Катетер внутрішньовенний з ін’єкційним портом, 20G; Катетер внутрішньовенний з ін’єкційним портом, 18G; Катетер внутрішньовенний з ін’єкційним портом, 22G; Голка для спінальної анестезії 25G (88 мм) Голка для спінальної анестезії 22G (88мм)

UA-2024-04-10-003836-a

Опис
Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно).. Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка медичних виробів здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Прийманняздача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарносупровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Статус
Завершено
Сума
74 100 грн
Створений
10.04.2024
Останнє оновлення
14.06.2024

Учасники

Учасники
ТОВ "АВАН-МЕДИКА"43 740 грн
ТОВ Мірас-Медікал54 845 грн
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"71 890 грн
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКСАВ ГРУП"71 200 грн
ПП "ТЕНДЕРМЕД"43 794 грн
ФОП "САМОЙЛОВА АЛЬБІНА ПАВЛІВНА"62 357 грн
ТОВ "ТЕТАФАРМ"51 809 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"26 813 грн
ФОП "ПОЗНЯКОВА ОЛЕНА ПЕТРІВНА"73 688 грн

Документи