Опис1. Замовник:
1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний).
1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549.
1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з освідчення та пересвідчення рятівного майна за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3
4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: регіони України
(матеріально – технічна база Виконавця)
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 23.08.2022 року
6. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином:
- протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 216 700,00 грн. без ПДВ/ 260 040,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю:
Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель:
04.08.2022 р. 00-00
(дата) (час)
9. Кінцевий строк подання пропозицій:
Дата та час закінчення подання пропозицій:08.08.2022 р. 00-00
(дата) (час)
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%.
Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
СтатусЗавершеноСума216 700 грнСтворений29.07.2022Останнє оновлення26.05.2024