Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021: 2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент)

UA-2022-08-10-005198-a

Опис
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 33678185 1.4. категорія замовника: третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (Додаток №4 до цього оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів: 1 шт. 4.2. місце поставки товарів: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 (трьох) робочих днів з дня подачі відповідної заявки від Замовника, але не пізніше ніж до припинення чи скасування на всій території України та/або на території Київської області правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, але в будь-якому разі не пізніше, ніж по 31.12.2022. 6. Умови оплати: Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 507735,00 грн (п’ятсот сім тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 16.08.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 19.08.2022р. до 00 год 00 хв 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти підприємтва 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Любарець Костянтин Юрійович – заступник директора КП «Горянин», тел. тел. +380956130024, +380933617168, Е-mail: gorynin5@ukr.net 16. Інша інформація: ... Додатки до Оголошення: Додаток №1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток №2. Форма Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток №3. Проект договору Додаток №4. Технічне завдання
Статус
Безуспішно
Сума
507 735 грн
Створений
10.08.2022
Останнє оновлення
25.08.2022