послуги з постачання програмного забезпечення ІАС "Консультант"

UA-2016-02-23-000099-c

Опис
надання послуг з постачання програмного забезпечення ІАС «Консультант» (підтримка актуальності інформаційної бази ІАС "Парус-Консультант") на 2016 рік • підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення; • телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»; • надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії; • усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання. • усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв). *Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення. Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень. Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні. Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Статус
Завершено
Сума
3 000 грн
Створений
23.02.2016
Останнє оновлення
20.05.2024