Тендер

ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ)

UA-2021-11-03-016415-a

Опис

Відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера» Відповідно до пункту 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) КЦЗУ регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності. Відповідно до статті 2 частини 1 пункту 24 КЦЗУ визначено, що надзвичайна ситуація — обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Відповідно до пункту 1 статті 4 КЦЗУ цивільний захист — це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період. Згідно з пунктом 4 статті 5 КЦЗУ порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 цієї статті встановлено, що класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. 11.10.2021 року відбулось позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ і НС при Тернопільській обласній державній адміністрації на якому Протоколом № 12 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною. Експертною комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій було проведено засідання та складено протокол № 15/09-21 від 12.10.2021 р., де ухвалили рішення: « Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня». На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи наявну потребу замовника в Закупівлі, пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, результати засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, за яким 30.09.2021 відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу, теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 років, та протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 та Протоколом № 12 від 11.10.2021 р. є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом переговорної процедури. Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року (включно) складає 204,0 тис. куб. м. Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру. Крім того, частиною 7 статті 40 Закону визначено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та / або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Враховуючи вищезазначене, підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу,теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. та розпорядженням Кабміну від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”» . Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія ‟Нафтогаз Трейдинг”». Тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09120000-6 Газове паливо за переговорною процедурою з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», які є ліцензіатом з постачання природного газу. Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи лікарняного закладу прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Статус

Завершено

Сума
3 377 016 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
ПРОТОКОЛ_-12.pdf
archivetempПротокол_ЕК_15_09_21_від_12.10.21.PDF
Лист для окремих підприємств та організацій.pdf