Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення скретч-карток на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, розташованих в м. Добропілля Донецької області (обов’язково) та на всій території України, окрім окупованих територій.
Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками номіналом 5, або 10, або 15, або 20 літрів.
Термін дії скретч-карток повинен становити не менше 1 (одного) року з моменту їх передачі Замовнику. У випадку закінчення терміну дії скретч-карток Учасник зобов’язується продовжити їх термін дії або замінити на інші та відпускати паливо по скретч-картах з АЗС до повного використання скретч-карт Замовником.
При виявленні Замовником дефектів скретч-карток Постачальник повинен замінити скретч-картки в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідної заявки.
Скретч-картки на товар (партію товару) надаються Замовнику за письмовим замовленням/ заявкою.
Кожна партія товару при поставці повинна супроводжуватись документом, що засвідчують якість товару.
Форма оплати: 100% післяплата. Розрахунки здійснюються в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника на протязі 15 банківських днів з моменту отримання Товару згідно видаткової накладної.
Товар не повинен бути походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь.