Послуги з доступу та налаштування програмного забезпечення системи електронного документообігу на основі хмарних сервісів Microsoft (72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)

UA-2023-12-08-019024-a

Опис
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі: Послуги з надання доступу до програмного комплексу хмарної системи електронного документообігу з налаштуванням системи у відповідності з потребами Замовника. Технічні вимоги сформовано на підставі аналізу ключових бізнес процесів з метою збільшення швидкості прийняття рішень, підвищення мобільності при узгодженні документів, забезпеченні безпеки та контролю доступу до інформації, забезпечення можливості використання електронних цифрових підписів, на підвищення ефективності функціонування ключових бізнес процесів. Основними особливостями системи документообігу є: можливість однократної реєстрація документа, паралельне виконання різних операцій з метою скорочення часу руху документів, безперервність руху документа, єдина база документарної інформації для централізованого зберігання документів, що виключає дублювання документів, ефективно організована система пошуку документа. З метою забезпечення цілісності даних, в послуги включено забезпечення інтеграції даних системи електронного документообігу з іншими системами Замовника. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до документації/технічного завдання. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 місяців
Статус
Завершено
Сума
2 579 000 грн
Створений
08.12.2023
Останнє оновлення
25.12.2023