Канцелярське приладдя на 26 позицій (827 одиниць товару)

UA-2016-08-25-001109-c

Опис
Учасники мають подати відомості про організацію з контактними даними (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта) та розрахунок вартості пропозиції. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника. Поставка ОБОВ'ЯЗКОВО повинна бути здійснена протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений з Замовником. Розрахунки за наданий Товар здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі– завідувачка сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86; процедурні питання по закупівлі - Стаднійчук Олена - (068) 848-29-79.
Статус
Завершено
Сума
12 022 грн
Створений
25.08.2016
Останнє оновлення
20.05.2024