30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, ПАПІР ОФІСНИЙ, ФОРМАТНИЙ.

UA-2024-05-27-009278-a

Опис
Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 12.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору одноразово у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення господарського складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі технічним вимогам щодо якості – декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості видані(их) виробником(ами) та/або висновок(и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування даного виду товару. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власний бюджет. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Статус
Завершено
Сума
35 146 грн
Створений
27.05.2024
Останнє оновлення
17.06.2024

Учасники

Учасники
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"29 070 грн
ТОВ "АСТЕОН"30 552 грн
ФОП Навроцький Андрій Олександрович32 300 грн
ТОВ "Папір-Сервіс"30 118 грн
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"29 970 грн
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"31 236 грн

Документи

Документи
Проєкт договору.docx27.05.2024