ОписУчасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді наступні документи: - копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - дозволи або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. - документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником. - заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1; - основні (істотні) умови договору, які будуть включені до договору про закупівлю; - у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон)); - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. – кошторисні розрахунки по предмету закупівлі, скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.СтатусЗавершеноСума8 360 грнСтворений26.11.2015Останнє оновлення07.10.2021