Тендер

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори, А4, 50 мм, сині; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Нумератори; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Клей-олівець; Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл; Лотки для паперів; Коректор-ручка, 8-12мл; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Гумки для банкнот 500г; Діркопробивачі з лінійкою, 60 листів; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного; Підстругачки для олівців без контейнеру; Закладки; Шило канцелярське

UA-2023-12-01-008165-a

Опис

930713-30190000-501919-40996564; 230190-30190000-964752-40996564; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори, А4, 50 мм, сині; 903134-30190000-889289-40996564; 903150-30190000-666091-40996564; Нумератори; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; 903165-30190000-601580-40996564; Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; 903133-30190000-943649-40996564; Лотки для паперів; 903145-30190000-180214-40996564; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Гумки для банкнот 500г; Діркопробивачі з лінійкою, 60 листів; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного; Підстругачки для олівців без контейнеру; Закладки; Шило канцелярське Умови оплати: 1. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару. 2. Згідно ст.23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. При виникненні бюджетних зобов'язань оплата за поставлений товар проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Умови поставки: 1. Строк (термін) поставки (передачі) товару не більше 10 робочих днів з моменту письмового замовлення Замовника, надісланого на електронну пошту Постачальника, але не пізніше 20 грудня 2023 року. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії сертифікатів якості на товар. 2. Місце поставки (передачі) товару: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Січеславська Набережна, будинок 17, офіс 801. 3. Поставка товару та розвантаження за адресою Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. 4. Постачальник несе відповідальність за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.

Статус

Завершено

Сума
273 000 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ФОП «Єрмоленко Євгеній Іванович»217 300 ₴
ФОП «Бонящук Олег Сергійович»221 280 ₴
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «ОФІС КОМФОРТ»153 000 ₴
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»219 011 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проєкт договору канцелярія.docx