Папки-реєстратори; Затискачі для паперів; Затискачі для паперів; Файли для документів; Скріпки канцелярські; Скоби для степлера; Олівці графітні; Коректор-ручка, 8-12мл; Конверти поштові; Конверти поштові; Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,…

UA-2024-03-26-011518-a

Опис
Папки-реєстратори; 903159-30190000-168115-40996564; 903159-30190000-168115-40996564; Файли для документів; 903163-30190000-591420-40996564; 903162-30190000-414074-40996564; 903156-30190000-889289-40996564; 903145-30190000-180214-40996564; 759321-30190000-213159-40996564; 759321-30190000-213159-40996564; 903150-30190000-666091-40996564; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм; Підстругачки для олівців; Закладки; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; 903165-30190000-601580-40996564; Папки-реєстратори ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне Строк поставки: 30 квітня 2024 року Місце поставки: просп. Незалежності, 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., Україна 77500 Умови оплати: Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної/Акта протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Інші вимоги: 1. Договір про закупівлю між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, визначених у замовленні/запиті ціни пропозицій в електронному каталозі (згідно завантаженого проєкту договору). 2. При формуванні ціни у вартість товару повинні бути включені витрати на транспортування, сплату податків, інших обов'язкових платежів та повинна включати доставку товару до Замовника. Пересилка документів здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони. Якість продукції, що підлягає постачанню, має відповідати державним стандартам, технічним умовам та вимогам до даного виду товару, діючим та затвердженим в Україні, а також додатку № 1 до договору.
Статус
Завершено
Сума
45 000 грн
Створений
26.03.2024
Останнє оновлення
01.04.2024

Учасники

Учасники
ТОВ "КОРВЕТ"18 114 грн
ФОП Навроцький Андрій Олександрович43 900 грн
Фізична особа підприємець Якубинська Галина Миколаївна23 270 грн
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"24 830 грн
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"18 528 грн
ТОВ "Ромус-Поліграф"21 247 грн
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"22 565 грн
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ"23 153 грн
ТОВ "ОМІКС ТРЕЙД"34 855 грн
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"21 850 грн
ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"20 145 грн

Документи

Документи
Проєкт_договору.docx26.03.2024