ОписТерміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом з урахуванням Особливостей.
Інформація про замовника процедури закупівлі
повне найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
місцезнаходження: Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
статус Замовника не є платником податку на додану вартість
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239.
Процедура закупівлі Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями
Інформація про предмет закупівлі
назва предмета закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3 згідно ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
Кількість – 9 шт.
місце, кількість, обсяг поставки товарів, робіт і послуг 37000, вул. Соборна, буд.42, Лубенський р-н., Полтавська обл.
кількість: згідно Додатку 1 до тендерної документації
строк поставки товарів, робіт і послуг До 31.10.2023р.
СтатусЗавершеноСума1 000 000 грнСтворений28.09.2023Останнє оновлення12.10.2023