Послуги з розподілу електричної енергії

UA-2022-01-26-014589-b

Опис
Відповідно до ст.1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до статті 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо: на цьому ринку у нього немає жодного конкурента; не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Розпорядженням Антимонопольного Комітету України від 28.11.2012р. № 874р. «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій» визначено порядок складання та ведення Антимонопольним комітетом України зведеного переліку суб'єктів природних монополій з метою виконання положень Закону України «Про природні монополії». До Зведеного переліку включаються суб'єкти господарювання (юридичні особи), які виробляють (реалізують) товари на ринках, що перебувають у стані природної монополії та включені до реєстрів суб’єктів природних монополій у відповідних сферах органами, що здійснюють державне регулювання у сфері природних монополій. 23.11.2018р. Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг прийнято рішення про видачу ПРАТ «Львівобленерго» ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, яка набуває чинності з 01 січня 2019р. згідно з постановою НКРЕКП від 23.11.2018р. № 1479. Відтак на ПРАТ «Львівобленерго» покладається функція Оператора системи розподілу в межах території Львівської області та належних Товариству електричних мереж. Приватне акціонерне товариство «Львівобленерго» входить до числа підприємств, які зазначені у зведеному переліку суб'єктів природних монополій (https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij), що розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, та в Реєстрі суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики (https://www.nerc.gov.ua/reyestri-nkrekp/reyestri-subyektiv-prirodnih-monopolij-nkrekp), що формується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, що опублікований на офіційному веб-сайті НКРЕКП. Приватне акціонерне товариство «Львівобленерго» є суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність на ринку розподілу електричної енергії у Львівській області та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку на території Львівської області відповідно до Постанови НКРЕКП від 23.11.2018 № 1479. Відповідно до наведеного, закупівлю даного/ї товару (послуги) може бути запропоновано лише певному надавачу послуг, що у свою чергу означає відсутність конкуренції на відповідному ринку. На підставі викладеного, оскільки послуги з розподілу електричної енергії може бути запропоновано лише ПРАТ «Львівобленерго» Замовник для здійснення закупівлі послуги з розподілу електричної енергії, відповідно до положень статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу 4 пункту 2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Зведений перелік природних монополій (№ 68; ст.14 документу). 2. Реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики (№ 68; ст.5 документу). З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості та з урахуванням відсутності технічної можливості передати права та обов’язки комунального некомерційного підприємства "4-а міська клінічна лікарня м. Львова", що припинилось, до КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги», як правонаступника (відповідно до пунктів 3.2., 4.2. Ухвали Львівської міської ради від 17.06.2021 року № 907, Ухвали Львівської міської ради від 09.12.2021 року №17
Статус
Завершено
Сума
533 215 грн
Створений
26.01.2022
Останнє оновлення
26.01.2022