ДК 021: 2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров'яче, пастеризоване, 2, 5%, 1кг)

UA-2024-05-20-009464-a

Опис
ПОРЯДОК ОПЛАТИ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. СТРОКИ, ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника. Товар постачається за заявками Замовника протягом строку дії даного Договору. Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та автотранспортом Постачальника за власний рахунок. Замовник направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі. Поставка Товару здійснюється за адресою: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1, згідно заявки Замовника двічі на тиждень з 7-10 год. – 9-00 год. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2 робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 4.1. даного Договору, така поставка вважається простроченою. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.
Статус
Завершено
Сума
66 000 грн
Створений
20.05.2024
Останнє оновлення
17.06.2024

Документи

Документи
Проект договору.docx20.05.2024