.ч. Договору за цими електронними торгами). 5. Інша інформація (у електронній-сканованій формі): - довідка, складена Учасником і завірена печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості та зі строками поставки), що закуповується за цими електронними торгами. - проект договору поставки Товару, складений на підставі додатку 1 до цієї Документації (проект Договору засвідчується підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності Учасника) - копію документа, що засвідчує повноваження представника Учасника на підписання документів у складі пропозиції, у т.ч. Договору про поставку Товару.
Статус
Кваліфікація переможця
Сума
2 250 грн
Створений
08.06.2015
Останнє оновлення
20.05.2024

Учасники

Учасники
ТОВ "ОТ"1 446 грн
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"1 396 грн
ФО-П Яковенко О.С.1 668 грн

Документи

Документи
Audit.yaml15.06.2015
Audit.yaml15.06.2015
Угода .docx08.06.2015