Тендер
Меблі медичного призначення та візки-каталки
UA-2023-10-09-011018-a
- Опис
МТХ відповідно до профілю товару в е-каталогу та вказані в специфікації до оприлюдненого проекту договору; 2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 10 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). 3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1. Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам, що визначені у Додатку 1 до Договору (Специфікація).Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою. Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в реквізитах Договору. 3.2. Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 7 днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця (м. Київ, вул.. Кондратюка, 8 (склад). Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) не допускається. 3.3. Постачання Товару (склад) та навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок.
- Статус
Завершено
- Сума
- 324 600 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ПП «ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „АТОН“» | 324 599 ₴ |
ТОВ «Альфа Фарм Одеса» | 319 304 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
проект договору _3319-меблі та каталки.docx |